-
Lap, κατά την προσωπική μου άποψη,αν θες ένα όσο γίνεται μαζεμένο (μέχρι 4,10-4,20 max.) αμάξι και για πόλη και για εκτός πόλης διαδρομές,με ως 3 μέλη οικογένειας,με λίγο πιο άνετη πρόσβαση από Fiesta (μεγαλώνουμε γαρ),καλύτερο πορτμπαγκάζ κατά 100-120 λίτρα που διατηρεί τον οδηγικό χαρακτήρα του Fiesta κατά 80-85%, τότε Puma.
Αν μπορείς να κινηθείς άνετα για πόλη μ'ένα αμάξι +20εκ. μήκος (ή έχεις 2ο μικρό για το 'χαμαλίκι' της πόλης),σαφώς πιο ολοκληρωμένο οδηγικά,με μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες -ιδίως τους πίσω-και κάνεις πολλά ταξίδια, τότε Focus απλό/active.Aν όλα αυτά κι είσαι και 4μελής οικογένεια με αρκετές αποσκευές, τότε Focus απλό/active SW.
Fani,πήρα κι εγώ στην αντιπροσωπεία να μιλήσω με τον δικό μου γνωστό,αλλά έλλειπε σήμερα.Οπότε από αύριο θα μάθω νεότερα.
-
Τωρα μπαινει και το ερωτημα...αξιζει αυτο ή το focus active;
κοιτα το φοκους ακτιβ που εχω μπει βγει για μεγαλωσωμο ψηλό αντρα δεν κάνει. Ζορίζεσαι. Δεν ξερω πως ειναι η μπουκα του πουμα.
Πισω η διαφορα σε χώρους πλατος και ποδια πρεπει να ειναι μεγαλη υπερ του φοκους.
-
Πάντως όταν είχα πάει για το focus ήταν να δώσω προκαταβολή 30% και 84 δόσεις το επιτόκιο ήταν 7.9 + 0.6 οπότε είναι σίγουρα 50% προκαταβολή και σίγουρα μέχρι 24 δόσεις.
-
Πισω η διαφορα σε χώρους πλατος και ποδια πρεπει να ειναι μεγαλη υπερ του φοκους.
Ναι είναι, το Φόκους είναι αρκετά πιο άνετο, ειδικά στον χώρο για τα πόδια.
-
Παντως το υβριδικο εχει υποτιθεται χωρους αποσκευων 401 lt, δλδ 321 κανονικο + 80 megabox. Ισχυει ? γιατι με το ματι (απο review youtube) ο χωρος αποσκευων μου φαινεται μεγαλυτερος απο 321lt.
Δε νομίζω ότι αξίζει να ασχολούμαστε ιδιαίτερα με τα εργοστασιακά νούμερα όταν σαφώς ο κάθε κατασκευαστής 'μετράει' διαφορετικά (π.χ. τα άφαντα 391 λίτρα του νέου Clio).
-
Αυτο με τα λιτρα του clio εχει πολυ πλακα.
Καπου ειχα διαβασει πως τα λιτρα των γαλλων ειναι μετεφρασμενα απο τον γενικοτερο ογκο ενω των γερμανων με αυτα τα τουβλακια.
-
1.0 Τ 125 , εκδοση Titanium, τελική τιμή με πινακιδες, τελη κτλ 21339, το παιρνεις και φευγεις απο τον αντιρόσωπο στη Θεσσαλονικη. Εχει μέσα στην τιμή το μεταλλικο χρώμα αξιας 558Ε και ειναι και η ψηφιακη οθόνη και τα led αξίας 868Ε,στη συνεχεια σου αφαιρεί 434Ε, το μισο της αξιας τους δηλάδή όπως ειπώθηκε
Μπροστά καθεσαι ανετα πολύ, προσωπικά με 1.85 χωρούσα και πισω χωρις να βρίσκουν τα γονατα μου μπροστα. Περίπου οπως στο focus 3,5 που εχω.θετικό αυτό δεν το περίμενα
Οντως τα επόμενα υβριδικα θα εχουν την μπαταρία μπροστά αυξάνοντας το megabox
H μεσαία κονσόλα και το υποβραχιόνιο, δείχνουν και είναι φθηνά και οι πόρτες επίσης από τη μέση και κατω είανι από πλαστικό πολύ χαμηλής ποιότητας. Γενικά δεν πείθει το εωστερικό για 21.500, το 2008 στην έκδοση allure υπερέχει ξεκάθαρα
-
Πρεπει να μαι ο μονος που δεν τρελαθηκα με την ποιοτητα του εσωτερικου του 208 2008
Ενα μαλακο πλαστικο στο πανω μερος εχει και ολα τα αλλα σκληρα
Στην κονσολα εχει αυτο το μαυρο γκλοςς που ειναι και ψηλοκουφιο.
Απο σχεδιαση οντως ειναι ομορφο αλλα απο ποιοτητα δεν τρελαθηκα κιολας
-
1.0 Τ 125 , εκδοση Titanium, τελική τιμή με πινακιδες, τελη κτλ 21339, το παιρνεις και φευγεις απο τον αντιρόσωπο στη Θεσσαλονικη. Εχει μέσα στην τιμή το μεταλλικο χρώμα αξιας 558Ε και ειναι και η ψηφιακη οθόνη και τα led αξίας 868Ε,στη συνεχεια σου αφαιρεί 434Ε, το μισο της αξιας τους δηλάδή όπως ειπώθηκε
Μπροστά καθεσαι ανετα πολύ, προσωπικά με 1.85 χωρούσα και πισω χωρις να βρίσκουν τα γονατα μου μπροστα. Περίπου οπως στο focus 3,5 που εχω.θετικό αυτό δεν το περίμενα
Οντως τα επόμενα υβριδικα θα εχουν την μπαταρία μπροστά αυξάνοντας το megabox
H μεσαία κονσόλα και το υποβραχιόνιο, δείχνουν και είναι φθηνά και οι πόρτες επίσης από τη μέση και κατω είανι από πλαστικό πολύ χαμηλής ποιότητας. Γενικά δεν πείθει το εωστερικό για 21.500, το 2008 στην έκδοση allure υπερέχει ξεκάθαρα
Aυτο με την μπαταρια το βλεπω αρνητικο γιατι θα χαλασει την οποια καλυτερη κατανομη βαρους ειχε με την μπαταρια πισω.
Αυτο που ειδα παντως εγω το εσωτερικο τα ειδα για πολυ οκ τα πλαστικα και αυτα που ειναι χαμηλα ιδια με αλλα αμαξια (οντως σκληρα). Στο ταμπλω και ψιλα στις πορτες αξιοπρεπη προς το μαλακο ηταν.
-
Πρεπει να μαι ο μονος που δεν τρελαθηκα με την ποιοτητα του εσωτερικου του 208 2008
Ενα μαλακο πλαστικο στο πανω μερος εχει και ολα τα αλλα σκληρα
Στην κονσολα εχει αυτο το μαυρο γκλοςς που ειναι και ψηλοκουφιο.
Απο σχεδιαση οντως ειναι ομορφο αλλα απο ποιοτητα δεν τρελαθηκα κιολας
Μαλλον!
Σοβαρα τωρα, τα μισα Β SUV δεν εχουν τιποτα μαλακο μεσα. Ακομη κ αυτο το ψευδο-καρμπον ειναι μαλακο στο 2008, κ η Allure δεν εχει piano gloss black, που προσωπικά δεν μου αρεσει.
Κ το Puma που ειναι απο τις καλυτερες προτασεις στην κατηγορια (θα το εβαζα 2 μετα το 2008) εχει εσωτερικό ιδιο με το περσινό Fiesta, θα περιμενε κανεις λιγο διαφορετικη σχεδιαση κ ποιο upmarket χαρακτηριστικά. Ειναι λιγο ξεπερασμενο πλεον με ολα τα καινουργια μοντέλα που βγηκαν μετα το Φιεστα.
Επισης γρηγορα τα 20.000 εγιναν 21.400€ αλλα σιγουρα τα full led κ ο ψηφιακος πινακας ειναι στα συν..
-
Επισης γρηγορα τα 20.000 εγιναν 21.400€ αλλα σιγουρα τα full led κ ο ψηφιακος πινακας ειναι στα συν..
- μεταλλ. χρώμα,driving mode με 5 επιλογές (αντίστοιχο του grip control που στο PSA κάνει ένα 500εύρω) και τελική τιμή με πινακίδες,τέλη κυκλοφ.,έξοδα παράδοσης (κανένα 200-250άρι). Μόνο τα fullLED κοστίζουν σε διάφορες μάρκες από 600-1000 ευρώ. Σημαντική προσφορά προς το παρόν.
-
Πάντως όταν είχα πάει για το focus ήταν να δώσω προκαταβολή 30% και 84 δόσεις το επιτόκιο ήταν 7.9 + 0.6 οπότε είναι σίγουρα 50% προκαταβολή και σίγουρα μέχρι 24 δόσεις.
Παίζει και χαμηλότερο επιτόκιο σε αυτή την προκαταβολή και δόσεις.
-
1.0 Τ 125 , εκδοση Titanium, τελική τιμή με πινακιδες, τελη κτλ 21339, το παιρνεις και φευγεις απο τον αντιρόσωπο στη Θεσσαλονικη. Εχει μέσα στην τιμή το μεταλλικο χρώμα αξιας 558Ε και ειναι και η ψηφιακη οθόνη και τα led αξίας 868Ε,στη συνεχεια σου αφαιρεί 434Ε, το μισο της αξιας τους δηλάδή όπως ειπώθηκε
Μπροστά καθεσαι ανετα πολύ, προσωπικά με 1.85 χωρούσα και πισω χωρις να βρίσκουν τα γονατα μου μπροστα. Περίπου οπως στο focus 3,5 που εχω.θετικό αυτό δεν το περίμενα
Οντως τα επόμενα υβριδικα θα εχουν την μπαταρία μπροστά αυξάνοντας το megabox
H μεσαία κονσόλα και το υποβραχιόνιο, δείχνουν και είναι φθηνά και οι πόρτες επίσης από τη μέση και κατω είανι από πλαστικό πολύ χαμηλής ποιότητας. Γενικά δεν πείθει το εωστερικό για 21.500, το 2008 στην έκδοση allure υπερέχει ξεκάθαρα
Μάλλον ρυθμιζεις την θέση οδηγού αρκετά μπροστά αν 1.85 και δεν βρίσκεις πίσω.
-
Δεν μας είπατε ακόμα τι θα βάλετε μέσα στο 'megabox'?????
Βγάζουνε τις ρεζέρβες, και τον χώρο που έπιαναν τον ονομάζουν megabox. Αμα πατήσατε προκα και σκιστεί το λάστιχο να δω τι θα κάνετε μετά...
Πάω να βγάλω την ρεζέρβα από το c3, βαφτίζω megabox τον χώρο της, είναι της μόδας τώρα.
Έχω και γω megabox!!!!!!!!
Ε ρε τι κάνει αυτό το Marketing...
-
Εμένα μου φάνηκε ένα κλικ καλύτερο το εσωτερικό του από το Φιέστα. Θα το έβαζα στην κορυφή της κατηγορίας (κάτω από το CX-3 όμως), μαζί με το 2008, φυσικά γνωρίζοντας ότι σε αυτή την κατηγορία τα υλικά είναι μέτρια.
-
Δεν μας είπατε ακόμα τι θα βάλετε μέσα στο 'megabox'???
Aπο τo 2:00 ως το 3:10 Έχει πλάκα!
-
Εντάξει με πείσατε, φουλ πάγο μέσα, αναψυκτικά και μπυρες!!!
-
Αν ήταν vag θα είχε λάδι μέσα;;;
-
Δεν μας είπατε ακόμα τι θα βάλετε μέσα στο 'megabox'?????
Βγάζουνε τις ρεζέρβες, και τον χώρο που έπιαναν τον ονομάζουν megabox. Αμα πατήσατε προκα και σκιστεί το λάστιχο να δω τι θα κάνετε μετά...
Πάω να βγάλω την ρεζέρβα από το c3, βαφτίζω megabox τον χώρο της, είναι της μόδας τώρα.
Έχω και γω megabox!!!!!!!!
Ε ρε τι κάνει αυτό το Marketing...
Αυτο το ανεφερα κ εγω, ειναι 80 λιτρα αν βαλεις γαλα μεσα, με οτιδηποτε αλλο ειναι λιγοτερα!
Δεν χρειαζεται megabox για να βαζεις πραγματακια. Διπλο πατωμα εχουν πλεον τα περισσοτερα αυτοκινητα, ανεξαρτήτως μεγεθους (εκτος του καινούργιου Corsa).
-
doom1983 wrote:
1.0 Τ 125 , εκδοση Titanium, τελική τιμή με πινακιδες, τελη κτλ 21339, το παιρνεις και φευγεις απο τον αντιρόσωπο στη Θεσσαλονικη. Εχει μέσα στην τιμή το μεταλλικο χρώμα αξιας 558Ε και ειναι και η ψηφιακη οθόνη και τα led αξίας 868Ε,στη συνεχεια σου αφαιρεί 434Ε, το μισο της αξιας τους δηλάδή όπως ειπώθηκε
Μπροστά καθεσαι ανετα πολύ, προσωπικά με 1.85 χωρούσα και πισω χωρις να βρίσκουν τα γονατα μου μπροστα. Περίπου οπως στο focus 3,5 που εχω.θετικό αυτό δεν το περίμενα
Οντως τα επόμενα υβριδικα θα εχουν την μπαταρία μπροστά αυξάνοντας το megabox
H μεσαία κονσόλα και το υποβραχιόνιο, δείχνουν και είναι φθηνά και οι πόρτες επίσης από τη μέση και κατω είανι από πλαστικό πολύ χαμηλής ποιότητας. Γενικά δεν πείθει το εωστερικό για 21.500, το 2008 στην έκδοση allure υπερέχει ξεκάθαρα
Μάλλον ρυθμιζεις την θέση οδηγού αρκετά μπροστά αν 1.85 και δεν βρίσκεις πίσω.
Ειναι γεγονός οι καθομαι μπροστα και ορθια.
Μεγάλο αρνητκό, στην εκδοση ST line, πέραν της τιμής που πλησιάζει τα 25.000,οι 18αρες κατι που δεν μου ειχε αρεσει ουτε στο Xceed. Φίλος που το αγορασε τον Δεκέμρβιο ήδη μετράει 2 σκασίματα με τα 18αρια, απλά δεν κάνουν για τους ελληνικούς δρόμους και ειδικα αν θελεις να λεγεσαι crossover η active η SUV.
Eπίσης αρνητικό να μην εχεις ρεζέρβα, αλλά το megabox ειναι αρκετα βαθύτερο από τον κλασσικό χώρο που απμένει για την ρεζερβα σστα περισσότερα αυτοκίνητα.
Στην περίπτωση μου ειναι ιδανικό για τα εργαλεία, εργαλειοθήκες, καλώδια μπαταριας και κομπρεσσέρ αερος που κουβαλάω σε ολα τα αυτοκίνητα που είχα.Οποτε τα ριχνεις ολα μεσα και εχεις ενα απαλαγμενο απο πραγματα χωρο αποσκευων
Όμως στα 20 χρονια οδήγησης που εχω συμπληρώσει, εχω σκίσει 5 φορέες λαστιχο και αλλες 15 εχω πατησει καρφια, βιδες κτλ.., οποτε η υπαρξη ρεζερβας αποδεικνύεται σημαντικοτερη, ομως το κομπρεσσερ σωζει λιγο την κατασταση στις περιπτωσεις που δεν εχεις ρεζερβα και δνε ειναι σχισιμο.
Ford Puma 2019