-
Δοκιμή 1.5 BlueHDi 130 EAT8
https://www.caroto.gr/2020/01/18/peugeot-2008-1-5-bluehdi-130-eat8-test-drive/
-
Αυτο μαλιστα....
Εξαιρετικο πακετο και diesel
32 χηνες ομως....
-
Όντως πολύ ωραίο το είδα στην έκθεση ολόιδιο.
Μόνο σε βενζίνη 130 έχει την 'διπλή εξάτμιση ' ,
και δω φτάνεις τα 33.000 και σου έχει την μόνη.
Επίσης ο φίλος εδω: https://youtu.be/YOTMhpLZZkg σε διαδρομή 1.800 km σε γαλλική δοκιμή έχει κατανάλωση 9 λίτρα με τον 155 !!! Πολλά Δεν είναι;;;
-
'Αν ρωτήσετε έναν petrolhead για το πώς θα σχεδίαζε ή θα έστηνε το τέλειο B-SUV, δε θα έχει λόγους να ασχοληθεί. Ο Gilles Vidal ζωγράφισε, και οι τύποι στο ατελιέ προσαρμογής μηχανικών μερών δημιούργησαν.
Οι φωτό το αδικούν. «Ζωντανό» δεν το ξεχωρίζεις από το «3008», και στο δρόμο... au revoir. Μόνο Ιταλοί με χρήματα θα μπορούσαν, χάνοντας βέβαια μία τριετία σε έρευνα και υστερώντας σε ποιότητα. Πρόκειται για ένα DS με χώρους, που θα ενοχληθεί μόνο από το Puma, αν στην Κολωνία αφήσουν τους Έλληνες να πολεμήσουν. Το Puma έχει κινητήρα. Και τιμόνι. Το Peugeot τα παραπάνω, και συνολικά καλύτερο πάτημα. Όπως είπαμε, DS. Παρά το μεγαλύτερο -έστω οριακά- όγκο. Ωφελεί σε χώρους, δεν περιορίζει στο δρόμο.'
Απο την κριτικη των 4τροχων.
Μιλαμε για εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση κ τεχνολογια, αλλα ξεχναμε οτι ο ειδικος τυπος μιλαει ισως για τον καλυτερο συνδιασμο ανεσης και κρατηματος σε ολη την κατηγορια. Βαλε κ τους οικονομικοτατους κ ικανοτατους κινητηρες του γκρουπ, et voila!
-
Παντως ο ειδικος τυπος για την αισθηση του 208 ηταν υπερβολικος. Ενα 308 προηγουμενης γενιας ειναι.
Δεν εχω οδηγησει το 2008 ομως. Οποτε δεν εχω αποψη.
Αυτο το κειμενο πιο πανω, ποιος το εγραψε;;;
-
Το κλείσαμε σήμερα στην allure με τα 100 άλογα λευκό περλα με τελική τιμή 21100 με ανταλλαγή αμαξιού.Το μόνο που έμεινε να μάθω τη Δευτέρα αν θα μπει παραγωγή Μαρτίου ή Απριλίου. Πάντως καμία σχέση η active που οδήγησα td με την allure εκθεσιακό.
-
Συγχαρητήρια φίλε. Με το καλό να παραλάβεις, καλορίζικο καλοταξιδο!
-
'Αν ρωτήσετε έναν petrolhead για το πώς θα σχεδίαζε ή θα έστηνε το τέλειο B-SUV, δε θα έχει λόγους να ασχοληθεί. Ο Gilles Vidal ζωγράφισε, και οι τύποι στο ατελιέ προσαρμογής μηχανικών μερών δημιούργησαν.
Οι φωτό το αδικούν. «Ζωντανό» δεν το ξεχωρίζεις από το «3008», και στο δρόμο... au revoir. Μόνο Ιταλοί με χρήματα θα μπορούσαν, χάνοντας βέβαια μία τριετία σε έρευνα και υστερώντας σε ποιότητα. Πρόκειται για ένα DS με χώρους, που θα ενοχληθεί μόνο από το Puma, αν στην Κολωνία αφήσουν τους Έλληνες να πολεμήσουν. Το Puma έχει κινητήρα. Και τιμόνι. Το Peugeot τα παραπάνω, και συνολικά καλύτερο πάτημα. Όπως είπαμε, DS. Παρά το μεγαλύτερο -έστω οριακά- όγκο. Ωφελεί σε χώρους, δεν περιορίζει στο δρόμο.'
Απο την κριτικη των 4τροχων.
Μιλαμε για εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση κ τεχνολογια, αλλα ξεχναμε οτι ο ειδικος τυπος μιλαει ισως για τον καλυτερο συνδιασμο ανεσης και κρατηματος σε ολη την κατηγορια. Βαλε κ τους οικονομικοτατους κ ικανοτατους κινητηρες του γκρουπ, et voila!
Υπάρχει παρασκήνιο πίσω από το προμοτάρισμα όλων των Peugeot από τους 4Τ...
-
Dublin wrote:
'Αν ρωτήσετε έναν petrolhead για το πώς θα σχεδίαζε ή θα έστηνε το τέλειο B-SUV, δε θα έχει λόγους να ασχοληθεί. Ο Gilles Vidal ζωγράφισε, και οι τύποι στο ατελιέ προσαρμογής μηχανικών μερών δημιούργησαν.
Οι φωτό το αδικούν. «Ζωντανό» δεν το ξεχωρίζεις από το «3008», και στο δρόμο... au revoir. Μόνο Ιταλοί με χρήματα θα μπορούσαν, χάνοντας βέβαια μία τριετία σε έρευνα και υστερώντας σε ποιότητα. Πρόκειται για ένα DS με χώρους, που θα ενοχληθεί μόνο από το Puma, αν στην Κολωνία αφήσουν τους Έλληνες να πολεμήσουν. Το Puma έχει κινητήρα. Και τιμόνι. Το Peugeot τα παραπάνω, και συνολικά καλύτερο πάτημα. Όπως είπαμε, DS. Παρά το μεγαλύτερο -έστω οριακά- όγκο. Ωφελεί σε χώρους, δεν περιορίζει στο δρόμο.'
Απο την κριτικη των 4τροχων.
Μιλαμε για εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση κ τεχνολογια, αλλα ξεχναμε οτι ο ειδικος τυπος μιλαει ισως για τον καλυτερο συνδιασμο ανεσης και κρατηματος σε ολη την κατηγορια. Βαλε κ τους οικονομικοτατους κ ικανοτατους κινητηρες του γκρουπ, et voila!
Υπάρχει παρασκήνιο πίσω από το προμοτάρισμα όλων των Peugeot από τους 4Τ...
Δεν το γνωριζω αυτο. Απλα ειπα να βαλω κατι απο το περιοδικο που μας φιλοξενει.
Παντως παντου τα ιδια διαβαζω κ βλεπω. Ολοι μιλανε για ισσοροπια ανεσης κ κρατηματος, πολυ καλους χώρους για την κατηγορια (με διπλωμενα τα πισω καθισματα χωραει 200 λιτρα περισσοτερα απο το καινουργιο Capture στην ιδια διαταξη!), οση τεχνολογια υπάρχει, σιγουρα το καλυτερο ψηφιακο καντραν στην κατηγορια κ.λ.π
-
Συγχαρητήρια φίλε. Με το καλό να παραλάβεις, καλορίζικο καλοταξιδο!
Ευχαριστώ!!Όλοι που το αγόρασαν να το ευχαριστηθούν και καλοτάξιδο να είναι.
-
Αυτο το κειμενο πιο πανω, ποιος το εγραψε;;;
Μπάμ κάνει ότι είναι του ΣΧ, από τον τρόπο γραφής (δεν το έχω διαβάσει). Τόσα χρόνια με τον ίδιο ακαταλαβίστικο τρόπο γράφει.
Υπάρχει παρασκήνιο πίσω από το προμοτάρισμα όλων των Peugeot από τους 4Τ...
Χρόνια γνωστό Αλέξανδρε, τόσο επί Θ. όσο (και ακόμα περισσότερο) επί Σ. Εκθειάζει συνεχώς τους Σ., σε βαθμό αστείο!
-
Ε ναι, γνωστό σε μας τους παλιούς Φάνη. Απλά δεν θέλω να προσβάλλω τον χώρο που μας φιλοξενεί, αλλά δεν μπορούσα να μην πω τα γνωστά...
-
Γι αυτό όταν ανέφερα σε έναν πωλητή της peugeot ότι ακόμη δεν έχω δει βίντεο από carwow,marek κτλ μου λέει μην τα κοιτάς αυτά να διαβάζεις drive, 4 troxoi κτλ.
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-peugeot-2008-tipota-stin-tyhi
Ετσι για την ιστορια, το προπαγανδιστικό κειμενο!
Παρακατω απο το drive.gr για εκδοση Active:
'Πέρα από τις κάποιες εργονομικές ατέλειες πάντως, το εσωτερικό του 2008 δεν παύει να είναι το πιο εντυπωσιακό της κατηγορίας και να αναδίδει έναν ποιοτικό, premium αέρα, ακόμη και σ’ αυτήν τη βασική έκδοση του μοντέλου.
Η πιο αντιπροσωπευτική έκδοση του μοντέλου θα πρέπει να είναι η Allure, αλλά ακόμη και στη βασική Active της δοκιμής μας, το νέο 2008 είναι ένα μικρό SUV ξεχωριστό σε εμφάνιση, με κορυφαίο συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς/άνεσης, το οποίο τα κάνει όλα τουλάχιστον εξίσου καλά με τον ανταγωνισμό του και εν πολλοίς δικαιολογεί την υψηλότερη τιμή του.'
Ειμαι επαρχια τωρα κ δεν εχω χρονο να ψάξω περαιτέρω αλλα παντου τετοια σχολια διαβάζω, και ειδικά στον ξένο τυπο.
Δεν ανακαλυπτει τον τροχο, αλλα τα κανει ΟΛΑ τουλαχιστον καλα οσο ο ανταγωνισμος του.
-
Γι αυτό όταν ανέφερα σε έναν πωλητή της peugeot ότι ακόμη δεν έχω δει βίντεο από carwow,marek κτλ μου λέει μην τα κοιτάς αυτά να διαβάζεις drive, 4 troxoi κτλ.
Δηλαδη ολοι ειναι πουλημενοι - ξεπουλημενοι του Συγγελιδη; κ οι υπολοιποι (Ford, VW, Γερμανοι, Ιαπωνες, Κορεατες, Αμερικανοι, Αγγλοι, Γαλλοι, Πορτογάλοι) κοιτανε σαν χαζοι;
Τωρα ξεκίνησαν τα reviews εξωτερικο, οπως γνωριζετε Αγγλια κ σε αλλες αγορες θα παει το Φεβρουάριο το αυτοκίνητο. Το 208 αρεσει σε ολους μεχρι στιγμης και ο Μαρεκ το εχει κανει πολυ θετικο review. Στο Autogenfugel εχει παλι 25λεπτο-30λεπτο για το 2008 πολυ θετικο review, k ο Thomas χωραει ανετα να κατσει πισω ενω εχει θέσει τη θεση οδηγησης για αυτον, εν αντιθεσει με το Puma που βρισκει καθισμα.
Υπαρχουν πλεον πολλα reviews κ videos σε youtube. Ενα κάρο Τουρκικα επισης!
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-peugeot-2008-tipota-stin-tyhi
Ετσι για την ιστορια, το προπαγανδιστικό κειμενο
Σόρρυ για το περιοδικό που μας φιλοξενεί αλλά το κείμενο είναι τελείως κουραστικό και ασυνάρτητο. Απορώ αν κατάφερε κάποιος να το ολοκληρώσει....
Καλά εκεί που γλύφει τους Γκάλο γιαννιρη κλπ σκετη αναγουλα.... κρίμα...
-
Οχι ενταξει δεν ειναι κακο το κειμενο, δεν ξερω τι παιζει και δεν με νοιαζει να πω την αληθεια. Δεν ειναι δουλεια μου αλλωστε να ανακατευομαι...
Αλλα το κειμενο ειναι καλουτσικο. Αλλωστε και εγω ετσι ασυναρτητα γραφω...το διαβαζω δηλαδη ευκολα...
Εχει μια ζωντανια εφηβου το κειμενο και ενα παθος και μ αρεσε εν τελη.
Και εγω ετσι μιλαω οταν μ αρεσει ενα αυτοκινητο. Δεν καθομαι ηρεμα και σοβαρος αναφεροντας μετατροχια και συμπιεσεις....
Μου τρεχουν τα σαλια και ορμαω στις περιγραφες....
Γκουντ τζομπ....μπαρμπουλη
-
parikon wrote:
Γι αυτό όταν ανέφερα σε έναν πωλητή της peugeot ότι ακόμη δεν έχω δει βίντεο από carwow,marek κτλ μου λέει μην τα κοιτάς αυτά να διαβάζεις drive, 4 troxoi κτλ.
Δηλαδη ολοι ειναι πουλημενοι - ξεπουλημενοι του Συγγελιδη; κ οι υπολοιποι (Ford, VW, Γερμανοι, Ιαπωνες, Κορεατες, Αμερικανοι, Αγγλοι, Γαλλοι, Πορτογάλοι) κοιτανε σαν χαζοι;
Τωρα ξεκίνησαν τα reviews εξωτερικο, οπως γνωριζετε Αγγλια κ σε αλλες αγορες θα παει το Φεβρουάριο το αυτοκίνητο. Το 208 αρεσει σε ολους μεχρι στιγμης και ο Μαρεκ το εχει κανει πολυ θετικο review. Στο Autogenfugel εχει παλι 25λεπτο-30λεπτο για το 2008 πολυ θετικο review, k ο Thomas χωραει ανετα να κατσει πισω ενω εχει θέσει τη θεση οδηγησης για αυτον, εν αντιθεσει με το Puma που βρισκει καθισμα.
Υπαρχουν πλεον πολλα reviews κ videos σε youtube. Ενα κάρο Τουρκικα επισης!
Υπάρχει διαφορά μεταξύ θετικής άποψης (σεβαστό) και άκριτου διθύραμβου. Όσο για το 208, μέχρι τώρα στα οδηγικά χάνει στα συγκριτικά από τα Clio και Fiesta.
-
Dublin wrote:
parikon wrote:
Γι αυτό όταν ανέφερα σε έναν πωλητή της peugeot ότι ακόμη δεν έχω δει βίντεο από carwow,marek κτλ μου λέει μην τα κοιτάς αυτά να διαβάζεις drive, 4 troxoi κτλ.
Δηλαδη ολοι ειναι πουλημενοι - ξεπουλημενοι του Συγγελιδη; κ οι υπολοιποι (Ford, VW, Γερμανοι, Ιαπωνες, Κορεατες, Αμερικανοι, Αγγλοι, Γαλλοι, Πορτογάλοι) κοιτανε σαν χαζοι;
Τωρα ξεκίνησαν τα reviews εξωτερικο, οπως γνωριζετε Αγγλια κ σε αλλες αγορες θα παει το Φεβρουάριο το αυτοκίνητο. Το 208 αρεσει σε ολους μεχρι στιγμης και ο Μαρεκ το εχει κανει πολυ θετικο review. Στο Autogenfugel εχει παλι 25λεπτο-30λεπτο για το 2008 πολυ θετικο review, k ο Thomas χωραει ανετα να κατσει πισω ενω εχει θέσει τη θεση οδηγησης για αυτον, εν αντιθεσει με το Puma που βρισκει καθισμα.
Υπαρχουν πλεον πολλα reviews κ videos σε youtube. Ενα κάρο Τουρκικα επισης!
Υπάρχει διαφορά μεταξύ θετικής άποψης (σεβαστό) και άκριτου διθύραμβου. Όσο για το 208, μέχρι τώρα στα οδηγικά χάνει στα συγκριτικά από τα Clio και Fiesta.
Αναλογα με το πως βλεπεις το ποτηρι. Εγω εξέφρασα την αποψη μου για το Kamiq πριν μερικες σελιδες κ αναγκαστηκα να ζητησω συγνωμη - αλλα τοσο χαλια μου φαινεται! Αλλοι θα το λατρεψουν το Kamiq κ αλλοι τρελαίνονται με το Stonic. Πολλα προιοντα απευθύνονται σε διαφορετικους πελάτες με διαφορετικες αναγκες κ επιθυμιες.
Στα σαιτ που εμπιστομαι (4/5, 4.4/5, 4.5/5, 9/10 βαθμολογιες, ακομη κ το 7/10 του top gear λεει στο συμπερασμα 'A supremely desirable, futuristic ‘mini with a powertrain for everyone) κ βιντεο review ειναι ολοι ενθουσιασμενοι, κ η αγορα αυτοκινητου περιλαμβανει πολλες συνισταμενες. Ford ειναι παντα στην κορυφη των επιλογων μου αλλα παντα εχανε απο κατι αλλο (ασχετο, αλλα εχω ενα B Max diesel εδω και μερικες μερες κ θα το κρατησω κ αυτη την εβδομαδα. Ακομη κ αυτο οδηγείται θαυμασια).
Τεσπα, δεν εχω ασχοληθει πολυ με τα μικρα γιατι δεν με ενδιαφερει η κατηγορια, διαλεξα μικρο πριν 8 χρονια κ πηρα C3 diesel κ το εχω κατα ευχαριστηθεί. Η οικονομια, ανεση κ χωροι του ηταν συγκλονιστικοι για την εποχη (300λιτρα αποσκευες). Τοσο ευχαριστημένοι που το Auris βενζινης μαζευε σκονη μεχρι που το ξεφορτωθηκαμε περισυ.
Tελικα ο χωρος αποσκευων του Clio ειναι ισως μικροτερος κ απο του 208 (κατι παρομοιο θα συμβει κ με το Capture πιστευω κ κολλαει αυτο στο πως βλεπει το ποτηρι ο καθενας), αλλα στη κατηγορια που με ενδιεφερει επέλεξα ηδη.
Επισης το Autogenful εχει κ βιντεο 1 ωρα κ 3 λεπτα για οσους ενδιαφερονται!
-
Όπως είπαμε, είναι θέμα κριτηρίων. Άλλος θα ενθουσιαστεί από το 'space' εσωτερικό των νέων Peuegeot, άλλος θα γελάσει με αυτά. Άλλος θα μαγευτεί με την οδική συμπεριφορά των Ford, άλλος θα τα βρει πολύ σπορ και 'απότομα'.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)