-
Τα ντιζελ εχουν δυο πλεονεκτηματα σχετικα με την καταναλωση.
Πρωτον λόγω της τεχνολογιας τους τα μπεκ απλα ψεκαζουν καυσιμο στον θάλαμο και το υπολοιπο είναι αερας που συμπιέζεται μεχρι την αναφλεξη του καυσιμου , ενώ στην βενζίνη μπαίνει περισσότερη ποσοτητα καυσιμου και λιγοτερος αερας οποτε σπαταλιεται καυσιμο ( εδω είναι που οι νεοι βενζινοκινητηρες πράγματι μιμουνται την τεχνολογια με τα μπεκ ψεκασμου).
Και το άλλο είναι ότι τα ντιζελ ζοριζονται λιγοτερο αφου δουλευουν σε χαμηλότερες στροφες για να πιασουν την ιδια ταχυτητα θελουν λιγοτερες στροφες ( ενδεικτικά 1.6 ντιζελ 2200 στα 130 χλμ αντίστοιχο βενζίνης 2500 στροφες) αρα και βγαζουν περισσοτερα χλμ σε μακροζωια και καινε λιγοτερο.
Ασε αυτά τα 10%-12% που επαναλαμβανεις ( μην παρεξηγηθεις δεν έχω προθεσειπροθεση) ουτε αυτά ισχύουν γιατί σε κσ συνθηκες ακομα και αν η βενζινη καψει 7 και το ντιζελ 6 η διαφορά είναι 16% ! οταν ζορίζονται το ντιζελ πάει 7 η βενζινη 10 εκεί έχουμε πάνω από 40% διαφορά στην κατανάλωση!!!
-
Ευλογημένοι όσοι μπορούν να πάρουν diesel της προκοπής, αυτό πιστευω και εγώ.
Το αντίστοιχο βενζίνης στο 1,6 diesel όμως, πιο ειναι; αυτό που βγάζει την αντίστοιχη ροπή; ίππους;
Τα αντίστοιχα βενζίνης σε ροπή δυστυχώς δεν υπάρχουν μέχρι 24000. Ίππους φυσικά δεν υπάρχει θέμα είναι ευκολακι για τα σύγχρονα βενζίνης.
Αλλά μην μπαίνουμε σε αυτό το τριπακι να κυνηγάμε νούμερα (ειδικά την ροπή)
-
Δεν είμαι ειδικός στα διαγράμματα και στις ροπές αυτό που όμως που ξέρω ότι στο xtrail 1.6 d δεν είχα περάσει τα 6,3 και τωρα με το 5008 1,5 auto σε ταξίδι που έκανα για οικογενειακούς λογους με 4 άτομα και φουλ boot με αναλογία 50 εθνική 30 επαρχιακούς και 20 αστικές ,στη εθνική με acc σταθερά 125 με 130, μεσος όρος 5,4 σε διαδρομή 3711 χιλ. και κόστος diesel 283 euro υπολογισμένο με 1,4 ευρω.
βγαλτε τα δικα σας συμπεράσματα.
Και για του λογου το αληθές.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο να το χαίρεστε - Εγώ καταλαβαίνω όσους γράφουν για την κατανάλωση γιατί είναι κάτι που το αισθανόμαστε στην τσέπη μας.. εγώ κινούμενος μέσα στην πόλη με περίπου 44χλμ/ ώρα μέσο όρο είμαι στα 6.7 έχοντας διανύσει 6200χλμ πλέον, που σημαίνει ότι οι 2 εβδομάδες περίπου με ένα ντεπόζιτο για το ΤΣΙ είναι πλέον 3 - Το άλλο που πρόσεξα σήμερα είναι η ταχύτητα όχι λόγω επιδίωξης αλλά επειδή αναγκάστηκα να μείνω στα 70 - 90 χλμ για πολλή ώρα - είναι η χρυσή ζώνη κατανάλωσης και έκανα επιστροφή Πειραιάς - Αθήνα με 5.9, που είναι ανήκουστο ! Είναι κάτι σαν αυτούς που πάνε να αγοράσουνε SUV με σούπερ υπερσύχρονο βενζινοκινητήρα …και βλέπουνε στα site 4.5 εκτιμώμενη κατανάλωση …(κατα NEDC2 βέβαια) …μεγάλη χαρά
-
Σε ευχαριστώ fantom η αλήθεια είναι πως το έχω κατευχαριστηθει.
-
Καλαααααααα
Βρε σεις.... αν βαλεις ιδια ροπη στρεψης στο βολαν και ιδια; ιπποδυναμης diesel με βενζινη αυτη ειναι η διαφορα.
10% θες 12% αντε 12%....
Αν βαλεις ενα βενζινοκινητο με λιγοτερη ροπη θα χρειαστει στροφες....και στροφες σημαινει περισσοτερο καυσιμο για να παραξει την ροπη που χρειαζεται.
Βαλτε και τα δυο ακριβως ιδια να δειτε....
Αλλαξτε και στα δυο στις 2000 σ.α.λ σχεση μεταδοσης με ιδια ροπη να δειτε.
Γύρε, έχεις γίνει εμμονικός με τη διαφορά κατανάλωσης βενζίνης και diesel στο 10%. Το οποίο είναι ένα αυθαίρετο νούμερο που έχεις επιλέξει για να στηρίξεις τις αυτοκινητιστικές σου επιλογές και προκαταλήψεις.
Στο τελευταίο L' Automobile συγκρίνουν δύο απολύτως αντίστοιχες εκδόσεις του 208 με 100 ίππους, την Allure Puretech 1.2 και την GT Line Bluetech HDi. Η μέση κατανάλωση με 40% πόλη, 40% επαρχιακό και 20% εθνική οδό είναι αντίστοιχα 6,4 και 5,5 lt/100Km. Αν βάλουμε και 0,1-0,2 lt/100 Km παραπάνω κατανάλωσης λόγω μεγαλύτερων ζαντολάστιχων της GT-Line φτάνουμε σε ένα στρογγυλό 20%. Το οποίο και θεωρώ πολύ καλή επίδοση για τη βενζίνη και το κάτω ποσοστιαίο όριο διαφοράς κατανάλωσης βενζίνης και diesel.
-
Καλαααααααα
Βρε σεις.... αν βαλεις ιδια ροπη στρεψης στο βολαν και ιδια; ιπποδυναμης diesel με βενζινη αυτη ειναι η διαφορα.
10% θες 12% αντε 12%....
Αν βαλεις ενα βενζινοκινητο με λιγοτερη ροπη θα χρειαστει στροφες....και στροφες σημαινει περισσοτερο καυσιμο για να παραξει την ροπη που χρειαζεται.
Βαλτε και τα δυο ακριβως ιδια να δειτε....
Αλλαξτε και στα δυο στις 2000 σ.α.λ σχεση μεταδοσης με ιδια ροπη να δειτε.
Γύρε, έχεις γίνει εμμονικός με τη διαφορά κατανάλωσης βενζίνης και diesel στο 10%. Το οποίο είναι ένα αυθαίρετο νούμερο που έχεις επιλέξει για να στηρίξεις τις αυτοκινητιστικές σου επιλογές και προκαταλήψεις.
Στο τελευταίο L' Automobile συγκρίνουν δύο απολύτως αντίστοιχες εκδόσεις του 208 με 100 ίππους και με πρακτικά εφάμιλλες επιδόσεις: την Allure Puretech 1.2 και την GT Line Bluetech HDi 1.5. Η μέση κατανάλωση με 40% πόλη, 40% επαρχιακό και 20% εθνική οδό είναι αντίστοιχα 6,4 και 5,5 lt/100Km. Αν βάλουμε και 0,1-0,2 lt/100 Km παραπάνω κατανάλωσης λόγω μεγαλύτερων ζαντολάστιχων της GT-Line φτάνουμε σε ένα στρογγυλό 20%. Το οποίο και θεωρώ πολύ καλή επίδοση για τη βενζίνη και το κάτω ποσοστιαίο όριο διαφοράς κατανάλωσης βενζίνης και diesel μεταξύ αντίστοιχων κινητήρων.
-
geopeo wrote:
Δεν είμαι ειδικός στα διαγράμματα και στις ροπές αυτό που όμως που ξέρω ότι στο xtrail 1.6 d δεν είχα περάσει τα 6,3 και τωρα με το 5008 1,5 auto σε ταξίδι που έκανα για οικογενειακούς λογους με 4 άτομα και φουλ boot με αναλογία 50 εθνική 30 επαρχιακούς και 20 αστικές ,στη εθνική με acc σταθερά 125 με 130, μεσος όρος 5,4 σε διαδρομή 3711 χιλ. και κόστος diesel 283 euro υπολογισμένο με 1,4 ευρω.
βγαλτε τα δικα σας συμπεράσματα.
Και για του λογου το αληθές.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο να το χαίρεστε - Εγώ καταλαβαίνω όσους γράφουν για την κατανάλωση γιατί είναι κάτι που το αισθανόμαστε στην τσέπη μας.. εγώ κινούμενος μέσα στην πόλη με περίπου 44χλμ/ ώρα μέσο όρο είμαι στα 6.7 έχοντας διανύσει 6200χλμ πλέον, που σημαίνει ότι οι 2 εβδομάδες περίπου με ένα ντεπόζιτο για το ΤΣΙ είναι πλέον 3 - Το άλλο που πρόσεξα σήμερα είναι η ταχύτητα όχι λόγω επιδίωξης αλλά επειδή αναγκάστηκα να μείνω στα 70 - 90 χλμ για πολλή ώρα - είναι η χρυσή ζώνη κατανάλωσης και έκανα επιστροφή Πειραιάς - Αθήνα με 5.9, που είναι ανήκουστο ! Είναι κάτι σαν αυτούς που πάνε να αγοράσουνε SUV με σούπερ υπερσύχρονο βενζινοκινητήρα …και βλέπουνε στα site 4.5 εκτιμώμενη κατανάλωση …(κατα NEDC2 βέβαια) …μεγάλη χαρά
44 Μ.Ο! Σε ποια πολη ζεις;! Αθηνα γραφω τουλαχιστον τα μισα.
-
Lap wrote:
Καλαααααααα
Βρε σεις.... αν βαλεις ιδια ροπη στρεψης στο βολαν και ιδια; ιπποδυναμης diesel με βενζινη αυτη ειναι η διαφορα.
10% θες 12% αντε 12%....
Αν βαλεις ενα βενζινοκινητο με λιγοτερη ροπη θα χρειαστει στροφες....και στροφες σημαινει περισσοτερο καυσιμο για να παραξει την ροπη που χρειαζεται.
Βαλτε και τα δυο ακριβως ιδια να δειτε....
Αλλαξτε και στα δυο στις 2000 σ.α.λ σχεση μεταδοσης με ιδια ροπη να δειτε.
Γύρε, έχεις γίνει εμμονικός με τη διαφορά κατανάλωσης βενζίνης και diesel στο 10%. Το οποίο είναι ένα αυθαίρετο νούμερο που έχεις επιλέξει για να στηρίξεις τις αυτοκινητιστικές σου επιλογές και προκαταλήψεις.
Στο τελευταίο L' Automobile συγκρίνουν δύο απολύτως αντίστοιχες εκδόσεις του 208 με 100 ίππους, την Allure Puretech 1.2 και την GT Line Bluetech HDi. Η μέση κατανάλωση με 40% πόλη, 40% επαρχιακό και 20% εθνική οδό είναι αντίστοιχα 6,4 και 5,5 lt/100Km. Αν βάλουμε και 0,1-0,2 lt/100 Km παραπάνω κατανάλωσης λόγω μεγαλύτερων ζαντολάστιχων της GT-Line φτάνουμε σε ένα στρογγυλό 20%. Το οποίο και θεωρώ πολύ καλή επίδοση για τη βενζίνη και το κάτω ποσοστιαίο όριο διαφοράς κατανάλωσης βενζίνης και diesel.
Πολυ απλα, το μοτερ της peugeot δεν εχει τοσο καλη θερμοδυναμικη αποδοση για κινητηρα βενζινης, οπως αλλων εταιριων στην αγορα.
Αν θες οπωσδηποτε το 2008...οκ πας σε diesel. Αυτο δεν σημαινει οτι ισχυει αυτο που λετε, αλλωστε το εγραψα και πιο πισω πως μια εταιρια μπορει να τα πηγαινει εξαιρετικα στους Diesel και μετρια στους βενζινης, ή το αντιθετο ή και τα δυο ταυτοχρονως.
Οι αποστασεις των δυο κινητηρων (των συγχρονων βενζινης και των Diesel ) στην καταναλωση καυσιμου ειναι εκει που ειπα. Υπερτερουν οι diesel αλλα στο υψος που ειπα.
ΑΝ συγκρίνετε διαφορετικους κινητηρες με διαφορετικα χαρακτηριστικα. (ενας βενζινοκινητηρας που δινει εμφανση στην ιπποδυναμη ανα ογκο του κυλινδρου του, ή ενας Diesel που δινει εμφανση στην οικονομια ανα ογκο του κυλινδρου) θα παρετε λαθος αποτελεσματα και θα μπερδευεστε.
Για παραδειγμα πολυ συχνο φαινομενο ειναι ενας κατασκευαστης να θελει να εκμεταλευτει την ικανοτητα των βενζινοκινητηρων να παραξουν ιπποδυναμη (σε υψηλες στροφες), καθως με την αναφλεξη (μεσω των μπουζι) μπορει να εκμεταλευτει την ταχυτητα αναφλεξης στον θαλαμο καυσης και να παραξει ιπποδυναμη σε ψηλο-συγκεκριμενες σταθερες μοιρες του αβανς. Αυτο δεν γινεται ευκολα στους υψηλης συμπιεσης diesel (υψηλη ιπποδυναμη αποτελεσμα υψηλων στροφων ανα ογκο κυλινδρου), οποτε διαμορφωνει την γκαμα του με τετοιο τροπο ωστε να καλυπτει το καταναλωτικο κοινο. Αλλοι κατασκευαστες παλι δινουν εμφαση στην οικονομικη καυση των βενζινοκινητηρων...αφηνοντας την ιπποδυναμη σε δευτερη μοιρα.
Υπαρχουν δηλαδη και κινητηρες βενζινης που στοχευουν στην καλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση ανα ογκο κυλινδρου και πλησιαζουν υπερβολικα πολυ κοντα τους Diesel.
Αν δεν υπαρχει τετοιος κινητηρας στην γκαμα του αυτοκινητου που σας ενδιαφερει, αυτο ειναι αλλο θεμα. Εκει να αγορασετε Diesel αν θελετε εξαιρετικη οικονομια, ΔΕΝ εχω εμμονες....Εσεις εχετε.
Αφηστε τα σχολια λοιπον και διαβαστε συγχρονα αρθρα μηχανολογιας.
Η συγκριση μπορει να γινει σε κινητηρες με παρομοια χαρακτηριστικα (για παραδειγμα BMEP σε θεωρητικο επιπεδο). Οσο λοιπον τα χρονια περνουν και ανεβαινει η θερμοδυναμικη αποδοση των βενζινοκινητηρων συνεχως, οι διαφορες ειναι εκει που ειπα.
-
Ρε συ γύρε, μας φλόμωσες στη θεωρία και δεν έδωσες ούτε ένα ουσιαστικό στοιχείο (ένα νούμερο βρε παιδί μου) που να στηρίζει έμπρακτα τη θεωρία σου περί 10%!
Αντιθέτως εγώ σου έφερα συγκεκριμένο παράδειγμα με δύο σύγχρονους κινητήρες ίσης ιπποδύναμης και αντίστοιχων επιδόσεων της ίδιας εταιρίας, το οποίο το απέρριψες! Γιατί; Επειδή τάχα μου, ο Puretech δεν είναι ο πιο αποδοτικός βενζινοκινητήρας όσον αφορά την κατανάλωση του. Αυτό το ξέρεις και το βεβαιώνεις εσύ, όπως και το που δίνει 'έμφαση' ο κάθε κινητήρας... Η αλήθεια είναι ότι απλώς το απόλυτα συγκεκριμένο και έγκυρο παράδειγμα που έφερα, δεν σε βολεύει στη θεωρία σου και στις ΕΜΜΟΝΕΣ σου!
Μην μας εγκαλείς λοιπόν για εμμονές, όντας ο πρώτος εμμονικός εσύ. Μη μας φλομώνεις με αποσπάσματα από τυχαίες πηγές που αλιεύεις στο ίντερνετ κάθε φορά που στερείσαι επιχειρημάτων και επαφής με την πραγματικότητα. Και μην προσπαθείς να μας τη βγεις ως ο διαβασμένος απέναντι στους αμόρφωτους, γιατί οι γενικές αναφορές σε θεωρίες που βρίσκεις στο ίντερνετ, δεν αναπληρώνουν ούτε την εκπαίδευση ούτε τη μόρφωση ούτε την επαφή με την πραγματικότητα!
Υ.Γ.: Σε προσωπικό επίπεδο, καμία εμμονή με το diesel δεν έχω. Αν δεν υπήρχε οικονομική στενότητα, ούτε που θα το άγγιζα. Όταν όμως γλιτώνω ένα με ενάμιση χιλιάρικο το χρόνο (ανάλογα με τα χιλιόμετρα) σε σχέση με το τελευταίο μου βενζινοκίνητο, είναι επί της παρούσης επιλογή ανάγκης! Αν βελτιωθούν αρκετά τα οικονομικά μου, μετά χαράς θα ξανακάψω βενζινούλα.
-
Καλα Χαρη αστο
Εσυ με λες εμμονικο ...εγω λεω πως δεν καταλαβαινεις βασικες αρχες των κινητηρων.....και τελειωνει η ιστορια.
Συγκρινεις εναν κινητηρα με συμπιεση στα 10,5:1 με εναν ντιζελ και λες οριστε εχουν 20% διαφορα, οταν ολες οι αλλες μεταβλητες και απωλειες ειναι σταθερες...που δεν ειναι, αλλα για ευκολια το συμπεραινουμε.
Οπως ειπα και λεω ξανα ο λογος που εχει τετοια χαμηλη συμπιεση εχει να κανει με μεταβλητες και την επιθυμια αν ογκο κυλινδου να παραξουν συγκεκριμενη ιπποδυναμη σε συγκεκριμενες σ.α.λ. Το αντιθετο κανουν στον Diesel ανεβαζοντας φυσικα και τα κ.εκ για να εχουν ανταγωνιστικη ιπποδυναμη.
Οι Ιαπωνες για παραδειγμα το ψαχνουν συνεχως με τους βενζινοκινητηρες...δεν μπορουν να φτασουν σε συμπιεση των Diesel και στην θερμοδυναμικη τους αποδοση λογω και του καυσιμου που πωλειται, αλλα το παλευουν και βλεπεις πως η διαφορα (συνυπολογιζοντας και το μικροτερο μ. ορο 80-100 κιλα του συνολικου βαρους) μαζι και με την προσπαθεια μειωσης των απωλειων των κινουμερων ελαφρων μερων (λογω βενζινης), πλησιαζουν παρα πολυ.
Συνεπως και τωρα καποια Ιαπωνικα αλλα και στο μελλον ακομα περισσοτερα μπορουν να δωσουν ανταγωνιστικες (ή καλυτερα πολυ κοντα) καταναλώσεις βενζινης συγκριτικα με τους Diesel.
Δεν εχει τετοιο κινητηρα το 208...οκ παρε το diesel ... Δεν εχω μετοχες σε καποιο καυσιμο.
Οσοι καταλαβαινουν καποια πραγματα εχουν καταλάβει το τι εννοω.
Υ.γ Οσο για το τι διαβαζω ειναι δικη μου υποθεση. Αυτα που σας λεω ειναι αυτα που διαβαζω...προσπαθοντας μαλιστα να βοηθησω οσο μπορω το forum. Δεν σας ενδιαφερει η αποψη μου, ειμαι εμμονικος...Στα π@@@α μου και εμενα, πειτε τα δικα σας.
-
Πλάκα μου κάνεις, ε; Δηλαδή για να συγκρίνω δύο κινητήρες, έναν diesel κι έναν βενζίνης, πρέπει να έχουν τον ίδιο λόγο συμπίεσης, ε;
Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρεις;
Εν τω μεταξύ απορρίπτεις τον Puretech της Peugeot ως βενζινοβόρο, όταν είναι από τους πλέον οικονομικός κινητήρες στην κατηγορία του. Και η εταιρεία θα πετύχει το στόχο των 95gr CO2 νωρίτερα από τους άλλους... Ότι να ναι λες για να υποστηρίξεις τη θεωρία σου!
Υ.Γ.: Καλά που μου θύμισες και το άλλο αυθαίρετο νούμερο που έχεις καταλήξει : την διαφορά 80-100 κιλά diesel και βενζίνης (υπερτροφοδοτούμενων πλέον αμφοτέρων). ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
-
Παρόμοια μέγιστη bmep έχουν πάντως αυτοί οι δύο που τσακώνεστε.
-
Λοιπον καταντα κουραστικο αν οχι προσβλητικο περα απο ενα σημειο.
Ολο το θεμα ξεκινησε καθως ανεφερα πως οι σύγχρονοι βενζινης εχουν πλεον καλυτερεψει...μαλιστα καποιοι εχουν και 10 -12% διαφορα παραπανω καταναλωσης απο diesel οχι παραπανω. Οταν ρωτηθηκα που το στηριζω απαντησα στα καλυτερα συστηματα ψεκασμου, καλυτερη διαχειρηση των απωλειων (και σε αρκετα μοτερ) υψηλοτερη συμπιεση απο οτι το παρελθον.
Δηλαση ειπα πως μιμούνται σε πολλα τους Diesel. Λογω κοινωνικοπολιτικών αναγκών η εξελιξη ειναι και θα γινει ακομα πιο ραγδαια...οπως νεα συστηματα αναφλεξης (μπουζι) κτλ.
Εγραψα κατι που το περασες στο ντουκου
Οταν συγκρινεις δυο κινητηρες πρεπει να τους συγκρινεις σε παρομοιο τουλαχιστον BMEP ή με αλλα παρομοια εργαλεια.
Εκει θα δεις πως οντως ακομα και σημερα καποιοι καλοι κινητηρες βενζινης (οπου καλοι...βαλε αναπτυξη με γνωμονα την οικονομια) συγκρινονται με diesel
Οχι επειδη το βγαζει η ιδια εταιρια στο ιδιο αυτοκοκινητο.
Π.χ ενα κινητηρας Skyactive D ή G (που εχει εγαλη αναπτυξη στα περι φτωχου μιγματος) με κινητηρες Diesel πιθανοτατα αλλης εταιριας.
-
fantom344 wrote:
geopeo wrote:
Δεν είμαι ειδικός στα διαγράμματα και στις ροπές αυτό που όμως που ξέρω ότι στο xtrail 1.6 d δεν είχα περάσει τα 6,3 και τωρα με το 5008 1,5 auto σε ταξίδι που έκανα για οικογενειακούς λογους με 4 άτομα και φουλ boot με αναλογία 50 εθνική 30 επαρχιακούς και 20 αστικές ,στη εθνική με acc σταθερά 125 με 130, μεσος όρος 5,4 σε διαδρομή 3711 χιλ. και κόστος diesel 283 euro υπολογισμένο με 1,4 ευρω.
βγαλτε τα δικα σας συμπεράσματα.
Και για του λογου το αληθές.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο να το χαίρεστε - Εγώ καταλαβαίνω όσους γράφουν για την κατανάλωση γιατί είναι κάτι που το αισθανόμαστε στην τσέπη μας.. εγώ κινούμενος μέσα στην πόλη με περίπου 44χλμ/ ώρα μέσο όρο είμαι στα 6.7 έχοντας διανύσει 6200χλμ πλέον, που σημαίνει ότι οι 2 εβδομάδες περίπου με ένα ντεπόζιτο για το ΤΣΙ είναι πλέον 3 - Το άλλο που πρόσεξα σήμερα είναι η ταχύτητα όχι λόγω επιδίωξης αλλά επειδή αναγκάστηκα να μείνω στα 70 - 90 χλμ για πολλή ώρα - είναι η χρυσή ζώνη κατανάλωσης και έκανα επιστροφή Πειραιάς - Αθήνα με 5.9, που είναι ανήκουστο ! Είναι κάτι σαν αυτούς που πάνε να αγοράσουνε SUV με σούπερ υπερσύχρονο βενζινοκινητήρα …και βλέπουνε στα site 4.5 εκτιμώμενη κατανάλωση …(κατα NEDC2 βέβαια) …μεγάλη χαρά
44 Μ.Ο! Σε ποια πολη ζεις;! Αθηνα γραφω τουλαχιστον τα μισα.
Ελα ναι Dublin εχω γυρίσει απο UK μετα απο 2 χρόνια London για MSc... εχω και κατι άνετες ευθείες στις διαδρομες αλλα ο γενικός μέσος όρος είναι αυτός, με 6.7 diesel -φωτος ανεβασμένες κτλ- - Αρα στα 2 γεμίσματα (3 εβδομάδες κρατάει εκαστο) έχω δώρο αλλο ένα ΤΣΙ (που κράταγε 2) απο το Γερμανικό που ξεπροβόδισα... Το γερμανικό δεν είχε και τόση διαφορά απο το ισπανικό που είναι αραγμένο (του 2003) χωρίς πινακίδες απόξω αλλα αυτό είναι άλλο θέμα - Αντε στείλε κανα στοιχείο και εσύ να την βρούμε την άκρη σιγά σιγά ....
-
Αυτες οι ειρωνιες τετοιου χαμηλου επιπεδου να ελειπαν απο το forum...θα καναμε ολοι ωραιες συζητησεις...τσπ τις παραβλεπω.
Εδω ενα αλλο βενζινοκινητο σε δοκιμη πολης με 150 αλογα και 1360 κιλα βαρος
5,8 λιτρα/100 στην πολη. Τετοιες διαδρομες κανετε και εσεις; ή με πιο εντονο μποτιλιαρισμα;;;
Ποσο να εγραφε το diesel με αντιστοιχες επιδοσεις στο ιδιο ακριβως τεστ;;;;;
-
Ρε συ αυτός σταματάει καθε 3-4 λεπτά μόνο! Αυτό είναι κίνηση σε πόλη; Στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης που και καλά τον θεωρώ εκτός πόλης σταματάω συχνότητα!
Σε αυτή την κίνηση που δείχνει εγώ με το scross diesel δεν θα έγραφα πάνω από 4.7-4.8. Αυτές οι συνθήκες δεν υπάρχουν ούτε 15αυγουστο σε Αθήνα Θεσσαλονίκη!
Σε δε επαρχία αν οδηγήσεις 4 λεπτά με 60 χλμ χωρίς να σταματήσει ς βγήκες εκτός πόλης .
Πρακτικά δεν συναντάς ποτέ τέτοιες συνθήκες οδήγησης στην Ελλάδα. Άκυρο το παράδειγμα.
-
Έτσι που τα λες πολύ είπα το 4.8 ούτε 4 δεν θα είχα με το δικό μου.
-
Νομιζω το θέμα κατανάλωση βενζίνης vs diesel έχει ξεχειλωθεί. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που η συζήτηση δεν κατέληξε σε αυτό. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που αμφιβάλλει ότι τα diesel είναι ακόμα πιο οικονομικά (στην κατανάλωση) από τα βενζίνης. Από εκεί και πέρα ξέρω ότι πολλοί σοκάρονται αλλά δεν είναι οι μοναδικές πόλεις στον κόσμο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν πόλεις κ αλλού και πολλοί όταν μιλάνε για αστική οδήγηση (σαν εμένα) δεν εννοούν ότι κάνουν 2 χιλιόμετρα σε μισή ώρα.
Άποψή μου είναι ότι η αγορά σήμερα diesel είναι ρίσκο που προσωπικά δεν θα το έπαιρνα. Ήδη έχει αρχίσει να απαγορεύεται σε μεγάλες πόλεις (πχ χτες διάβαζα για την Ρώμη), και πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα το ίδιο θα συμβεί και εδώ. Οπότε προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι στη δυσάρεστη θέση να προσπαθώ να πουλήσω ένα μεταχειρισμένο τέτοιο αυτοκίνητο μετά το 2025. Σίγουρα κάποιος άλλος μπορεί να μην ενδιαφέρεται για μεταπώληση οπότε δεν θα έχει τέτοιο θέμα.
Και τέλος σίγουρα έχουν ειπωθεί διάφορες ανοησίες, του στυλ ένα σύγχρονο βενζινοκινητο φορτωμενο στον αυτοκινητόδρομο καίει δεκάρια κλπ. Δικιά μου επιλογή όταν έψαχνα αυτοκίνητο ήταν το focus st line, χιλιάρι, και φορτωμενος με τρεις ενήλικες και φουλ αποσκευες στην Ιονία Οδό και κατεύθυνση προς Ιωάννινα (= ανηφορικός αυτοκινητόδρομος) έκαψα 7 με μέση ταχύτητα 130-150. Στα δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα που έχω κάνει έχω μεικτή 6.5. Μέσα στην πόλη (ναι, πόλη είναι και τα Γιάννενα) έχω γύρω στο 7.2 με μέση ταχύτητα 22χαω. Φίλος με civic χιλιάρι έχει παρόμοια κατανάλωση. Νούμερα δηλαδή που λίγο πολύ συμφωνουν με το spritmonitor.de.
Και κάπου εκεί πρέπει να τελειώσει κ αυτή η συζήτηση. Όποιος θέλει να δει κατανάλωση ας δει το spritmonitor για το αυτοκίνητο που θέλει και τέλος. Και ας το κάνει και test drive στην περιοχή που ζει γιατί σίγουρα πόλη από πόλη και περιοχή από περιοχή διαφέρουν.
-
Το μονο στο οποιο εχω αντιρρηση σε αυτα που γραφεις ειναι το
'Από εκεί και πέρα ξέρω ότι πολλοί σοκάρονται αλλά δεν είναι οι μοναδικές πόλεις στον κόσμο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.'Απο τη στιγμη που ειμαστε σε ελληνικο φορουμ, δεν ειναι παραλογο οταν καποιος αναφερεται σε 'συνθηκες πολης' να πηγαινει το μυαλο του σε αυτες τις δυο πολεις και οχι στην π.χ. κρακωβια ή το μαϊαμι. Ειδικα οταν ο μισος πληθυσμος της ελλαδας διαμενει σε αυτες τις δυο. Πολη ειναι και τα γιαννενα και πολυ ομορφοτερη (απο την αθηνα τουλαχιστον) και σε ζηλευω απιστευτα που μενεις εκει!
-
Tkin73, με ξερεις οτι δεν λεω χαζομαρες σχετικα με την καταναλωση, αλλα και εγω τα 10αρια που λετε για suv σε αυτοκινητοδρομο, τα θεωρω τραβηγμενα. Οποιο ταξιδι εχω κανει στην εθνικη δεν μου εχει δειξει ποτε πανω απο 7.2. Ακομα και οταν ανεβηκα (και κατεβηκα στο γυρισμο) σε βουνα (καλαβρυτα, στεμνιτσα)
Kia Sportage IV