-
Αγορασα ενα golf mk4 1999.Ψαχνοντας με το VIN βλεπω ενα σωρο ανακλησεις.
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WVWZZZ1JZXB149093
Ισχυουν ακομα?Τι γινεται αν το αμαξι δεν πηγε?Παω να ρωτησω στην vw ή θα γελασει και το τελευταιο πλακακι της αντιπροσωπειας?
-
Αγορασα ενα golf mk4 1999.Ψαχνοντας με το VIN βλεπω ενα σωρο ανακλησεις.
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WVWZZZ1JZXB149093
Ισχυουν ακομα?Τι γινεται αν το αμαξι δεν πηγε?Παω να ρωτησω στην vw ή θα γελασει και το τελευταιο πλακακι της αντιπροσωπειας?
-
Αγορασα ενα golf mk4 1999.Ψαχνοντας με το VIN βλεπω ενα σωρο ανακλησεις.
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WVWZZZ1JZXB149093
Ισχυουν ακομα?Τι γινεται αν το αμαξι δεν πηγε?Παω να ρωτησω στην vw ή θα γελασει και το τελευταιο πλακακι της αντιπροσωπειας?
Αν δεν επισκευάστηκαν, ισχύουν ακόμα και πρέπει να φτιαχτούν. Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τόσο μ@λ@κας και δεν πήγε να φτιάξει τσάμπα ζητήματα που κατά κύριο λόγο αφορούν την ασφάλεια, υπάρχει θέμα ασφάλειας στο αυτοκίνητο.
Η αντιπροσωπεία σχεδόν σίγουρα έχει αρχείο επισκευής ανακλήσεων, οπότε πας και ρωτάς. το πολύ πολύ να σου πουν 'τα έχουμε φτιάξει' και ησυχάζεις. Το αν θα γελάσουν στα @@ σου, εσύ πρέπει να σιγουρευτείς ότι είσαι ασφαλής και εσύ και οι επιβάτες του αυτοκινήτου, από ζητήματα που τα έχει ανακαλύψει η vw και μπήκε στην διαδικασία να τα διορθώσει.
-
Αν όμως δεν αφορούν θέμα ασφαλείας τότε το ονομάζουν 'καλή θέληση' και αν δεν πας ... πάει. Τώρα που θυμήθηκα υπάρχει και μια άλλη περίπτωση στο opel corsa cdti του 2005 είχαν βάλει αργή μίζα και το αμάξι κρύο και στα κρύα ήθελε 2,3 μιζιές να πάρει μπροστά , η opel την άλλαζε εθελοντικά αν τους το έλεγες , εμείς τους το είπαμε αλλά αυτοί (Σφακιανάκης Λάρισα) έκανε την πάπια .
Το ανακαλύψαμε μετά από 15 χρόνια όταν η κατάσταση ήταν αφόρητη (4,5 μιζιές), φυσικά ΟΧΙ στην opel, ένας ηλεκτρολόγος μας το έφτιαξε και στους - παίρνει με την πρώτη μιζια παρόλα τα 400000 χλμ. και του φάνηκε περίεργο γιατί ήξερε ότι έπρεπε να την αλλάξει η αντιπροσωπεία.
Με 90 € λύθηκε ένα πρόβλημα δεκαπεντετίας .
-
Αν όμως δεν αφορούν θέμα ασφαλείας τότε το ονομάζουν 'καλή θέληση' και αν δεν πας ... πάει. Τώρα που θυμήθηκα υπάρχει και μια άλλη περίπτωση στο opel corsa cdti του 2005 είχαν βάλει αργή μίζα και το αμάξι κρύο και στα κρύα ήθελε 2,3 μιζιές να πάρει μπροστά , η opel την άλλαζε εθελοντικά αν τους το έλεγες , εμείς τους το είπαμε αλλά αυτοί (Σφακιανάκης Λάρισα) έκανε την πάπια .
Το ανακαλύψαμε μετά από 15 χρόνια όταν η κατάσταση ήταν αφόρητη (4,5 μιζιές), φυσικά ΟΧΙ στην opel, ένας ηλεκτρολόγος μας το έφτιαξε και στους - παίρνει με την πρώτη μιζια παρόλα τα 400000 χλμ. και του φάνηκε περίεργο γιατί ήξερε ότι έπρεπε να την αλλάξει η αντιπροσωπεία.
Με 90 € λύθηκε ένα πρόβλημα δεκαπεντετίας .
Μιλάμε για VW, έτσι ? Αυτοί αν δεν είναι θέμα ασφάλειας δεν βγάζουν ανάκληση. Εδώ δεν έβγαλαν 'καλή θέληση' για τα ηλεκτρικά παράθυρα που έπεφταν κάθε λίγο και λιγάκι.
Όσον αφορά το corsa, ήθελε αναφορά στην opel hellas η αντιπροσωπεία.
-
Παιδια μιλησα με εξυπηρετηση πελατων της vw,μου ειπαν πως ουτε τρεχει ,αλλα ουτε ετρεξε ποτε καποια ανακληση.Το ιδιο μου ειπε και παιδι που δουλευει στη vw απο fb.Τωρα πως εμφανιζονται τοσες ανακλησεις απορω.
-
Παιδια μιλησα με εξυπηρετηση πελατων της vw,μου ειπαν πως ουτε τρεχει ,αλλα ουτε ετρεξε ποτε καποια ανακληση.Το ιδιο μου ειπε και παιδι που δουλευει στη vw απο fb.Τωρα πως εμφανιζονται τοσες ανακλησεις απορω.
Τότε μάλλον μιλάμε για τις 'καλές θελήσεις' , δυστυχως ο καθένας τις ον. Οπότε δεν έχουμε θέμα ασφάλειας, υπάρχει θέμα όμως με κάποιες λειτουργίες του αυτοκινήτου που δεν ξέρουμε αν διορθώθηκαν.
Μιλάμε για αμάξι του 99 οπότε δύσκολο (όχι απίθανο όμως, οπότε μπορείς να τσεκάρεις) να υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο εργασιών
-
Δύσκολο (hint:αποκλείεται) να σου κάνουν ανακλησεις της NHTSA στην Ελλάδα.
Τσέκαρε εδώ καλύτερα: http://188.164.203.94/index.php?tid=1293
-
Δέ ξέρω τι ισχύει με τη VW.
Σε δική μου περίπτωση εν με είχαν ενημερωσει ποτέ καθώς το αμάξι το είχα 1ο χέρι απο το 2003.(με το Honda)
Εντελώς τυχαία το ανακάλυψα , πήρα τηλέφωνο το επιβεβαίωσα .
Η ανάκληση είχε : αερόσακο συνοδηγού ΤΑΚΑΤΑ, Αισθητήρα οξυγόνου 1ο , και αναβάθμιση εγκεφάλου .
Λοιπόν το πήγα το άφησα και όπως αποδείχτηκε δεν έκανε τίποτα ενω στις αποδείξεις άλλα έγραφε. Τους κυνηγησα με τη γραμματεία καταναλώτη και καταγγελία με επισυναπτόμενα τα έγγραφα που όντως δεν αλλάχτηκε τίποτα. Η απάντηση ήταν οτι επειδή έχει περαστεί σύστημα υγραεριου έχει ξεφύγει απο τις εργοστασιακές προδιαγραφές.
Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται, γιατί ολοι ξέρουμε οτι και επίσημοι εξουσιοδοτημένοι βαζουν υγραέριο και κυριολέκτικα το πετάνε επάνω χωρίς να το ρυθμίζουν.
Εν τέλη αγόρασα ενα αοσθητηρα δεν εβρισκα πουθενα μόνο απο Αγγλία της Bosch και έσβησα τις βλάβες με το διαγνωστικό που έχω αγοράσει της Autel
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, κορυφαίος Σαρακάκης! Το ότι είχες βάλει εγκατάσταση αερίου, θα δεχτώ ότι μπορεί να επηρέαζε τον αισθητήρα λ, αν και πάλι το ελαττωματικό κομμάτι έπρεπε να αλλαχτεί. Τον εργοστασιακό εγκέφαλο και ακόμη περισσότερο τον αερόσακο, πως τα επηρέαζε η μετατροπή;
-
H Takata δεν ήταν που αυτοκτόνησε ο πρόεδρος της και έκλεισε γιατί ήταν ελαττωματικοί οι αερόσακοι που προμήθευε σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίας με 40 εκατομμύρια ανακλήσεις ανακλήσεις σε όλο τον κόσμο ? Κατηγορήθηκε για τον θάνατο 16 και τραυματισμό άλλων 150.
-
H Takata δεν ήταν που αυτοκτόνησε ο πρόεδρος της και έκλεισε γιατί ήταν ελαττωματικοί οι αερόσακοι που προμήθευε σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίας με 40 εκατομμύρια ανακλήσεις ανακλήσεις σε όλο τον κόσμο ? Κατηγορήθηκε για τον θάνατο 16 και τραυματισμό άλλων 150.
Ναι, quadra21 αυτή ήταν.
-
Έχω την εξής απορία σχετικά με ένα θέμα που αντιμετώπισε κολλητός μου πρόσφατα.
Ως αρχική πληροφορία να πω πως υπάρχει ευρωπαϊκό rapid alert σχετικά με ανάκληση αυτοκινήτου και αφορά τον αερόσακο του οδηγού που πιθανώς να είναι ελαττωματικός και να μην ανοίξει σε περίπτωση ατυχήματος (δεν αφορά το γνωστό θέμα με τους ΤΑΚΑΤΑ). Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και έχει κάνει τα προβλεπόμενα service στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (πρόσφατο ετήσιο service πριν 3 εβδομάδες).
Χθες βγάζει το αυτοκίνητο ένδειξη 'βλάβης αερόσακου(ων) ή/και ζώνης(ων) ασφαλείας'. Επικοινωνεί ο φίλος με το εξουσιοδοτημένο service και του λένε πρέπει να το πάει εκεί να το δουν από κοντά και να το βάλουν στο διαγνωστικό για να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει.
Επειδή ασχολούμαι γενικά με τα θέματα ποιότητας βρίσκω το ευρωπαϊκό rapid alert και στο εύρος των VIN που περιγράφονται αφορά και το αυτοκίνητο του φίλου μου.
Επικοινωνεί με τον υπεύθυνο του service και του κοινοποιεί το rapid alert ενημερώνοντάς τον να το ψάξει μήπως συσχετίζεται η βλάβη που εμφανίστηκε με την ανάκληση που πιθανώς δεν έχει γίνει στο δικό του. Η απάντησή του υπεύθυνου service ήταν ότι δεν εκκρεμεί καμία ανάκληση για το αυτοκίνητό του και ότι μόνο ο κατασκευαστής γνωρίζει αν υπάρχει ανάκληση που τον αφορά και όποια ανάκληση αφορούσε το αυτοκίνητο έχει ήδη γίνει (συγκεκριμένα 2 και καμία δεν αφορούσε αερόσακους).
Και εδώ είναι η απορία μου - ακόμα και αν η βλάβη φτιαχτεί τελικά και εντός εγγύησης και χωρίς κόστος κλπ κλπ πώς μπορούμε να γνωρίζουμε αν τελικά συσχετίζεται με την ανάκληση που ποτέ δεν ενημερώθηκε ο κολλητός μου?
Δεν μιλάμε για κάποιο technical service bulletin που γνωρίζω πως μπορεί να μην σε ενημερώνουν αλλά να τα κοιτάζουν ανά service και να τα διορθώνουν, αλλά για σοβαρή ανάκληση με ρίσκο ασφαλείας μεγάλο.
Δεν είναι υποχρεωμένη μια εταιρεία να επικοινωνεί για μια σοβαρή ανάκληση με τον αγοραστή/πελάτη και όχι να περιμένει να εμφανιστεί βλάβη ( και αν) ώστε να επιδιορθώσει το πρόβλημα?
Μπορεί τελικά η βλάβη να μην συσχετίζεται αλλά δεν είναι ανησυχητικό να υπάρχει ανάκληση με το VIN του αυτοκινήτου σου και ο αντιπρόσωπος να σου λέει δεν εκκρεμεί ανάκληση???
-
Δεν είναι υποχρεωμένη μια εταιρεία να επικοινωνεί για μια σοβαρή ανάκληση με τον αγοραστή/πελάτη και όχι να περιμένει να εμφανιστεί βλάβη ( και αν) ώστε να επιδιορθώσει το πρόβλημα?
Eάν αφορά το όχημα του με βάση το VIN, ναι πρέπει να επικοινωνήσει με κάποιο τρόπο (ταχυδρομείο,τηλεφωνικά ή email)
Μπορεί τελικά η βλάβη να μην συσχετίζεται αλλά δεν είναι ανησυχητικό να υπάρχει ανάκληση με το VIN του αυτοκινήτου σου και ο αντιπρόσωπος να σου λέει δεν εκκρεμεί ανάκληση???
Φυσικά κι εφ'όσον υπάρχει ανάκληση με το VIN πρέπει να τον φωνάξουν για έλεγχο.Πιθανόν ή ήταν απρόσεκτοι στην αντιπροσωπεία ή το ήξεραν και δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την αβλεψία τους.Αν τους πάει ο γνωστός σου το έγγραφο της αυτοκινητοβιομηχανίας ή του υπουργείου Εμπορίου που αναφέρει την ανάκληση με το VIN του,δε νομίζω ότι μπορούν τόσο εύκολα να φέρουν αντίρρηση.
Υ.Γ. Αν θες πες και για ποια συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται.
-
Λοιπόν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου δεν υπάρχει η συγκεκριμένη ανάκληση. Υπάρχει όμως στην ιστοσελίδα της ΕΕ και αναφέρει εκτός από την Γαλλία ότι επηρεάζονται και οι Δανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Πολωνία. Ωστόσο ο φίλος που το έχει αγοράσει καινούριο από την ελληνική εισαγωγική έχει VIN που επηρεάζεται.
Έστειλε ερώτημα στον τεχνικό διευθυντή της ελληνικης εισαγωγικής για να του απαντήσει αν η ανάκληση αυτή έχει εφαρμογή στην Ελλάδα και δη στο δικό του αυτοκινητο. Μέχρι να πάρει απάντηση καλύτερα να μην μπούμε σε περαιτέρω λεπτομέρειες διότι μπορεί να υπάρχει κάποια εξήγηση που δεν έχουμε σκεφτεί πριν αρχίσουμε τις κατηγορίες....αν είναι αβλεψία όμως και δεν έχουν ενημερώσει ούτε τις αρχές ούτε τους Έλληνες πελάτες θα ενημερώσουμε άμεσα και το Υπουργείο και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
-
Απάντησε η εισαγωγική ότι μετά από έλεγχο και του εγγραφου της ανακλησης και του VIN του αυτοκινήτου αυτή τελικά δεν αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Παρά το γεγονός ότι στο έγγραφο της ανάκλησης το VIN number είναι εντός του εύρους, η ανάκληση αφορά μόνο σε αυτοκίνητα που κυκλοφορουν(ησαν) σε 5 χώρες (στις οποίες δεν συγκαταλέγεται η Ελλάδα).
Παρά ταύτα συμβούλεψαν να παει φυσικά το αυτοκινητο στο service να το δουν - η πλάκα είναι ότι το μήνυμα για την βλάβη στους αερόσακους εξαφανίστηκε μετά από μία ημέρα και έκτοτε μετά από 150Κμ που έχει κάνει το αυτοκίνητο δεν παρουσιάστηκε ξανά!!! Να το πάει να το δουν ακόμα και αν δεν υπάρχει πλέον η ένδειξη βλάβης? Θα το έχει κρατήσει στη μνήμη ώστε να το δει το διαγνωστικό τους ή τσάμπα χρόνος/κόπος?
-
Ενα αυτοκίνητο που αρχικά κυκλοφόρησε αλλού, μπορεί πολύ ευκολά να εφτασε να κυκλοφορεί ελλαδα με ελληνικές πινακίδες!!!
Οπότε αν το VIN είναι εντός του εύρους των προς ανακληση οχημάτων να πας να το δεις! Εκτός και αν θεωρείς οτι μια προειδοποίηση που σχετίζεται με αεροσακους κλπ δεν αξιζει τον χρόνο/κόπο να το ελεγξεις
-
Εγώ θα έλεγα να το πάει κι όντως ίσως να έχει κρατήσει την βλάβη ο εγκέφαλος και να φανεί στο διαγνωστικό.
Θα του φύγει πιστεύω κι η ιδέα ότι κάτι μπορεί να συμβεί ξαφνικά.
-
Ενα αυτοκίνητο που αρχικά κυκλοφόρησε αλλού, μπορεί πολύ ευκολά να εφτασε να κυκλοφορεί ελλαδα με ελληνικές πινακίδες!!!
Οπότε αν το VIN είναι εντός του εύρους των προς ανακληση οχημάτων να πας να το δεις! Εκτός και αν θεωρείς οτι μια προειδοποίηση που σχετίζεται με αεροσακους κλπ δεν αξιζει τον χρόνο/κόπο να το ελεγξεις
Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο καινούριο από την ελληνική αντιπροσωπεία της DS, επομενως δεν είναι εισαγωγής από άλλη χώρα.
Θα το πάει τελικά ο κολλητός να το δουν γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι δεν υπάρχει θέμα με τους αερόσακους....
-
Ανάσταση...
Έχει κάνει δουλειά αυτή η τακάτα...
Παλιές Ανακλήσεις