-
Να ρωτήσω κάτι; Στην ακριβή έκδοση allure δεν είχε τις ατέλειες (φτήνιες) που είδες στην active; Έχει άλλα πλαστικά, υλικά, λεβέδιες... κλπ;
Ο πωλητής ή ήταν ειλικρινής ή διαβάζει το φόρουμ και συμφωνεί με αυτά που κάποια μέλη γράφουν για το 2008 και το 30008.
-
Ποσο δικιο εχει ο ταξιδευτης...χιλια likes
-
εγω σημερα πηγα να παρω προσφορα για το gtline manual γιατι στο αυτοματο φευγουμε πολυ.τιμη 27600 με το κλειδι δωρο το μεταλλικο 5 χρονια εγγυηση 2 χρονια οδικη και συναγερμος.και οταν εκανα το λαθος να βαλω και το ηχοσυστημα focal h timh πηγε 30.885.με ηλιοροφη 30090 και τα 2 μαζι 31780.και δυστηχως δεν το προχωρησα και θα το κλεισω χωρις τα extra.
-
Φάνη από 7,5 στα 11 λίτρα επειδή το πάτησε μου φαίνεται περίεργο . Εγώ μόνο μέσα στο μποτιλιαρίσματα με δίλιτρο αμάξι πάω στα 11 λίτρα...
Τι να σου πώ...έτσι μου είπε, αυτό μεταφέρω. Δεν έχω προσωπική εμπειρία. Πάντως το 11αρι πόλη είναι πανεύκολο, το έπιανα για πλάκα τόσο με την 116 (αυτόματη) όσο και με το Kuga, σε πολύ γρήγορο ρυθμό όμως και με κίνηση. Με την 3λιτρη bmw του πατέρα μου για πλάκα έχω το 15 και εαν θέλω να 'παίξω' μέσα στην πόλη βλέπω 19αρια εύκολα.
ΥΓ: Ξέρω ότι λέμε για το 2008 εδώ (αλήθεια, καλύτερα δεν είναι να μεταφερθεί το θέμα, δεν είναι μελλοντικό μοντέλο πλέον), αλλα΄τι άλλο να πώ. Είναι αστείες οι τιμές του και το σχέδιο προσπαθεί πολύ χωρίς να έχει την φινέτσα του 3008 ή του DS3.
-
εγω σημερα πηγα να παρω προσφορα για το gtline manual γιατι στο αυτοματο φευγουμε πολυ.τιμη 27600 με το κλειδι δωρο το μεταλλικο 5 χρονια εγγυηση 2 χρονια οδικη και συναγερμος.και οταν εκανα το λαθος να βαλω και το ηχοσυστημα focal h timh πηγε 30.885.με ηλιοροφη 30090 και τα 2 μαζι 31780.και δυστηχως δεν το προχωρησα και θα το κλεισω χωρις τα extra.
Τα πακετα εκκίνησης τελειωσαν;
απο χρωματα τι ειχε;
Βενζινη ασυζητητί;
-
Να ρωτήσω κάτι; Στην ακριβή έκδοση allure δεν είχε τις ατέλειες (φτήνιες) που είδες στην active; Έχει άλλα πλαστικά, υλικά, λεβέδιες... κλπ;
Ο πωλητής ή ήταν ειλικρινής ή διαβάζει το φόρουμ και συμφωνεί με αυτά που κάποια μέλη γράφουν για το 2008 και το 30008.
Εχει 360 μοιρες, φωτο κλπ. Τα βλεπεις ολα.
https://www.peugeot.fr/gamme/nos-vehicules/suv-peugeot-2008/configurer/design.html
Το μονο που αλλαζει ειναι η κονσολα αναμεσα στις 2 θεσεις, που στην Active ειναι οντως αναχρονιστική, τοσο που δεν εκλεισα επιτοπου ενα στο open weekend. Το χειροφρενο ειναι σαν σε φορτηγου, τεραστιος κ πλαστικουρα, οπως κ πλαστικος ειναι ο λεβιες, αλλα καλυτερης ποιοτητας. Στην Allure εχει κονσολα με τεμπέλη, δερματινο λεβιε κ ηλεκτρικο χειροφρενο αν δεν παρεις τον ψηφιακο πινακα ο απλος ειναι αναλογικος με οθονιτσα με πληροφοριες στη μεση. Τα υπολοιπα μου φανηκαν ιδια (σε αλλες αποχρωσεις κ συνδυασμούς).
Περα απο αυτα το υπολοιπο εσωτερικο ειναι εξισου μοντερνο, με την 7' οθονη στο κεντρο κ ψηλα - εκει ακριβως που βολευει δηλαδη - κ στραμμενη ελαφρα προς τον οδηγο με shortcuts δεξια κ αριστερα της (στην 10 αρα τα shortcuts ειναι σε διπλη σειρα στα κουμπια, σε καποια reviews λενε οτι δεν βολευει καθολου εκει) κ ολα τα υπολοιπα οπως κ στις αλλες εκδοσεις (το ψευτο καρμπον, το μαλακο υλικο στην κορυφη του ταμπλο, οι αεραγωγοι που 'μπαινουν' στις πορτες, κλπ). Εμενα το i cockpit με βολευει κ μου αρεσει, αυτο ειναι σχετικο όμως. Τιμονι ειναι το ιδιο παντού.
Το πορτμπαγκαζ ειναι σιγουρα το μεγαλυτερο στην κατηγορια κ μεγαλυτερο απο του C3 κ Arona που εχω καποια εμπειρια, κ ποιο κανονικο σχημα π.χ απο του Sportage Hybrid. Περιμενω κ το Capture γι'αυτο. Επισης το Active δεν εχει το διαχωριστικο του διπλου πατωματος(?!), δηλαδη ειναι μονοκοματος ο χώρος, σπασιμο κ αυτο. Ισως αργοτερα να παιζει σαν αξεσουάρ (σε καποια ξενη χωρα το ειδα 50€ νομίζω, αλλα δεν ορκίζομαι!).
-
Νομίζω και το πλαστικό πλαίσιο στην πάνω μεριά των αναλογικών οργάνων της ακτιβ ήταν διαφορετικό και σε σχήμα και ποιότητα από την επόμενη έκδοση. Εννοείται η ακτιβ δεν έχει και δεν παίρνει τεμπέλη, είπαμε είναι για τα πανηγύρια το αμάξι μεσα.
Όσο για το χειρόφρενο της ακτιβ το κοιτούσα και το ξανακοιτουσα! Ήταν σαν τρολαρισμα της πεζω! Δεν έχω δει πιο χοντροκομμένο πλαστικό σε επιβατικό αμάξι ever! Σαν να έβλεπα datsun του 80!
Και απορώ πως δεν το διάβασα ως τωρα εδώ! Τελείως απωθητικο.
Επίσης και στις επόμενες εκδόσεις που έχει τεμπέλη δεν έχει πίσω αεραγωγούς. Σόρρυ +30000 και δεν έχει αεραγωγούς το 2020? Τέλος και η κονσόλα στο κεντρικό τούνελ αν και ήταν αρκετά στιβαρή όταν προσπάθησα να την κουνήσω παρολα αυτά μου φάνηκε λίγο δεύτερη ποιοτικά.
-
Νταξ αυτοί έχουν και 50 βαθμούς υπό σκιάν...όλα τα λεφτά τα μαξαλαρακια για την μέση! Μόνο τα σεμεδακια της γιαγιάς λείπουν!!!
-
Λεγοντας για αερογωγους πισω, μου ρθε φλασια...
2013 hyundai grand i10, ινδικο
Και εδω το νεο grand i10 του 2019
-
Το φτιαξα εβαλα καλυτερη φωτο...
Απο αισθητικη οι ινδοι....μαυρο χαλι....εκτος της Κουλας.
Γιατι εμεις παμε πισω;;;....αντε εχουμε 44 αρια....
Γενικα μιλαμε για αυτοκινητο των 12.000 ευρω (και πολλα λεω) a segment....και το σκεφτηκαν....στα 30.000ευρω.... ξεχωριστο κλιμα για του πισω επρεπε να χε σε suv b seg
-
Ρε tkin δεν κοβεις καμια βολτα και στην ssangyong να δεις ποτε θα φερουν το νεο tivoli. Ισως βγει με diesel και αυτοματο σε καλη τιμη.
Στην ευρωπη ξεκινηση η πωληση του.
-
Με τα τελευταία post κατατοπίστηκα για τις διαφορές μεταξύ των δύο πρώτων εκδόσεων. Δεν περίμενα να υπάρχουν τόσο σημαντικές σχεδιαστικές διαφορές στο εσωτερικό. Για την ποιότητα των υλικών και την συναρμολόγηση άποψη δεν μπορώ να εκφέρω, αλλά όταν βλέπω διαφορετικές κονσόλες, διαφορετικά σχέδια σε χειρόφρενα, διαφορετικά σχέδια στα κεντρικά όργανα αυτό δεν είναι και τόσο θετικό.
Από τις φωτογραφίες που βλέπω στο Γαλλικό configurator μου έκανε εντύπωση ότι η κεντρική κονσόλα της Allure είναι ποιο ψηλά τοποθετημένη σε σύγκριση με της Active. Οπότε αρκετά ποιο ψηλά ανεβαίνει και ο επιλογέας ταχυτήτων. Δεν ξέρω σε ποια έκδοση δίνει καλύτερη αίσθηση και ευκολία χειρισμού. Αυτό ίσως θέλει διερεύνηση.
-
Ας πουμε το C3 Aircross στον ιδιο χωρο δεν εχει απολύτως τιποτα, οποτε κ το Active ακομη ειναι καλυτερο με 2 ποτηροθηκες στον ιδιο χώρο κ 2 ντουλαπακια μπροστα (1 μικρο κ περιεργο στο Aircross).
Arona εχει σαν συνολο - γνωμη μου - υποδεεστερη κονσολα κ παρεμφερες χειρόφρενο, ενω τα παντα στην καμπινα ειναι φθηνα κ σκληρα πλαστικά.
Και εμενα με ξενερωσε παντως η φθηνη κεντρικη κονσολα στο Active, κ γενικα οτι δεν εχει αεραγωγους για πισω.
-
Ξερει κανείς μετά τις 20/1 και τις εκδόσεις λανσαρίσματος τι θα αλλάξει; Ο εξοπλισμός των εκδόσεων, οι τιμές, η χρέωση του μεταλλικού, ή τίποτα; Υπάρχουν άλλα δώρα; γιατί εγώ όταν είχα ζητήσει προσφορά για allure σε βενζίνη και πετρέλαιο δεν μου είχαν αναφέρει τίποτα.
-
Ξερει κανείς μετά τις 20/1 και τις εκδόσεις λανσαρίσματος τι θα αλλάξει; Ο εξοπλισμός των εκδόσεων, οι τιμές, η χρέωση του μεταλλικού, ή τίποτα; Υπάρχουν άλλα δώρα; γιατί εγώ όταν είχα ζητήσει προσφορά για allure σε βενζίνη και πετρέλαιο δεν μου είχαν αναφέρει τίποτα.
Ποια αντιπροσωπεία;
Σιγουρα θα χρεωνεται το μεταλλικο. 200/400/550/750 αναλογα το χρωμα.
Υποθετικα υπαρχει εκπτωση 500€, αλλα βλεπω να μενει κ μετα..
Οι εκδοσεις μου φαινεται ετσι θα ειναι.
-
Ας πουμε το C3 Aircross στον ιδιο χωρο δεν εχει απολύτως τιποτα, οποτε κ το Active ακομη ειναι καλυτερο με 2 ποτηροθηκες στον ιδιο χώρο κ 2 ντουλαπακια μπροστα (1 μικρο κ περιεργο στο Aircross).
....
Και εμενα με ξενερωσε παντως η φθηνη κεντρικη κονσολα στο Active, κ γενικα οτι δεν εχει αεραγωγους για πισω.
To Aircross στην κονσόλα έχει δύο ποτηροθήκες από τις οποίες στην μία μπαίνει χοντρό μπουκάλι. Είναι εξτρά πλαστικό που βγαίνει ώστε να γίνει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Επίσης έχει χώρο κάτω από το χειρόφρενο και χώρο για κινητό κάτω από το κενό που αφήνει η απουσία των χειριστηρίων του grip control.
Για τους αεραγωγούς να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε αεραγωγούς πάνω στο τούνελ; Γιατί θεωρητικά αεραγωγοί υπάρχουν κάτω από τα καθίσματα.
Το C3 Aircross πάντως έχει αεραγωγούς κάτω από τα καθίσματα και στο τούνελ έχει ρεύμα 12V.
-
Dublin wrote:
Ας πουμε το C3 Aircross στον ιδιο χωρο δεν εχει απολύτως τιποτα, οποτε κ το Active ακομη ειναι καλυτερο με 2 ποτηροθηκες στον ιδιο χώρο κ 2 ντουλαπακια μπροστα (1 μικρο κ περιεργο στο Aircross).
....
Και εμενα με ξενερωσε παντως η φθηνη κεντρικη κονσολα στο Active, κ γενικα οτι δεν εχει αεραγωγους για πισω.
To Aircross στην κονσόλα έχει δύο ποτηροθήκες από τις οποίες στην μία μπαίνει χοντρό μπουκάλι. Είναι εξτρά πλαστικό που βγαίνει ώστε να γίνει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Επίσης έχει χώρο κάτω από το χειρόφρενο και χώρο για κινητό κάτω από το κενό που αφήνει η απουσία των χειριστηρίων του grip control.
Για τους αεραγωγούς να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε αεραγωγούς πάνω στο τούνελ; Γιατί θεωρητικά αεραγωγοί υπάρχουν κάτω από τα καθίσματα.
Το C3 Aircross πάντως έχει αεραγωγούς κάτω από τα καθίσματα και στο τούνελ έχει ρεύμα 12V.
Ναι, εκει που εχει τις ποτηροθηκες, το 2008 εχει 2 ντουλαπακια, κ εχει κανονικες ποτηροθηκες στη κεντρικη κονσολα. Γενικα για ενα τοσο χρηστικο αυτοκινητο εχει λιγες θηκες ντουλαπακια.
Σε σενα που εχεις το μεγαλο υποβραχιονιο, εχει κ καποιο χωρο αποθηκευσεις εξτρα?
-
Και στις δυο εκδοσεις που τσεκαρα την εργονομια για τις αλλαγες ταχυτητων σε σχεση με τις ποτηροθήκες το ιδιο χαλι ηταν. Απλα με χειροκινητο ΔΕΝ μπορεις να τοποθετήσεις οτιδηποτε περα απο χαμηλο κουπακι καφε.
Εγω ας πουμε που καθημερινα παω στην δουλεια με το θερμός με τον 4πλό (!) εσπρεσο , ή αλλιώς με θερμος για φραπε, δεν μπορεις να τον βαλεις και ταυτοχρονα να αλλαζεις ταχύτητες. Εκτός αν εχεις τον πήχη του Φασουλα οποτε κανενα προβλημα και ακουμπας στον τεμπελη ( που στην ακτιβ απλα δεν υπάρχει χιχι) και περνάς πανω από το θερμος και αλλαζεις ταχυτητες!
Επισης για να τελειώσω το πρελουδιο των ποτηροθηκών θα πω ότι τις ειδα ιδιαίτερα στενες....αυτα...
Γενικα active με allure ειναι εσωτερικα σαν να μπαίνεις σε δυο διαφορετικα αμαξια αλλης κατηγορίας εντελώς. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί τόσο μεγαλη οπτική , ουσιαστική και ποιοτικη διαφοροποιήση μεταξύ δυο διαδοχικών εκδοσεων στο εσωτερικό.
Για ενα ευρος τιμής από 20000 ως 25000 που κοστιζει η ακτιβ αναλογα με τον κινητηρα η ποιοτητα του εσωτερικού για εμενα κρινεται πολυ φτωχη.
Συμφωνω. Στη βενζινη 100 αλογα η διαφορα ειναι μικρη κ ασυζητητί πας για Allure.
Δυστυχως κοιτω μονο πετρελαιο κ η διαφορα ειναι 4000€! Με τιποτα δεν τα δικαιολογώ.
-
Και στις δυο εκδοσεις που τσεκαρα την εργονομια για τις αλλαγες ταχυτητων σε σχεση με τις ποτηροθήκες το ιδιο χαλι ηταν. Απλα με χειροκινητο ΔΕΝ μπορεις να τοποθετήσεις οτιδηποτε περα απο χαμηλο κουπακι καφε.
Εγω ας πουμε που καθημερινα παω στην δουλεια με το θερμός με τον 4πλό (!) εσπρεσο , ή αλλιώς με θερμος για φραπε, δεν μπορεις να τον βαλεις και ταυτοχρονα να αλλαζεις ταχύτητες. Εκτός αν εχεις τον πήχη του Φασουλα οποτε κανενα προβλημα και ακουμπας στον τεμπελη ( που στην ακτιβ απλα δεν υπάρχει χιχι) και περνάς πανω από το θερμος και αλλαζεις ταχυτητες!
Επισης για να τελειώσω το πρελουδιο των ποτηροθηκών θα πω ότι τις ειδα ιδιαίτερα στενες....αυτα...
Γενικα active με allure ειναι εσωτερικα σαν να μπαίνεις σε δυο διαφορετικα αμαξια αλλης κατηγορίας εντελώς. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί τόσο μεγαλη οπτική , ουσιαστική και ποιοτικη διαφοροποιήση μεταξύ δυο διαδοχικών εκδοσεων στο εσωτερικό.
Για ενα ευρος τιμής από 20000 ως 25000 που κοστιζει η ακτιβ αναλογα με τον κινητηρα η ποιοτητα του εσωτερικού για εμενα κρινεται πολυ φτωχη.
Η allure αντιθετα έχει ένα πανεμορφο εσωτερικό ( με την αστοχια στην ποτηροθηκες να ειναι εκει στο χειροκινητο) με ευρος τιμης από 22000 ως ...32000 ( που οταν φτασεις στις 32000 δινεις αλλα 2000 ή περιμενεις τις προσφορές και απλά παίρνεις το 3008!)
Οποτε για εμενα η μονη επιλογη που εχει καποιο νοημα ειναι το 1.2 PureTech 130 EAT8 allure με 27400. Τα ακτιβ τα ξεχναμε λογω εμφανισης , τα χειροκινητα για τον λογο που ειπαμε και τα ντιζελ λογω τιμης κιβωτιου και κινητηρα. Φυσικα με 27400 παιρνεις καμποσα από τα c suv με αξιοπρεπή εξοπλισμό (κατζαρ, γκραντλαντ, aircross, κασκαι, τιγκουαν, καροκ, 116 (δεν ειναι σουβ αλλα ειναι bmw με 27500 , ατεκα , και το μικροτερο καμικ ) και πολλα άλλα....
-
Σε σενα που εχεις το μεγαλο υποβραχιονιο, εχει κ καποιο χωρο αποθηκευσεις εξτρα?
Εννοείται ότι το υποβραχιόνιο έχει μεγάλο χώρο από κάτω, έχει θέσεις για κέρματα και στυλό και σηκώνεται όρθια.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)