-
Παιδια μια λεπτομερεια, απειρως ουσιαστικη......το αυτοκινητο εχει 9 αεροσακους οπως το scala εστω με εξτρα πακετο...ποσο μαλλον αν βαζετε παιδια πισω.....
Τι να λεμε τωρα;;;
-
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ποτέ μου δεν κοίταξα ποσους αερόσακους εχει το αυτοκίνητο που αγοράζω! Σε κανένα δεν ασχολήθηκα.
-
Lap wrote:
Κατι παιζει...με τις μεσογειακες χωρες...και ισπανια σε βιντεο με 5αρι το δα, ενω αλλου με 6αρι
Σου λέω το είδα στην έκθεση με 5αρι και δεν το πίστευα το ξανακοίταξα να σιγουρευτώ. Σχεδόν ακατανόητο για αμάξι που θα κυκλοφορήσει το 2020. Αφορά τα 95 άλογα τα 116 είναι με 6.
ολα τα χιλιαρια 95 ίππων του γκρουπ έχουν 5αρι και όλα τα 115 ίππων 6αρι.
-
Δεν διαφωνώ Λαπ!! Για αυτο ειπα οτι δεν ξερω τον λογο που δεν εδινα σημασια, μαλλον ψυχολογικα εβλεπα τα 5* και δεν εδινα αλλη σημασία.
ΥΓ: το Καμίκ που οδήγησα εγώ (1.0 116ps) 6αρι είχε. -
Ναι αλλα ρε φανη.....αντε πες οι καμμενοι πετρολχεντς να μην δινουν σημασια....οκ δεκτον.
Οι αλλοι συνεπιβατες;;;;
Για αυτο εβριζα τα vw up, citigo , mii, twingo,forfour, clio sandero, 301, celyse, amarok, capture κτλ.
Γελιοι παλιο μ@@@κες μανατζερς (που αποφασιζετε να μην βαλετε αεροσακους για το κοστος), τα αγαπημενα μας ατομα βαζουμε μεσα.....
Σκεψου σε αυτα δεν εβαζαν ουτε αεροσακους κουρτινας εν ετη 2019
Φανη κανουν φοβερα μεγαλη διαφορα σε πολλες περιπτωσεις...
-
Αααα, καταλαβα.
Και σκεψου εδιναν 5 αστερια σε αυτοκινητα χωρις αεροσακους κουρτινας .....ποτε;;;;
Το 2012!!!!!!!!!
Δες τα κεφαλια τω παιδιων....
Και υπηρχαν ρε φανη αυτοκινητα χωρις αυτο.....με 5 αστερια......δεν το χωρα ο νους μου...
Και τα αγοραζαν οι γονεις με σιγουρια....
Για αυτο εδω απο το forum εκανα οτι μπορουσα.....ενημερωνα τον κοσμο.
-
Λοιπον μαγκες το διαβασα....παρτε το drive και τους 4 τροχους εχουν πολυ ωραια τεστς οπως τα θελετε. Γενικα αν και αντιπαλα περιοδικα εχουν μια κοινη αισθηση, το καταλαβαινεις.
Δεν θα πω πολλα για να μη τους χαλασω τη δουλεια.
Το αρθρο το γραφει ενα νεο παιδι. 1,90 υψος και αρκετα σεατοφιλος....
Γενικα τον διαβαζω, μου βγαζει ανθρωπος με ανοιχτο μυαλο...και για αυτο τον προσεχω στο τι λεει σε περιοδικο, internet κτλ
Το υψος του το λεω για τις μετρησεις χωρου....για να συνεννοούμαστε.
Αποφαση συμφωνα με αυτα πιυ διαβασα....δωστε 22.600 μαζι και με το acc στην εκδοση style 1,5 tsi dsg....και πατε να δειτε netflix.... μη το ψαχνετε αλλο.
Εκπληκτικο αυτοκινητο με μονο παραπονο τα νταπ ντουπ στα εγκαρσια κατι σαν τα σουτζουκακια.
Οι γαλλοι παιζουν μονοι τους σε αυτό
Διαφωνω καθετα και οριζοντια futurist το allaround suv ελληνικο συτοκινητο της μεσαιας ελληνικης ταξης, των 35 +++χιλ ευρω οικογενειακο, φαινεται να ειναι το kamiq 1,5 dsg style
Το μεταξονιο του ειναι λιγο μεγαλυτερο του Karoq!!!!!!!
1.5 style dsg συν acc σύμφωνα με τον υπολογιστή της σκοντα βγαίνει 24268 όχι 22600. Αλλάζει κλίμακα. Υπάρχει μήπως χρώμα χωρίς χρέωση; Μόνο έτσι θα μπορεί να βγάλει την τιμή που λες.
Επίσης διαβάζοντας το τεστ του drive γράφει για 400 μαζί με την ρεζερβα! Δλδ καθαρά είναι το πολύ 380. Κάπως έτσι εξηγείται και η απογοήτευση μου όταν το είδα , δεν είναι ούτε 400 καθαρά....λίγα λίγα το κλιο έχει 391 του ρίχνει όντας 20 εκ κοντύτερο!!!
-
Το Κάμικ είναι καλή επιλογή , Εχει χώρους το είδα και εγώ που είμαι 1,94 . Αλλά έχει μία απαίσια μάσκα σαν μν κλαμένο , το εσωτερικό σε γυρίζει πολλά χρόνια πίσω και το ντίζελ βγαίνει μόνο αυτόματο με το ακατανόμαστο . Μου την έσπασε και ο πωλητής που ήθελε να μου εκθειάσει το ακατανόμαστο και με έδιωξε εντελώς .
-
Καθαρά υποκειμενική η εμφάνιση όσο και το εσωτερικό. Εμένα π.χ. μου αρέσει πολύ η μάσκα εμπρός και το εσωτερικό το βρίσκω μια χαρά, καλύτερο από του Aircross.
-
To diesel όντως μόνο με DSG, αλλά υπάρχουν 2 επιλογές: α) αγοράζεις βενζίνη 1.000αρι εαν θές χειροκίνητο (ή Φ.Α) και β) παίρνεις dsg με επέκταση εγγύησης και το πουλάς πριν λήξει. Έτσι και αλλιώς αυτοκίνητο του γκρούπ και δη με dsg δεν είναι για να το κρατάς πάνω από 3-4 χρόνια και φυσικά μόνο εντός εγγύησης, γιατί έχεις και μια Καρέντα που καραδοκεί και δεν χαρίζει τίποτα.
-
Σε ποια πήγες, SP motors στην μεσογείων ή αλλού?
-
-
Κάνεις πολύ παρέα με τον Λαπ και έχεις πάθει Μπαλενίαση για αυτό τα λές αυτά...
Στον Μακρή πήγα...
Αμάξι για 3-4 χρόνια δεν παίρνω Φάνη . Γιατί δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα και βρίσκεσαι με το νεώτερο αμάξι σου να είναι 11 ετών .
-
Κάνεις πολύ παρέα με τον Λαπ και έχεις πάθει Μπαλενίαση για αυτό τα λές αυτά...
Αμάξι για 3-4 χρόνια δεν παίρνω Φάνη . Γιατί δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα και βρίσκεσαι με το νεώτερο αμάξι σου να είναι 11 ετών .
Ο Βασίλης με 'κατηγορεί' ότι κάνω παρέα μαζί σου και μου αρέσουν τα Σιτροέν (και ειδικά το C3 Aircross!), εσύ με τον Λαπ....αποφασίστε...αχαχα!! Πέρα από την πλάκα, προφανώς είναι όλα υποκειμενικά και εγώ έχω σχετικά περίεργο γούστο. Μου αρέσει π.χ. πάρα πολύ το T-Cross (αλλά όχι το T-Roc!), που είναι τετραγωνισμένο.
Εαν δεν θές αμάξι για 3-4 χρόνια, τότε μακριά από τον γνωστό όμιλο και bmw, merc εκτός εαν πάρεις ακόμα μεγαλύτερη επέκταση εγγύησης.
-
criuser wrote:
Το Κάμικ είναι καλή επιλογή , Εχει χώρους το είδα και εγώ που είμαι 1,94 . Αλλά έχει μία απαίσια μάσκα σαν μν κλαμένο , το εσωτερικό σε γυρίζει πολλά χρόνια πίσω και το ντίζελ βγαίνει μόνο αυτόματο με το ακατανόμαστο . Μου την έσπασε και ο πωλητής που ήθελε να μου εκθειάσει το ακατανόμαστο και με έδιωξε εντελώς .
- Καθαρά υποκειμενική η εμφάνιση όσο και το εσωτερικό. Εμένα π.χ. μου αρέσει πολύ η μάσκα εμπρός και το εσωτερικό το βρίσκω μια χαρά, καλύτερο από του Aircross.
- To diesel όντως μόνο με DSG, αλλά υπάρχουν 2 επιλογές: α) αγοράζεις βενζίνη 1.000αρι εαν θές χειροκίνητο (ή Φ.Α) και β) παίρνεις dsg με επέκταση εγγύησης και το πουλάς πριν λήξει. Έτσι και αλλιώς αυτοκίνητο του γκρούπ και δη με dsg δεν είναι για να το κρατάς πάνω από 3-4 χρόνια και φυσικά μόνο εντός εγγύησης, γιατί έχεις και μια Καρέντα που καραδοκεί και δεν χαρίζει τίποτα.
- Σε ποια πήγες, SP motors στην μεσογείων ή αλλού?
Σωστά τα περιγράφεις Φανή αλλά αυτοί είναι λόγοι για να μην το πάρεις! Δλδ να αγοράσεις εγγύηση να το πουλήσεις πριν λήξει ,καραδοκεί η καρεντα!
Η πλειοψηφία των αγοραστών δεν θέλει ή δεν μπορεί να αλλάζει αμάξια κάθε 3 -4 χρόνια.
Υπάρχουν άραγε κάτοχοι dsg 5-6 χρόνια με χλμ να μας πουν αν έχουν βγάλει θέματα ;
-
Τόσο αναξιόπιστα πια αυτά τα dsg? Εγώ με ένα ταπεινό fiat punto evo αυτόματο του 2010 Είμαι και μέχρι στιγμής δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό το κιβώτιο. Δουλεύει ρολόι.
-
Σωστά τα περιγράφεις Φανή αλλά αυτοί είναι λόγοι για να μην το πάρεις! Δλδ να αγοράσεις εγγύηση να το πουλήσεις πριν λήξει ,καραδοκεί η καρεντα!
Η πλειοψηφία των αγοραστών δεν θέλει ή δεν μπορεί να αλλάζει αμάξια κάθε 3 -4 χρόνια.
Υπάρχουν άραγε κάτοχοι dsg 5-6 χρόνια με χλμ να μας πουν αν έχουν βγάλει θέματα ;
Για αυτό τα γράφω και ο καθένας πράττει όπως θέλει. Εμένα π.χ. που μου αρέσει να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 1-2 χρόνια (άσχετα εαν δεν μπορώ πια, το έκανα μέχρι το 2011), δεν με ενοχλεί η αξιοπιστία και μέχρι το 2011 δεν κοίταζα καν το θέμα εγγύησης και αξιοπιστίας, τώρα το κοιτάζω!
Δεν είναι σίγουρο το ότι το DSG θα βγάλει πρόβλημα, προς Θεού! Αλλά όσο περνάνε τα χρόνια και τα χιλιόμετρα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες και φυσικά απαιτεί και συντήρηση που είναι κοστοβόρα. Και επειδή εαν βγάλει πρόβλημα, το κόστος αντικατάστασης είναι άνω των €5.000, για αυτό το λέω, γιατί εαν βγάλει πρόβλημα στα 7 χρόνια που το αυτοκίνητο δεν θα πουλιέται ούτε €10.000, είναι ένα μεγάλο θέμα και ερωτηματικό εαν κάποιος θα πληρώσει τόσα χρήματα ή θα το 'πέτάξει'.
-
Εγώ να προσθέσω μερικές σκέψεις επειδή μιλάμε για τεχνολογία κτλ... και τυχαίνει να δουλεύω χρόνια σε μεγάλη Αμερικανική πολυεθνική στον χώρο και έχω συναναστραφεί με απλό κόσμο και με τεχνικούς (εκατοντάδες) απο χώρες τις ανατολικής Ευρώπης. Έχω πέσει απο τα σύννεφα συζητώντας την αντίληψη ορισμένων για τις έννοιες του brand value και τις κουλτούρας ορισμένων λαών. Να σας πω ότι οι Τσέχοι σαν λαός είναι σαφώς υποδεέστεροι σε θέματα κατάρτισης, αποτελεσματικότητας και κουλτούρας σε σχέση ας πούμε με τους Ρουμάνους (γιοταδες). Και οι δύο έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν εξαγοραστεί και εκσυγχρονιστεί συν τω χρόνω αλλά όταν μου λέει κάποιος για Τσέχους φοβερούς και προκομμένους ...γελάει ο κόσμος. Δεν μηδενίζω τίποτα και φυσικά αν ένα προϊόν μας αρέσει και έχει τα ανάλογα specs και τις εγγυήσεις το αγοράζουμε. Αλλα αυτό απέχει έτη φωτός απο το να δώ εγώ ας πούμε ένα εκσυγχρονισμένο yugo ή lada (με την όποια πορεία εξέλιξης- σεβαστή) , και να αρχίσω να κάνω συνειρμούς για τις χώρες και να τις παρομοιάζω ας πούμε με την Γερμανία, την Γαλλία ή την Κορέα. Όποιος γνωρίζει καταλαβαίνει τί εννοώ - καλό το marketing και τα βιντεάκια αλλά όλα έχουν ένα όριο...
Δεύτερον, τα νεωτεριστικά συστήματα μπορούν να βγάλουν ένα ωραίο σύνολο αλλά δεν είναι αυτοσκοπός - πολλές φορές παρασυρόμαστε και έχουμε την εντύπωση ότι για να είναι σύγχρονο ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι και ... το αυτοκίνητο οθόνη - Δεν ισχύει αυτό ούτε θα ισχύσει ποτέ > Κανένα 'κοκπιτ' ή πίνακας ελέγχου σε πολύ πιο hi-tech τομείς δεν ακολουθεί αυτή την τάση. Οπότε στρεφόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανίες που παίρνουν όντως feedback απο άτομα σαν εμάς και αγοράζουμε τα ανάλογα προϊόντα.
Και τέλος, γιατί έχουμε και το shopping μέρες που είναι, προσωπικά θεωρώ ότι πολλά απο τα ηλεκτρονικά συστήματα 'ασφάλειας' που έχουν εισαχθεί είναι μικρής χρηστικότητας και σημασίας - και δεν θα τα λάμβανα υπόψη στην αγορά αυτοκινήτου άσχετα με το τί λέει το marketing και η 'εξέλιξη' που δουλειά της είναι να πουλάει καινούργια (και ενίοτε οτι να ναι) πράγματα...
-
Aυτοι που αλλάζουν αμάξι κάθε 2 χρόνια είναι ένα 10% εδώ μέσα και ένα 0.1% στην Ελλάδα που σημαίνει ότι ο κόσμος ζητά την αξιοπιστία και τα επαρκή εγγύηση. Όσο η σκοντα και η κάθε σκοντα θα έχει εγγύηση 2 ετών , λιγότερο και από μια καφετέρια, θα πουλά μεταξύ συγγενών και φίλων , και η σκοντα είναι μια σχετική εξαίρεση γιατί πράγματι τα αμάξια της είναι φιλικά στον χρήστη με πολύ καλή εργονομία και κορυφαίους χώρους. Αν δεν είχε και αυτα με την εγγύηση που δίνουν θα τα κοιτούσαν στις βιτρίνες.
-
Όσο η σκοντα και η κάθε σκοντα θα έχει εγγύηση 2 ετών , λιγότερο και από μια καφετέρια, θα πουλά μεταξύ συγγενών και φίλων ,
Εγώ πάντως βλέπω ακριβώς το ανάποδο!! Μάρκες με εγγύηση 2 ετών (και είναι πολλές) να είναι στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, όπως VW, Skoda (και γενικά ο όμιλος), BMW, Mercedes, Fiat, Opel (αν και πρόσφατα δίνει και αυτή δώρο την 3ετή επέκταση) κλπ. Είναι τόσο καλό το μάρκετινγκ (Γερμανική ποιότητα) που η πλειοψηφία του κόσμου αγοράζει βάση ονόματος και όχι ετών εγγύησης. Gold, T-roc, T-Cross, Polo φιγουράρουν στην κορυφή των πλωήσεων, παρόλη την μικρή εγγύηση και τα θέματα αξιοπιστίας που έχουν ακουστεί.
-
Εντάξει αν αγοράζουμε με κριτήρια life style διαφήμισης λογικό είναι να καταλήγουμε εκεί...
-
Δεν φανταζεστε τη δυναμη του marketing ( βασικα προωθηση και μηνυμα πωλησεων ειναι το συγκεκριμενο) marketing ειναι κατι αλλο πιο γενικο και εχει και αλλα επιπεδα. ....δεν φανταζεστε τη δυναμη του, μπορει να αλλαξει κυβερνησεις.
Τα αυτοκινητα δεν τα κοιτω ποτε υπο το πρισμα αυτό, δεν τα βαζω ποτε στο πλαισιο του marketing. Ειναι κατι διαφορετικο για εμενα εναντι των αλλων προϊοντων.
Οποτε οτι και αν ειναι....το kamiq για εμενα και ακομα περισσοτερο το scala παιρνουν το βραβειο αυτοκινητου της χρονιας για την ελλαδα το 2019
-
Φάνη, τα Fiat μην τα βάζεις στην κατηγορία των γερμανικών. Μπορεί να έχουν μικρή εγγύηση (αν και νομίζω ότι είναι 3ετής κι όχι 2ετής,αλλά ο.κ. κάποιος μπορεί να πει πως ένα έτος διαφορά μικρή σημασία έχει),αλλά έχουν -τουλάχιστον ως τώρα- φιλικές τιμές,αρκετά φθηνότερα ανταλλακτικά και εννίοτε πιο 'φιλολαϊκά' service.
Οπότε μπορεί να είναι κι αυτός ένας λόγος που πουλούσαν -γιατί πλέον με ελάχιστα μοντέλα δεν ξέρω τι θα πωλούν- πολύ.
-
Φάνη, τα Fiat μην τα βάζεις στην κατηγορία των γερμανικών.
Εννοείται ότι δεν τα βάζω (άλλωστε Fiat Panda έχω για 2ο), τα έβαλα απλώς στην κατηγορία των αυτοκινήτων που πουλάνε πολύ (Panda 1ο με διαφορά στην κατηγορία του) παρόλο που έχουν 2 χρόνια εγγύηση.
Skoda Kamiq