Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 270
    • 271
    • 16 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5408
    174159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Λογικά η 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 GT Line, όταν θα αρχίσει να διατίθεται από την αντιπροσωπία, θα κοστίζει κάνα 2χίλιαρο παραπάνω από τις 1.2 PureTech 130 S&S GT LINE και 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE όπου αυτή τη στιγμή έχουν ανακοινωθεί και οι δύο με τιμή 27.400€, οπότε θα φτάνει κοντά στα 30 χιλιάρικα.

      Η active του 3008 ξεκινάει από 27.200€ και μέχρι τα 30.000€, έχει κανείς το περιθώριο να προσθέσει ένα δύο πραγματάκια.

      Επίσης όποιος μπορέσει να διαθέσει 2500 χιλιάρικα παραπάνω δεν βλέπω το λόγο να μην πάει στην allure του 3008.

      Για εμένα η top GT Line των 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο θα έπρεπε να φτάνει γύρω στα 27000€ και οι παραπάνω εκδόσεις που τις έχουν βγάλει τώρα στα 27.400€ να ήταν λίγο παρακάτω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • L
        lap last edited by

        130, eat8, gtline

        34 χηνες ..ακου που σου λεω.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • storm
          storm @criuser last edited by

          Η κατηγορία του αυτοκινήτου καθορίζεται** για μένα **ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από το μεταξόνιο . Γιατί εκεί φαίνονται οι χώροι .

          ...Αρα σωστά τοποθετήθηκε από την εταιρεία . Το θέμα είναι ότι υπάρχουν και εναλλακτικές εκτός της εταιρείας όπως το 5 αιρκρος .

          Το έσωσες αφού αφορά την δική σου άποψη, γιατί κανείς πελάτης δεν αγοράζει μετρώντας με μεζούρα το μεταξόνιο ενός αυτοκινήτου. Αγοράζει με βάση άλλα κριτήρια και ως πρώτο κριτήριο είναι η κατηγορία που ανήκει το αυτοκίνητο με βάση το σχέδιο και τον όγκο του.

          Και όταν ο πελάτης θα μπει στην έκθεση της Peugeot (όπως εγώ για παράδειγμα) θα κοντοσταθεί. Θα κοιτάζει το 2008 και το 3008 και αμέσως θα μπει σε σκέψεις ή και σε σε δίλημμα. Και πιθανά το δίλημμα να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο όταν δει και συγκρίνει τιμές. Και αυτά μέσα σε μία έκθεση της Peugeot χωρίς να πάει σε άλλο κατασκευαστή.

          Η Citroen, με το C3 Aircross και το C5 Aircross, το ένα δίπλα στο άλλο σε όλες τις εκθέσεις, οδηγεί τον πελάτη σε ένα από τα δύο αφού η διαφορετικότητα δεν κρύβεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • C
            criuser last edited by

            Για την Σιτροέν και το 3 και το 5 συμφωνώ .

            Το μεταξόνιο όμως καθορίζει τους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου και αυτό είναι πολύ βασικό θέμα , βασικότερο από το συνολικό μήκος , γιατί δεν έχουν όλοι θέμα με τα πάρκινγκ στα σπίτια ή στον δρόμο .

            Στα Πεζό το 3008 έχει μία και μόνη έκδοση για βενζίνη με χαμηλό εξοπλισμό στα 27200 και μετά πάμε παντού πάνω από τα 30-31 . Αρα δεν έχει σημείο επαφής με το 2008 . Στα συστήματα ασφαλείας που το 2008 και το 5 αιρκρος τα έχουν από την αρχή το 3008 ως παλιότερο τα έχει έξτρα και κοστίζουν .

            https://www.peugeot.gr/range/car-selector/new-suv-peugeot-3008/configurator/trim-level.html

            Γενικά πας εύκολα στην GT line όταν περάσεις τις 32000 , αφού είναι μικρές οι διαφορές και παίρνεις το αυτόματο με 35000 .

            Εκεί ακουμπάει και το 2008 σε αυτόματο ντίζελ , αλλά δεν νομίζω ότι θα ενδιαφερθούν πολλοί για αυτό στην Ελλάδα .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • storm
              storm last edited by

              Εγώ ήθελα Small SUV και σε αυτή την κατηγορία κυρίως επικεντρώθηκα. Από τα Compact έριξα μία ματιά μόνο στο Duster λόγω των τιμών του.

              Αν ωστόσο έπρεπε να πάρω ένα Compact SUV σίγουρα δεν θα ήξερα που να καταλήξω. Είναι τόσα πολλά τα μοντέλα την κατηγορίας και σε μεγάλη γκάμα τιμών που όλη η υπόθεση αγοράς γίνεται γρίφος.

              Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολύ δύσκολα θα έδινα πάνω από 20000euro για ένα Peugeot 2008, αφού στα ίδια χρήματα θα μπορούσα να πάρω ένα ASX ή ένα TUCSON ή ένα QASHQAI ή ένα SPORTAGE που τα θεωρώ από τα ποιο αντιπροσωπευτικά της κατηγορίας.

              https://automoto.com.gr/ανακοινώθηκαν-οι-τιμές-του-νέου-peugeot-2008-για/

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • P
                panormus772 @criuser last edited by

                Το μεταξόνιο όμως καθορίζει τους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου και αυτό είναι πολύ βασικό θέμα , βασικότερο από το συνολικό μήκος , γιατί δεν έχουν όλοι θέμα με τα πάρκινγκ στα σπίτια ή στον δρόμο .

                Criu, όταν πρέπει κάποιος να έχει ένα και μόνο ένα αμάξι για την οικογένεια για τα ΣΚ και να γυρνά και τις καθημερινές μέσα στην Αθήνα (π.χ. γιατρός για επισκέψεις σε σπίτια-κλινικές,μηχανικός-αρχιτέκτονας για ραντεβού κι επίβλεψη σε οικοδομές,πλασιέ εμπορευμάτων,τεχνίτες κ.ά. επαγγέλματα που γυρνάνε μέσα σε πόλη και το λέω από προσωπικές γνωριμίες και εμπειρίες), σε κάτι κ@λοστενά, που δεν χωρά ούτε μοτοσυκλέτα να παρκάρει ή για να στρίψεις στο στενό θες 4-5 μανούβρες, τότε πίστεψε με, οι 15 και 20 πόντοι παίζουν ρόλο. Κι όπως λέει κι ο storm,δε θα κάτσεις να μετρήσεις το μεταξόνιο αν είναι 5εκ. μεγαλύτερο για να έχουν λίγο παραπάνω (κι αυτό ελέγχεται,γιατί η αύξηση του μεταξονίου μπορεί να μοιραστεί διαφορετικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου) χώρο οι πίσω -συνήθως τα παιδιά- που θα πάνε βόλτα το ΣΚ ή 2-3 εκδρομές ετησίως π.χ. Πάσχα και καλοκαίρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  criuser last edited by

                  Περιγράφεις και το επάγγελμα μου και πράγματι μπορεί να θεωρηθεί ότι ένα μικρό αμάξι θα βολεύει σε τέτοιες περιπτώσεις , αλλά μιλάμε για μικρό αμάξι . Κάτω από τα 4 μ.  Τα 4,20 - 4.30 - 4.50 είναι κοντά . Απαιτούν θέση που έφυγε κάποιος άλλος όχι γωνιά .

                  Αν και εγώ που γυρνάω με 4,78 μήκος , μπορώ να πω ότι ίδιες δυσκολίες θα είχα στο 80-90 % των περιπτώσεων και αν είχα 4,20 . Αν είχα κάτω από 4 ίσως ήταν διαφορετικό .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Εννοείται ότι κάτω από 4μ. είναι το καλύτερο για πόλη, αλλά εδώ λέμε να πρέπει -λόγω οικονομικών ή χώρου- να έχεις ένα μόνο αμάξι για όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας. Οπότε τα b-suv έως 4,20 είναι μια χρυσή τομή (μην ξεχνάς πως έχουν εξελιχθεί και στην ουσία είναι τα της προηγουμ. 10ετίας-20ετίας μικρομεσαία).

                    Δεν μπορώ να φανταστώ -με τον τρόπο που παρκάρουν μερικοί-ές κιόλας στην Αθήνα- ότι να έχεις mondeo, c-class,kuga,X1,C5 aircross για παρκάρισμα είναι το ίδιο με ένα Vitara,C3 aircross,Kamiq,Puma,Juke κ.τ.λ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • L
                      lap last edited by

                      Youtube Video

                      Γιατρε εδω εισαι, δεστo λιγο...4 μετρα...πολυ μεγαλοι εσωτερικοι χωροι, πραγματικο awd, και ωραιοτατο εσωτερικο με digital στοιχεια, 980 κιλα, 2.52μ. μεταξονιο και τουρμπακι 1000 κ εκ.

                      Το μονο που μενει ειναι να το φερει ειτε η τογιοτα ειτε η σουζουκι ειτε μαζι....

                      Υποψιν, οπως βλεπαμε και χθες καθε 100 κιλα λιγοτερα το οχημα καταναλωνει 0,7 λιτρα λιγοτερη βενζινη. Υπολογιστε δηλαδη...

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                        Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά....€27.400 το GT Line χειροκίνητο με 130 ίππους, όταν με €28.000 παίρνεις το DS7!?!?! Χρειάζεται να πω κάτι άλλο?

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • C
                          criuser @fanis75 last edited by

                          Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά....€27.400 το GT Line χειροκίνητο με 130 ίππους, όταν με €28.000 παίρνεις το DS7!?!?! Χρειάζεται να πω κάτι άλλο?

                          Αυτό το Ντι Ες 7 των 28000 , δεν θα θέλεις να το δείς...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • C
                            criuser @harisma23 last edited by

                            Παράνοια η τιμολόγηση του 2008 και πιστεύω ότι αυτό θα στοιχίσει στις πωλήσεις, αν δεν γίνουν διορθωτικές πωλήσεις.

                            Γενικά φαίνεται ότι η Peugeot έχει επιλέξει την αντίστροφη (από τη λογική) διαδρομή προς την αναβάθμιση της σε (ημι)premium κατασκευαστή. Ανέβασε πρώτα τις τιμές και περιμένει σε δεύτερο χρόνο να πείσει τον καταναλωτή για την premium κατασκευή της. Δύσκολα τα πράγματα...

                            Για να είμαστε δίκαιοι κοινό να πληρώσει το 2008 από τις 22-27000 υπάρχει και μάλιστα αρκετό . Είναι αυτό που αγοράζει το Τ-ροκ , θα δει το Πούμα , αλλά και διάφορα άλλα .

                            Ακόμα εκεί γύρω στα 40 όλοι μας θέλουμε να κάνουμε κάποια υπερβασούλα . Αν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτή των 35000 , τότε εύκολα πάμε σε αυτή των 25000 . Σκεφτείτε ότι η 130 βενζίνη Αλούρ έχει πολλά χαρίσματα .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @criuser last edited by

                              Αυτό το Ντι Ες 7 των 28000 , δεν θα θέλεις να το δείς..

                              Το έχει πάρει ο κολλητός μου κ το είδα εχτές. Εξαιρετικό ειναι, με bi-xenon, navi, 12αρα οθονη, ψηφιακό πινακα, μεταλλικό, ηλεκτρικά αναδιπλουμενους καιθρέτες, grip control και γενικά τα περισσότερα συγχρονα καλούδια. Ειναι η εκδοση business στην οποια εαν προσθεσεις τον εξοπλισμό της στην be chic (ή οποια τεοσνπαντως ειναι η εισαγωγική) παει στα €33.000.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • L
                                lap last edited by

                                Δηλαδη πειρε την ds 7 με αυτα που λες και τα αμορτισερ τα διπλα που εχει, με 28000;;;;

                                Acc εχει;;;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @lap last edited by

                                  Δηλαδη πειρε την ds 7 με αυτα που λες και τα αμορτισερ τα διπλα που εχει, με 28000;;;;

                                  Acc εχει;;;

                                  ACC δεν έχει, εχει το απλό. Τωρα για διπλά αμορτισερ επίσης δεν εχω ιδέα, εχει αυτα που εχουν ολες οι DS7 και φυσικά πίσω ανάρτηση πολλαπλών. Ναι ολα αυτά €27.999!
                                  Ειναι εξαιρετική τιμή για αυτά που προσφέρει (εαν δεν σε ενοχλεί η κατανάλωση της βενζίνης).

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • storm
                                    storm last edited by

                                    Πω ρε τι γίνεται στο θέμα αυτό!

                                    Μπαίνω να διαβάσω για το ταπεινό Peugeot 2008 και βλέπω κάτι ποσά που μου προκαλούν ίλλιγγο. Σαν να μπήκα σε θέμα της BMW και της MERC...

                                    Πάω στο θέμα της Dacia που είναι της 'ταξικής πάλης' και του 'εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι'...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Πως την εχει δει ετσι η Peugeot τελευταια? Με κατι 1200αρια 3κυλινδρα ζηταει 30χιλιαρικα . Ελεος.... 

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Χαχαχα

                                        Συντροφε καταιγιδα...πες τα διοτι ενιωθα μονος.....με το κεφαλαιο παρεα

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          aikibill @harisma23 last edited by

                                          Παράνοια η τιμολόγηση του 2008 και πιστεύω ότι αυτό θα στοιχίσει στις πωλήσεις, αν δεν γίνουν διορθωτικές πωλήσεις.

                                          Γενικά φαίνεται ότι η Peugeot έχει επιλέξει την αντίστροφη (από τη λογική) διαδρομή προς την αναβάθμιση της σε (ημι)premium κατασκευαστή. Ανέβασε πρώτα τις τιμές και περιμένει σε δεύτερο χρόνο να πείσει τον καταναλωτή για την premium κατασκευή της. Δύσκολα τα πράγματα...

                                          Απόλυτα αναμενόμενη η τιμολόγηση του 2008 βάση τιμολόγησης του 3008. Οι πρεμιουμ κατασκευαστές δεν στοχεύουν σε τεράστιο όγκο πωλήσεων αλλά αυξημένο κέρδος ανα πώληση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            totalnoob @fanis75 last edited by

                                            criuser wrote:

                                            Αυτό το Ντι Ες 7 των 28000 , δεν θα θέλεις να το δείς..

                                            Το έχει πάρει ο κολλητός μου κ το είδα εχτές. Εξαιρετικό ειναι, με bi-xenon, navi, 12αρα οθονη, ψηφιακό πινακα, μεταλλικό, ηλεκτρικά αναδιπλουμενους καιθρέτες, grip control και γενικά τα περισσότερα συγχρονα καλούδια. Ειναι η εκδοση business στην οποια εαν προσθεσεις τον εξοπλισμό της στην be chic (ή οποια τεοσνπαντως ειναι η εισαγωγική) παει στα €33.000.

                                            Αμάν κρίμα ρε τον άνθρωπο, δεν περίμενε λίγο. Θα έβαζε κάνα δυο χιλιαρικά ακόμα και θα έπαιρνε το νέο peugeot 2008

                                            opel crossland x puretech 1.2 130 ps exclusive 2020

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 16 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr