-
Δες την πηγη της wiki ...σελ 254 και σελ 264
Μιλαμε για στοιχεια 1999 με 2000..
Οι κινητηρες βενζινης απο τοτε ειναι η μερα με τη νυχτα.
Ενδιαδερον ει αι το στοοχειο πως με τα τοτε δεδομενα καθε 100 kg λιγοτερο συνολικο βαρος στο αυτοκινητο εχουμε 0,7 λιτρα λιγοτερη καταναλωση στα βενζινης.
Πλεον τα νουμερα παιζονται, θυμαμαι πως η σουζουκι ανακοινωνει λιγοτερη μειωση μαθε 100 κιλα
Γενικα, σας λεω οντως υπαρχει διαφορα αλλα νιναι αντε καπου στο 10%. Τωρα σε μια στροφοδιαδρομη με φουλ γκαζι μπορει να ειναι μεγαλυτερη λογω διαφορετικης ταχυτητας καυσης και πυκνοτητας του καυσιμου....αλλα σε γενικη χρηση μιας οικογενειας ειναι εκει που σας λεω.
Ολη η διαφορα ειναι στο πρατηριο.
-
Ε και εγω δεν εχω οδηγησει ολα τα του diesel.
Απλα σε αυτα τα μεγεθη αυτη ειαι η καταναλωση στον 1,6. Πλεον δεν παραγεται.
Μιλαω ΠΑΝΤΑ με ανοιχτο το klima. Και δυο ή τρια ατομα μεσα.
Δειτε την καταναλωση του scala 1,5 150hp σε χρηση ταξιδιων και απαλη μεσα στη πολη.
-
Εντωμεταξυ κοιταζα φωτο του c5 aircross καθως γραφαμε εδω...παρα πολυ ομορφο ειναι.,,δεν βλεπω ομως πολλα.
Απο την αλλη εχει ξεσκισει το c3 aircross. Ειδα στο ταξιδι πολλα σαν του καταιγιδα. Το c3 aircross....στο γκρυ τελικα ειναι πολυ ωραιο απο κοντα.
Πρωτη φορα μ αρεσε....
Ταξιδευτη....ασε το c3 και κοιτα το c5, ειναι κυριλε.... και για την ηλικια σου
-
To 3 κυκλοφορεί 1 χρόνο παραπάνω . Τώρα έχουν πουληθεί πανευρωπαϊκά κοντά 250000 αμάξια . Το 5 που κυκλοφορεί 10 μήνες πέρασε τα 50000 αυτοκίνητα .
Εγώ χωράω και στα δύο . Το θέμα είναι ότι ένα ντίζελ που με ικανοποιεί στα 100 άλογα πάει κάτω από 20000 ή ακουμπάω τα 21000 αν πάρω το 120 με αυτόματο και με κάποιες υποχωρήσεις στον εξοπλισμό .
Το 5 σε βενζίνη προ εκπτώσεων είναι στα 27000 και το ντίζελ στα 30000 πάντα για χειροκίνητα . Εδώ τα 3000 διαφορά είναι σημαντικό ποσό για να σκεφτείς την βενζίνη .
Στο θέμα των καταναλώσεων επειδή παρακολουθώ τις δικές μου , τελικά έχουν πολλά πράγματα σημασία .
Η δική μου 5άρα με τις υδροπνευματικές , μετά τα 110 χλμ κατεβαίνει αυτόματα κατά 1,5 εκ και με την χρήση του κρουζ έχω καταναλώσεις για παράδειγμα Αθήνα-Θήβα 7 λίτρα μόνος μου σε χαλαρό με το κρούζ στα 115. Δύο άτομα Αθήνα - Τρίκαλα 8,3 με το κρουζ στα 130-150 και το κομμάτι της Λαμίας - Ε-65 που είναι μεγάλες ανηφόρες μέσα και συνολικό μωτ 122 χαω . Αυτό το έκανα πρόσφατα τον Οκτώβριο .
Αθήνα - Ναύπλιο με πλήρες φορτία 400 κιλά , με ταχύτητες όρια + 20 , είχα πολλές φορές παλιότερα που έκανα την διαδρομή για βόλτα στα 8,3 .
Αντίθετα στην πόλη με 1450 κιλά βάρος άδειο έχω τα 10άρικα για πλάκα και μάλιστα τώρα που έχω κάνει συνέχεια πόλη με μωτ 19 χαω λόγω μποτιλιαρισμάτων μου γράφει 11.5 .
Είμαι 5τάχυτος δίλιτρος θυμίζω . Ενας τρικύλινδρος 1200άρης 6τάχυτος , στην πόλη θα είναι κάτω από 9 και επειδή θα έχει το στάρτ και στοπ , ίσως και κάτω από 8 .
C3 82άρι που κινείται πολύ πόλη είναι κάτω από 7 λίτρα .
Στο ταξίδι αντίθετα ο μικρός κινητήρας σε ταχύτητες μέχρι 120 θα είναι 6-7 και μετά μπορεί να ανέβει . Δηλαδή η μεγάλη διαφορά σε σχέση με το δικό μου είναι η πόλη , όπου ειδικά αν πάρω το 3 αιρκρος θα έχω 3-4 λίτρα μείωση λόγω βάρους , μικρού κινητήρα και στάρτ και στοπ .
Στο ταξίδι η διαφορά θα είναι 1-2 λίτρα στις χαμηλές μέχρι μεσαίες ταχύτητες και τα ίδια ίσως και παραπάνω στις ψηλότερες που παίζει ρόλο και η αεροδυναμική .
Γενικά η επιλογή μου είναι είτε 3 βενζίνη σαν του Στόρμ κάτω από 17000 , είτε 3 ντίζελ στα 20-22 χειροκίνητο-αυτόματο , είτε 5 βενζίνη στα 27000 γιατί τα 30000 του ντίζελ είναι δύσκολο να καλυφθούν .
Ενδιάμεσα το 2008 allure 100 βενζίνη στα 21400 . Απλά για να πάρεις το καινούργιο μοντέλο με την εμφάνιση και τον εξοπλισμό που δεν έχει το 3 αιρκρος .
Θα κοίταγα και άλλα αυτοκίνητα , αλλά βασικό είναι να έχουν στάνταρ το αυτόματο φρενάρισμα και όσα περισσότερα από τα συστήματα ασφαλείας που βγαίνουν , γιατί αν σκεφτεί κάποιος να πουλήσει αμάξι στην 5ετία χωρίς τέτοια συστήματα , θα είναι σαν να πουλάει σήμερα αμάξι χωρίς αιρκοντίσιον , υδραυλικό τιμόνι και ABS - ESP , αφού σε 2 χρόνια θα είναι στάνταρ σε όλα . Και εδώ βλέπω αρκετά να μην τα έχουν σε βασικές ή φτηνές εκδόσεις όπως τα Κασκάι-Κατζάρ , Τουσόν , Στόνικ κλπ .
-
Απο την αλλη εχει ξεσκισει το c3 aircross. Ειδα στο ταξιδι πολλα σαν του καταιγιδα. Το c3 aircross....στο γκρυ τελικα ειναι πολυ ωραιο απο κοντα.
Πρωτη φορα μ αρεσε....
Το C3 Aircross είναι λογικό να έχει πουλήσει πολύ. Είναι VFM και ταυτόχρονα ο γενικός αντιπρόσωπος φροντίζει να υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα σε όλα τα χρώματα και εκδόσεις. Η CITROEN δεν παίζει το παιχνίδι 'δωσμου προκαταβολή και περίμενε 6 μήνες και βλέπουμε', ούτε το παιχνίδι 'κλείσε τώρα που έχω στοκ και δεν σου λέω ότι 4 μήνες σταματώ την εισαγωγή'.
Το γκρι χρώμα Aircross πράγματι το δείχνει πανέμορφο και ξεχωρίζει. Το κάνει ποιο σοβαρό και ποιο κυριλέ.
Το γκρι κοίταζα, το κλασσικό ασημί και το ασημομπεζ που πήρα τελικά. Ο λόγος που κατέληξα στο ασημομπεζ ήταν καθαρά για το θέμα της βρώμας και την σκόνης. Το έχω άπλυτο δύο μήνες και η σκόνη δεν φαίνεται καν επάνω στο αυτοκίνητο. Μόνο από το τζάμι καταλαβαίνει κάποιος ότι έχει πάνω σκόνη.
Το καλό με τα Γαλλικά χρώματα είναι η ποιότητά τους. Ανέκαθεν, πολύ καλές βαφές. Καμιά σχέση με κάτι βαφές της πλάκας π.χ. Κορεάτικα, Ιαπωνικά.
-
...Γενικά η επιλογή μου είναι είτε 3 βενζίνη σαν του Στόρμ κάτω από 17000 , είτε 3 ντίζελ στα 20-22 χειροκίνητο-αυτόματο , είτε 5 βενζίνη στα 27000 γιατί τα 30000 του ντίζελ είναι δύσκολο να καλυφθούν ....
Το θέμα με το 5άρι είναι η χρήση εντός πόλης. Το 3άρι είναι απίστευτα βολικό μέσα στην πόλη. Το 5άρι πιθανά να έχει θέμα λόγω μήκους.
Πάντως το C3 Aircross αυτή τη περίοδο σχεδόν μονοπωλεί την κατηγορία των μικρών. Η οποία κατηγορία έχασε και 3 αυτοκίνητα που ανέβηκαν στην μεγαλύτερη. Τα Captur, 2008, Juke. Χάσαμε και το 1000άρι Vitara και τελικά η κατηγορία έμεινε με τα τυπικά του VW Group (Τ-Cross, Arona), τα Κορεάτικα (Kona, Stonic), ένα Sandero Stepway και το Ford Ecosport.
Λογικό να πουλάει το C3 Aircross. Πολύ λογικό.
-
Ναι σωστα, οπως επισης λεει πως με 110 χλμ/ωρα ταξιδι και μετα (λογικα) εισοδο στην πολη (με λιγο πολη οπως λεει) = 5,5 λιτρα/100 χλμ.
Δηλαδη τιμες κοντα σε ενα βενζινοκινητο με 120 αλογα turbo.
Εντωμςταξυ ερχονται ως μοδα και τα mild hybrid, φθηνο υβριδικα ππυ υποσχονται μεγαλυτερη μειωση της καταναλωσης απο αυτην της διαφορας μεταξυ diesel βενζινης σε κινηση μεσα στην πολη.
Π.χ golf με 150 αλογα mild hybrid με 4,4 λιτρα σε χαλαρη επαρχιακη οδηγηση σε ανηφοριες και χωρια.
Φαινεται καλο αλλα θα ηθελα να δω και την διαφορα στο υψομετρο, γιατι πχ σε κατηφορα και το δικο μου δεν καιει καθολου βενζινη και αναλογα την κατηφορα μπορει να παω και 5 χμ χωρις να καψω καυσιμο και ταυτοχρονα φορτιζω την μπαταρια. Σε μια παρομοια διαδρομη αν δεν εχει πολυ υψομετρικη διαφορα θα καψω λιγο παραπανω (5 και κατι). Και δεν κουβαλαω και το υβριδικο συστημα συν το οποιο μελλοντικο θεμα με την πολυπλοκοτητα του συστηματος.
-
Οντως θα το ψαξω...
Το υβριδικο συστημα δεν εχει καμια πολυπλοκοτητα....ειναι πολυ πιο απλο απο εναν κινητηρα τουρμπο.
Τι αυτοκινητο εχεις;;;
Παντως μιλαμε για αυτοκινητο της γ κατηγοριας με 150 αλογα!!!
-
Στόρμ η ποιότητα χρώματος στα γαλλικά πραγματικά είναι εξαιρετική . Εχω την ΧΑΝΤΙΑ στα 22 χρόνια της σε ασημί μεταλλικό και το χρώμα είναι άπαιχτο σε αμάξι που παρκάρει σε ανοιχτό πάρκιν (αυλή) με δένδρα γύρω του .
Το ίδιο και το 15χρονο C4 που επίσης παρκάρει έξω στο γκριμπλέ μεταλλικό .
Τώρα για το μήκος των 4,50 μ. στην πόλη δεν θα με ενοχλήσει , γιατί εδώ και 10+ χρόνια οδηγώ την 5άρα με 4,78 μήκος , αλλά και τα προηγούμενα που οδηγούσα ήταν ανάλογου μήκους .
-
Οντως, την εποχη της ξανθιάς τα μεταλλικα χρωματα ηταν εξαιρετικης ποιοτητας. Τα παστελ τους ομως....σκατελ.
Γενικα την εποχη της ξανθιας η psa σε ολα, οπως πλαστικα ή μικρες λεπτομερειες ηταν πολυ ποιοτικοτερη. Εκει ξεχωριζε εντονως το ταπεραμεντο τους.
Η c4 ηταν με την φουρνια και με την ποιοτητα των καθαριστικων. Δηλαδη αν δεν τη πλενεις με τρια ευρω και με βουρτσες, τοτε ναι κρατα στο χρονο, ειδαλλως, με σαπουνια της πλακας ξεφτιζε πιο ευκολα απo την ξανθια
-
Διαβάζω σε άλλα θέματα ότι τα Citroen πάσχουν σε ποιότητα σε ορισμένα σημεία, ειδικά όταν συγκρίνονται με τα Peugeot. Κάποια στιγμή ας αναφέρει κάποιος που πάσχουν μπας και καταλάβω και εγώ.
Τα Aircross C5 και C3 έχουν πολύ καλές τιμές σε σύγκριση με άλλα. Που πάσχουν όμως ώστε να θεωρούνται 'χειρότερα';
-
Επί της ουσίας πουθενά . Για μένα στο 3 με ενοχλεί το γεγονός ότι έχει σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και λίγο αισθητικά η εμπρός όψη , που στο κάκτους μου φαίνεται αρμονικότερη . Επίσης θα ήθελα να βάλω τα καθίσματα με το δερματάκι , που φτιάχνουν και το ταμπλό , 450 μόνο χρεώνονται , αλλά πρέπει να κάνεις παραγγελία και να περιμένεις καιρό , επειδή έχει ζήτηση το αμάξι και ίσως δεν πάρεις και καλή έκπτωση .
Υπάρχει και η εναλλακτική να το πάρεις όπως είναι και να βάλεις εδώ ότι θέλεις .
Εγώ έχοντας περάσει 8 σιτροέν από τα χέρια μου και έχοντας τώρα 3 ηλικίας από 11-22 ετών , είμαι πολύ ευχαριστημένος με ελάχιστες βλάβες και όλες ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ .
Επειδή μου αρέσει η άνεση και ο εξοπλισμός και επειδή αυτά μαζί με καλούς κινητήρες και αποδεκτή ποιότητα σε καλή τιμή τα βρίσκω στην εταιρεία αυτή για αυτό παραμένω διαχρονικός πελάτης της από το 1987 που την ανακάλυψα , καθότι πριν είχα μεγαλώσει σε άλλες εταιρείες . Αγόρασα και μετά άλλα αμάξια , αλλά σε ψηλές κατηγορίες .
Σε σχέση με τα Πεζώ , υπάρχει κάτι εταιρικό που πολλές φορές μπερδεύει τον κόσμο . Η πεζό και η σιτροέν ΔΕΝ βγάζουν την ίδια εποχή αμάξια σε κάθε κατηγορία . Αντίθετα όταν βγάζει η μία , ή άλλη κάνει το φέις λιφτ της προηγούμενης σειράς .
Ετσι όταν βγήκε το 3 αιρκρος , έγινε το φέις λιφτ του 2008 , τώρα που βγαίνει το 2008 θα έχουμε το φέις λιφτ του 3 αιρκρος , αν και τώρα λόγω των ηλεκτρικών τα πράγματα αλλάζουν , όπως και οι συνήθειες .
-
Εντάξει, εγώ αυτά τα θέματα (μαλακές επιφάνειες, δέρματα κλπ...) τα βλέπω εντελώς διαφορετικά, μάλλον επειδή έχω επηρεαστεί από τις εμπειρίες μου.
-
Διαβάζω σε άλλα θέματα ότι τα Citroen πάσχουν σε ποιότητα σε ορισμένα σημεία, ειδικά όταν συγκρίνονται με τα Peugeot. Κάποια στιγμή ας αναφέρει κάποιος που πάσχουν μπας και καταλάβω και εγώ.
Να σου πώ ένα παράδειγμα: τόσο στο Aircross οσο και στο C3 το μπροστά παράθυρα κατεβαίνουν μέχρι κάτω όποτε θέλουν! Όταν πάταγα κανονικά το κουμπί, το παράθυρο κατέβαινε και έμενε 4-5 χιλ. να εξέχει (πολύ ενοχλητικό) και όταν το πίεζε με το χέρι μου, αυτό κατέβαινε, ή όταν πάταγα πολλές φορές το κουμπί. Και μιάμε για αυτοκίνητο με 200χλμ, ολοκαίνουργιο. Έχει κάτι τέτοιες 'βλακείες' το γκρούπ, δεν δίνει προσοχή στις λεπτομέρειες.
-
Στο δικό μου πάντως τέτοιο πρόβλημα με τα παράθυρα δεν το έχω διαπιστώσει. Κατεβαίνουν μέχρι κάτω και δεν εξέχει κάτι. Από περιέργεια πήγα και έκανα πολλές δοκιμές επειδή έχει αναφερθεί ξανά στο χώρο το συγκεκριμένο θέμα. Πιθανολογώ ότι μπορεί να αφορούσε τις πρώτες γραμμές παραγωγής.
Πάντως αν είχε αυτό το θέμα το δικό μου, θα με είχε χαλάσει πολύ γιατί είμαι από εκείνους που βάζουν αγκώνα στο παράθυρο όταν έχει ζέστη και καλό καιρό.
-
Προφανώς Storm αυτό γράφω, ότι δεν συμβαίνει σε όλα αλλά συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει προσοχή στην λεπτομέρεια και είναι ''οπως βγεί' από την παραγωγή. Στο C3 που το είδα, μιλάμε για αυτοκίνητο παραγωγής Σεπτεμβρίου 2019, δηλαδή θα έπρεπε να έχει στρώσει η παραγωγή. Αλλα είναι ό,τι κάτσει...δεν προσέχουν οι Γάλλοι και το έχουν αυτό σε όλα τους, ο ποιοτικός έλεγχος είναι ελλιπής. Για αυτό ενώ έχουν αξιόπιστα σύνολα (περισσότερο από τους Γερμανούς), έχουν κάτι κουλές αστοχίες που αμαυρώνουν την φήμη τους. Το ίδιο είχε και το νέο 208 και μιλάμε για αυτοκίνητο (αυτό που οδήγησα) των €28.000!!
-
Εγώ πάντως δεν έχω δει Γερμανικό χωρίς τέτοιες αστοχίες. Έχω δει σε Γερμανικά αυτοκίνητα (VW Group, BMW, Merc) τα ποιο κουφά προβλήματα. Από υαλοκαθαριστήρες να ξεκινούν να δουλεύουν μόνοι τους χωρίς καν να έχει τέτοιο αυτοματισμό το αυτοκίνητο μέχρι παράθυρα να γκρεμίζονται, γρύλοι να σπάνε, μοτέρ παραθύρων να κολλάνε, ηχοσυστήματα που συμπεριφέρονται αλλοπρόσαλλα, λάμπες να καίγονται κάθε τρεις και λίγο, διακόπτες να φθείρονται μέσα σε ένα χρόνο, πλαστικά να φθείρονται και να ξεφτίζουν, τιμόνια να διαλύονται κλπ... Η λίστα είναι ατελείωτη.
Ακόμη και το FABIA που είχα, σχεδόν αμέσως εμφάνισε τέτοιες αστοχίες, π.χ. δεν τα πήγαινε καθόλου καλά με τα USB sticks. Θέλεις και άλλο; Κάθισμα οδηγού που έτριζε σαν μεντεσές που θέλει λάδι. Το πήγα στο συνεργείο και μου είπαν ότι τρίζει το τελάρο ανύψωσης (κάποιο ελατήριο) και δεν μπορεί να επιδιορθωθεί. Και φυσικά για εγγύηση ούτε λόγος. Ποιος θα σου αλλάξει ολόκληρο κάθισμα; Και αναφέρομαι σε αυτοκίνητο με 1500 χιλιόμετρα στο κοντέρ, 18 μηνών.
Άντε τώρα να κάνεις ταξίδι και να ακούς ένα κάθισμα να τρίζει σαν παλιά πόρτα.
-
Εμένα η εμπειρία μου από γαλλικά είναι το 307 παραγωγή του 2003 που κάθε 6μηνο έκαιγε το πίσω αριστερό λαμπάκι φρένου , έτρεχα στα βενζινάδικα για λαμπάκια. Και έβλεπα πολλά 307 στο δρόμο με το ίδιο θέμα. Τέλος στα 4 χρόνια που το έδωσα το έδωσα με καμμένο αιρκοντίσιον. Το οποίο το θεώρησα χοντρή ζημιά για αμάξι με ούτε 80000 και 4 χρόνια χρήση.
Αλλά θέματα δεν είχα.
-
Παιδια επειδη και η δικη μου οικογενεια εχςι πολλα psa ....εμεις ειμαστε στριφτεραδες...οποτε παμε στα πεζώ, σε ολα το παραθυρο κανει αυτο που λετε....εχω θεωρεια...ειναι για οταν χαλασει ο μηχανησμος να μποριες να το πιασεις και να το τραβηξεις.....δεν εξηγηται αλλιως.
Καποτε μας εδιναν και εξτρα εκπτωση σε peugeot περα απο αυτες των πελατων. Μαλιστα μια εποχη πριν την κριση με ςπιστολη στη μαμα απαντουσαν πως προτεινουν εξτρα μειωση σε εμας..
Τωρα με τον εξοπλοσμο που θελουμε...μαλλον θα τους χαιρεταμε απ εξω....μεσα απο καποιο καλο ιαπωνικο
-
Αυτη η γενια ηταν η χειροτερη διοτι ειχε αν θυαμαι σωστα τα μισα ηλεκτεονικσ της bosch τα αλλα της sagem και πρωτη φορα η εταιρια περναγε στα van bus συσυημα....δηλαδη ησουν πειραματοζωο.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS