Οι γυναικες παραδοσιακα αγαπουν Capture!
Πρωτα απ'ολα στο αρθρο που αναφερθηκε απο πανω, υπολογιζουν την τιμη στην Ελλαδα κοντα στα 30.000€.
Αν αναλογιστουμε οτι μια αντίστοιχη σε ίππους κ αυτοματο κιβωτιο εκδοση του θερμικου Capture θα ειναι πολυ λιγο παρακατω, ισως τελικα να μην ειναι τοσο ακριβη επιλογη. Ειδικα αν εχει μεγαλες μειωσεις σε τελη κυκλοφοριας κ καταναλωση.
Το προβλημα ειναι οτι ακομη δεν εχουμε τιμη ουτε καν για θερμικο κινητηρα, και επισης δεν ξερουμε το επομενο καθεστως φορολογησης κ τελων κυκλοφοριας, ας πουμε το παραπανω 308 στον νεο κυκλο μετρησεων ανεβαινει ισως και πανω απο τα 400€ τελη κυκλοφοριας.
Τι θα ισχυσει; Οσοι εχουν ταξινομηθει με το παλιο συστημα θα παραμείνουν; θα μπουν ολα στον καινουργιο; τα mild hybrid θα εχουν καποια εκπτωση ή μονο τα plug in κ καθαρα υβριδικα; πραγματικα χωρις να εχουμε καμια ενδειξη του τι θα ακολουθησει, ισως ειναι παρακινδυνευμένο για εμας που κοιταμε για αμεση αγορα.
Μια παρατηρηση επισης, εβλεπα στο Marek Drives καναλι του Youtube οτι το Clio στην πραγματικοτητα εχει 267λιτρα πορτ μπαγκαζ (καπου εκει, ή 276), και καπου αλλου διαβασα οτι η Peugeot ουσιαστικα γελαγε με τις ανακοινωσεις της Renault/Nissan για το χωρο αποσκευών, κ μαλιστα εδωσε κ δικες της τιμες εν αντιστοιχια των Renault/Nissan. Αυτο σαν γενικη πληροφορια για να περιμενουμε καποιον ανεξαρτητο φορεα μετρησεων καλυτερα.