-
Ναι φίλε, τα ξέρω όλα αυτά.
Ίσως φταίει ότι τα είχα θεοποιήσει τα φοκους (ειδικά το mk3.5 μου άρεσε πάρα πολύ) ή ίσως φταίει ότι το καινούργιο το οδήγησα μετά από κάμποσους μήνες που οδηγούσα αποκλειστικά το δικό μου καινούργιο (civic) και ας πούμε συνήθισα σε αυτήν την 'αίσθηση' πλέον.
-
Ναι φίλε, τα ξέρω όλα αυτά.
Ίσως φταίει ότι τα είχα θεοποιήσει τα φοκους (ειδικά το mk3.5 μου άρεσε πάρα πολύ) ή ίσως φταίει ότι το καινούργιο το οδήγησα μετά από κάμποσους μήνες που οδηγούσα αποκλειστικά το δικό μου καινούργιο (civic) και ας πούμε συνήθισα σε αυτήν την 'αίσθηση' πλέον.
Εγώ πάντως τα οδήγησα και τα 2 πριν την επιλογή και το Focus μου φάνηκε πολύ πιο σταθερό και στριφτερό από το Civic. Όχι βέβαια ότι και εκείνο ήταν άσχημο. Απλά κοπανούσε περισσότερο και είχε περισσότερο θόρυβο.
Το μόνο αμάξι που έχω διασκεδάσει οδηγικά όσο το Focus (ίσως και λίγο περισσότερο) είναι το προηγούμενο MX-5! (δεν έχει τύχει να δοκιμάσω το καινούριο)
-
Το Focus στην κατηγορία του δεν έχει αντίπαλο οδηγικά και σε ποιότητα κύλισης, είναι απίστευτη η δουλειά που έχει γίνει στην ανάρτηση (μιλάω για την έκδοση με τους πολλαπλούς). Υστερεί σε άλλα σημεία, αλλά σε θέμα ανάρτησης είναι στν κορυφή.
-
Υπάρχει κάποιος να έχει οδηγήσει και το φοκους και την 1 να μας πει την αποψη του?
-
Σημερα εκανα τεστ ντραιβ την 118 sportline και στο παρελθον εχω κανει και το focus vignale. Δεν θα μιλησω για κινητηρα απλα για κιβωτιο κ ποιοτητα κυλησης.Το κιβωτιο ειναι πιο γρηγορο στην bmw καθως ειναι κ διπλου συμπλεκτη, στον δρομο και τα δυο μου φανηκαν πολυ καλα οσο αναφορα την αναρτηση και τελος την αισθηση premium που βγαζει η bmw δεν την παιρνεις στο focus οσο και αν εχουν προσπαθησει.
-
Υπάρχει κάποιος να έχει οδηγήσει και το φοκους και την 1 να μας πει την αποψη του?
Εγώ, αλλά η οδηγηση του Ασσου πανω-κατω την κηφισίας δεν το βρίσκω test drive της προκοπης. Για κιβώτια δεν θα πω γιατι το ενα ηταν αυτοκματο ενψ το φόκους χειροκινητο. Το φοκους μου φανηκε πιο γρηγορο και με μισο κλικ καλυτερη ανάρτηση overall. Bmw σαφως πιο ωραια μεσα και ποιοτική, αλλά μολις θες να προσθεσεις ενα εξτρα πλεον των πακέτων (για να γινει πραγματικά premium) η τιμή εκτοξευεται.
Συνολικα η bmw μαλλον ειναι καλυτερη, αλλα σε συνδυασμό με την τιμή το φόκους απλα δεν εχει αντίπαλο (οταν φυσικα αποφασισουν στην φορντ να σταματησουν να παπαριζονται και το προσφερουν ξανα σε σωστό μοτέρ κ ανάρτηση). -
τα BMW ηταν πάντα σημείο αναφοράς οδηγικά στο segment τους.
Που να οδηγήσεις τις αντίστοιχες Afla...
-
sargus wrote:
τα BMW ηταν πάντα σημείο αναφοράς οδηγικά στο segment τους.
Που να οδηγήσεις τις αντίστοιχες Afla...
Αχχ, δε με προσέχεις όμως!
Δε λέω ότι είναι καλύτερες οδηγικά οι BMW (που σε κάποιες περιπτώσεις είναι). Λέω ότι είναι σημεία αναφοράς στην κατηγορία τους.
Και προφανώς το γνωρίζουν καλύτερα οι αρχιμηχανικοί της Alfa που προκειμένου να φτιάξουν το 'ποίημα' που λέγεται Giulia (εξ όσων διαβάζω, δεν είχα τη χαρά να την οδηγήσω) δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν σαν αναφορά την 3άρα!
Άσε που δύσκολα θα βρεις μεγαλύτερο φαν των Alfa από εμένα. Όνειρο ζωής μια Giulia για εμένα και μια Stelvio για να πηγαίνουμε τα παιδιά στο σχολείο..
-
Επειδή φίλε μου είχα καλή BMW, με 272 άλογα, ό,τι λέω είναι μετά λόγου γνώσεως. Τότε πήρα την BMW επειδή δεν υπήρχε πισωκίνητη Alfa με τέτοια δύναμη. Αλλά μετά οδήγησα τη νέα Giulia... Ποια BMW τώρα...;
-
Αν συγκρίνεις την Ιουλία με την e90 που τις χωρίζει μια δεκαετία μπορεί (unfair). Απέναντι όμως στην g20 μάλλον τα βρίσκει μπαστούνια. Η πισωκίνητη 330 με το m pack είναι εξαιρετική, σύμφωνα με όλα τα reviews. Ακόμα και απέναντι στην τετρακίνητη και πιο δυνατή veloce. Η δε 340 είναι σε άλλη κλάση.
-
Επειδή φίλε μου είχα καλή BMW, με 272 άλογα, ό,τι λέω είναι μετά λόγου γνώσεως. Τότε πήρα την BMW επειδή δεν υπήρχε πισωκίνητη Alfa με τέτοια δύναμη. Αλλά μετά οδήγησα τη νέα Giulia... Ποια BMW τώρα...;
Ναι Αλέξανδρε, αλλά με 2 μεγάλα αλλά:
-
Μιλάς για 2 γενιές πίσω στην 3αρα (έκτοτε βγήκε η F31 & G20)
-
H E90 ήταν από τις 'χειρότερες' υλοποιήσεις στην σειρά 3 αναφορικά με την οδική συμπεριφορά, πάντα σε σύγκριση με την εποχή και την κατηγορία της.
Δεν λέω ότι η Gulia δεν είναι καλή, αλλά συνολικά η 3αρα είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο.
-
-
Αν συγκρίνεις την Ιουλία με την e90 που τις χωρίζει μια δεκαετία μπορεί (unfair). Απέναντι όμως στην g20 μάλλον τα βρίσκει μπαστούνια. Η πισωκίνητη 330 με το m pack είναι εξαιρετική, σύμφωνα με όλα τα reviews. Ακόμα και απέναντι στην τετρακίνητη και πιο δυνατή veloce. Η δε 340 είναι σε άλλη κλάση.
H 340 είναι τρίλιτρη, άρα άκυρη η σύγκριση με δίλιτρη Giulia. Δεν βέπω πως τα βρίσκει μπαστούνια η Giulia απέναντι στην 330. Σίγουρα πάντως όχι σε οδική συμπεριφορά.
-
REALZEUS wrote:
Επειδή φίλε μου είχα καλή BMW, με 272 άλογα, ό,τι λέω είναι μετά λόγου γνώσεως. Τότε πήρα την BMW επειδή δεν υπήρχε πισωκίνητη Alfa με τέτοια δύναμη. Αλλά μετά οδήγησα τη νέα Giulia... Ποια BMW τώρα...;
Ναι Αλέξανδρε, αλλά με 2 μεγάλα αλλά:
- Μιλάς για 2 γενιές πίσω στην 3αρα (έκτοτε βγήκε η F31 & G20)
- H E90 ήταν από τις 'χειρότερες' υλοποιήσεις στην σειρά 3 αναφορικά με την οδική συμπεριφορά, πάντα σε σύγκριση με την εποχή και την κατηγορία της.
Δεν λέω ότι η Gulia δεν είναι καλή, αλλά συνολικά η 3αρα είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο.
Στο τελευταίο που λες διαφωνώ.
Σχετικά με την Ε90, ήταν σαφώς πιο σπορ από τον αντικαταστάτης της. Έχουν 'μαλακώσει' αρκετά οι BMW. Δεν έγιναν και Mercedes φυσικά, αλλά είναι σαφώς λιγότερο σπορ από τις αντίστοιχες Alfa και Jaguar.
-
mrclouzo wrote:
Αν συγκρίνεις την Ιουλία με την e90 που τις χωρίζει μια δεκαετία μπορεί (unfair). Απέναντι όμως στην g20 μάλλον τα βρίσκει μπαστούνια. Η πισωκίνητη 330 με το m pack είναι εξαιρετική, σύμφωνα με όλα τα reviews. Ακόμα και απέναντι στην τετρακίνητη και πιο δυνατή veloce. Η δε 340 είναι σε άλλη κλάση.
H 340 είναι τρίλιτρη, άρα άκυρη η σύγκριση με δίλιτρη Giulia. Δεν βέπω πως τα βρίσκει μπαστούνια η Giulia απέναντι στην 330. Σίγουρα πάντως όχι σε οδική συμπεριφορά.
Καταρχήν δεν έχει καμία σημασία ο κυβισμός αλλά η απόδοση και οι τιμές. Ούτε με ενδιαφέρει το ότι η alfa romeo έχει μόνο ένα μοτέρ σε βενζίνη για τις mainstream εκδόσεις, το δίλιτρο με 200 και 280 ίππους. Με την δική σου λογική το megane rs δεν είναι ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι στα άλλα hot hatch επειδή είναι 1800 κυβικά και όχι δίλιτρο. Όμως παρότι βγάζει λιγότερα άλογα όλοι ξέρουμε τι χρόνους γράφει σε όποια πίστα το έχουν βάλει. Στην Γερμανία μια veloce ti κοστίζει σχεδόν 60 χιλιάρικα και μια bmw 340 xdrive m 62. Σε επιδόσεις η πισωκίνητη και κατά 30 άλογα πιο αδύναμη 330 είναι πολύ κοντά στην τετρακίνητη veloce, ελέω χαμηλότερου βάρους. Δεύτερον στην alfa -όπως έχει ειπωθεί άπειρες φορές και οι ιταλοί δεν λένε να το αλλάξουν- η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του esp ευνουχίζει την χαρά της οδήγησης και τις απόλυτες επιδόσεις. Στα Μέγαρα η veloce έχει γράψει στα χέρια του Μ. Γεωργιάδη 1'12'73 και στις Σέρρες 1'37'20, χρόνοι επιεικώς μέτριοι για αυτό το μοτέρ, πλαίσιο και στήσιμο. H alfa υπερέχει στην ακόμα καλύτερη αμεσότητα του μπροστινού. Ίσως και στο πιο γρήγορο τιμόνι που προσφέρει ακόμα καλύτερο turn in (δεν μιλάω για αίσθηση). Όμως χάνει σε άνεση, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ποιότητα κατασκευής - φινίρισμα, χώρους, δυνατότητα διαμόρφωσης - παραμετροποίησης. Μπορείς να παραγγείλεις και τετρακίνητη την τριάρα. Με άλλα λόγια οδηγικά είναι σχεδόν ισάξια αλλά σκοράρει σαφώς ψηλότερα σε όλους τους άλλους τομείς. Και σου επιτρέπει όποτε θέλεις να την οδηγήσεις και υπερστροφικά (άρα και πιο διασκεδαστικά), πατώντας απλά ένα κουμπί. Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο η ιταλίδα, μέσα προτιμώ την λογική της νέας τριάρας. Αν έπρεπε να επιλέξω ένα από τα 2 αυτοκίνητα για να ζήσω μαζί του ικανοποιώντας όλα τα θέλω και ανάγκες μου θα κοιτούσα σίγουρα προς βαυαρία μεριά.
-
Στις παραμέτρους που θέτεις, η 3λιτρη BMW είναι εκτός. Και πολύ ακριβότερη είναι της 2λιτρης Giulia, αλλά και στην Ελλάδα έχει θέμα φορολόγησης και τεκμηρίων. Μίλησες για Γερμανία, αλλά επειδή είναι η home market της BMW δεν θα την δεχθώ (και μπορεί να έχεις κάνει λάθος, αν συγκρίνεις με τις τιμές που θα παραθέσω). Ας δούμε λοιπόν τιμές Αγγλίας. Η 280άρα Giulia ξεκινάει από τα £39,875 ( https://www.alfaromeo.co.uk/configurator/giulia/#/version ), ενώ η 330 με τα 258 άλογα από τα £39,285 ( https://configure.bmw.co.uk/en_GB/configure/G20/3SMB/FMAH7,P0300,S01CB,S01DE,S01PD,S0230,S0258,S02PA,S02TB,S02VB,S02VL,S0302,S0337,S03KA,S0428,S0430,S0431,S0465,S0481,S0494,S04KK,S04NE,S04UR,S0534,S0544,S05A1,S05A4,S05AQ,S05DA,S05DC,S05DM,S0654,S06AE,S06AF,S06AK,S06C4,S06U3,S0704,S0710,S0715,S0760,S0775,S0812,S0853,S0880,S08KA,S08R9,S08S2,S08S3,S08SM,S08TF,S08TG )
Σχετικά με τις επιδόσεις, μετά το facelift η 280άρα Gilia βγαίνει πλέον και πισωκίνητη (όπως έβγαινε πάντα στις αγορές του ΗΒ και των ΗΠΑ), με καλύτερες επιδόσεις λόγω μικρότερου βάρους και απωλειών μετάδοσης.
Στα Μέγαρα όντως δεν έγραψε πολύ καλό χρόνο, αλλά τα Μέγαρα είναι περίεργη 'πίστα' (ο Θεός να την κάνει, road course είναι στην ουσία). Επειδή ο Μιχάλη που ανέφερες όμως είναι φίλος, μου έχει πει σε μια βραδιά με ρετσίνες ότι είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά η Alfa. Επίσης είναι και πιο άνετη, σε αντίθεση με αυτό που έγραψες (εκπληκτική ανάρτηση). Για εσωτερικά κλπ δεν θα μιλήσω, απλά λέω ότι σιχαίνομαι της οθόνες αφής, οπότε για εμένα καλύτερο είναι το πιο εύκριστο εσωτερικιό, όχι το πιο εντυπωσιακό (εντυπωσιακό για 15χρονα μάλλον).
Συμφωνώ μόνο για το ESP. Εντελώς αψυχολόγητη κίνηση εκ μέρους της AR.
-
Πιο offtopic δε γίνεται!
-
Πιο offtopic δε γίνεται!
Μην το λες. Δεν σε θυμάμαι από παλιά, αλλά τα off topic κάποτε ξεκινούσαν από το Golf κι έφταναν μέχρι τις πολικές αρκούδες... Είναι παράδοση του forum.
-
Πολικές αρκούδες; Βάζω ποπκορν να ψήνονται
-
Άσε το ποπ κορν, η φορντ κερνάει καφέ.
Η Ford τοποθετεί εξαρτήματα από κόκκους καφέ στα νέα μοντέλα της
-
Δεν είμαι αντικειμενικός, καθώς αγόρασα την BMW. Θεωρώ και τα 2 εξαιρετικά αυτοκίνητα πάντως, απλά καθαρά λόγω ποιότητας και αίσθησης προτίμησα τον άσσο. Το focus πάντως είναι αρκετά value for money
BMW 118i M Sport vs FORD FOCUS Vignale