-
Πολύ περίεργο μου ακούγεται πάντως... Σε αγγλικά groups και fora που παρακολουθώ οι περισσότεροι έχουν ST Line X και Active X που είναι 1.5
-
To Fiesta ST συνεχιζει κανονικα προς το παρων, οπως μου ειχες πει Φανη. Το επιβεβαιωσα κι εγω απο άλλη πηγη
-
Πολύ περίεργο μου ακούγεται πάντως... Σε αγγλικά groups και fora που παρακολουθώ οι περισσότεροι έχουν ST Line X και Active X που είναι 1.5
Ναι έχουν...αλλά πότε τα αγόρασαν? Μήπως (άφού το άρθρο αναφέρει ότι η παραγωγή συνεχίζεται σε Μεξικό και Κίνα ) συνεχίζει ο 1.5, αλλά σε πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αφού πλέον παράγεται σε πολύ λιγότερες μονάδες?
'Although the Dragon will continue to be needed, it will be supplied from lower-cost Mexico and/or China in two plants already tooled to build it.'
Εγώ καταλαβαίνω ότι ο 1.5 θα συνεχίσει (π.χ. Φιέστα, Focus Active Vignale) αλλά σε πολύ συγκεκριμένα (και περιορισμένα) μοντέλα, τόσο λόγο ρύπων αλλά κυρίως λόγω μειωμένης παραγωγής.
-
Πάντως στην έκθεση , μου είπαν ότι πάει για τέλος του 2020 το hybrid..... Μακάρι να μην ισχύει και να έρθει νωρίτερα.
-
Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί
Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.
-
dimitriscsd wrote:
Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί
Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.
Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...
Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.
Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.
-
Θα το μαθαίναμε ολοι σιγουρα, μόνο αν γινοταν το αναποδο. Δλδ αν απο ημιακαμπτο πηγαινε σε πολλαπλους
-
+100
-
Έτσι είναι το μάρκετινγκ. Κάνουν 1% βελτίωση και το παρουσιάζουν για 30% και κάνουν εκπτώσεις για να χαμηλώσουν κόστος με όποιον τρόπο και το παρουσιάζουν μαζί με τα παπαγαλάκια τους ως μια η άλλη!
Εγώ πάντως που οδηγησα ημιακαμπτο focus business μια χαρά ψάρευε ο κωλος του και μια χαρά άκουσα κοπανηματα , με χλμ πάντα άνω των 130. Μπορεί να ήταν παραφουσκωμενα τα λάστιχα που είπε και ο Δίας μπορεί και όχι.
Αντίθετα σε ίδια διαδρομή με ίδια χλμ το xceed με τους πολλαπλούς ήταν κλάση καλύτερο κανένα κοπανημα ούτε μια υποψία αστάθειας πίσω , μιλάμε για αρκετή διαφορά για κάποιον που δεν είναι προκατειλημμένος.
Με τόσα που έχω ακούσει για το στήσιμο και το στρίψιμο του φοκους αν δεν ήξερα σε ποιο αμάξι είναι ποιο 100% θα έλεγα ότι το xceed ήταν το φοκους και το ανάποδο.
-
kostasT wrote:
dimitriscsd wrote:
Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί
Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.
Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...
Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.
Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.
Τι να περιμένω δεν κατάλαβα. Όλοι παραδίδουν απρόσκοπτα τους δυνατότερους βενζίνης που είχαν ήδη από το '17-'18. Κια τον 1.4, PSA group τον 1.2 με 130 και τον 1,6 , renault, mercedes τον 1.3 με ότι ιπποδύναμη θες, vag τον 1.5 με 150, μόνο η ford στη δημοφιλέστατη κατηγορία του φόκους δεν έχει κάτι άλλο από χιλιάρι.
Πιο πίσω είχα βάλει ένα λινκ ενός Άγγλου, που παράγγειλε πολλαπλούς και πήρε ημιάκαμπτο, για να μάθει εκ των υστέρων από τη φορντ, ότι από την εβδομάδα παραγωγής τάδε, το titanium Χ παράγεται με ημιάκαμπτο. Σαφώς και την πάτησε χωρίς να το ξέρει. Άλλαξε τα χαρακτηριστικά η εταιρία σε ήδη παραγγελθέν αυτοκίνητο.
Γελάνε και τα τσιμέντα. -
dimitriscsd wrote:
kostasT wrote:
dimitriscsd wrote:
Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί
Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.
Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...
Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.
Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.
Τι να περιμένω δεν κατάλαβα. Όλοι παραδίδουν απρόσκοπτα τους δυνατότερους βενζίνης που είχαν ήδη από το '17-'18. Κια τον 1.4, PSA group τον 1.2 με 130 και τον 1,6 , renault, mercedes τον 1.3 με ότι ιπποδύναμη θες, vag τον 1.5 με 150, μόνο η ford στη δημοφιλέστατη κατηγορία του φόκους δεν έχει κάτι άλλο από χιλιάρι.
Πιο πίσω είχα βάλει ένα λινκ ενός Άγγλου, που παράγγειλε πολλαπλούς και πήρε ημιάκαμπτο, για να μάθει εκ των υστέρων από τη φορντ, ότι από την εβδομάδα παραγωγής τάδε, το titanium Χ παράγεται με ημιάκαμπτο. Σαφώς και την πάτησε χωρίς να το ξέρει. Άλλαξε τα χαρακτηριστικά η εταιρία σε ήδη παραγγελθέν αυτοκίνητο.
Γελάνε και τα τσιμέντα.Στην περίπτωση του Άγγλου, αν όντως του είχαν υποσχεθεί πολλαπλούς, μπορεί πάρα πολύ εύκολα (είναι κράτος εκεί) να αρνηθεί το αυτοκίνητο και να πάρει και την προκαταβολή του πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Στην παρούσα φάση, με την πρόσφατη αυτή αλλαγή, όντως έχει κενό το Focus. Αν δεν είχα πάρει και έψαχνα τώρα, φυσικά και δεν θα έπαιρνα το 1000ρι και μάλλον θα κοιτούσα άλλη μάρκα.
Αν ακολουθηθεί αυτή η τάση, είτε θα τον ξαναβγάλουν στην παραγωγή, είτε θα έρθει πιο γρήγορα το Hybrid. Δεν νομίζω η Ford απλά να κάθεται και να χάνει πωλήσεις.
Σε αντίθεση με αυτά που έγραψε ο Φάνης, εγώ από αυτά που βλέπω, τα 1.5, Ευρώπη κυρίως πουλήσαν σαν τρελά!
Όσο για τις άλλες μάρκες, υπάρχουν και άλλα παραδείγματα, όπως πχ το Leon Cupra 300 που το άλλαξαν τελικά σε 290 άλογα λόγω ρύπων... Όποιος πρόλαβε τα 300 πρόλαβε...
Θα δούμε και άλλες τέτοιες αλλαγές γιατί θα επηρεαστούν οι μέσοι όροι ρύπων όλων των εταιριών. Γι αυτό σου είπα περίμενε και θα δεις κι άλλα.
-
Άραγε τι θα κάνει η Honda με τον 1,5 turbo.
-
Τρομερή αλλαγή το cupra όντως. 10 ίππους στους 300, δηλαδή 3,3% μείωση ισχύος. Καταστροφή
Και το συγκρίνουμε με την πλήρη κατάργηση ενός μοτέρ..
Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο Άγγλος, βλέπω πάντως γενικά ότι η φορντ τυγχάνει θετικής μεροληπτικής αντιμετώπισης εδώ. Καραμπινάτες τσαπατσουλιές στον προγραμματισμό της γκάμας, περνάνε έτσι με το 'να δεις που θα κάνουν και οι άλλοι'. Που ΔΕΝ θα το κάνουν. Αν ήταν θα είχε γίνει ήδη.Ο φίλος που ψάχνει να αλλάξει το παλιό του φόκους πάντως δεν ψήνεται. Το τελευταίο πράγμα που θα κάνει είναι να παραγγείλει με αυτό το χάλι. Ούτε οι πωλητές δεν ξέρουν. Άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος.
Εκείνο το τεστ ντράιβ ακόμα το περιμένουμε. Εν τω μεταξύ ο ονλάιν διαμορφωτής δείχνει ακόμα την παλιά κατάσταση.Εδιτ: πού το ξέρουμε ότι τα 1.5 πουλήσαν σαν τρελά; το υποψιαζόμαστε, ή υπάρχει κανένα στοιχείο;
-
Άραγε τι θα κάνει η Honda με τον 1,5 turbo.
Τίποτα. Συνεχίζει κανονικά. Παγκοσμίως. Οι νέοι κανονισμοί ρύπων ήταν ήδη γνωστοί πριν βγει στην αγορά. Σε αντίθεση με τη φορντ, έχουν προγραμματισμό της προκοπής.
-
Καλά και η Χόντα στο σιβικ έκοψε , στην Ελλάδα τουλάχιστον, τον νέο 1.6 ντίζελ που δεν πρόλαβε να τον παρουσιάσει! Μια μου τον παρουσιάσε και ανέβασε στα σάιτ και μια που τον εξαφάνισε.
-
Στην περίπτωση του Άγγλου, αν όντως του είχαν υποσχεθεί πολλαπλούς, μπορεί πάρα πολύ εύκολα (είναι κράτος εκεί) να αρνηθεί το αυτοκίνητο και να πάρει και την προκαταβολή του πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Αν ρίξεις μια ματιά στο λινκ, θα δεις ότι κανείς δεν έκανε τον κόπο να τον ενημερώσει για την αλλαγή, το είδε αφού είχε παραλάβει το αυτοκίνητο. είδε κι έπαθε να πάρει απάντηση από τη φορντ γιατί και πώς. Απάντηση του τύπου 'από την εβδομάδα τάδε, τα titanium X έχουν ημιάκαμπτο' . Πάντως 1.5 ήταν. 1 στα 2, μην είμαστε και πλεονέκτες.
Πως πουλάει λοιπόν ότι ανακοινώνει? Και για τις αλλαγές στην ανάρτηση οι ρύποι φταίνε? ή ότι τα είχανε προφανώς κάνει μαντάρα με τα κοστολόγια? -
Καλά και η Χόντα στο σιβικ έκοψε , στην Ελλάδα τουλάχιστον, τον νέο 1.6 ντίζελ που δεν πρόλαβε να τον παρουσιάσει! Μια μου τον παρουσιάσε και ανέβασε στα σάιτ και μια που τον εξαφάνισε.
Μάλλον ο Σ το έκανε αυτό. Στη Γερμανία π.χ. πωλείται κανονικότατα
-
Το diesel ψιλοεξαφανίζεται απο εδώ και στο εξής στην Ευρώπη. Η Toyota το έχει κάνει πρώτη. Θα ακολουθήσουν.
Όταν πήγα να πουλήσω το Yaris diesel 2013 πριν 1 μήνα αντιμετώπησα δυσκολία και χαμηλό ενδιαφέρον. Μαντρες έλεγαν οχι για να το πάρουν. Η αντιπροσωπία της Toyota μου ειπε οτι όλοι γυρίζουν πάλι στην βενζίνη
-
Το diesel ψιλοεξαφανίζεται απο εδώ και στο εξής στην Ευρώπη. Η Toyota το έχει κάνει πρώτη. Θα ακολουθήσουν.
Όταν πήγα να πουλήσω το Yaris diesel 2013 πριν 1 μήνα αντιμετώπησα δυσκολία και χαμηλό ενδιαφέρον. Μαντρες έλεγαν οχι για να το πάρουν. Η αντιπροσωπία της Toyota μου ειπε οτι όλοι γυρίζουν πάλι στην βενζίνη
Η τογιότα το έκανε σωστά: Πριν καν παρουσιάσει το κορόλα, ανακοίνωσε ότι ντίζελ τέλος, μόνο υβριδικά. Θεμιτό. Όχι σήμερα έτσι, αύριο γιουβέτσι αλλά φορντ.
Δεν είμαι και πολύ σίγουρος για την εξαφάνιση του ντίζελ, θα δούμε. -
Εντάξει. Όλοι γυρίζουν τις πλάτες στο ντίζελ αλλά οι αγγελίες με ντίζελ euro 5 και νεότερα έχουν πάρει την ανηφόρα οι τιμές τους. Μην κολλάμε στο τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία που λειτουργεί με λογική παλαιοπώλη! Αγοράζω κοψοχρονια και πουλάω στον Θεό. Είμαι σίγουρος αυτός που απαξιώνει το ντίζελ που πήγες να δώσεις τα δικά του αντίστοιχα ντίζελ δικαιολογεί τις φουσκωμένες τιμές λέγοντας μα είναι ντίζελ είναι οικονομικά δεν καίνε βγάζουν χιλιόμετρα!
Ford Focus MK4