Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 276
    • 277
    • 64 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129758
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Πολύ περίεργο μου ακούγεται πάντως... Σε αγγλικά groups και fora που παρακολουθώ οι περισσότεροι έχουν ST Line X και Active X που είναι 1.5

      1 Reply Last reply Reply Quote 12
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        To Fiesta ST συνεχιζει κανονικα προς το παρων, οπως μου ειχες πει Φανη. Το επιβεβαιωσα κι εγω απο άλλη πηγη

        1 Reply Last reply Reply Quote 12
        • fanis75
          fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

          Πολύ περίεργο μου ακούγεται πάντως... Σε αγγλικά groups και fora που παρακολουθώ οι περισσότεροι έχουν ST Line X και Active X που είναι 1.5

          Ναι έχουν...αλλά πότε τα αγόρασαν? Μήπως (άφού το άρθρο αναφέρει ότι η παραγωγή συνεχίζεται σε Μεξικό και Κίνα ) συνεχίζει ο 1.5, αλλά σε πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αφού πλέον παράγεται σε πολύ λιγότερες μονάδες?

          'Although the Dragon will continue to be needed, it will be supplied from lower-cost Mexico and/or China in two plants already tooled to build it.'

          Εγώ καταλαβαίνω ότι ο 1.5 θα συνεχίσει (π.χ. Φιέστα, Focus Active Vignale) αλλά σε πολύ συγκεκριμένα (και περιορισμένα) μοντέλα, τόσο λόγο ρύπων αλλά κυρίως λόγω μειωμένης παραγωγής.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • J
            jobous last edited by

            Πάντως στην έκθεση , μου είπαν ότι πάει για τέλος του 2020 το hybrid..... Μακάρι να μην ισχύει και να έρθει νωρίτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 17
            • K
              kostast @dimitriscsd last edited by

              Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί

              Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 19
              • dimitriscsd
                dimitriscsd @kostast last edited by

                dimitriscsd wrote:

                Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί

                Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.

                Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...

                Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.

                Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Θα το μαθαίναμε ολοι σιγουρα, μόνο αν γινοταν το αναποδο. Δλδ αν απο ημιακαμπτο πηγαινε σε πολλαπλους 

                  1 Reply Last reply Reply Quote 24
                  • A
                    aikibill last edited by

                    +100

                    1 Reply Last reply Reply Quote 30
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Έτσι είναι το μάρκετινγκ. Κάνουν 1% βελτίωση και το παρουσιάζουν για 30% και κάνουν εκπτώσεις για να χαμηλώσουν κόστος με όποιον τρόπο και το παρουσιάζουν μαζί με τα παπαγαλάκια τους ως μια η άλλη!

                      Εγώ πάντως που οδηγησα ημιακαμπτο focus business μια χαρά ψάρευε ο κωλος του και μια χαρά άκουσα κοπανηματα , με χλμ πάντα άνω των 130. Μπορεί να ήταν παραφουσκωμενα τα λάστιχα που είπε και ο Δίας μπορεί και όχι.

                      Αντίθετα σε ίδια διαδρομή με ίδια χλμ το xceed με τους πολλαπλούς ήταν κλάση καλύτερο κανένα κοπανημα ούτε μια υποψία αστάθειας πίσω , μιλάμε για αρκετή διαφορά για κάποιον που δεν είναι προκατειλημμένος.

                      Με τόσα που έχω ακούσει για το στήσιμο και το στρίψιμο του φοκους αν δεν ήξερα σε ποιο αμάξι είναι ποιο 100% θα έλεγα ότι το xceed ήταν το φοκους και το ανάποδο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 23
                      • K
                        kostast @dimitriscsd last edited by

                        kostasT wrote:

                        dimitriscsd wrote:

                        Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί

                        Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.

                        Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...

                        Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.

                        Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.

                        Τι να περιμένω δεν κατάλαβα. Όλοι παραδίδουν απρόσκοπτα τους δυνατότερους βενζίνης που είχαν ήδη από το '17-'18. Κια τον 1.4, PSA group τον 1.2 με 130 και τον 1,6 , renault, mercedes τον 1.3 με ότι ιπποδύναμη θες, vag τον 1.5 με 150, μόνο η ford στη δημοφιλέστατη κατηγορία του φόκους δεν έχει κάτι άλλο από χιλιάρι.

                        Πιο πίσω είχα βάλει ένα λινκ ενός Άγγλου, που παράγγειλε πολλαπλούς και πήρε ημιάκαμπτο, για να μάθει εκ των υστέρων από τη φορντ, ότι από την εβδομάδα παραγωγής τάδε, το titanium Χ παράγεται με ημιάκαμπτο. Σαφώς και την πάτησε χωρίς να το ξέρει. Άλλαξε τα χαρακτηριστικά η εταιρία σε ήδη παραγγελθέν αυτοκίνητο.
                        Γελάνε και τα τσιμέντα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 17
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd @kostast last edited by

                          dimitriscsd wrote:

                          kostasT wrote:

                          dimitriscsd wrote:

                          Και άλλες εταιρίες τα ίδια κάνουν. Σου προτείνω να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες, έχει συζητηθεί

                          Οχι δεν το κανουν. Τουλάχιστον οι μεγαλοι κατασκευαστες όπως η φορντ.Οτι κινητηρες ειχαν το 18 εχουν και τωρα. Χοντραδα μεγαλη της φορντ, απορώ πραγματικά. Οπως και με την περιφημη πισω αναρτηση:Αλλα ανακοίνωσαν, άλλα φτιάχνουν, άλλο παράγγελνες και άλλο ερχόταν. Καραγιοζιλίκια. Κριμα για το πολυ καλο αυτοκίνητο.

                          Καλά, περίμενε λίγο ακόμα και θα δούμε τι θα κοπεί και τι θα μείνει σε κάθε εταιρία. Ξεκίνησε με τα diesel, συνεχίζει με τα μικρά δυνατά μοτέρ βενζίνης και βλέπουμε...

                          Όσο για την ανάρτηση, αυτό που ανακοίνωσε, αυτό πουλούσε στην αρχή. Έχουν πάρει πάρα πολλοί focus με πολλαπλούς.

                          Θα συμφωνήσω ότι το φάουλ ήταν πως δεν έκανε απόλυτα εμφανή την αλλαγή. Παρ' όλα αυτά όποιος ψάχνει τι αμάξι αγοράζει και δε παίρνει γουρούνι στο σακί, δύσκολα θα 'την πατήσει' για να πάρει ημιάκαμπτο χωρίς να το ξέρει. Αλλάξαν τα προσπέκτους οι λίστες εξοπλισμού και όλα.

                          Τι να περιμένω δεν κατάλαβα. Όλοι παραδίδουν απρόσκοπτα τους δυνατότερους βενζίνης που είχαν ήδη από το '17-'18. Κια τον 1.4, PSA group τον 1.2 με 130 και τον 1,6 , renault, mercedes τον 1.3 με ότι ιπποδύναμη θες, vag τον 1.5 με 150, μόνο η ford στη δημοφιλέστατη κατηγορία του φόκους δεν έχει κάτι άλλο από χιλιάρι.

                          Πιο πίσω είχα βάλει ένα λινκ ενός Άγγλου, που παράγγειλε πολλαπλούς και πήρε ημιάκαμπτο, για να μάθει εκ των υστέρων από τη φορντ, ότι από την εβδομάδα παραγωγής τάδε, το titanium Χ παράγεται με ημιάκαμπτο. Σαφώς και την πάτησε χωρίς να το ξέρει. Άλλαξε τα χαρακτηριστικά η εταιρία σε ήδη παραγγελθέν αυτοκίνητο.
                          Γελάνε και τα τσιμέντα.

                          Στην περίπτωση του Άγγλου, αν όντως του είχαν υποσχεθεί πολλαπλούς, μπορεί πάρα πολύ εύκολα (είναι κράτος εκεί) να αρνηθεί το αυτοκίνητο και να πάρει και την προκαταβολή του πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

                          Στην παρούσα φάση, με την πρόσφατη αυτή αλλαγή, όντως έχει κενό το Focus. Αν δεν είχα πάρει και έψαχνα τώρα, φυσικά και δεν θα έπαιρνα το 1000ρι και μάλλον θα κοιτούσα άλλη μάρκα.

                          Αν ακολουθηθεί αυτή η τάση, είτε θα τον ξαναβγάλουν στην παραγωγή, είτε θα έρθει πιο γρήγορα το Hybrid. Δεν νομίζω η Ford απλά να κάθεται και να χάνει πωλήσεις.

                          Σε αντίθεση με αυτά που έγραψε ο Φάνης, εγώ από αυτά που βλέπω, τα 1.5, Ευρώπη κυρίως πουλήσαν σαν τρελά!

                          Όσο για τις άλλες μάρκες, υπάρχουν και άλλα παραδείγματα, όπως πχ το Leon Cupra 300 που το άλλαξαν τελικά σε 290 άλογα λόγω ρύπων... Όποιος πρόλαβε τα 300 πρόλαβε...

                          Θα δούμε και άλλες τέτοιες αλλαγές γιατί θα επηρεαστούν οι μέσοι όροι ρύπων όλων των εταιριών. Γι αυτό σου είπα περίμενε και θα δεις κι άλλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 14
                          • V
                            vasilas last edited by

                            Άραγε τι θα κάνει η Honda με τον 1,5 turbo.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • K
                              kostast last edited by

                              Τρομερή αλλαγή το cupra όντως. 10 ίππους στους 300, δηλαδή 3,3% μείωση ισχύος. Καταστροφή 🙂
                              Και το συγκρίνουμε με την πλήρη κατάργηση ενός μοτέρ..
                              Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο Άγγλος, βλέπω πάντως γενικά ότι η φορντ τυγχάνει θετικής μεροληπτικής αντιμετώπισης εδώ. Καραμπινάτες τσαπατσουλιές στον προγραμματισμό της γκάμας, περνάνε έτσι με το 'να δεις που θα κάνουν και οι άλλοι'.  Που ΔΕΝ θα το κάνουν. Αν ήταν θα είχε γίνει ήδη.

                              Ο φίλος που ψάχνει να αλλάξει το παλιό του φόκους πάντως δεν ψήνεται. Το τελευταίο πράγμα που θα κάνει είναι να παραγγείλει με αυτό το χάλι. Ούτε οι πωλητές δεν ξέρουν. Άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος. 
                              Εκείνο το τεστ ντράιβ ακόμα το περιμένουμε. Εν τω μεταξύ ο ονλάιν διαμορφωτής δείχνει ακόμα την παλιά κατάσταση.

                              Εδιτ: πού το ξέρουμε ότι τα 1.5 πουλήσαν σαν τρελά; το υποψιαζόμαστε, ή υπάρχει κανένα στοιχείο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • K
                                kostast @vasilas last edited by

                                Άραγε τι θα κάνει η Honda με τον 1,5 turbo.

                                Τίποτα. Συνεχίζει κανονικά. Παγκοσμίως. Οι νέοι κανονισμοί ρύπων ήταν ήδη γνωστοί πριν βγει στην αγορά. Σε αντίθεση με τη φορντ, έχουν προγραμματισμό της προκοπής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Καλά και η Χόντα στο σιβικ έκοψε , στην Ελλάδα τουλάχιστον, τον νέο 1.6 ντίζελ που δεν πρόλαβε να τον παρουσιάσει! Μια μου τον παρουσιάσε και ανέβασε στα σάιτ και μια που τον εξαφάνισε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                  • K
                                    kostast @dimitriscsd last edited by

                                    Στην περίπτωση του Άγγλου, αν όντως του είχαν υποσχεθεί πολλαπλούς, μπορεί πάρα πολύ εύκολα (είναι κράτος εκεί) να αρνηθεί το αυτοκίνητο και να πάρει και την προκαταβολή του πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

                                    Αν ρίξεις μια ματιά στο λινκ, θα δεις ότι κανείς δεν έκανε τον κόπο να τον ενημερώσει για την αλλαγή, το είδε αφού είχε παραλάβει το αυτοκίνητο. είδε κι έπαθε να πάρει απάντηση από τη φορντ γιατί και πώς. Απάντηση του τύπου 'από την εβδομάδα τάδε, τα titanium X έχουν ημιάκαμπτο' . Πάντως 1.5 ήταν. 1 στα 2, μην είμαστε και πλεονέκτες.
                                    Πως πουλάει λοιπόν ότι ανακοινώνει? Και για τις αλλαγές στην ανάρτηση οι ρύποι φταίνε? ή ότι τα είχανε προφανώς κάνει μαντάρα με τα κοστολόγια?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • K
                                      kostast @tkin73 last edited by

                                      Καλά και η Χόντα στο σιβικ έκοψε , στην Ελλάδα τουλάχιστον, τον νέο 1.6 ντίζελ που δεν πρόλαβε να τον παρουσιάσει! Μια μου τον παρουσιάσε και ανέβασε στα σάιτ και μια που τον εξαφάνισε.

                                      Μάλλον ο Σ το έκανε αυτό. Στη Γερμανία π.χ. πωλείται κανονικότατα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                      • V
                                        vasilas last edited by

                                        Το diesel ψιλοεξαφανίζεται απο εδώ και στο εξής στην Ευρώπη. Η Toyota το έχει κάνει πρώτη. Θα ακολουθήσουν.

                                        Όταν πήγα να πουλήσω το Yaris diesel 2013 πριν 1 μήνα αντιμετώπησα δυσκολία και χαμηλό ενδιαφέρον. Μαντρες έλεγαν οχι για να το πάρουν. Η αντιπροσωπία της Toyota μου ειπε οτι όλοι γυρίζουν πάλι στην βενζίνη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                        • K
                                          kostast @vasilas last edited by

                                          Το diesel ψιλοεξαφανίζεται απο εδώ και στο εξής στην Ευρώπη. Η Toyota το έχει κάνει πρώτη. Θα ακολουθήσουν.

                                          Όταν πήγα να πουλήσω το Yaris diesel 2013 πριν 1 μήνα αντιμετώπησα δυσκολία και χαμηλό ενδιαφέρον. Μαντρες έλεγαν οχι για να το πάρουν. Η αντιπροσωπία της Toyota μου ειπε οτι όλοι γυρίζουν πάλι στην βενζίνη

                                          Η τογιότα το έκανε σωστά: Πριν καν παρουσιάσει το κορόλα, ανακοίνωσε ότι ντίζελ τέλος, μόνο υβριδικά. Θεμιτό. Όχι σήμερα έτσι, αύριο γιουβέτσι αλλά φορντ. 
                                          Δεν είμαι και πολύ σίγουρος για την εξαφάνιση του ντίζελ, θα δούμε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Εντάξει. Όλοι γυρίζουν τις πλάτες στο ντίζελ αλλά οι αγγελίες με ντίζελ euro 5 και νεότερα έχουν πάρει την ανηφόρα οι τιμές τους. Μην κολλάμε στο τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία που λειτουργεί με λογική παλαιοπώλη! Αγοράζω κοψοχρονια και πουλάω στον Θεό. Είμαι σίγουρος αυτός που απαξιώνει το ντίζελ που πήγες να δώσεις τα δικά του αντίστοιχα ντίζελ δικαιολογεί τις φουσκωμένες τιμές λέγοντας μα είναι ντίζελ είναι οικονομικά δεν καίνε βγάζουν χιλιόμετρα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 64 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr