Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 295
    • 296
    • 132 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    153426
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus @ilias7 last edited by

      Για άλλα γίνεσαι σπαστικός και όχι γι’ αυτό…

      Για πες..

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vasilas last edited by

        Παιδιά οι μηχανικοί της Honda μου είπαν οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει 250 άλογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • S
          stefan147 last edited by

          Ναι όντως, μπορεί να πάει 250 άλογα χωρίς πρόβλημα με τις σχετικές επεμβάσεις (αν και τα 1500αρια έχουν συνήθως μικρές τουρμπίνες για ευνόητους λόγους οπότε για τα 250 πιθανότατα χρειάζονται και άλλα εκτός από απλό remapping). Το τι αντίκτυπο βέβαια θα έχει αυτό στη μακροβιότητα του κινητήρα δεν το ξέρει ούτε ο θεός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vasilas last edited by

            Σίγουρα αντέχει περισσότερο μαμά κατά τη γνώμη μου.

            Βέβαια η απάντηση του μηχανικού ήταν οτι το ίδιο αντέχει.

            Εχει δείξει η ιστορία οτι σπάνε τα φτιαγμένα  Honda; Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • I
              ilias7 last edited by

              To Civic Si US spec για μόλις 23 ίππους & 2 kgm ροπή παραπάνω (205 συνολικά), έχει διαφορετική τουρμπίνα, εξάτμιση, μπεκ, βολάν μονής μάζας, έμβολα, ιντερκούλερ, μπλοκέ διαφορικό και διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων.

              Εσείς θα το πάτε 250 ίππους με ΦΠΕ (Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) και περιμένετε παροιμιώδη αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση????

              Βελτιώστε άφοβα !!! Αν δε πληρώσετε, δε θα μάθετε …

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • S
                stefan147 last edited by

                1500αρι ΦΠΕ άντε να πάει 200-210hp και αυτά φτάνοντας στα όρια τους τα κρίσιμα περιφερειακά. Τώρα το τι λεει ο κάθε τσοπάνης που το μόνο που ξέρει είναι να αλλάζει λάδια και κάνα φίλτρο είναι εντελώς αδιάφορο και αναξιόπιστο.

                Αρκεί κανείς να δει που φτάνουν και οι αντίστοιχες υλοποιήσεις των ανταγωνιστών. Όλα τα 1500αρια με 150-180hp έχουν ελάχιστες δυνατότητες βελτίωσης. Είναι και τα GPF πλέον στη μέση που επιδεινώνουν την κατάσταση. Και το δικό μου πια μέχρι 350-360hp το πάνε οι βελτιωτές όταν προ-GPF έφτανε κοντά 400hp με ΦΠΕ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  thesaint @stefan147 last edited by

                  1500αρι ΦΠΕ άντε να πάει 200-210hp και αυτά φτάνοντας στα όρια τους τα κρίσιμα περιφερειακά. Τώρα το τι λεει ο κάθε τσοπάνης που το μόνο που ξέρει είναι να αλλάζει λάδια και κάνα φίλτρο είναι εντελώς αδιάφορο και αναξιόπιστο.

                  Αρκεί κανείς να δει που φτάνουν και οι αντίστοιχες υλοποιήσεις των ανταγωνιστών. Όλα τα 1500αρια με 150-180hp έχουν ελάχιστες δυνατότητες βελτίωσης. Είναι και τα GPF πλέον στη μέση που επιδεινώνουν την κατάσταση. Και το δικό μου πια μέχρι 350-360hp το πάνε οι βελτιωτές όταν προ-GPF έφτανε κοντά 400hp με ΦΠΕ.

                  συμφωνω απολυτως....

                  το 1500 αρι παντως λιγο προχειρα που το ειχα ψαξει βγαζει παραπανω στο συναμομετρο...εαν δεν κανω λαθος το εχουν μετρησει 170-175 στον τροχο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Και οι μετρήσεις των δυναμόμετρων είναι απλά ενδεικτικές και έχουν αξία μόνο στο πριν-μετά των βελτιώσεων. Το να μετρήσεις ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο δε λέει κάτι γιατί σε κάθε δυναμόμετρο θα πάρεις κι από διαφορετική μέτρηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ilias7 last edited by

                      https://www.superchips.co.uk/curves/FK71L5182PS.pdf

                      192 BHP = 195 PS

                      257 NM = 26.2 KGM

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • I
                        imakis last edited by

                        Παίδες, μιας και μιλάτε για δυνατότητες αναβάθμισης...το έχω ξαναποστάρει!Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι πρέπει να πας Βέλγιο! 

                        https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/24-honda/1239-civic/7313-10th-2017-2020/8918-1-5t-vtec/?stage=7762

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          ignantios @imakis last edited by

                          Σιγά την επιστήμη που οι εδώ προγραμματιστες δεν θα μπορέσουν να σου κάνουν. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο να ασχοληθείς με το Βέλγιο. Έχω ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο που όταν οι εδώ προγραμματιστες έβαζαν πρόγραμμα,...... στο εξωτερικό και ειδικά στην Αγγλία έλεγαν ότι δεν μπαίνει στο μαμά εγκέφαλο..... Μην παθιαζομαστε χωρίς ουσιαστικό λόγο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • I
                            imakis @ignantios last edited by

                            Σιγά την επιστήμη που οι εδώ προγραμματιστες δεν θα μπορέσουν να σου κάνουν. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο να ασχοληθείς με το Βέλγιο. Έχω ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο που όταν οι εδώ προγραμματιστες έβαζαν πρόγραμμα,...... στο εξωτερικό και ειδικά στην Αγγλία έλεγαν ότι δεν μπαίνει στο μαμά εγκέφαλο..... Μην παθιαζομαστε χωρίς ουσιαστικό λόγο.

                            Να παθιαζομαστε; Χε χε χε... μάλλον, δεν κατάλαβες το νόημα της φατσουλας στο τέλος του κειμένου. Η ανάρτηση αφορούσε την αύξηση σε ιπποδύναμη και ροπή, που μπορεί να επιτευχθεί στο αυτοκίνητο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vasilas last edited by

                              Η διαφορά δεν θα είναι και τόσο μεγάλη. Επίσης όπως λέει και το παληκάρι πιο πάνω, το Si για 23 ίππους έχει άλλα εξαρτήματα και κυρίως άλλη τουρμπίνα. Οπότε δε λέει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                ilias7 last edited by

                                Πόσταρα το διάγραμμα ισχύος & ροπής της superchips, όχι για να δείξω την όποια προοπτική του L15BA για βελτίωση, άλλωστε θα έχετε όλοι καταλάβει ότι είμαι κατά των συγκεκριμένων ενεργειών, αλλά για να δείξω το τι δουλειά έχει γίνει στον συγκεκριμένο κινητήρα, από τον chief engineer Yuji Matsumochi και την ομάδα του.

                                Ας προβώ σε περαιτέρω ανάλυση των αριθμών που προκύπτουν από τις EΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ισχύος & ροπής :

                                Κατ’ αρχάς αποδίδει μέγιστες τιμές 13 PS & 1,7 kgm περισσότερο από τα δηλωθέντα, προφανώς με χρήση σούπερ αμόλυβδης βενζίνης.

                                Στη συνέχεια παρατηρούμε ότι αποδίδει σταθερά 24 kgm από τις 2200 έως 5500 rpm περίπου. Πραγματικό οροπέδιο ροπής, που βοηθά στην ευκολία χρήσης και στην οικονομία καυσίμου.

                                Στις ψηλές στροφές δε παρατηρείται έντονη κάμψη. Συνεχίζει να αποδίδει περί τους 175 PS ακόμα και στον κόφτη. Είναι γεμάτος ψηλά και δε χάνει τη δύναμή του.

                                Σε ποιό ειδική ανάλυση των αριθμών τώρα : Ειδική ισχύς 130,17 ίπποι στο λίτρο και αναλογία κιλών ανά ίππο 6,615 με μετρημένο βάρος κενού αμαξώματος 1290 kgr για την έκδοση sport (drive magazine 08/2017).

                                Όλα αυτά είναι νούμερα καθαρόαιμου σπορ αυτ/του προηγούμενης δεκαετίας ή δεκαπενταετίας, μεγαλύτερης χρηματικής αξίας από το civic μας. Κι όμως το civic θεωρείται ένα σβέλτο οικογενειακό για «ανήσυχους» μπαμπάδες.

                                Έχει γίνει πραγματικά εκπληκτική δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Ένα μοτέρ σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, που το καλύτερο που θα κάνεις αν το βελτιώσεις, θα είναι να χαλάσεις τα υπέροχα χαρακτηριστικά και τη βελούδινη λειτουργία του.

                                Μακάρι να είναι και αξιόπιστο …

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • V
                                  vasilas last edited by

                                  Οπότε 182 άλογα είναι με 95 καύσιμο.

                                  Βάζοντας 98άρα ή 100άρα το αυτοκίνητο πηγαίνει έως 195 άλογα και παραπάνω ροπή. Ενδιαφέρον. Πληρώνω την 98 1.63. Αναρωτιέμαι αν αξίζει η 100άρα στα 1.8 ευρώ το λίτρο και αν εξισορροπεί την κατανάλωση της 98 βγάζοντας περισσότερα χιλιόμετρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thesaint @ilias7 last edited by

                                    Πόσταρα το διάγραμμα ισχύος & ροπής της superchips, όχι για να δείξω την όποια προοπτική του L15BA για βελτίωση, άλλωστε θα έχετε όλοι καταλάβει ότι είμαι κατά των συγκεκριμένων ενεργειών, αλλά για να δείξω το τι δουλειά έχει γίνει στον συγκεκριμένο κινητήρα, από τον chief engineer Yuji Matsumochi και την ομάδα του.

                                    Ας προβώ σε περαιτέρω ανάλυση των αριθμών που προκύπτουν από τις EΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ισχύος & ροπής :

                                    Κατ’ αρχάς αποδίδει μέγιστες τιμές 13 PS & 1,7 kgm περισσότερο από τα δηλωθέντα, προφανώς με χρήση σούπερ αμόλυβδης βενζίνης.

                                    Στη συνέχεια παρατηρούμε ότι αποδίδει σταθερά 24 kgm από τις 2200 έως 5500 rpm περίπου. Πραγματικό οροπέδιο ροπής, που βοηθά στην ευκολία χρήσης και στην οικονομία καυσίμου.

                                    Στις ψηλές στροφές δε παρατηρείται έντονη κάμψη. Συνεχίζει να αποδίδει περί τους 175 PS ακόμα και στον κόφτη. Είναι γεμάτος ψηλά και δε χάνει τη δύναμή του.

                                    Σε ποιό ειδική ανάλυση των αριθμών τώρα : Ειδική ισχύς 130,17 ίπποι στο λίτρο και αναλογία κιλών ανά ίππο 6,615 με μετρημένο βάρος κενού αμαξώματος 1290 kgr για την έκδοση sport (drive magazine 08/2017).

                                    Όλα αυτά είναι νούμερα καθαρόαιμου σπορ αυτ/του προηγούμενης δεκαετίας ή δεκαπενταετίας, μεγαλύτερης χρηματικής αξίας από το civic μας. Κι όμως το civic θεωρείται ένα σβέλτο οικογενειακό για «ανήσυχους» μπαμπάδες.

                                    Έχει γίνει πραγματικά εκπληκτική δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Ένα μοτέρ σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, που το καλύτερο που θα κάνεις αν το βελτιώσεις, θα είναι να χαλάσεις τα υπέροχα χαρακτηριστικά και τη βελούδινη λειτουργία του.

                                    Μακάρι να είναι και αξιόπιστο …

                                    αναρωτιεμαι αν η δυναμομετρηση της superchips ειναι τροχο ή στροφαλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 @vasilas last edited by

                                      Οπότε 182 άλογα είναι με 95 καύσιμο.

                                      Βάζοντας 98άρα ή 100άρα το αυτοκίνητο πηγαίνει έως 195 άλογα και παραπάνω ροπή. Ενδιαφέρον. Πληρώνω την 98 1.63. Αναρωτιέμαι αν αξίζει η 100άρα στα 1.8 ευρώ το λίτρο και αν εξισορροπεί την κατανάλωση της 98 βγάζοντας περισσότερα χιλιόμετρα.

                                      Δεν γίνεται με τίποτα λόγω βενζίνης να δεις 13 άλογα παραπάνω! Προφανώς αυτό που λέει ο ilias είναι πως το μοτέρ απέδωσε σ'αυτή τη δοκιμή ούτως ή άλλως και με την κανονική βενζίνη περισσότερα άλογα από τα δηλωθέντα εργοστασιακά (πιθανά 193-194 και περισσότερη ροπή) και ίσως (?) με την 100άρα να δίνει κανένα άλογο περισσότερο και ελάχιστα δέκατα ροπής -από τα 1,7 παραπάνω που βρήκαν εργοστασιακά- . Για την κατανάλωση θέλει αρκετές μετρήσεις (γεμίσματα) για να δεις τι γίνεται,αλλά κι εκεί δεν περιμένω θεαματικά αποτελέσματα. Επίσης ,-δεν διάβασα τη δοκιμή- να δεις αν είναι στον στρόφαλο ή στον τροχό η δυναμομέτρηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Επίσης ,-δεν διάβασα τη δοκιμή- να δεις αν είναι στον στρόφαλο ή στον τροχό η δυναμομέτρηση.

                                        Καλά εσύ το χόντρυνες σε βαθμό αναισχυντίας...

                                        Από 182 άλογα σύμφωνα με τη Honda (πάντα στο στρόφαλο δίνουν τιμές οι κατασκευαστές) θέλεις 195 στον τροχό σε εργοστασιακή μορφή; Δηλαδή ας πούμε 230 - 240 άλογα στο στρόφαλο; No way Χοσέ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t @thesaint last edited by

                                          αναρωτιεμαι αν η δυναμομετρηση της superchips ειναι τροχο ή στροφαλο?

                                          Τροχό μετράνε και υπολογίζουν κάπως τις απώλειες και τις μετατρέπουν σε τιμή στον στρόφαλο συνήθως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Μη παραμυθιάζεστε ρε παιδιά με δυναμόμετρα και ιστορίες λες κι έχουμε 2000 και πρωτοείδαμε 20VT μοτέρ που ανέβαζε 5-10 άλογα με τη σκέψη. Δηλαδή τι άλλο πρέπει να ειπωθεί για να γίνει κατανοητή η έλλειψη αντικειμενικότητας μίας οποιασδήποτε δυναμομέτρησης εργοστασιακού αυτοκινήτου? Γιατί υπάρχει τέτοια τεράστια ανάγκη απόδειξης κάτι τόσο ασήμαντου όσο το να βγάζει το αμάξι μας 5-10 άλογα παραπάνω από αυτά που (ορθώς) δηλώνει ο κατασκευαστής?

                                            Επίσης οι αλλαγές που έχει το Si κάτι θα έπρεπε να σας λέει. Ίσως ότι για να βγουν τα επιπλέον 23hp με γνώμονα τις προδιαγραφές αξιοπιστίας της Honda ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν αυτές οι αλλαγές? Σκεφτείτε, λοιπόν, τι συμβαίνει ότι παίρνεις τα επιπλέον 40hp ΜΟΝΟ με remapping.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 132 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr