Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 91
    • 92
    • 70 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos @aikibill last edited by

      Ο χρήστης astra_n έγραψε:

      Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

      τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

       Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
      

      Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astra_n @nonos last edited by

        Νονέ, το άξεντ του '95 και το i30 του '18 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα στην καταναλωτική συνείδηση του κοινού που αγοράζει σεντάν όσο είναι στην δική σου/μου. Άλλωστε όπως είπα νωρίτερα: >Ο χρήστης astra_n έγραψε:

        Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astra_n @nonos last edited by

          Νονέ, το άξεντ του '95 και το i30 του '18 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα στην καταναλωτική συνείδηση του κοινού που αγοράζει σεντάν όσο είναι στην δική σου/μου. Άλλωστε όπως είπα νωρίτερα: >Ο χρήστης astra_n έγραψε:

          Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astra_n @nonos last edited by

            Νονέ, το άξεντ του '95 και το i30 του '18 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα στην καταναλωτική συνείδηση του κοινού που αγοράζει σεντάν όσο είναι στην δική σου/μου. Άλλωστε όπως είπα νωρίτερα: >Ο χρήστης astra_n έγραψε:

            Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g-atos @astra_n last edited by

              Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
              Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g-atos @astra_n last edited by

                Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
                Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g-atos @astra_n last edited by

                  Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
                  Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @g-atos last edited by

                    Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
                    Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @g-atos last edited by

                      Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
                      Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @g-atos last edited by

                        Εννοηται πως η χιουνται του τοτε με το σημερα- απλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ-,
                        Ιδιαιτερα αν δουμε τι μοντελα προσφερει και σε αλλες αγορες

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • sarantism
                          sarantism @lap last edited by

                          Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
                          Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
                          Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

                          Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.

                          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • sarantism
                            sarantism @lap last edited by

                            Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
                            Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
                            Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

                            Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.

                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sarantism
                              sarantism @lap last edited by

                              Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
                              Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
                              Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...

                              Συμφωνώ. Η Hyundai από όσο κατάλαβα (γιατί δεν παρακολουθώ πλέον τόσο πολύ το τι γίνεται στον χώρο του αυτοκινήτου), πήρε ένα ρίσκο. Θέλησε να ανταγωνισθεί την Toyota. Να έχει αξιόπιστα αυτοκίνητα, με καλό εξοπλισμό και ποιότητα κατασκευής και ένα δυνατό τμήμα σχεδιασμού. Για εμένα η Toyota που πουλάει καλά, χάνει στον σχεδιασμό. Για τα δικά μου δεδομένα. Η Hyundai είναι ποιο κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα σχεδιασμού.

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sarantism
                                sarantism @sarantism last edited by

                                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
                                Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
                                Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;

                                Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).

                                Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.

                                Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
                                http://www.macmotors.gr/index.php/el/

                                Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • sarantism
                                  sarantism @sarantism last edited by

                                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                  Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
                                  Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
                                  Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;

                                  Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).

                                  Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.

                                  Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
                                  http://www.macmotors.gr/index.php/el/

                                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sarantism
                                    sarantism @sarantism last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                    Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ).
                                    Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές.
                                    Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;

                                    Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA).

                                    Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.

                                    Τελικά ο Βασιλάκης μέχρι που έχει (γεωγραφικά εννοώ) την Hyundai; Το ρωτάω γιατί εδώ και χρόνια Opel και Volvo και Hyundai τις έχει η Mac Motors σε Δράμα - Καβάλα - Ξάνθη - Σέρρες - Αλεξανδρούπολη.....Ανεξάρτητος εισαγωγέας είναι η Mac Motors;
                                    http://www.macmotors.gr/index.php/el/

                                    Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • X
                                      xplicit @sarantism last edited by

                                      Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)

                                      Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).

                                      Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).

                                      Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)

                                      Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.

                                      Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..

                                      Τι δεν μου άρεσε:
                                      α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
                                      β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
                                      γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
                                      δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
                                      ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
                                      στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
                                      ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
                                      Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμε

                                      Συμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • X
                                        xplicit @sarantism last edited by

                                        Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)

                                        Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).

                                        Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).

                                        Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)

                                        Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.

                                        Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..

                                        Τι δεν μου άρεσε:
                                        α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
                                        β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
                                        γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
                                        δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
                                        ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
                                        στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
                                        ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
                                        Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμε

                                        Συμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xplicit @sarantism last edited by

                                          Την Παρασκευή πήγα μια βόλτα από τη hyundai και το είδα. Έχει ένα ποντικί χιλιάρι style navi το οποίο βγαίνει 19.900 με το κλειδί στο χέρι. (επίσης, 1.4 premium navi 22.700 κλειδί)

                                          Εξωτερικά, σε σχέση με το hatchback, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα και τη γνωστή πλέον πιο κουπέ εμφάνιση. Χαμηλότερο από το 5πορτο, στημένο πιο σπορ (απ' ότι μου είπαν ).

                                          Εσωτερικά είναι ίδιο με το i30 hb. Πρώτη φορά μπήκα σε νέας γενιάς hyundai και τολμώ να πω πως εξεπλάγην ευχάριστα. Οι εσωτερικές φωτό που υπάρχουν στο internet το αδικούν πιστεύω. Από κοντά, το σαλόνι του είναι αρκετά οικείο με την οθόνη αφής να δένει με το υπόλοιπο εσωτερικό, εξαλείφοντας την κάθε υποψία ότι μπορεί να μοιάζει με μια ξεκάρφωτη ταμπλέτα (τουναντίον σου φέρνει σε κάτι πιο premium).

                                          Έμεινα λίγο με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Κλείσαμε πόρτες και μιλάμε από έξω δεν ακουγόταν τί πο τα! Υπήρχε μουσική και 2-3 που μιλούσαν, αλλά παιδιά τί πο τα! (για τους ψείρες, οι πίσω θόλοι είναι επενδυμένοι με μοκέτα-τσόχα)

                                          Οι χώροι γενικότερα μπρος πίσω, φοβεροί, άνετοι (με ωραία ημι-bucket καθίσματα), χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Είμαι περίπου 1,78, ρύθμισα κάθισμα και η σύζυγος από πίσω καθόταν ανετότατα.

                                          Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη, είναι κάπως ιδιαίτερος. 450 λίτρα λένε πως είναι, αλλά αυτά είναι χωρισμένα με ένα ψευτοπάτωμα το οποίο για κάποιο λόγο δεν πέφτει πιο κάτω. Τι θέλω να πω, ανοίγω πορτ-μπαγκάζ, βλέπω έναν άνετο χώρο με βάθος και επένδυση μοκέτας ολούθε (καρότσι, 2 χειραποσκευές και ίσως ένα σακ-βουαγιάζ χωράνε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και περισσεύει χώρος για να γυρίσεις με καλούδια μάνας και πεθεράς). Σηκώνω το ψευτοπάτωμα και βλέπω ένα διαχωριστικό με θήκες αριστερά-δεξιά και ένα πλαστικό καπάκι με θήκες και αυτό, ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα. Το αφαιρώ για να τοποθετήσω το ψευτοπάτωμα αλλά τζίφος. Βασικά ούτε οι πωλητές ήξεραν αν πρακτικά αλλάζει κάτι στο πορτ-μπαγκάζ. Τεσπα..

                                          Τι δεν μου άρεσε:
                                          α) 16 ζάντα, νταξ οκ θα ήθελα να το δω με 17αρα
                                          β) έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος συνοδηγού
                                          γ) έλλειψη αεραγωγών για τους πίσω (υπάρχουν αλλά μάλλον δεν μπαίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση)
                                          δ) έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου (παρομοίως..)
                                          ε) δεν υπάρχει κάτι σε td, μόνο στο hatch
                                          στ) τιμολόγηση diesel από το καλοκαίρι
                                          ζ) στάνταρ τιμολόγηση εκδόσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα για extra (γ@μώτη..!)
                                          Χαζομάρες δηλαδή, να χουμε να λέμε

                                          Συμπερασματικά, μιλάμε για μια αξιόλογη επιλογή σε αυτή την κατηγορία. Στα 20 με πλούσιο εξοπλισμό (διζωνικό κλιμα, μεγάλη οθόνη αφής, τεμπέλη, πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, S-10 και 5ετή εγγύηση) δε πιστεύω να υπάρχει ανάλογος ανταγωνισμός. Με σωστό μάρκετινγκ και μια σωστή τιμολόγηση στο diesel, η hyundai μπορεί και να τα καταφέρει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf @xplicit last edited by

                                            Πολύ καλό πακετο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 70 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr