-
Λοιπόν μετά απο το απαραίτητο ψάξιμο, ενημέρωση και τεστ ντραιβ καταλήγω στο Grandland και μαλιστα το μπλε της διαφήμισης, στον 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα του Group PSA των 1.2,1 30hp, στα 21500 με το κλειδί στο χέρι.
Προερχομενος απο Toyota, η πρωτη μου επιλογη ηταν η Toyotαρα, κυριολεκτικα πήγα στην αντιπροσωπεια τους και τους ειπα εχω 20 τόσα χιλιάρικα, δωστε μου ενα καλο αμαξι με χωρους και μου εδειξαν το CH-R.
Απέρριψα το Karoq λόγω των 2 μονο ετών εγγύησης και του αδύναμου 1.0 TSI. Οδήγησα με 2 ατομα και ενα καροτσι και φουλ αιρκοντισιον και μου φανηκε λίγο βαρύ. Ενω εχει αρκετες αρετες σε χωρους,ποιότητα και εργονομια, χάνει σε απόκριση μοτερ και ανάρτηση.
Απέρριψα το Qashqai λόγω ποιότητας υλικών ξεκάθαρα. Επίσης έχει και κάποια θεματακια συναρμολόγησης όπως και τριξιματων. Τα 3 μονο χρονια εγγύησης επίσης ηταν αποτρεπτικά
Σαφώς ποιοτικότερο το εσωτερικό του Grandland και απίστευτα άνετη η ανάρτηση του, με κέρδισε η συμπεριφορά του. Επειδή πήγα λιγο προκατειλημμένος λογω κριτικών, το κιβώτιο μου φάνηκε εξαιρετικό, παρα τα αντιθέτως θρυλούμενα.
Ειχα την ευκαιρία να το αντιπαραβάλω με το 3008 ενός φιλου, σαφώς πιο οδηγοκεντρικη η κονσολα του 3008 - πιο ουδέτερη του Grandland. Απο αποψη χωρων το Grandland φαίνεται πιο ανετο απο το 3008, ισως επειδή η κεντρική κονσόλα ειναι πιο συμπαγής και 'χυτη' στην καμπινα. Προσωπικά το 3008 εμενα δεν μ'αρεσει για την οθονη που δεν ειναι χωνευτη, μου θυμίζει ενα ταμπλετ που το κάρφωσαν εκει
Η Χcite έκδοση είναι αρκετά πλούσια,οι επομενες εκδοσεις ουσιαστικα σου δίνουν παραπάνω:
-
Navigation σε οθονη 8 ιντσων - εναντι 7 ιντσων αλλα αυτο δεν με αγγιζει, με Android Auto ειμαι υπερκαλυμμένος και σε επιπεδο χαρτων μεσω Google Maps και σε επιπεδο apps οπως Spotify.
-
Καμερα οπισθοπορειας και αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα - απο την στιγμη που υπαρχουν αισθητηρες παρκαρισματος δεν βλεπω τον λογο για την καμερα,για τους αισθητηρες μπροστα οκ, μαλλον ειναι χρησιμοι
-
18αρες ζαντες - οκ καθαρα θεμα προσωπικου γουστου
-
Επιχρωμιωμενα πλαστικα μπρος και πισω - φαινοται ωραια ειναι η αληθεια
-
Κεραια τυπου καρχαρια - δεν με αγγίζει, όμορφη ειναι παντως
-
Πορτ μπαγκαζ που ανοιγει με κινηση ποδιού - δεν με απασχολεί
-
Adaptive cruise control - αυτο ειναι οντως χρήσιμο αλλα θα κάνω μια υπαναχώρησή και θα αρκεστώ στο απλο
Σε τελικη ανάγνωση φαίνεται ενα καλο overall πακετο και πλεον και σε προσιτές τιμες. Δλδ ενα συνολο που δεν σε προβληματίσει πουθενά και αυτο ακριβώς επιδιώκω.
Στα μειονεκτήματα,αυτα που αναγνώρισα σε πρώτη φαση
-
Απουσία σποτ φωτάκι απο τον χώρο αποσκευών, ελεος ρε Opel
-
Λίγο ελαφρύ το τιμονι, αλλα φαντάζομαι ειναι θέμα συνήθειας
-
Λίγο περιορισμένη ορατότητα απο το πισω παράθυρο
-
Λίγο ρηχές οι θηκες των πορτών
-
Επιβεβαιώνω οτι το πλαστικό στα χερούλια στις πόρτες εσωτερικά είναι ΑΘΛΙΟ! Πως το διάλεξαν?
Και μια τελευταία παρατήρηση.
Ομολογώ οτι ο κωλος μου καθισε καλύτερα εξαρχης στα καθίσματα του Grandland. Προσοχή δεν λεω οτι στους ανταγωνιστές ηταν χάλια, αλλα η θεση οδήγησης με αγκάλιασε καλύτερα, ηταν κο-ρυ-φη.
-
-
Με το καλό να παραλάβεις. Είναι ένα πολύ όμορφο και καλό αυτοκίνητο σε εξαιρετική τιμή!! Επίσης, το πήρες στο καλύτερο χρώμα!!
-
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Ξέρεις Fanis75, σκέφτομαι οτι δεν είναι είναι τυχαίο οτι στις διαφημίσεις και στο έντυπο υλικό έχουν διαλέξει αυτό το χρωμα, μάλλον το κολακευει περισσότερο σαν σχέδιο.
Βέβαια,εχω δει και ενα σκούρο κόκκινο (συνήθως κυκλοφορεί Χαλάνδρι) που ειναι πανέμορφο. Αλλά και το άσπρο του με την μαύρη οροφή είναι μούρλια
-
Καλοτάξιδο! Πήρες ένα καλό αυτοκίνητο σε πολύ καλή τιμή!
-
Καλοτάξιδο καλέ μου άνθρωπε.
Φωτάκι στο χώρο αποσκευών και πίσω κάμερα τα προσθέτεις όποτε θέλεις. Η κάμερα πιστεύω ότι είναι μεγάλη ευκολία, ειδικά αν πρέπει να κάνει κάποιος 30-40 μέτρα οπισθοπορεία, όχι ευθεία, καθημερινά.
Μου αρέσει ιδιαίτερα το Grandland, όμως, με φρενάρει η σχέση κιλών ανά ίππο. 1400 κιλά σύν 2 επιβάτες (200 κιλά, ζωή ναχουμε) συν καμιά 50αρια διάφορα παραμπάτσαλα, πάμε στα 12,5 κιλά ανα ίππο. Πρέπει να γίνει 150 ps για έχει λίγο ζωή, πιστεύω.
Προσπαθω να βρώ κάτι αντίστοιχο του Tuscon 1,6Τ 177ps, και δεν..
-
Ωραία επιλογή και μένα μου αρέσει σε όλα τα χρώματα που αναφέρατε .
Για τον φίλο που θέλει άλογα , υπάρχει ο 1,6 με 180 άλογα και αυτόματο 8άρι κιβώτιο .
-
Υπάρχει οικονομικό ταβάνι. Και το Tuscon στα 27Κ είναι σχετικά υπερβολή για εμένα, τα 35Κ ούτε για αστείο.
Σε δοκιμές που έκανα σε Tuscon, 3008, c5 aircross, βενζίνες στα 130ps, το Tuscon είναι ασθενέστερο από ενα micra του 03 που εχω. Τα άλλα είναι οριακά ανεκτά. Grandlad δεν εχω κάνει test, εδω στο νησί δεν υπάρχει ιδιαίτερη ευκολία για τέτοιες πολυτέλειες.
Θα το τσεκάρω όμως αλλού το Gandland, αυτό είναι σίγουρο, δεν βιάζομαι να αποφασίσω εξάλλου.
Εναι κούκλα το άτιμο όμως.
-
Σε ποιο νησί είσαι και θες τόσα ατια?
-
Στην Κέρκυρα είμαι. Αλλά θα κάνω και καμια δεκαριά φορές εξόδους των 350 - 500 χλμ. Επίσης δεν γίνεται να πάρω ενα hatchback και να ξεμπερδεύω, με τους καρόδρομους εδω χρειάζεται ενα crossover (οχι 4Χ4) για να πεις ότι θα πας και για μπάνιο σε προκομμένες παραλίες, ειδικά αφού δεν μένω στο κέντρο. Εντάξει, ίσως να ειναι υπερβολή το Grandland ή το Toucson, μια αναλογία όμως 10-11/1 κιλών/ίππων σε κάτι σαν το focous active, ειναι αξιοπρεπέστατη λύση πιστευω και θα με κάλυπτε αν υπήρχε η δυνατότητα αγορας του στο νησί.
Ασε που θα ειναι το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής μου μάλλον, οπότε θέλω κάτι να μου αρέσει.
Ford, Renault ας πούμε, δεν υπάρχουν εδώ.
-
Ήμουν για διακοπές το καλοκαιρι - τι ευλογημένος τοπος αυτο το νησι! Καταπρασινο,ομορφο και αριστοκρατικο!
Εαν εβγαζες τους καρόδρομους και τα σκουπίδια θα ηταν παράδεισος.
Δυστυχως οι καροδρομοι οντως χρειάζονται μια εξαιρετική αναρτηση ωστε να κυκλοφορείς ανετα και να μην παίρνεις την σπονδυλικη σου στηλη στο χερι. Αφού υπάρχει περιορισμένη ποικιλία, ίσως θα ειχε νοημα να κλεισεις 2-3 τεστ ντραιβ στα Γιαννενα και να αφιερωσεις μια μερα να πας να τα δεις απο κοντα.
-
Λοιπόν μετά απο το απαραίτητο ψάξιμο, ενημέρωση και τεστ ντραιβ καταλήγω στο Grandland και μαλιστα το μπλε της διαφήμισης, στον 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα του Group PSA των 1.2,1 30hp, στα 21500 με το κλειδί στο χέρι.
Προερχομενος απο Toyota, η πρωτη μου επιλογη ηταν η Toyotαρα, κυριολεκτικα πήγα στην αντιπροσωπεια τους και τους ειπα εχω 20 τόσα χιλιάρικα, δωστε μου ενα καλο αμαξι με χωρους και μου εδειξαν το CH-R.
Απέρριψα το Karoq λόγω των 2 μονο ετών εγγύησης και του αδύναμου 1.0 TSI. Οδήγησα με 2 ατομα και ενα καροτσι και φουλ αιρκοντισιον και μου φανηκε λίγο βαρύ. Ενω εχει αρκετες αρετες σε χωρους,ποιότητα και εργονομια, χάνει σε απόκριση μοτερ και ανάρτηση.
Απέρριψα το Qashqai λόγω ποιότητας υλικών ξεκάθαρα. Επίσης έχει και κάποια θεματακια συναρμολόγησης όπως και τριξιματων. Τα 3 μονο χρονια εγγύησης επίσης ηταν αποτρεπτικά
Σαφώς ποιοτικότερο το εσωτερικό του Grandland και απίστευτα άνετη η ανάρτηση του, με κέρδισε η συμπεριφορά του. Επειδή πήγα λιγο προκατειλημμένος λογω κριτικών, το κιβώτιο μου φάνηκε εξαιρετικό, παρα τα αντιθέτως θρυλούμενα.
Ειχα την ευκαιρία να το αντιπαραβάλω με το 3008 ενός φιλου, σαφώς πιο οδηγοκεντρικη η κονσολα του 3008 - πιο ουδέτερη του Grandland. Απο αποψη χωρων το Grandland φαίνεται πιο ανετο απο το 3008, ισως επειδή η κεντρική κονσόλα ειναι πιο συμπαγής και 'χυτη' στην καμπινα. Προσωπικά το 3008 εμενα δεν μ'αρεσει για την οθονη που δεν ειναι χωνευτη, μου θυμίζει ενα ταμπλετ που το κάρφωσαν εκει
Η Χcite έκδοση είναι αρκετά πλούσια,οι επομενες εκδοσεις ουσιαστικα σου δίνουν παραπάνω:
- Navigation σε οθονη 8 ιντσων - εναντι 7 ιντσων αλλα αυτο δεν με αγγιζει, με Android Auto ειμαι υπερκαλυμμένος και σε επιπεδο χαρτων μεσω Google Maps και σε επιπεδο apps οπως Spotify.
- Καμερα οπισθοπορειας και αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα - απο την στιγμη που υπαρχουν αισθητηρες παρκαρισματος δεν βλεπω τον λογο για την καμερα,για τους αισθητηρες μπροστα οκ, μαλλον ειναι χρησιμοι
- 18αρες ζαντες - οκ καθαρα θεμα προσωπικου γουστου
- Επιχρωμιωμενα πλαστικα μπρος και πισω - φαινοται ωραια ειναι η αληθεια
- Κεραια τυπου καρχαρια - δεν με αγγίζει, όμορφη ειναι παντως
- Πορτ μπαγκαζ που ανοιγει με κινηση ποδιού - δεν με απασχολεί
- Adaptive cruise control - αυτο ειναι οντως χρήσιμο αλλα θα κάνω μια υπαναχώρησή και θα αρκεστώ στο απλο
Σε τελικη ανάγνωση φαίνεται ενα καλο overall πακετο και πλεον και σε προσιτές τιμες. Δλδ ενα συνολο που δεν σε προβληματίσει πουθενά και αυτο ακριβώς επιδιώκω.
Στα μειονεκτήματα,αυτα που αναγνώρισα σε πρώτη φαση
- Απουσία σποτ φωτάκι απο τον χώρο αποσκευών, ελεος ρε Opel
- Λίγο ελαφρύ το τιμονι, αλλα φαντάζομαι ειναι θέμα συνήθειας
- Λίγο περιορισμένη ορατότητα απο το πισω παράθυρο
- Λίγο ρηχές οι θηκες των πορτών
- Επιβεβαιώνω οτι το πλαστικό στα χερούλια στις πόρτες εσωτερικά είναι ΑΘΛΙΟ! Πως το διάλεξαν?
Και μια τελευταία παρατήρηση.
Ομολογώ οτι ο κωλος μου καθισε καλύτερα εξαρχης στα καθίσματα του Grandland. Προσοχή δεν λεω οτι στους ανταγωνιστές ηταν χάλια, αλλα η θεση οδήγησης με αγκάλιασε καλύτερα, ηταν κο-ρυ-φη.
Απο που το πηρες σε αυτή την τιμή; Οπου εχω παει μου εχουν πει 22500 με το κλειδί στο χερι εκτός απο εναν που μιλησα τηλεφωνικος και μου είπαν 21800..
-
Για 350€ αξίζει να βάλεις το grip control. Δεν είναι 4Χ4 αλλά θα βοηθήσει σε κάποιες καταστάσεις χωρίς το κόστος να είναι απαγορευτικό.
Σίγουρα συμφέρει γιατί εκτός το grip control εχεις κ 18αρες ζαντες. Ομως τι γίνεται με τις ποτηροθηκες που χανεις;; Είναι πολυ σημαντικό μείον για μενα γιατι ποτηροθηκες χρειάζομαι σε καθε μου ταξίδι , το grip control μπορεί να μην χρειαστεί
-
1 ποτηροθήκη χάνεις, όχι 2. Αλλά ναι, είναι εκνευριστικό. Επιστρέφουμε στις θήκες στις γρίλιες του αεραγωγού.
Το grip control κάποιες στιγμές σίγουρα θα το χρησιμοποιήσεις και θα σε βοηθήσει.
Και οι 18άρες ζάντες δεν ξέρω αν προσμετράται στα θετικά. Θα προτιμούσα 17άρες.
-
@KostasK79
https://www.car.gr/16587488-opel-grandland-x-x-cite-1-2-turbo-130hp
Σε λευκό υπάρχει και σε χαμηλότερη τιμη - 20900
Σχεδιαστικό λάθος νομίζω το γεγονός οτι το κουμπί του grip control τρώει μια θέση ποτηροθηκης. Τόσες επιλογές υπάρχουν να μπει αλλού.
Για τις 18αρες διατηρώ και εγώ μια επιφύλαξη. Στο γερμανικό φόρουμ του Granland ειναι αρκετοί που δεν τις προτιμούν
-
Εξαιρετική τιμή για ένα πολύ καλό και όμορφο αυτοκίνητο!
-
Ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αν μπορείτε σας παρακαλώ οι κάτοχοί του να κάνετε ένα update για την μέχρι τώρα εμπειρία σας. Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ.
-
Καλησπερα ξανα και άπο εμενα ειχα ξαναγραψει οτι ενδιαφερομαι για το grandland και τελικα το παρελαβα το καλοκαιρι.θα μπορουσα να εχω μια φωτογραφια οταν μπορεσεις για το σημειπ στο οποιο αναφερεσαι;γιατι εχω παλαβωσει κ δεν εβροσκα τι τριζει καιβστην αντιπροσωπεια σφυριξαν αδιαφορα;
-
Συγνωμη ξεχασα,αναφερομαι σε εσενα neurotica που εικες για καποια τσιμουχαστην πορτα του συνοδηγου
-
Ήταν εσωτερικά στο κάτω μέρος της πόρτας του συνοδηγού, εκεί που τελειώνει το πλαστικό κομμάτι της πόρτας χαμηλά. Όταν πίεζα το ηχείο που βρίσκεται εκεί, σταματούσε. Αλλά γενικά τα τριξιματάκια του τα ψιλοέχει, είτε στα χερούλια είτε στις πόρτες γενικώς.
-
Μόλις παρελαβα και εγω και οι πρώτες εντυπωσεις είναι σίγουρα θετικες. Νομίζω πετυχα και καλή προσφορά στα 19700 με το κλειδί στο χέρι και δώρο συναγερμό!(xcite καινούριο, βενζίνη,ασπρο). 1η ερωτήση τωρα: Η καταναλωση θελει κάποια χιλιόμετρα για να στρώσει; Γιατί εγω με 170 μόνο στο κοντέρ μεσα σε πόλη βέβαια τα περισσότερα, μου βγαζει 9,7 l/100 km!!
Opel GrandLand X