-
το swift
το εχω ως συμβαση εργου...δηλαδη μου εδωσαν αυτοκινητακι ως εξωτερικό συνεργάτη ..
μετα σκεφτομαι ή να αγορασω και εγω ενα υβριδικο ή να παρω πατινι και να κρατησω τα φραγκα ....με βολεψε πολυ στην πολη.....
Λιγο ''νταν ντουν'' κανει σε μεγαλες λακουβες και σε κανει ειτε να ανεβαζεις το ανεμηστηρα στο κλιμα έιτε ενα τσικ το στερο ωστε να μην το ακους, αλλα σε ολα τα αλλα ειναι σκετη απολασυη.... να δεις πως κανεις σφήνες και πως μπαίνει σε στροφιλικια...
ραλλυ κανονικό ειναι.
ακομα και το 208 που ειναι καλο γαλλικο μοιαζει σαν βαρκα...ιδιαιτερα στις σφηνες....
Στις σφηνες ρε παδια σαν να αλλαζει ''λόγο'' το τιμονι....γινεται τοσο κοφτερο που τρομαζει στην αρχη...τερμα αγωνιαρικο δηλαδη
Όσο για το αλλο....
Ααααχ! Κούλα
-
Λαπ θα σου γράψω συγκριτικό σήμερα η αύριο. Το έγραψα πριν αλλά το ρδελο το σάιτ είχε θέμα και δεν καταχωρήθηκε.
-
Πως δουλεύει το mild hybrid στο swift:
Mικτή κατανάλωση αναφέρει 19-20km/lt (δηλ. ~5-5,3lt/100km). Eπίσης, σε ερωτήσεις που κάνουν κάτω απ'το βίντεο,λέει πως αναμένεται και vitara mild hybrid και γενικά ένας εξηλεκτρισμός των μοντέλων της suzuki μέσα στο 2020.
-
-
Γκουχου Γκουχου...... To swift.... Λέει ο τύπος στο βίντεο προς το τέλος...
Aber für mich der heimliche Gewinner ist der Swift
27.50
Es ist unfassbar 32.50
Καταναλωση 5 το swift, 6.5 mazda 8.8 fiesta.
Ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο όπως και να το δεις....
-
Εντωμεταξυ δες στο πεταλο κυνηγοντας τον χρονο στο πλανο απο το drone ποσο σταθερα ειναι βιδωμενη η μουρη στο εσωτερικο της στροφης!!!!!
Πραγματικα περιμενω να πεσει ο δασμος κατα 10% και το swift με φουλ εξοπλισμο, χωρις να μενει κατι για εξτρα και με 150 πραγματικα αλογα στον τροχο. (Εχουν γινει δυναμομετρησεις σε πολλα εργοστασιακα, για αυτο το λεω) ....θα κοστιζει 17000 ευρω....
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Με το hybrid θα χαϊδευεις το γκαζι και θα πεταγεται στην πολη, μαζι και με το turbo... θα εχει καταναλωσεις κοντα σε diesel με 100 αλογα νεω αυτο θα ναι στα 150 βενζινη.
Εντωμεταξυ λενε στα διαφορα τεστς πως η αποσβεση ειναι ανωτερη στο sport παρα στα απλα και στα rs (ευρωπαϊκα) παρα την πιο σφιχτη ρυθμιση!!!!!!!
-
Εντωμεταξυ δες στο πεταλο κυνηγοντας τον χρονο στο πλανο απο το drone ποσο σταθερα βιδωμενη η μουρη στο εσωτεικο της στροφης.
Πραγμαρικα οεριμενω να πεσει ο δασμος κατα 10% και το swift με φουλ εξοπλισμο, χωρις να μενει κατι για εξτρα κια με 150 πραμτικα αλογα στον τροχο. (Εχουν γινει δθναμομετρησεις για αυτο το λεω) ....θα κοστιζει 17000 ευρω....
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Με το hybrid θα χαϊδευεις το γκαζι και θα πεταγεται στην πολη, μαζι και με το turbo... θα εχει καταναλωσεις κοντα σε diesel με 100 αλογα νεω αυτο θα ναι στα 150 βενζινη.
Εντωμεταξυ λενε στα τεστς πως η αποσβεση ειναι ανωτερη στο sport παρα στα απλα και στα rs (ευρωπαϊκα) παρα την πιο σφιχτη ρυθμιση!!!!!!!
εγώ το έχω οδηγήσει καμια ώρα..... Η ανάρτηση είναι φοβερή.... Λες και οδηγείς καθημερινό αυτοκίνητο και πολύ καλύτερη από του απλού. Δεν κοπανάει καθόλου. Το είχα γράψει και παλιότερα που τα είχα οδηγήσει και τα δύο. Το sport είναι πολύ άνετο και καλα ρυθμισμένο από το απλό. Και είχα πει μια καλή αναβάθμιση για το απλό είναι να φορέσει την ανάρτηση του Sport.
-
Αληθεια;;;
Οριστε, και αλλη επιβεβαιωση...
Οντως εξυπνη ιδεα.... ποσο να κοστιζει η αναρτηση του sport;;
-
Ο τύπος δίνει είδηση 'scoop' : Λέει ότι πολύ πιθανό θα έρθει του χρόνου swift sport με κοντά 200 άλογα(!), με τον 4κύλινδρο 1.4, με βάρος όχι πάνω από 1000 kgr και τιμή -για Ιταλία- έως 25.000 ευρώ. Θα είναι καλύτερο από yaris GR (γιατί 1300 kgr είναι πολλά για hot supermini),πιο φθηνό από mini κ.τ.λ..
Γενικά,υποστηρίζει ότι όσο πιο απλά κι ελαφρά είναι τα αμάξια τόσο καλύτερα και για το περιβάλλον/κατανάλωση και πιο διασκεδαστικά στημένα,όπως παλιά τα 106 rallye και 205
-
Πραγματικα περιμενω να πεσει ο δασμος κατα 10%
Θα περιμένεις πολύ ακόμα!! Έχουν πει ότι η κατάρηση του 10% θα γίνει σταδιακά σε βάθος 10 ετών...οπότε μάλλον το Swift θα έχει αλλάξει 2-3 γενιές!
-
Αληθεια;;;;;;;
Πω τι μου κανεις γιατρε μου....χτυπας ευαισθητες χορδες....χτυπηματα κατω απο τη μεση.
Ξερεις αυτο τι σημαινει;;;; 0-100 στα 6,1 με 6,2.
Εδω θα ναι πιο φθηνο απο ιταλια...και βγαλε και τον δασμο (αντε να δουμε ποτε, εχουν πεσει οι υπογραφες)
Υυ.γ Ασχετο ετσι οπως το βλεπω τον τυπα.....ξερεις τι οδηγει;;;;;;
Αν δεν κανω λαθος απο το εσωτερικο που βλεπω και καπορς λεπτομερεις.....το FJ Cruiser!!!!!!!
Που το βρηκε, ο μπαγασας;;;;
-
Υυ.γ Ασχετο ετσι οπως το βλεπω τον τυπα.....ξερεις τι οδηγει;;;;;;
Αν δεν κανω λαθος απο το εσωτερικο που βλεπω και καπορς λεπτομερεις.....το FJ Cruiser!!!!!!!
Που το βρηκε, ο μπαγασας;;;;
Από μερικά βιντεάκια του που έχω παρακολουθήσει είναι Άγγλος με ιταλικές ρίζες ( ή Ιταλός με αγγλικές ρίζες, δεν ξέρω ακριβώς). Είναι συλλέκτης (νομίζω έχει δείξει στο garage του, lotus,catheram,subaru, honda κ.ά.), πρώην(?) δημοσιογράφος του χώρου του αυτοκινήτου κι αρκετά γιαπωνεζόφιλος (όπως κι εσύ.. Λες να μοιάζεται γενικώς; )
Πολύ πιθανό να οδηγεί κι αυτό που λες (σ'ένα παλαιότερο βίντεο του το είχε αναφέρει).
-
Κριμα που δεν καταλαβαινω και πολλα απο οτι λεει. Μονο καποιες λεξεις.
Και caterham;;;;
Ξερεις αν θες αυτα τα ζητας ως kit και τα συναρμολογεις μονος σου. Εχω δει αλλα δεν οδηγησα ποτε. Φοβερα ειναι και πολυ επολυτα ως μηχανηματα οδηγησης.
Οσο για το αλλο ...πεζακιας ειμαι...και τη μαρκα τη γνωριζω πολυ καλα..για αυτο και την κρινω παρα πολυ αυστηρα...ξερω τις κρυφες της αδυναμιες σε αρκετα μοντελα της και καπως πιο παλια.
-
Ξέρει κανείς να μας πει αν μπαίνει η ανάρτηση του sport στο hybrid?
-
Και τιμες....
-
-
Το κατανα........με κανα 200αρι αλογατα...... οντως χαλια
-
-
Αντε Νονγα χρωστας post με τα νεα απο την Κουλα....την βρηκες ή εγινε ανταλλακτικα;;;;
Και επισης πες μας διαφορες μεταξυ swift και Κουλα...τωρα εχεις καλη εμπειρια και απο τα δυο
-
Λοιπόν, πάμε διαφορές:
-
Διαφορετικό ήχο και αίσθηση στο λεβιέ των ταχυτήτων. Πιο μεταλλικός στο Swift, νοιώθεις λίγο γρανάζι, πιο απαλός στο Baleno. Ίδια η ακρίβεια κ η σαφήνεια κ στους δύο επιλογείς.
-
Πολύ διαφορετική αίσθηση τιμονιού: Παναλαφρο στο swift, πιο βαρύ αισθητά το Baleno. Αρκετά ακριβή μπροστινά συστήματα κ τα 2.
-
Πολύ διαφορετική συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές. Αρπάζει το swift, αισθάνεσαι να αράζει η Κούλα! Κάποια χαρτογράφηση ίσως είναι διαφορετική; Γενικά πολύ πιο γραμμική λειτουργία το Baleno,πιο αποτομη το swift.
-
Το αυτό και στο φρενάρισμα. Νομίζω ότι το σύστημα πέδησης του swift είναι αρκετά πιο αποτομο.
-
Σημαντικά πιο αθόρυβο το Baleno.
-
Σημαντικά πιο κοντρολαρισμενο το Baleno! Στο swift σε ταξίδι με μεγάλες ταχύτητες διορθώνεις. Κ στους αντίστοιχους ελιγμούς αν χρειαστεί, το παίζεις λίγο Σένα. Στο Baleno πας άνετος, και στον ελιγμό δε χρειάζεται να είσαι στην τσίτα, δεν υπερστρεφει, δεν υποστρεφει, ευχάριστη έκπληξη!
-
Κάτι πρέπει να κάνουν με την πίσω ανάρτηση του Swift, μπαίνεις στην Κούλα κ στην αρχή παθαίνεις πολιτισμικό σοκ σε σχέση με το κοπανημα του swift. Ρωτήστε ότι άλλο θέλετε.
-
Νέο Suzuki Swift 2017