-
Ρε παιδιά χοντακιας από κουνια αλλά δεν μπορώ να χωνέψω ότι τόσο μεγάλο αμάξι (είναι όπως ένα παλιό ακορντ) δεν παίζεις μπάλα μέσα. Το έχουν κάνει σαν κουπέ και χάνει σε χρηστικότητα. Το σεντάν είναι πολύ όμορφο και αρμονικό. Από την άλλη με ξενερώνουν τα καθίσματα. Όχι κάτι ιδιαίτερο και στενό σαν σκελετός. Το πλαστικό της κονσόλας που κοπανησα το πόδι μου έπρεπε να είναι μαλακό τουλάχιστον. Εκεί θα βάζεις κοντά στις στροφές. Επίσης η πλαφονιερα κ η επένδυση στον ουρανό εχουν τζόγο. Τα ακουμπάς και πάνε μέσα εξω όπως του μπαλένο. Γενικά είναι ωραίο αμάξι κτλ κτλ αλλά μερικά μου χτυπάνε. Και επειδή σαν κύριο αντίπαλο έχει το φοκους νομιζω θα κονταροχτυπηθουν άσχημα.
Από απόσβεση πώς είναι; Χτυπάει στις μεγάλες γουβες; Υποψία πλασαρίσματος κάνει; Δυστυχώς στο Ρέθυμνο δεν έχει test drive
-
https://www.motor1.com/news/305903/honda-uk-factory-closure-2021/
Από άλλο forum μόλις έμαθα αυτό που δεν το ήξερα. Αλήθεια τώρα; Εκτός του Corolla sedan και το Civic sedan made in Turkey; Έλεος ειλικρινά. Κάπου εδώ για εμένα έφτασε το τέλος της επιλογής που λέγετε Civic. Το hatch και δασμούς λόγο Brexit να μην φάει δεν με ενδιαφέρει. Παραείναι 'wannabeTypeR' (sure), 'ψάχνω γκόμενα', πολύ χαμηλό, μπες-βγες μανούβρα, έκανα οικογένεια αλλά νιώθω ακόμα 20άρης στο λιμανάκια με ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ...
Εμφανίστηκαν 3 Civic hatch στην περιοχή μου τελευταία και μου φαίνονται από κοντά 'ψευτικα' σαν concept cars σε έκθεση αυτοκινήτου αν μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ...Τέσπα, κρίμα...
-
Έχουν κ μικροδιάφορες; Π.χ. Το ντουλαπάκι στο εσωτερικό δεν έχει την τσοχινη επένδυση;
-
Από άλλο forum μόλις έμαθα αυτό που δεν το ήξερα. Αλήθεια τώρα; Εκτός του Corolla sedan και το Civic sedan made in Turkey; Έλεος ειλικρινά. Κάπου εδώ για εμένα έφτασε το τέλος της επιλογής που λέγετε Civic.
Αν διαβαζες κι εδω κανα 6μηνο πριν , το ειχα γραψει κανα 2 φορες οτι φτιαχνεται στην Τουρκια
-
Παραείναι 'wannabeTypeR' (sure), 'ψάχνω γκόμενα', πολύ χαμηλό, μπες-βγες μανούβρα, έκανα οικογένεια αλλά νιώθω ακόμα 20άρης στο λιμανάκια με ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ...
Έχεις κι εσύ τα θεματάκια σου όμως, ε;
-
Σε ρεπριζ πόσο κοντά είναι το 180αρι από ένα στοκ φν2 άραγε; Κάποια βίντεο που βλέπω συγκριτικά με 1.5 φοκους 180,το Φορντ είναι σημαντικά πιο αργό. Ειδικά στα πολλά
-
Παραθέτεις σε παρακαλώ ένα από αυτά τα βίντεο να τα δούμε και εμείς;
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στο κλασσικό βίντεο ενός τούρκου που δείχνει μόνο τα κοντέρ, χωρίς να φαίνεται το δρόμος και από κάτω τον κράζουν όλοι γιατί παρ όλο που γράφει Focus 182, στο βίντεο είναι το 150!
Δεν αμφιβάλω ότι ίσως στα πολλά χιλιόμετρα το Civic είναι πιο γρήγορο, αλλά ένα συγκριτικό της προκοπής δεν έχω βρει.
-
Σε ρεπριζ πόσο κοντά είναι το 180αρι από ένα στοκ φν2 άραγε;
Είναι πολύ κοντά:
-
Sabas_Thess wrote:
Παραείναι 'wannabeTypeR' (sure), 'ψάχνω γκόμενα', πολύ χαμηλό, μπες-βγες μανούβρα, έκανα οικογένεια αλλά νιώθω ακόμα 20άρης στο λιμανάκια με ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ...
Έχεις κι εσύ τα θεματάκια σου όμως, ε;
από τα γέλια.
-
Έχεις κι εσύ τα θεματάκια σου όμως, ε;
Δεν φαντάζεσαι!! Πέρα από την πλάκα δεν βγάζει εικόνα οχήματος 27-30.000€. Ούτε μέσα ούτε έξω... Ειδικά το hatch.
-
Πέρα από την πλάκα δεν βγάζει εικόνα οχήματος 27-30.000€. Ούτε μέσα ούτε έξω... Ειδικά το hatch.
Καλά σοβαρά μιλάς τώρα; Πρέπει να είσαι ο μοναδικός που έχει πει κάτι τέτοιο! Εμένα πάντως όπου και να πάω μου λένε ' πω ρε φίλε, πόσο το πήρες το διαστημόπλοιο;' Όταν τους λέω 26, όλοι μου λένε ότι τους φαίνονται λίγα.
Αλλά από τα γραφόμενα σου έχω καταλάβει ότι δεν το γουστάρεις το civic. Οπότε γιατί βασανίζεσαι και βασανίζεις και εμάς ψάχνοντας συνεχώς να βρεις αρνητικά; Ρίξτου άκυρο και πήγαινε στο επόμενο.
Όλοι οι αγοραστές εδώ μέσα είναι όχι απλά ευχαριστημένοι αλλά ενθουσιασμένοι!
-
Καλά σοβαρά μιλάς τώρα; Πρέπει να είσαι ο μοναδικός που έχει πει κάτι τέτοιο! Εμένα πάντως όπου και να πάω μου λένε ' πω ρε φίλε, πόσο το πήρες το διαστημόπλοιο;' Όταν τους λέω 26, όλοι μου λένε ότι τους φαίνονται λίγα.
Αλλά από τα γραφόμενα σου έχω καταλάβει ότι δεν το γουστάρεις το civic. Οπότε γιατί βασανίζεσαι και βασανίζεις και εμάς ψάχνοντας συνεχώς να βρεις αρνητικά; Ρίξτου άκυρο και πήγαινε στο επόμενο.
Όλοι οι αγοραστές εδώ μέσα είναι όχι απλά ευχαριστημένοι αλλά ενθουσιασμένοι!
Καταρχήν φίλτατε ούτε χαρακτήρισα τους αγοραστές του Civic, ούτε μπορείς να μου απαγορεύσεις να έχω 'μοναδική' άποψη. Άσε που δεν μπορείς να ξέρεις αν είμαι ο μοναδικός με αυτή την άποψη αλλά ας το ξεπεράσουμε αυτό γιατί δεν επιθυμώ κόντρα. Εδώ είναι forum συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων. Και εδώ μέσα πολλοί έχουν επιβεβαιώσει τα διάφορα rattle/συντονισμους, τις αναφορές για κακή συναρμολόγηση εντός καμπίνας σε διάφορα σημεία, τα μέτρια πλαστικά σε πολλά σημεία του οχήματος, το κάκιστο after sales του κεντρικού αντιπροσώπου, την εκκεντρική εμφάνιση του hatch, τα τρεμάμενα παράθυρα όταν είναι κατεβασμένα μέχρι την μέση...Όλα εκτός του 'oil dilution problem' στα κρύα κλίματα των βορείων ηνωμένων πολιτειών και του Καναδά βασικά! Επαναλαμβάνω αυτά τα επιβεβαιώνουν ιδιοκτήτες! Αν δεν σου έχουν τύχει εσένα ειλικρινά χαίρομαι και σου εύχομαι το αμάξι σου να είναι έτσι για τα επόμενα τριάντα χρόνια.
Επίσης να σε ενημερώσω ότι έχω ήδη ζητήσει από το ομώνυμο forum του Honda club να μου διαγράψουν το account από την στιγμή που έχω αποφασίσει ότι δεν αποτελεί επιλογή για εμένα. Εκεί όμως είναι forum Honda. Εδώ δεν είναι. Μην μπερδευεσαι. Ως προς την συγκεκριμένη ενότητα του παρόντος forum απαντάω παρακάτω.
Καλό θα είναι να μην θεωρεί κανείς το αμάξι του Bentley με 'παπικό άλλοθι'. Δεν χρειάζεται να γίνεις δικηγόρος της Honda ούτε μπορείς να μου απαγορεύσεις να γράφω, μέχρι να σβήσουν οι ουρανοί εάν το επιθυμώ, όσο δεν παραβιάζω όρους του forum. Μάθε να αποδέχεσαι ότι το αμάξι σου όπως και κάθε αμάξι έχει μειονεκτήματα! Έχεις διαβάσει πόσες φορές έχω γράψει για το VAG τα χειρότερα και ας έχω ένα. Επίσης αν με έχεις δει να 'γλύφω' κατασκευαστή ή συγκεκριμένο μοντέλο να μου το πεις να το ξέρω. Μάλλον το αντίθετο. Σου δίνω λοιπόν τώρα τον έγγραφο λόγο μου, αφού τόσο σε καίει, ότι δεν θα ξανασχοληθω με το αμάξι σου σχολιάζοντας σε αυτό ή σε άλλο θέμα. Διατηρώ όμως ακέραιο το δικαίωμα να υπερασπιστώ τις απόψεις μου γι'αυτό οφείλω να απαντήσω όσες φορές απευθύνεσαι σε εμένα.
Φιλικά Χρήστος.-
-
Φίλε,
-
Αυτό που έγραψες είναι ένα παραλήρημα. Αλλά βαριέμαι να τα πιάσω ένα ένα. 2-3 κουβέντες μόνο:
-
Δε σου απαγόρεψα να γράψεις. Φυσικά και όχι. Που το είδες αυτό; Εγώ να σε βοηθήσω πήγα. Να ξεκολλήσεις από αυτό να σταματήσουμε και εμείς να διαβάζουμε κάθε μέρα και ένα νέο αρνητικό που (νομίζεις) ότι βρήκες.
-
Φυσικά και μπορείς να γράφεις ότι θέλεις σε 'ένα φόρουμ συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων' αλλά φυσικά και πρέπει να περιμένεις μετά και ο άλλος (ο κάθε άλλος) να σου απαντήσει όπως θέλει. Όχι και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο!
-
Εμένα προσωπικά με έχεις κουράσει. Όχι επειδή λες κάτι κακό για το αμάξι μου (χέστηκα κιόλας, άσε που προτιμώ να το πάρουν όσοι λιγότεροι γίνεται για να συνεχίσει να είναι ψιλομοναδικό). Αλλά γιατί δεν είσαι αντικειμενικός σε αυτά που λες.
-
Όσον αφορά τα ελαττώματα του σιβικ, μη φοβάσαι. Εδώ μέσα όλοι οι κάτοχοι το στολίζουμε σε κάθε ευκαιρία. Μπες σε προηγούμενες σελίδες να διαβάσεις. Δεν παύει όμως να είναι ένα από τα πολύ καλά αμάξια των καιρών μας που για τα λίγα αρνητικά του σε αποζημιώνει και με το παραπάνω με τα θετικά του.
-
-
Εγώ αν είναι να μιλήσω θα μιλήσω για σοβαρά αρνητικά προβλήματα μετά απο 6-7 χρόνια. Εύχομαι να είμαστε ακόμα όλοι εδώ και εύχομαι να μην χρειαστεί ποτέ να με ακούσετε να κράζω γιατί θα κράξω πολύ άσχημα. Ακούω απο τον περίγυρο μου ζημιές άνω των 1000€ σε 5-6ετίας αυτοκίνητα και εκεί είναι τα πραγματικά αρνητικά για εμένα. Χέστηκα αν το πλαστικό είναι 10εκ μεγαλύτερο και αν το παράθυρο τρίζει στα 10εκ ανοιγμένο ενω στα 15εκ δεν τρίζει. Έμαθα να το κατεβάζω στα 15εκ. Μην τυχόν μου ζητήσει χιλιάρικο σε μηχανικά μέρη κλπ εκεί ο sargus θα με στολίζει μια εβδομάδα χαχαχαχαχα. Βλέπουμε.... Τα λέμε στο μέλλον
-
Ένας απο τους λόγους που επέλεξα Honda είναι η αξιοπιστία τους. Αν χάθεί και αυτή την κάτσαμε. ...άποψη μου πάντα
-
Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με πολύ δυναμικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι ευκολο και δεν κάνει για όλους σίγουρα. Κάποιοι το λένε άσχημο κάποιοι φοβερό. Και μέσα που μπήκα δεν είναι για όλους. Είναι ιδιαίτερο και όχι για τον απλό συνηθισμένο οδηγό. Είναι go kart κατάσταση που είναι φοβερό για μένα αλλά όχι βολικό για όλους. Σίγουρα όχι για όλους αυτοκίνητο.
Ακόμη και το type - r κάποιοι το λένε κιτς και καγκουρικο αλλά εγώ όσα έχω δει στο δρόμο ήταν εντυπωσιακά. Εξάλλου ένα αμάξι με 320 άλογα πρέπει να φωνάζει 'ΠΑΡΟΝ' για μένα.
-
Εγώ προσωπικά με 3 χοντα στην οικογένεια (το πρώτο του 1985, μετά civic ek με βελτιωσεις παντού από το 2001 που τρέχει ακόμα με 340.000 και είναι παραδειγμα σταθερής απόδοσης και αντοχής και ένα κουπέ με β16β) έχω τις παρακάτω προσδοκίες από τη φίρμα και ειδικά σε σχέση με ενα φοκους που στην st line έκδοση νομίζω ότι είναι καλύτερη πρόταση στα σημεία.
-
Περιμένω precise engineering
-
Αντοχή στο χρόνο
-
Μετά τη 10ετια να μην αρχίσουν όλα να καταρρεουν όπως πλαστικά να πολυμεριζονται, ακρομπαρα, ημιμπαρα, σινεμπλοκ στην 5ετια να θέλουν αλλαγές, μοτερικα να είναι αλεξίσφαιρο,
Ξέρω οτι
-
Ανταλλακτικα θα είναι στο Θεό. Για αυτό δεν το προτίμησα έχοντας 2 πολύ μικρά παιδιά και τη γυναίκα να το οδηγεί ως επί το πλείστον.
-
Είναι μαούνα. Βέβαια ανέκαθεν τα σιβικ ήταν πιο μεγάλα και ανάμεσα στις κατηγορίες.
-
Με τ; χρόνια ακριβαίνει. Τα εκ ξεκινούσαν από 5 εκατομμύρια και μάλιστα τα 5πορτα εγγλέζικα αρκετά πιο κάτω. Άρα κ οι απαιτήσεις ανεβαίνουν.
-
-
Είναι αυτό που έχεις σκάλωμα με ένα αμάξι το οποίο χαζεύεις από έφηβος στα περιοδικά και όταν έρχεται η ώρα σου να αγοράσεις πας μόνο στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία για να πάρεις οτι πιο κοντινό υποκατάστατο αντέχει η τσέπη σου. Προσωπικά με την Μπουρναζοθεωρεία της 'μοναδικότητας' του οχήματος που θα επιλέξω ποτέ δεν είχα κόλλημα. Αν το αμάξι μετράει και αξίζει τα λεφτά του δεν με νοιάζει αν το έχει ο μισός πλανήτης. Το αγοράζω για εμένα όχι για τα σχόλια του περίγυρου. Αν είναι να θέλω πραγματική μοναδικότητα να ψάξω μεταχειρισμένο Fiat Multipla που δεν το αγόρασε ούτε ο σχεδιαστής του με την ίδια λογική! Σε κάθε θεματική ενότητα υπάρχει αυτός ο ένας που έχει το εν θέματι αμάξι και σηκώνει αργά ή γρήγορα τα λάβαρα της επανάστασης απέναντι σε αυτούς που του ασκούν κριτική. Το Civic ως ειδική περίπτωση επιφέρει και ειδικές αντιδράσεις. Ναστε καλά να τα χαίρεστε παιδιά τα Civic, respect για το precise engineering αλλά μοναδικό ήταν, είναι και θα είναι το Typer R! Μόνο...
Οπως το Focus ecoboost δεν προσποιείται το ST, όπως το Megane Tce δεν προσποιείται το Rs Trophy, όπως το Golf Tsi δεν προσποιείται το Gti κλπ κλπ όσα πάρκιν στο παλατάκι και πέριξ και αν το χαζεύουν το Civic 1.5T είναι αυτό και μόνο. Θα του γίνεται κριτική μέχρι να γίνει η Mordor παγοδρόμιο όπως γίνεται και σε κάθε άλλο αμάξι γιατί ο κόσμος οφείλει να έχει μέγιστη πληροφόρηση για να κάνει την επιλογή που του ταιριάζει. Όχι απο εμένα που γίνομαι κουραστικός αλλά από το σύνολο όλων όσων θα ψαχτούν πολύ πριν επιλέξουν ΧΩΡΙΣ bias......
-
Μη πάρεις κάτι άλλο γιατι θα σε χάσουμε από το φόρουμ. Έχεις φαντασια με τη πένα.
-
Αφού είχε προηγηθεί ολο το προηγούμενο διάστημα πολύ διάβασμα και μετά απο την προμήθεια του ενός εκ των δυο υλικών που δεν το είχε η εδώ εταιρεία προχώρησα στην ηχομόνωση του πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου (θόλοι και πάτωμα) για την μείωση του θορύβου κύλισης του αυτοκινήτου . Να σημειώσω οτι αφαιρέθηκαν και τα δυο μεγάλα πλαστικά τα οποία αγκαλιάζουν το πίσω κάθισμα και έτσι ηχομονώθηκαν και τα τμήματα των θόλων που καλύπτονταν απο το κάθισμα
Εδώ μια εικόνα το πως είναι το πορτ μπαγκάζ μετά την αφαίρεση της εργοστασιακής μοκέτας . Υπήρχε κάποιο μονωτικό υλικό που καλύπτει τους θόλους και ο υπόλοιπος χώρος ηταν σκέτη λαμαρίνα....
Η πρώτη στρώση έγινε με το CTK Premium 2,2mm που είναι κατάλληλο για τις δονήσεις τις λαμαρίνας αλλά προσφέρει και κάποιο επίπεδο ηχομόνωσης
![]( image posting)
Μετά άρχισε η τοποθέτηση του CTK Elastic το οποίο είναι ηχομονωτικό και θερμομονωτικό υλικό 6mm . Τέλος απο πάνω μπήκε και η εργοστασιακή μόνωση που υπήρχε στους θόλους εξαρχής.
![]( image posting)
Συνολική διάρκεια της τοποθέτησης 5,5 ώρες . Ακόμη δεν έκανα εκτεταμένες βόλτες για να έχω πιο ασφαλή συμπεράσματα αλλά διαφορά προς το καλύτερο υπάρχει σίγουρα . Για το πόση διαφορά και σε ποιούς δρόμους θα επανέλθω μελλοντικά μετά απο τις ανάλογες δοκιμές
Νέο Honda Civic 2017