-
13.000 Tesla πουλήθηκαν στη Νορβηγία τους πρώτους 7μήνες του 2019....περισσότερα από κάθε άλλη μάρκα (και δεν μιλάω μόνο για ηλεκτρικά στις άλλες εταιρείες). Απίστευτα υψηλές πωλήσεις, σε μια αγορά 5 εκατ. κατοίκων. Κυριολεκτικά 1 στα 5 αυτοκίνητα που βλέπεις είναι Τέσλα, βαρέθηκα να τα βλέπω στον δρόμο...αχαχα!!
- 24 days later
-
Σήμερα είδα ένα Renault ZOE στο Χαλάνδρι, με Γερμανικές πινακίδες. ή είναι πολύ γενναίος (και υπομονετικός) καιτο έφερε οδικώς Ελλάδα (ούτε να το σκέφτομαι!) ή το έχει με Γερμανικές πινακίδες και το κυκλοφορεί Ελλάδα.
-
Τα Βαλκάνια δεν έχουν δίκτυο φορτιστών καταμήκος των εθνικών οδών για να κάνεις μεγάλα ταξίδια. Πόσο μάλλον με το εύρος του παλιού ζωή. Για αστικό όχημα βέβαια είναι άψογο!
- 9 days later
-
Χώρες της ΕΕ απαιτούν την κατάργηση των οχημάτων diesel και βενζίνης
Η Δανία υποστηριζόμενα από ακόμη 10 ευρωπαϊκές χώρες ζητά από την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2030 να απαγορεύσει πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε μια προσπάθεια μείωσης της ρύπανσης και την καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής.
Η Δανία υπέβαλε την πρότασή της κατά τη διάρκεια συνεδρίασης των υπουργών περιβάλλοντος της Ε.Ε στο Λουξεμβούργο, με την Ευρωπαϊκή Ένωση να σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 40% μέχρι το 2030, ενώ η Κομισιόν σχεδιάζει να τις εξαλείψει πλήρως μέχρι το 2050, προκειμένου να συμβάλει στην μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ο Dan Jorgensen, υπουργός κλίματος και ενέργειας της Δανίας, ελπίζει πως η απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα ασκήσει πίεση στην Κομισιόν να προτείνει την σταδιακή κατάργηση όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα σε βάθος δύο δεκαετιών.
Τον Οκτώβριο του 2018 η Δανία είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει την πώληση όλων των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2030, αλλά τελικά πήρε πίσω το μέτρο, επειδή παραβίαζε τους κοινοτικούς κανονισμούς της Ε.Ε. Ο Jorgensen συμπλήρωσε πως εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορέσει να συμφωνήσει σε μια μια πανευρωπαϊκή απαγόρευση, θα ήταν καλό να επιτρέψει σε μεμονωμένες χώρες να εφαρμόσουν ένα τέτοιο μέτρο.
Στην ίδια συνεδρίαση, η Λιθουανία, η Λετονία, η Σλοβενία, η Βουλγαρία και αρκετές άλλες χώρες πρότειναν πως πρέπει να γίνουν περισσότερα προκειμένου να σταματήσει η «διαρροή άνθρακα» από την πώληση παλιών ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη Δυτική στην Ανατολική Ευρώπη.
-
Όποιος θέλει ηλεκτρικό ή υβριδικό όχημα, τώρα είναι η ώρα!
Η BMW δίνει κίνητρα μέχρι τέλος τους έτους, με μείωση του ΦΠΑ στο 14% και προνομιακό επιτόκιο 3.9%.
Επίσης τα επόμενα 4 χρόνια θα παρουσιάσει 12 νέα ηλεκτρικά μοντέλα (εκ των οποίων το ένα θα είναι η νέα σειρά 1) και 13 plug-in υβριδικά.
-
Μπράβο που δίνουν κίνητρα, αλλά 'προνομιακό' το επιτόκιο 3,9+0,6=4,5% όταν στις καταθέσεις 'κλειστά' έχει 0,3% πλην φόρους...
Μόνο ως παιχνίδι για πολύ ευκατάστατους για πολλά χρόνια ακόμη στην Ελλάδα τα ηλεκτροκίνητα...
Στους σταθμούς στην εθνική έχετε δει, που πληρώνουν με χρονοχρέωση... πιο ακριβά από ντήζελ και Φ.Α. κοντεύει...
-
Μπράβο που δίνουν κίνητρα, αλλά 'προνομιακό' το επιτόκιο 3,9+0,6=4,5% όταν στις καταθέσεις 'κλειστά' έχει 0,3% πλην φόρους...
Μόνο ως παιχνίδι για πολύ ευκατάστατους για πολλά χρόνια ακόμη στην Ελλάδα τα ηλεκτροκίνητα...
Έχεις δίκιο, δεν έβαλα φατσούλες...είχε και μια δόση ειρωνείας το ποστ μου, κίνητρα για τα πανάκριβα ηλεκτρικά....αχαχα!
Για το επιτόκιο, δεν θα συμφωνήσω γιατί στην Ελλάδα τα επιτόκια δανεισμού είναι πολύ υψηλά οπότε το 3.9% όντως είναι πολύ καλό για καταναλωτικό δάνειο.
Επίσης συμφωνώ 100% στην τελευταία σου πρόταση.
-
Ποιας εταιρίας είναι οι φορτιστές στην εθνική οδο; Στην Ευρώπη νομίζω σε χρεώνει ανά charging session και υπολογίζει την κατανάλωση σε kWh. Δεν έχει νόημα η χρονοχρέωση γιατί όταν αρχίσει το throttling η μπαταρία λόγω ζέστης αυξάνεται δυσανάλογα ο χρόνος φόρτισης.
Στην Ελλάδα μπορεί να σταθεί ένα ηλεκτρικό όχημα μόνο σαν αστικό roundabout που το φορτίζεις σπίτι σου και μπορεί να σου βγάλει 50-60 χιλιόμετρα αυτονομίας. Αυτό που έλεγε παλιά ο dimsabas για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό από έξω ίσως είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή. Κι αυτό μετά από υπολογισμούς με χαρτί και μολύβι μπορεί να μην συμφέρει όσο πχ ένα μικρό αυτοκίνητο diesel/ΦΑ.
Εδώ στην Κίνα που ο κόσμος είναι εξοικειωμένος με τα ηλεκτρικά οχήματα εδώ και χρόνια όταν σταμάτησε το κράτος την επιχορήγηση έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων γιατί δεν συνέφερε η αγορά τους!
-
Ακριβως βγαινει πιο ακριβα.....
Σε εμενα με το σουτζουκι βγαινει 2 ευρω ακριβιτερο το ταξιδι ανα 100 χλμ....
Μπουρδες δηλαδη.... θα παρω καφε απο το σπιτι και εφτασα στον προορισμο μου με ιδιο κοστος με ενα ηλεκτρικο...
Καινφουλαρω σε 40 δευτερα
-
Μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά είναι απλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ στο κόστος κύκλου ζωής.
-
Το βάζω εδώ επειδή είναι ηλεκτρικό. Όταν τα Κινέζικα ηλεκτρονικά εισβάλουν και στην αυτοκινητοβιομηχανία....αχαχαχ!!
https://www.drive.gr/news/asfaleia/i-jaguar-i-pace-den-ta-katafere-stin-apofygi-empodioy-video
-
σήμερα το διάβασα - δεν ξέρω αν το εχει ανεβάσει αλλος φίλος για το nissan leaf σε ταξί μάλιστα ...με 354.000 χλμ
https://www.zougla.gr/automoto/news/article/ilektriko-taksi-ekane-354000-xiliometra
-
Άραγε εδώ τί είδους ταχυφορτιστές θα αρχίσουν να εγκαθιστούν; Chademo ή CCS;
-
Στην Αμερική στην παρούσα φάση αριθμητικά επικρατούν οι ταχυφορτιστές CHAdeMO έναντι των CCS, τη στιγμή που στην Ευρώπη φαίνεται να αρχίζουν να επικρατούν οι CCS.
Δεν ξέρουμε βέβαια τί θα γίνει στην πορεία στην Ευρώπη που είναι ακόμα αρκετά νωρίς.
-
Αν το παρακάτω δεν είναι τεχνικό λάθος στην ανακοίνωση, καλύτερα να μην το βγάλουν.
«Το ΜΧ-30 κινείται με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα e-Skyactiv που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh στο πάτωμα του χαρίζει αυτονομία 200 km (με δυνατότητα φόρτισης 6,6 kW).»
-
Και η Mazda στον χορό των ηλεκτρικών, με μεσαίο SUV, το ΜΧ-30. Δεν δίνει ακόμα στοιχεία αυτονομίας, αλλά και η ισχύς του κινητήρα δεν είναι επιβεβαιωμένη.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/<a>episimo-neo-ilektriko-mazda-mx-30-videos</a>
-
Δίκιο έχεις, τώρα είδα την αυτονομία. Εαν βγεί το 2020 με 200χλμ. αυτονομια θα είναι για γέλια (και για κλάματα) όπως και τα μοτέρ βενζίνης της εταιρείας.
-
Θα ήθελα πολύ στην επερχόμενη Αυτοκίνηση 2019 να μπορούσα να κάνω τεστ ντραιβ κάποιο ηλεκτρικό.
Ελπίζω να μπορείς να τα οδηγήσεις και οχι απλά να τα κοιτάς. Είμαι πολύ περίεργος για την αίσθηση που σου αφήνει
-
Από ηλεκτρικά έχω οδηγήσει μόνο την BMW i3 (2 φορές) και μου έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις! Χρειάζεται να το 'μάθεις' το αυτοκίνητο, κυρίως το φρενάρισμα χωρίς χρήση φρένου, αλλά μόλις το μάθεις είναι απολαυστικό. Η αίσθηση επιτάχυνσης είναι απίστευτη και είναι εντυπωσιακό να μπορείς να κάνεις διαδρομές (π.χ. εγώ Βριλήσσια - Π. Φάληρο) χωρίς καθόλου χρήση φρένου ή άντε να το πατήσεις 1-2 φορές..
-
Μια εικόνα και από τα πολλά επερχόμενα στο 2020, ηλεκτρικά.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης