-
@imakis : Πας γυρεύοντας για να βάλεις μπελάδες στο κεφάλι σου. Είσαι σίγουρος ότι το κιβώτιο θα αντέξει τα «300» nm ροπής και ότι το αυτοκίνητο θα λειτουργεί άψογα μακροπρόθεσμα ??? Αν συμβεί κάτι από ποιόν θα ζητήσεις ευθύνη και για τι ??? Χώρια που αν το πάρουν πρέφα στη Honda … αντίο εγγύηση. Κράτα τα λεφτά σου για σωστή συντήρηση, καλά λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Αυτή είναι η γνώμη μου. Πίστεψέ με, έχω δώσει πολλά λεφτά στο παρελθόν για βελτιώσεις. Στην αρχή το χαίρεσαι … Σε 1-2 χρονάκια, κλαίς με μαύρο δάκρυ !!!
-
Πάντως πολλοί Αμερικανοί που έχουν περάσει πρόγραμμα (stage 1) από Hondata & Ktuner μετά από δεκάδες χιλιάδες μίλια (ή και εκατοντάδες κάποιοι) είναι μια χαρά!
-
@imakis : Πας γυρεύοντας για να βάλεις μπελάδες στο κεφάλι σου. Είσαι σίγουρος ότι το κιβώτιο θα αντέξει τα «300» nm ροπής και ότι το αυτοκίνητο θα λειτουργεί άψογα μακροπρόθεσμα ??? Αν συμβεί κάτι από ποιόν θα ζητήσεις ευθύνη και για τι ??? Χώρια που αν το πάρουν πρέφα στη Honda … αντίο εγγύηση. Κράτα τα λεφτά σου για σωστή συντήρηση, καλά λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Αυτή είναι η γνώμη μου. Πίστεψέ με, έχω δώσει πολλά λεφτά στο παρελθόν για βελτιώσεις. Στην αρχή το χαίρεσαι … Σε 1-2 χρονάκια, κλαίς με μαύρο δάκρυ !!!
Προφανώς κι όχι...απλά διαβάζοντας τα φόρουμ στο εξωτερικό, πολύς κόσμος έχει κάνει διαφόρων ειδών αναβαθμίσεις χωρίς κανένα πρόβλημα, είναι άλλωστε γνωστό, πως τα Honda αρέσκονται στις αναβαθμίσεις! Γι'αυτό και ρώτησα, αν κάποιος γνωρίζει κάτι για την συγκεκριμένη αναβάθμιση...δεν είναι μια ειλλημένη απόφαση, απλά με ψήνει αρκετά!
-
Πάντως πολλοί Αμερικανοί που έχουν περάσει πρόγραμμα (stage 1) από Hondata & Ktuner μετά από δεκάδες χιλιάδες μίλια (ή και εκατοντάδες κάποιοι) είναι μια χαρά!
Ακριβώς!
-
Βασικά, αρκεί να σκεφτείς και το εξής: Το Si βγάζει με τον ίδιο κινητήρα 205 άλογα, απλά την αναβάθμιση την κάνει η ίδια η Honda!
-
Και τα 205 καλά είναι, αν γινόταν όμως από την επίσημη αντιπροσωπεία!!!
-
Κανένα πατηματακι έχετε κάνει με το 180αρι; Πώς τα πάει με τον ανταγωνισμό;
-
Πάντως να πω την χαζομάρα μου και εγώ..... Πολύ 'πριγκιπικο μοτέρ' Ρε παιδιά. Πολύ φροντίδα και προδερμ για να είναι και να αισθάνεται καλά. Δεν ξέρω..... Εμένα μου κακοφαινεται που διαβάζω τις τόσες συχνές προσταγές για σέρβις. Ήταν στα αυτοκίνητα που κοίταγα και πάντα το χαζεύω στο δρόμο αλλά εάν το είχα πάρει και μου έβγαζε αυτά που αναφέρετε θα ψιλοτσαντιζομουν. Καλοπροαιρετα.
-
Εμένα αυτό που θα μου τη σπάσει τρελά είναι να βγάλει κανένα πρόβλημα στο μέλλον παρόλο που σε πηγαίνει 2φορές το χρόνο για service. Αν δεν βγάλει πρόβλημα τότε το ακούω....εδώ θα είμαστε μετά απο 7-10χρόνια... Ή όχι?.... Χαχαχαχαχαχα
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.... Εάν αποδειχτεί σκυλι χαλάλι του.. Υπογραμμιζω ότι το ζηλεύω πολύ σαν αμάξι.
-
Πάντως να πω την χαζομάρα μου και εγώ..... Πολύ 'πριγκιπικο μοτέρ' Ρε παιδιά. Πολύ φροντίδα και προδερμ για να είναι και να αισθάνεται καλά. Δεν ξέρω..... Εμένα μου κακοφαινεται που διαβάζω τις τόσες συχνές προσταγές για σέρβις. Ήταν στα αυτοκίνητα που κοίταγα και πάντα το χαζεύω στο δρόμο αλλά εάν το είχα πάρει και μου έβγαζε αυτά που αναφέρετε θα ψιλοτσαντιζομουν. Καλοπροαιρετα.
Μπερδεύτηκες. Το μοτερ σε πάει περίπου μια φορά το χρόνο για λάδια ή περίπου στα 10000 χλμ όπως νομίζω τα περισσότερα τουρμπάτα στη χώρα μας (λόγω συνθηκών η Honda έχει πιο αραιά διαστήματα για άλλες περιοχές).
Η δεύτερη φορά που μας πάει είναι το σερβις Β που στην ουσία είναι έλεγχος διαφόρων πραγμάτων (ακρόμπαρα, ημιαξόνια, κρεμαγιέρα, φρένα, ανάρτηση κτλ.)
-
Κανένα πατηματακι έχετε κάνει με το 180αρι; Πώς τα πάει με τον ανταγωνισμό;
Εγώ όχι. Επίσης δεν έχω οδηγήσει το φοκους με τους 182 ούτε το λεον με τους 180 που είναι άμεσα ανταγωνιστικά.
Αλλά Giulietta 1.4 170 ps και Golf 1.5 150 ps ειλικρινά είναι σαν να έχουν τη μισή του ιπποδύναμη!
Σκέψου ότι εδώ κάτω Κρήτη με τους χάλια δρόμους παρά το ότι φοράει λάστιχο 235 και με το αντισπιν ενεργό, μου σπινιάρει και η τρίτη! H πρώτη και η δευτέρα μάλλον είναι πολύ φιμωμένες και όταν του βάλεις τρίτη, είναι σαν να απελευθερώνεται. Εκεί που τα περισσότερα αμάξια στην τρίτη αρχίζουν και μειώνουν λίγο απόδοση μετά τις πρώτη-δευτέρα, αυτό σεληνιάζεται! Επίσης το αμάξι έχει πολλή δύναμη μετά τα 80-100 χλμ/ώρα. Ειδικά εκεί πάνω πάει καλύτερα από το καθένα.
Δες για παράδειγμα στο παρακάτω λινκ σε σύγκριση με το επίσης γαμάτο seat leon 1.8 tsi, τι συμβαίνει στη μέτρηση 80-180! Είναι κάτι που εισπράττω και εγώ στην καθημερινότητα μου.
-
Δεν μπερδευτηκα.... Παράλογο το βρίσκω όπως και να χει.... Κανένα αμάξι δεν το κάνει αυτό. Μην τρελαθούμε κιόλας. Εκτός όταν το αγοράζεις και ρωτάς κάθε πότε έχει service δεν σου απαντάνε κάθε χρόνο ή κάθε 15000 όπως μου είπαν εμένα και σου λένε οπότε κρίνει το αυτοκίνητο και ανάλογα με το μερός; που το πας..... Έχει άσΚημα γούστα το αμάξι αυτό. Εκεί πάω πάσο.
-
poliviosfp wrote:
Κανένα πατηματακι έχετε κάνει με το 180αρι; Πώς τα πάει με τον ανταγωνισμό;
Εγώ όχι. Επίσης δεν έχω οδηγήσει το φοκους με τους 182 ούτε το λεον με τους 180 που είναι άμεσα ανταγωνιστικά.
Αλλά Giulietta 1.4 170 ps και Golf 1.5 150 ps ειλικρινά είναι σαν να έχουν τη μισή του ιπποδύναμη!
Σκέψου ότι εδώ κάτω Κρήτη με τους χάλια δρόμους παρά το ότι φοράει λάστιχο 235 και με το αντισπιν ενεργό, μου σπινιάρει και η τρίτη! H πρώτη και η δευτέρα μάλλον είναι πολύ φιμωμένες και όταν του βάλεις τρίτη, είναι σαν να απελευθερώνεται. Εκεί που τα περισσότερα αμάξια στην τρίτη αρχίζουν και μειώνουν λίγο απόδοση μετά τις πρώτη-δευτέρα, αυτό σεληνιάζεται! Επίσης το αμάξι έχει πολλή δύναμη μετά τα 80-100 χλμ/ώρα. Ειδικά εκεί πάνω πάει καλύτερα από το καθένα.
Δες για παράδειγμα στο παρακάτω λινκ σε σύγκριση με το επίσης γαμάτο seat leon 1.8 tsi, τι συμβαίνει στη μέτρηση 80-180! Είναι κάτι που εισπράττω και εγώ στην καθημερινότητα μου.
Τσέκαρα λιγάκι στην σελίδα τον ανταγωνισμό... Το αυτοκίνητο απλά ΓΑΜΑΕΙ! Πρέπει να ανέβουμε αρκετά σε άλογα, και κατηγορία προφανώς, για να μας κοντράρει κάποιο μοντέλο!
-
Δεν μπερδευτηκα.... Παράλογο το βρίσκω όπως και να χει.... Κανένα αμάξι δεν το κάνει αυτό. Μην τρελαθούμε κιόλας. Εκτός όταν το αγοράζεις και ρωτάς κάθε πότε έχει service δεν σου απαντάνε κάθε χρόνο ή κάθε 15000 όπως μου είπαν εμένα και σου λένε οπότε κρίνει το αυτοκίνητο και ανάλογα με το μερός; που το πας..... Έχει άσΚημα γούστα το αμάξι αυτό. Εκεί πάω πάσο.
Τώρα μπερδεύτηκες περισσότερο...
Σου λέω ότι το μοτερ που είπες ότι θέλει φροντίδα και προδερμ, θέλει αλλαγή λαδιών κάθε περίπου 10.000 χλμ!
Που είναι η φροντίδα και το προδέρμ σε αυτό; Ότι κάποια άλλα θέλουν στα 15.000 χλμ;
Επίσης, για βάλε κάτω ιστορικά όλα τα μοτερ της Honda και του ανταγωνισμού μετά από 200-300.000 χλμ. Ποιο αντέχει καλύτερα; Άρα μάλλον κάτι περισσότερο δείχνει να ξέρει η Honda. Εγώ λέω να την εμπιστευτώ. Εσύ;
Το service minder τώρα: Μπορεί να είναι σπαστικό σαν ιδιοκτήτης να πηγαίνεις όταν σου ζητήσει το αμάξι και όχι όποτε θέλεις εσύ, αλλά για σκέψου: αυτό δεν είναι το σωστό; έτσι δεν θα έπρεπε να είναι όλα τα αμάξια; γιατί προφανώς είναι διαφορετικό να οδηγείς σε επαρχιακούς δρόμους χαλαρά και διαφορετικό να είσαι όλη μέρα πρώτη δευτέρα μέσα σε μια πόλη. Στις περισσότερες εταιρίες τα αμάξια των παραπάνω παραδειγμάτων θα πήγαιναν στα ίδια χλμ. για σερβις. Σου φαίνεται αυτό σωστό; Επίσης, είναι το ίδιο για ένα τουρμπομοτερ να δουλεύει σε συνθήκες Καναδά και σε συνθήκες Αφρικής εδώ κάτω που είμαι εγώ;
Μην τρελαθούμε κιόλας...αυτό είναι από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου και της εταιρίας, δε θα το βγάλουμε δα και αρνητικό!
-
Τσέκαρα λιγάκι στην σελίδα τον ανταγωνισμό... Το αυτοκίνητο απλά ΓΑΜΑΕΙ! Πρέπει να ανέβουμε αρκετά σε άλογα, και κατηγορία προφανώς, για να μας κοντράρει κάποιο μοντέλο!
Ναι, είναι απίθανο μοτεράκι!
Αν τώρα βάλεις στην εξίσωση ότι είναι και το πιο οικονομικό από όλα που έχω τσεκάρει από 150 άλογα και πάνω (δεν αποκλείεται και από πολλά χαμηλότερης ισχύος απλά δεν το έχω τσεκάρει) και μάλιστα με διαφορές της τάξεως του 15-30%, τότε καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι έφτιαξαν ένα ποίημα!!
Είναι λογικό όμως αν το σκεφτείς:
- το έφτιαξε μια εταιρία που θεωρείται ίσως ο καλύτερος κατασκευαστής κινητήρων στην αγορά.
-είναι μες τα πρώτα μοτέρ στη μετάβαση της στην τουρμποεποχή. Οπότε έπρεπε να μπει δυναμικά και όχι με καμιά φλόπα!
-και φυσικά, είναι ένα μοτέρ που το βάζει σε πολλά αυτοκίνητα και πουλάει 2-3 εκατομμύρια από δαύτο κάθε χρόνο! Είναι το πιο βασικό μοτέρ στη γκάμα της. Έριξαν πολλούς πόρους πάνω σε αυτό.
Παραδόξως όμως, δεν έχει πάρει τη διαφήμιση που του αξίζει.
-
Μη νομίζετε ότι δεν το παρακολουθώ το θρεντ χεχε
Πάντως το σιβικ παραμένει με διαφορά το πιο ευρύχωρο πάρα τις νέες αφίξεις στην κατηγορία
-
Διαβάζω κάποια περίεργα και παράξενα σχόλια σχετικά με την συντήρηση του αυτοκινήτου . Δηλαδή εγω να χτυπάω συνέχεια κόφτες σε τουρμπάτο κινητήρα ή να κάνω ατέλειωτα χλμ μέσα στην πόλη και να παω για λάδια στα 30000 χλμ ή σε 2-3 χρόνια .....Τί λέτε ρε παιδιά ? Και να μου το έλεγε ο κατασκευαστής (για λόγους marketing φυσικά) σιγά μην το έκανα. Και στο κάτω κάτω σε νορμάλ χρήση η αλλαγή λαδιών είναι μια φορά τον χρόνο. Έκανα το πρώτο service ΑΒ ακριβώς στον 1 χρόνο με 7500 χλμ και ημερομηνία 10/07/2019 . Σήμερα έχουν περάσει 3 μήνες απο τότε και έχοντας κάνει επιπλέον 2400 χλμ οι μέρες που απομένουν για service όπως αναγράφει το service minder είναι 270 . Δλδ αλλαγή λαδιών ακριβώς σε ενα χρόνο απο το προηγούμενο .... Και χίλιες φορές προτιμώ να με ειδοποιεί το αυτοκίνητο να αλλάζω κάποια λάδια ή φίλτρα κλπ ανάλογα με την χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο παρά να τα αλλάζω τυποποιημένα στα 2 ή τρία χρόνια
-
Διαβάζω κάποια περίεργα και παράξενα σχόλια σχετικά με την συντήρηση του αυτοκινήτου . Δηλαδή εγω να χτυπάω συνέχεια κόφτες σε τουρμπάτο κινητήρα ή να κάνω ατέλειωτα χλμ μέσα στην πόλη και να παω για λάδια στα 30000 χλμ ή σε 2-3 χρόνια .....Τί λέτε ρε παιδιά ? Και να μου το έλεγε ο κατασκευαστής (για λόγους marketing φυσικά) σιγά μην το έκανα. Και στο κάτω κάτω σε νορμάλ χρήση η αλλαγή λαδιών είναι μια φορά τον χρόνο. Έκανα το πρώτο service ΑΒ ακριβώς στον 1 χρόνο με 7500 χλμ και ημερομηνία 10/07/2019 . Σήμερα έχουν περάσει 3 μήνες απο τότε και έχοντας κάνει επιπλέον 2400 χλμ οι μέρες που απομένουν για service όπως αναγράφει το service minder είναι 270 . Δλδ αλλαγή λαδιών ακριβώς σε ενα χρόνο απο το προηγούμενο .... Και χίλιες φορές προτιμώ να με ειδοποιεί το αυτοκίνητο να αλλάζω κάποια λάδια ή φίλτρα κλπ ανάλογα με την χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο παρά να τα αλλάζω τυποποιημένα στα 2 ή τρία χρόνια
Τα minders κάνουν αυτό που έχουν προγραμματιστεί να κάνουν. Τα σημερινά long life λάδια αντέχουν 2 χρόνια, δεν είναι αγουρέλαια, όπως πριν από 50 χρόνια...
-
Τίθεται κάποιο θέμα απώλειας εγγύησης, πέραν του ετήσιου σέρβις, αν δεν πας στο συνεργείο με βάση αυτά τα reminders?
Νέο Honda Civic 2017