-
Νομίζω REAL ZEUS ότι θα βρισκόμαστε 5 με 6η γενιά σε σχέση με το Ρυθμό που αλλάζουν τα μοντέλα. Θα είχαμε τουλάχιστον 30 Επιλαρχίες Μ/Α.
-
30 ΕΜΑ x 40 άρματα έκαστη (13 η κάθε ΙΜΑ x 3 ΙΜΑ ανά ΕΜΑ συν 1 του κ. Δκτου Μονάδος) = 1200 Μέσα Άρματα (παλιακή ορολογία το Μέσο Άρμα βέβαια, από την στιγμή που τα καινούρια με το πυροβόλο των 120 χλστ είναι Κύρια Άρματα).
Κάτι μου λέει όμως ότι είσαι συνάδελφος 'μαύρος'...
-
Σε παγκοσμιο επιπεδο εαν δεν κανω τρομερο λαθος το civic ειναι το 4ο σε πωλησεις μοντελο στον κοσμο....στην Αμερικη δεν εχει αντιπαλο.
-
-
Αν θυμαμαι σωστα, ο 1,5 ειναι αμεσου ψεκασμου.....Για τον καθαρισμο των αυλων και βαλβιδων εισαγωγης σας εχουν πει τιποτα? Εχει η Honda προγραμματισμενο καθαρισμο στα service?
Κάποια στιγμή σε κάποιο βίντεο που ανέλυαν τον κινητήρα είχαν πει ότι έχει μια πατέντα για περιορισμό (ή εξάλειψη δε θυμάμαι) του φαινομένου. Δυστυχώς, δε μπορώ να ξαναβρώ το βίντεο και επίσης οι μηχανολογικές μου γνώσεις είναι περίπου στο μηδέν οπότε δεν κατάλαβα (και άρα δε μπορώ να μεταφέρω με σαφήνεια) τι ακριβώς έλεγαν.
Δεν είναι όμως όλοι οι σύγχρονοι turbo (όλων των εταιριών) άμεσου ψεκασμού; Αυτήν την εντύπωση έχω.
Πάντως παιδιά ο κινητήρας είναι διαμάντι! Δε νομίζω να υπάρχει καλύτερος κινητήρας σε αυτά τα οικογενειακά αμαξάκια.
Το ΣΚ, έκανα μια μεγάλη βόλτα στον ΒΟΑΚ φουλ φορτωμένος και φουλ clima (με τα δύο παιδιά μέσα να κοιμούνται την περισσότερη ώρα). Επειδή πήγαινα χαλαρά και δεν ήθελα να ξυπνήσουν, είχα βάλει το acc στα 80 χλμ (και πολύ λίγο στα 90). Για όσους δεν ξέρουν, ο ΒΟΑΚ έχει πολλές στροφές και πολλές ανηφόρες-κατηφόρες. Λοιπόν, για καμιά 80αριά χλμ. το trip computer μου έδειξε 4,4 lt/100 χλμ! Όπου είχε ευθεία, η στιγμιαία κατανάλωση έπεφτε στο 3,4! Υπολογίστε ότι σταθερά έχω περίπου 0,5 lt/100 χλμ μεγαλύτερη κατανάλωση όταν τη μετράω στην αντλία.
-
Δεν υπάρχει άμμεσος κι έμμεσος ψεκασμός όπως σε άλλες εφαρμογές. Μία μικρή ποσότητα βενζίνης ψεκάζεται στις βαλβίδες ανά κύκλο ψεκασμού. Το αυτ/το είναι τέλειο σε όλα του. Πραγματικό dream car σε αυτά τα λεφτά. Το μόνο που μένει είναι να αποδείξει την αξιοπιστία του και τη διάρκειά του στο πέρασμα του χρόνου..
-
Παραθέτω και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την δομή του κινητήρα του 1,5 απο την αναλυτική παρουσίαση του στο δελτίο τύπου της Honda για όσους ενδιαφέρονται.
'Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO παράγει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή έναντι του 1.8-L VTEC του προηγούμενου Civic. Η μέγιστη ροπή των 182 PS (134 kW) αποδίδεται στις 5.500 rpm (στις 6.000 rpm με CVT). Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 240 Nm παράγεται μεταξύ 1.900 rpm και 5.000 rpm. Με το CVT, η ροπή των 220 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.700 rpm και 5.500 rpm. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι 133 g/km για το μοντέλο με το εξατάχυτο κιβώτιο, με κατανάλωση μικτού κύκλο (NEDC) 5,8l/100 km .
Οι μηχανικοί της Honda αξιοποίησαν αρκετές προηγμένες τεχνολογίες σε κάθε μηχανικό σύνολο προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την ισχύ και την απόδοση και να βελτιώσουν την απόκριση, βασισμένοι στη φιλοσοφία των μειωμένων εσωτερικών τριβών και της εξοικονόμησης βάρους.
Υπερτροφοδότης μονής εισαγωγής και χαμηλής αδρανείας με ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate) Συγκριτικά με άλλους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά, ο υπερτροφοδότης των VTEC TURBO είναι πιο συμπαγής, με τουρμπίνα μικρής διαμέτρου. Αυτό είναι επιβεβλημένο για μέγιστη απόκριση. Η σχεδίαση του κελύφους μονής εισαγωγής βοηθά τον υπερτροφοδότη να παράγει πίεση υπερπλήρωσης ακόμα και σε σχετικά μικρά πατήματα του γκαζιού και στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, η ηλεκτρική ενεργοποίηση της wastegate επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης.
Ένας μεγάλος εναλλάκτης αέρα (intercooler) είναι τοποθετημένος χαμηλά, μπροστά από το αυτοκίνητο από όπου μπορεί να διέρχεται ελεύθερα ο αέρας όταν το όχημα κινείται. Το intercooler μειώνει τη θερμοκρασία του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα αυξάνοντας την πυκνότητά του για μεγαλύτερη απόδοση. Για μείωση βάρους, το σύστημα του υπερτροφοδότη χρησιμοποιεί άκαμπτους, ελαφρούς, συνθετικούς σωλήνες από ρητίνη για τη μεταφορά του αέρα εισαγωγής προς και από το intercooler.
Μπλοκ κυλίνδρου και στρόφαλος Ένα ελαφρύ μπλοκ από χυτό αλουμίνιο με ξεχωριστά και ενισχυμένα κουζινέτα ελαχιστοποιεί το βάρος, ενώ χιτώνια κυλίνδρων από χυτοσίδηρο διασφαλίζουν την αντοχή. Κάθε κομβίο του ελαφρού στροφάλου από σφυρήλατο χάλυβα έχει περάσει από διαδικασία γυαλίσματος (μικροστίλβωση) για μείωση των εσωτερικών τριβών.
Έμβολα και μπιέλες Τα έμβολα του κινητήρα βοηθούν στη διατήρηση της σταθερής καύσης και συμβάλλουν στη βελτιωμένη απόδοση με τις κοιλότητες στις κορώνες τους. Τα ελαφρά έμβολα έχουν βελτιστοποιημένη σχεδίαση ποδιάς για ελαχιστοποίηση του βάρους του εμβολοφόρου, που μειώνει τους κραδασμούς και αυξάνει τη λειτουργική απόδοση. Τα έμβολα του 1.5 L VTEC TURBO είναι ελαιόψυκτα με ψεκασμό από διπλά μπεκ που εστιάζουν κάτω από τις ποδιές των εμβόλων, ενώ τα ελατήρια με ιοντική επίστρωση συμβάλλουν στη μείωση των τριβών για μεγαλύτερη λειτουργική απόδοση. Ελαφριές, υψηλής αντοχής μπιέλες από χάλυβα σφυρηλατούνται ως ένα τμήμα και στη συνέχεια διαχωρίζονται για να δημιουργηθεί ένα ελαφρύ, ισχυρό και βέλτιστα τοποθετημένο κουζινέτο. Ο 1.0L VTEC TURBO εφοδιάζεται με εσωτερικούς θαλάμους ψύξης των εμβόλων, για μείωση της κρουστικής καύσης και βελτίωση της κατανάλωσης.
Κυλινδροκεφαλή και σύστημα βαλβίδων Η ελαφρού βάρους κυλινδροκεφαλή DOHC κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου με χύτευση υπό πίεση. Με τους αυλούς εξαγωγής να ενσωματώνονται στην κυλινδροκεφαλή, καταργείται η ανάγκη για μία παραδοσιακή ανεξάρτητη πολλαπλή εξαγωγής.
Μία αθόρυβη καδένα χαμηλών τριβών κινεί τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της τετραβάλβιδης κεφαλής. Ο μηχανισμός των εκκεντροφόρων δεν απαιτεί συντήρηση σε όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Για πρόσθετη μείωση βάρους, χρησιμοποιούνται νέοι κοίλοι εκκεντροφόροι με λεπτά τοιχώματα.
Οι βαλβίδες εξαγωγής έχουν πλήρωση νατρίου προς όφελος της απόδοσης, των μειωμένων ρύπων και της ισχύος. Ένας θάλαμος μέσα στη βαλβίδα περιέχει νάτριο που ψύχεται από τον αυλό ψύξης της εξαγωγής. Καθώς ο εκκεντροφόρος πλησιάζει στην κεφαλή της, το νάτριο βοηθά στην ψύξη ολόκληρης της βαλβίδας. Καθώς η βαλβίδα ψύχεται εσωτερικά, καταργείται η ανάγκη για εμπλουτισμό του μίγματος καυσίμου – κάτι συνηθισμένο για την ψύξη των βαλβίδων εξαγωγής των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Το πιο φτωχό μείγμα μειώνει τους ρύπους, βελτιώνει την κατανάλωση και αυξάνει την ισχύ.
Η κυλινδροκεφαλή περιλαμβάνει μικρότερα μπουζί M12, αντίθετα με τα συνήθη M14, για εξοικονόμηση χώρου και βάρους.
Το σύστημα Dual-VTC μεταβάλλει το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής ανεξάρτητα και συνεχώς για βελτιστοποιημένη καύση σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Υπό ελαφρά φορτία, η επικάλυψη των βαλβίδων μπορεί να αυξηθεί για μείωση των απωλειών της ροής και βελτίωση της απόδοσης καύσης. Όταν οι στροφές είναι χαμηλές και το φορτίο του κινητήρα υψηλό, όπως στην αρχική φάση της επιτάχυνσης, η επικάλυψη αυξάνεται για να ενταθεί το φαινόμενο της σάρωσης, κάτι που βελτιώνει τη ροπή και την απόκριση. Όταν οι στροφές αλλά και το φορτίο είναι υψηλά, όπως κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης με τέρμα γκάζι, η επικάλυψη των βαλβίδων μειώνεται για αύξηση της ισχύος με τη βελτίωση της εισαγωγής και της σάρωσης.
Άμεσος Ψεκασμός Ο άμεσος ψεκασμός επιτρέπει την αύξηση της ροπής σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη κατανάλωση. Το σύστημα περιέχει μία συμπαγή, υψηλής πίεσης αντλία άμεσου ψεκασμού που επιτρέπει υψηλή παροχή καυσίμου, ενώ ο μεταβλητός έλεγχος της πίεσης βελτιστοποιεί τη λειτουργία ψεκασμού. Ένα μπεκ πολλαπλών οπών διανέμει το καύσιμο απευθείας σε κάθε κύλινδρο αντί στον αυλό εισαγωγής, όπως συμβαίνει στα συμβατικά συστήματα ψεκασμού στον αυλό, με αποτέλεσμα πιο αποδοτική καύση.
Τα μπεκ πολλαπλών οπών παράγουν το ιδανικό μίγμα καυσίμου / αέρα στους κυλίνδρους για βελτιωμένο έλεγχο καυσαερίων. Με βάση τις λειτουργικές συνθήκες, το σύστημα άμεσου ψεκασμού μεταβάλλει τη λειτουργία του ώστε να επιτυγχάνονται άριστες επιδόσεις. Σε κρύες εκκινήσεις, το καύσιμο ψεκάζεται στους κυλίνδρους κατά τη φάση της συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει μερικώς τη δημιουργία φαινομένου διαστρωματικής καύσης που βελτιώνει την εκκίνηση του κινητήρα και μειώνει τις εκπομπές ρύπων πριν φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
Μόλις ο κινητήρας φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, ψεκάζεται καύσιμο κατά τη διάρκεια της εισαγωγής με αποτέλεσμα μέγιστη ισχύ και απόδοση καυσίμου. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ενός πιο ομοιογενούς μίγματος καυσίμου / αέρα μέσα στον κύλινδρο κάτι στο οποίο συμβάλλει και η σχεδίαση των αυλών εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού. Αυτό βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση, ενώ η πρόσθετη ψύξη λόγω του εισερχόμενου καυσίμου αποτρέπει την κρουστική καύση.
Τεχνολογία μείωσης τριβών Και οι δύο νέοι βενζινοκινητήρες του νέου Civic χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες μείωσης τριβών, σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την απόδοση του κινητήρα. Οι εξωτερικές ποδιές των αλουμινένιων εμβόλων φέρουν επικάλυψη χαμηλής τριβής με χρήση ειδικής πατέντας. Σαν αποτέλεσμα, μειώνεται η συνολική τριβή καθώς τα έμβολα κινούνται μέσα στους κυλίνδρους.
Η μηχανουργική κατεργασία (plateau honing) μειώνει ακόμα περισσότερο τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Πρόκειται για μία διαδικασία δύο σταδίων που χρησιμοποιεί δύο διαδικασίες λείανσης αντί για τη μια συμβατική. Η διαδικασία αυτή βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη αντοχή του κινητήρα απέναντι στη φθορά.
Λιπαντικό χαμηλού ιξώδους (0W-20), μία ειδική βαλβίδα εκτόνωσης αντλίας λαδιού δύο σταδίων, τσιμούχες λαδιού χαμηλών τριβών, ειδική σχεδίαση ελατηρίου λαδιού χαμηλής αντίστασης, ιμάντας χρονισμού χαμηλών τριβών και ένας στρόφαλος ελαφρού βάρους συμβάλλουν επίσης στην άριστη συνολική λειτουργική απόδοση.'
-
Αυτό με το service minder μου την έχει βαρέσει. Ενώ ξεκινάει 320 μέρες πέφτει λες και το πάω σε πίστα κάθε μέρα. 120μέρες μου λέει τώρα και ούτε 1,5 μήνας δεν έχει περάσει!!!! WTF..... Υπενθυμίζω οτι έχω το 1,5 sport...... Τέλη Αυγούστου το πήγα για service (μετά απο τις διακοπές) και έχουμε αρχές Οκτώβρη. 200μέρες έφυγαν νερό χαχαχαχαχα. Κάθε 3-4 μήνες λάδια θα αλλάζω? Οδηγική συμπεριφορά είναι κυρίως πόλη και κάνω κανα δυο ανοίγματα κάθε μέρα. Αυτά..... Έσείς με το 1,5 sport και πάνω κάτω με την ίδια οδηγική συμπεριφορά με εμένα, κάθε πότε σας βγάζει service? Αν συνεχίσει έτσι με βλέπω να το πουλάω. Ενδιαφέρεται κανείς?
-
Μου το είχαν πει από τη Χοντα ότι 'το αμάξι θα σε φέρνει για διάφορες εργασίες 2 και 3 φορές το χρόνο σε αντίθεση με τα Οπελ που συστεγάζονται που σε φέρνουν 1 και καλή. Κατά τη γνώμη μας καλύτερο είναι το σύστημα της Χόντα. Άσε που στην τελική σούμα τα ίδια περίπου πληρώνεις.' Έτσι μου είπε ο διευθυντής του συννεργείου φεύγοντας από το πρώτο σερβις για να μην τρομάξω...χαχαχα
Εντέλει, εγώ σε 13 μήνες κατοχής έχω πάει 1 φορά για σερβις Α (λάδια-φίλτρο) και 1 φορά 3-4 μήνες μετά για σερβις Β (έλεγχος διάφορων πραγμάτων). Το κόστος ήταν 90κάτι για το Α και 30κάτι ευρώ για το Β.
-
Καλημέρα. Το πρώτο service το έκανα στους 11μιση μήνες έχοντας 8000 χλμ. με την ένδειξη ΑΒ (λάδια-φίλτρο, φίλτρο καμπίνας και γενικό τσεκ) και κόστος 40 € (μόνο εργατικά πληρώνω λόγω εγγύησης!). Έχουν περάσει 7 μήνες και έχω ακόμα 110 μέρες, έχοντας κάνει 6500 χλμ. Η χρήση μου όμως είναι όμως μικρή και 70% εκτός πόλης.
-
Και εμένα το 1,5 sport μου έβγαλε το ΑΒ στους 12 μήνες ακριβώς και 7500 χλμ στο οδόμετρο . Κόστος στα 128 € αν θυμάμαι καλά. Η χρήση μικτή , αν και τα χλμ που αφορούν την πόλη δεν είναι σε μποτιλιάρισμα αλλά περιφερειακά της πόλης . Τέλος Ιουλίου έγινε το σέρβις , θα δω σήμερα - αύριο πόσες μέρες αναγράφει το service minder και θα επανέλθω.
-
Εμένα μου έβγαλε το Α στα 6000χλμ 70€ το ΑΒ στα 11000χλμ 120€ όπου και έκλεισε χρόνο. Συνολικό ετήσιο 190€ περίπου. Τώρα είμαι στην φάση που περιέγραψα παραπάνω. 120 μέρες μου μένουν και το πήγα ενα μήνα πριν για service 1500 χλμ επιπλεόν έχω κανει σε αυτό το διάστημα και τα χλμ είναι κυρίως πόλη. 10% να είναι εκτός πόλης. Περίεργο μου φαίνεται που θέλει τόσο συχνά αλλαγή λαδιών. Εδω σε άλλες μάρκες λένε αλλαγή λαδιών σε 30κ χλμ (όχι οτι θα το εμπιστευόμουν αλλά....)
-
Ψιλό άσχετο αλλά μου κάνει εντύπωση να βγάζει ότι θέλει φίλτρο καμπίνας στα 8000χλμ και 1 έτος.
-
Μάλλον έχει να κάνει με τις εκάστοτε συνθήκες καθώς εμένα στους 13 μήνες (με χρήση clima τουλάχιστον τους 12 συνεχώς) δεν έχει βγάλει ακόμη τέτοια απαίτηση.
Μου αρέσει αυτό γιατί σημαίνει ότι το σύστημα όντως προσαρμόζεται και 'διαβάζει' τις συνθήκες αντί να είναι απλά ένα χρονόμετρο!
-
Και 3000 χιλιόμετρα και 8000 χιλιόμετρα μπορεί να έχουν τις ίδιες ώρες λειτουργιας. Και προς θεού ιεροσυλία 1500 sport να κάνει δρομολόγια κουζίνα λουτροκαμπινε. Λίγο ελεος στα μοτέρ και στα αλογατα. Και μετά φταίει ο Σαρακάκης. Καημένε άνθρωπε.!!!!
-
Σιγά μην το σκεπαζουμε κιόλας μην κρυώσει!
-
7100 χλμ. σε 7 μήνες και δείχνει άλλες 130 ημέρες για σέρβις. Κάνετε πολύ χρήση σε πόλη, σταμάτα-ξεκίνα, άναψε-σβήσε. Αυτός είναι ο λόγος που σας στέλνει συχνά για σέρβις. Aυτό το high tech μοτέρ θέλει και ψηλές στροφές λειτουργίας και βενζίνη 100 οκτανίων καμιά φορά.
-
Παίδες,καλημέρα...και καλό χειμώνα από τα βροχερά Γιάννενα! Λοιπόν, το maintance minder κάνει άψογα την δουλειά του, οπότε πρόταση μου, ακολουθήστε το ευλαβικά για να μακροημερεύσει το αυτοκίνητο σας! Εν συνεχεία, έχει κανείς γνώση αυτής της αναβάθμισης...ή κάποια παρόμοιας, γιατί μου φαίνεται πολύ ελκυστική για να είμαι ειλικρινής!!!
-
Μου απάντησαν άμεσα οι άνθρωποι...χρειάζονται το αυτοκίνητο εκεί για να έχουμε ένα τέλειο αποτέλεσμα, οπότε με προ΄τρεψαν αν βρω έναν tuner εδώ και να επικοινωνήσει αυτός μαζί τους, εάν έχει θέμα με το software! Οπότε, νέο ερώτημα....γνωρίζεις κάποιος κάποιον καλό tuner; Ευχαριστώ!
-
Μου απάντησαν άμεσα οι άνθρωποι...χρειάζονται το αυτοκίνητο εκεί για να έχουμε ένα τέλειο αποτέλεσμα, οπότε με προ΄τρεψαν αν βρω έναν tuner εδώ και να επικοινωνήσει αυτός μαζί τους, εάν έχει θέμα με το software! Οπότε, νέο ερώτημα....γνωρίζεις κάποιος κάποιον καλό tuner; Ευχαριστώ!
Η εγγύησή σου δε σε απασχολεί;
Νέο Honda Civic 2017