Επειδή από όσα διάβασα είστε αρκετά ενημερωμένοι, θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την διαφορά κόστους μεταξύ πολλαπλών συνδέσμων και ημι άκαμπτου. Αλλού διάβασα για 500 ευρώ και αλλού 1700 ευρώ διαφορά τιμής των πολλαπλών (ακριβότεροι) από τον ημι άκαμπτο.
Τι εννοείς 'διαφορά κόστους'? Σε ποιόν, στον κατασκευαστή? Εαν λές πόσο πιο ακριβά κοστίζει σε ένα κατασκευαστή η πολλαπλών συνδέσμων από την ημι-ακαμπτο, αυτό ΔΕΝ το ξέρει ΚΑΝΕΙΣ, παρά μόνο ελάχιστοι άνθρωποι που εργάζονται για την Ford.
Σε άλλο θέμα, την Τρίτη πάω το Κούγκα για την ανάκληση 18S39 που αφορά τον συμπλέκτη και ενδεχόμενο πατινάρισμα και τελικά την πρόωρη φθορά του (καταστρέφεται και θέλει αλλαγή). Το αρνητικό είναι ότι ΔΕΝ με ενημε΄ρωσαν ΟΥΤΕ από την Ford, ούτε από την Βελμάρ αλλά η ανάκληση ΔΕΝ υπάρχει ούτε στο Ford ETIS (και στην επίσημι ιστοσελίδα της Ford Motor Hellas). Την βρήκα τελείως τυχαία από την εφαρμογή FORD PASS στο κινητό μου! Επικοινώνησα με την Βελμάρα και μου επιβεβαίωσαν ότι ισχύει.
Η ανάκληση αφορά αναβάθμιση λογισμικού που ανιχνεύει την ολίσθηση του συμπλέκτη, ώστε να μην υπερθερμανθεί και χαλάσει.