-
Ναι την καινούργια πλατφόρμα εννοώ. Κρίμα καινούργιο αυτοκίνητο στα 20χιλιάδες€€ σε μια καλή έκδοση με πλατφόρμα του 2000
-
@ Γιωργο-i20 δεν γνωριζω....λογικα εχει ακομα ψωμια να φαει μεχρι το facelift.....
@jorge-greek
Οντως ειναι παλαια, οπως τα λες... αλλα αυτο δεν πιστευω πως σημαινει και χρηση παλαιων υλικων,
Δηλαδη, εχει την παλια αρχιτεκτονικη διαταξη των δοκων και τα σημεια ενισχυσης αλλα με νεα υλικα (χαλυβες υψηλης αντοχης) στα σημεια οπου βλεπουν οτι χρειαζεται.
Το ιδιο εγινε και με το νεο duster. Δες πως ηταν για παραδειγμα το παλαιο στο crash test και το νεο, με την ιδια πλατφορμα αλλα πιο συγχρονα υλικα.
-
Η νέα πλατφόρμα θα αργήσει . Λογικά φέισλιφτ θα κάνει φέτος το 3 και το 3 αιρκρός του χρόνου .
Νέο πάτωμα θα αργήσει , θα βγεί σε 4 χρόνια με το νέο μοντέλο γιατί πάντα η σιτροέν αλλάζει στο φέις λίφτ του πεζώ και τανάπαλιν .
Οσο για το 5 αιρκρος το βλέπω όπως βλέπω και το γκράντλαντ , αλλά δεν ξέρω αν θέλω πλέον τόσο μακρύ αυτοκίνητο . Αλλωστε έρχονται τα Καπτούρ και 2008 που είναι μεγαλύτερα από το 3 αλλά όχι πολύ .
-
@Lap: Τa LED όντως είναι μεγάλο φάουλ της εταιρεία, ειδικά εν έτη 2019 και όταν όλοι οι ανταγωνιστές τα προσφέρουν ώς έξτρα (και με λογικό κόστος). Ο ψηφιακός πίνακας καλοδεχούμενος, αλλά όχι απαραίτητος...ενώ τα LED είναι.
Το μπλεδάκι στο βίντεο στα σπάει σαν χρώμα...το αγαπημένο μου!
-
Γιατί τα LED τα θεωρείς απαραίτητα; Τι προσφέρουν;
-
Τα led ειναι δυνατα φωτα,ειναι καλα για βραδυ
-
Εγω που τα εχω στο μικρο....οταν παω στο μεγαλο γαλλικο....τα φωτα του ειναι σαν κερακια.,...μπροατα στα led....
-
Γιατί τα LED τα θεωρείς απαραίτητα; Τι προσφέρουν;
Πολύ πολύ καλύτερο φωτισμό. Οπότε στην Ελλάδα που το 90% των δρόμων είναι υποφωτσμένοι (αρκεί μια επαρχιακή διαδρομή το βράδυ για να καταλάβεις), τα LED είναι ίσως το σημαντικότερο στοιχείο ασφάλειας και ξεκούραστης οδήγησης του έξτρα εξοπλισμού.
Επίσης, το θεωρώ απαράδεκτο εν έτη 2019 να μην προσφέρονται ούτε ώς έξτρα, δεν είναι καμία φοβερή τεχνολογία...πλέον έχουμε φώτα laser (bmw), τα LED είναι τεχνολογία που έχοουν μέχρι και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης (π.χ. Ignis). Εαν όχι LED΄, έστω Ξένον...αλλά είναι αστείο να μιλάμε ακόμα για φώτα αλογόνου (μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο οι 2 βασικότεροι λόγοι που θέλω να αλλάξω ο Κούγκα).
ΥΓ: Εαν μιλάμε για κίνηση αποκλειστικά στην πόλη, τα LED δεν είναι απαραίτητα.
-
Υπαρχει ως εξτρα η επιλογη να πηγαινεις μονιμα με την μεγαλη σκαλα των φωτων (και να την ριχνει αυτοματα οταν χρειαζεται),ανυπομονω να το δοκιμασω
-
Το εχω αυτο στο μικρο....ειναινπολυ πρακτικο σε επαρχιακους δρομους....γινεται η μερα νυχτα...
Οταν ομως υπαρχουν απεναντι καποιοι καθυστερει ενα κλικ με αποτελεσμα να σου παιζουν τα φωτα οι απεναντι συνεχως
-
...Εαν όχι LED΄, έστω Ξένον...αλλά είναι αστείο να μιλάμε ακόμα για φώτα αλογόνου (μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο οι 2 βασικότεροι λόγοι που θέλω να αλλάξω ο Κούγκα)...
Αυτοί είναι οι λόγοι που θέλεις να αλλάξεις το Κούγκα; Εντυπωσιακό.
Δύο λόγοι που ποτέ δεν θα με έβαζαν σε διαδικασία να αλλάξω αυτοκίνητο.
-
Εγω συμφωνων μς το Φανη.
Αν οδηγησεις σε full led εργοστασιακα....μετα ολα φαινονται χαλια.
-
Για όσους οδηγούν βραδινές ώρες πιθανά να αξίζουν.
-
Το εχω αυτο στο μικρο....ειναινπολυ πρακτικο σε επαρχιακους δρομους....γινεται η μερα νυχτα...
Οταν ομως υπαρχουν απεναντι καποιοι καθυστερει ενα κλικ με αποτελεσμα να σου παιζουν τα φωτα οι απεναντι συνεχως
στο aircross δουλεύει υποδειγματικά!Κανένα πρόβλημα στην λειτουργία του!
-
Τι πράγμα δουλεύει υποδειγματικά στο Aircross; Πείτε και σε μένα ρε σεις που δεν τα ξέρω αυτά!
-
Αυτοί είναι οι λόγοι που θέλεις να αλλάξεις το Κούγκα; Εντυπωσιακό.
Δύο λόγοι που ποτέ δεν θα με έβαζαν σε διαδικασία να αλλάξω αυτοκίνητο.
Τα φώτα λιγότερο (το μέγεθος περισσότερο με ενοχλεί), αλλά το κιβώτιο ειναι ο βασικότερος λόγος κ πολύ σημαντικός για εμένα...δεν ξανακάνω το λάθος να πάρω αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο! Το έχω σιχαθεί πλέον!!
-
Και εχεις και καλο κιβωτιο....πανε σε παλια γαλλικα....θα τρελαινοσουν
-
Και εχεις και καλο κιβωτιο....πανε σε παλια γαλλικα....θα τρελαινοσουν
Μέτριο κιβώτιο έχω...καλά σε παλιά Γαλλικά απλά δεν υπάρχει το κιβώτιο, είναι διακοσμητικό...αχχαχα!! Οδηγούσα για 6 μήνες (όταν πήρα το δίπλωμα, το 1993) έαν Citroen Axel (για όποιο θυμάται)...ότι σχέση και να είχες (από τις 4 που είχε) ο λεβιές ήταν μόνιμα στο κέντρο και κουνιόταν προς όλες τις κατευθύνσεις σαν ξεχαρβαλωμένος!
Με ενοχλεί πλέον η όλη διαδικασία, που για να πάω π.χ. στην δουλειά που πρέπει να βάλω 1η-νεκρά καμία 30αρια φορές και να πατήσω ισάριθμες φορές τον συμπλέκτη....μεγάλη κούραση χωρίς λόγο. Κανονικά θα έπρεπε να έχουν καταργηθεί τα χειροκίνητα κιβώτια χρόνια τώρα, όπως καταργήθηκε το χειροκίνητο αβάνς....η ίδια μπούρδα είναι!
-
Τελικα ειμαστε οι μονοι στην Ευρωπη που θελουμε χειροκινητα κιβωτια επειδη ειμαστε χεραδες με 1200 κυβικα αυτοκινητα, και οι μονοι που μας βαζουνε βενζινη λες και ειμαστε κουλοι...
Εννοειται ευκολια το αυτοματο, συμφωνω. Ειναι σαν ανεβαινεις με ασανσερ πολυκατοικια και ο αλλος να θελει να ανεβει με τα ποδια.
-
Εγώ πιστεύω ότι κυρίως έχει να κάνει με το επιπλέον κόστος αγοράς και την άγνοια (άρα φόβο... τι είναι το αυτόματο, πως πάει, πόσο εύκολα χαλάει, δεν το έχω μάθει - θα μπορώ να οδηγήσω αυτόματο?, γιατί κουλός είμαι και δεν μπορώ να αλλάζω ταχύτητες, κλπ. τέτοιες σκέψεις που με ένα τεστ drive φεύγουν). Μετά από αυτά παίζει και μερικές φορές ο εγωισμός και ορισμένοι νομίζουν(με) ότι κάνουμε καλύτερες αλλαγές, όταν στο 99% των οδηγών το αυτόματο κάνει πιο καλές και σωστές αλλαγές!
Και το λέω όντας τελείως ενάντια στα αυτόματα κιβώτια (βέβαια ήμουν και 23 ετών τότε) μέχρι που οδήγησα αρκετά μια ε36 αυτόματη και άλλαξα τελείως γνώμη....απο πολέμιος έγινα υπέρμαχος και με κιβώτιο τεχνολογίας του '90.
Citroen C3 Aircross 2018