-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Όντως τα 2εκ μεγαλύτερου πλάτους της Corvette είναι τεράστιο πρόβλήματο 1.77 με το 1.87 δεν το λες και 2 εκ. διαφορά...
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Φίλε μην το ταλαιπωρείς. Εάν σου βγαίνουν τα 'κουκιά' και έχεις καλύψει τις απορίες σου σχετικά με το αυτοκίνητο να το πάρεις... Συνειδητοποιημένα λες ότι γνωρίζεις τα περί τελών, ασφάλειας κ.λπ. οπότε προχώρα. Προσωπικά αυτό που θα με έβαζε σε σκέψεις θα ήταν εάν θα κατάφερνα να το πουλήσω (και πόσο φυσικά) όταν θα ερχόταν το πλήρωμα του χρόνου και δεν θα με εξυπηρετούσε πλέον. Γιατί λάβε υπόψιν σου το ότι γενικά το θέμα 'αυτοκίνητο με πολλά κυβικά' είναι πλέον η εύκολη λύση για τα οικονομικά του κράτους. Τί θα το κάνεις αν π.χ. (και μακριά από εμάς) διπλασιασθούν τα τέλη κυκλοφορίας η επιβληθεί σε μόνιμη βάση κάποια εισφορά για τα αυτοκίνητα αυτά; Το συγκεκριμένο πάντα θα 'ερωτοτροπεί' με αυτούς τους κινδύνους λόγω κυβικών, αλλά και λόγω ρύπων (που είναι και της μόδας πλέον)... Σε τέτοια περίπτωση το πιο πιθανό είναι να εγκλωβίσεις το κεφάλαιο που θα δαπανήσεις...Coupea το ίδιο θα σου έγραφα και εγώ.
Είναι από τα αυτοκίνητα εκείνα που πρέπει να έχεις το κόλλημα ή απλά να το έχεις απωθημένο για να το πάρεις. Δεν αποτελεί την πιο λογική επιλογή (για να μη πω καθόλου). Αν όμως υπερτερεί η επιθυμία να το αποκτήσεις, τότε αποδέχεσαι τους περιορισμούς, τους συμβιβασμούς, ακόμα και τις όποιες αναποδίες ενδεχομένως θα αντιμετωπίσεις και προχωράς στην αγορά του.
Γνώμη μου, βάλε όσο μπορείς τον ενθουσιασμό στην άκρη και ζύγισε με βάση τα δικά σου κριτήρια όσο πιο αντικειμενικά γίνεται τα υπερ και τα κατά πριν πάρεις την όποια απόφαση.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σίγουρα θα ρωτήσω για το κόστος πίθανών ζημιών.
Ζητάω συγνώμη για το ''φλώρος'' που ανέφερα .Το όνομα της Πόρσε μεγάλο , αλλά δεν είναι κάτι το ονειρικό.
Το corvette θα το πάρω στα 21 με 22χιλ .Θα κρατήσει το κουπέ.Εχει σέρβις λάδια μπουζι φίλτρο 180 ευρώ και το μεγάλο σέρβις που έχει ήδη γίνει 380 ευρώ.Ιμάντας τακάκια και όλα τα φίλτρα ακόμα και καμπίνας.Αυτά όχι Σαρακάκης αλλά στο συνεργείο που αναφέρθηκε και με εισαγωγής ανταλακτικά .Ασφάλεια μικτή 500γιούρια το εξάμηνο και 600 ευρώ για αγορά ελαστικών μέσω διαδικτύου.245/45-17 και 295/40-18.112,11 το ένα γιούρια μπροστα και 196 πίσω.
Το εσωτερικό πραγματικά δεν είναι ότι καλύτερο ενω το τιμόνι απαράδεκτο στην όψη και στην χρήση.Θυμίζει toyota celica . Δεν ξέρω αν έχει διαρροές νερού στην καμπίνα αφού είναι targa και η ευκολία στην εξυπηρέτηση του πωλητή με την τιμή με βάζει σε σκέψεις.
Σε σκέψεις με βάζει και αντιδραση του περιβάλλοντός μου. .Εδώ ήδη άρχισαν οι κακίες πίσω απο το πληκτρολόγιο .Ποιες κακίες μωρέ, άσε την μύγα κάτω
Η κορβέτα είναι σούπερ αν και εφόσον είναι χειροκίνητη θα σου πρότεινα να την οδηγήσεις πρώτα, μέχρι ένα πλυντήριο για πλύσιμο και έλεγχο διαρρόων στην targa που κα πάλι δεν νομίζω να παίζει πρόβλημα, για να δείς αν το σασμάν είναι του γούστου σου γιατί η αλήθεια είναι πως δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Βαρύς συμπλέκτης και δύσκολο κούμπωμα αναφέρονται σαν μειονεκτήματα του σε τέστ του αμερικάνικου τύπου. Και πριν πεις τι ξέρουν τα αμερικανάκια, μιλάω για petrolheads που λατρεύουν τα χειροκίνητα και όχι για την θεία από το Σικάγο που πάει στο Giga Mall για ψώνια με το Accord της και έχει να οδηγήσει stick από το 1960 που έβγαλε το δίπλωμα. -
Coupea ασε να λενε κακιες τις κακιες τους απο την στιγμη που πληρωνεις ΕΣΥ και θα το φχαριστιεσαι ΕΣΥ δεν πεφτει ο λογος σε κανενα, περαν της συζυγου . Απο εκει και περα ζυγιζεις τα πραγματα πως εχουν, αν τα βγαζεις οικονομικα, ποσα χλμ θα κανεις περιπου, κλπ.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Coupea ασε να λενε κακιες τις κακιες τους απο την στιγμη που πληρωνεις ΕΣΥ και θα το φχαριστιεσαι ΕΣΥ δεν πεφτει ο λογος σε κανενα, περαν της συζυγου . Απο εκει και περα ζυγιζεις τα πραγματα πως εχουν, αν τα βγαζεις οικονομικα, ποσα χλμ θα κανεις περιπου, κλπ.Απο τη στιγμή, όμως, που ρώτησε δημόσια ΕΜΑΣ, έχουμε δικαίωμα και κακίες να λέμε και να έχουμε και λόγο.
Φυσικά συμφωνώ με τους υπόλοιπους οτι είναι απο τις χειρότερες αγορές που μπορεί να κάνει κάποιος. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Coupea ασε να λενε κακιες τις κακιες τους απο την στιγμη που πληρωνεις ΕΣΥ και θα το φχαριστιεσαι ΕΣΥ δεν πεφτει ο λογος σε κανενα, περαν της συζυγου . Απο εκει και περα ζυγιζεις τα πραγματα πως εχουν, αν τα βγαζεις οικονομικα, ποσα χλμ θα κανεις περιπου, κλπ.
Απο τη στιγμή, όμως, που ρώτησε δημόσια ΕΜΑΣ, έχουμε δικαίωμα και κακίες να λέμε και να έχουμε και λόγο.
Φυσικά συμφωνώ με τους υπόλοιπους οτι είναι απο τις χειρότερες αγορές που μπορεί να κάνει κάποιος.Καλα λοιπον, θα γυρισω τα γνωστα μια SL απο μενα
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type=
να τα εχει και μαζεμενα -
Φίλε θα σου πω και εγώ την άποψή μου..
Ακόμα και το να μπεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο αποτελεί όνειρο για τουλάχιστον 6-7.000.000 Έλληνες..όποιος έχει μεράκι με το αυτοκίνητο και πει το αντίθετο λέει ψέματα...το αυτοκίνητο δεν γίνεται να μην είναι καλό...ακόμα και αν βγάλει κάποια βλάβη κάποια στιγμή, αυτό για εμένα δε σημαίνει ότι δεν είναι καλό..δε μπορεί ένα σχεδόν super car να μην έχει καλή ποιότητα κατασκευής...επίσης κάθε super car δε μπορεί παρά να είναι πολύ μπροστά από οτιδήποτε συμβατικό σαν σύνολο (γνώμη μου)...είναι όμως άλλο πράγμα να αγοράσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο και άλλο να το συντηρείς σε βάθος χρόνων...Εγώ οδηγώ ένα ταπεινό vw polo 1.2 tsi αλλά ο father τον Νοέμβριο αγόρασε μια Jaguar XF..μπορώ να σου πώ ότι μια σχετικά καλή ασφάλεια μικτή κάνει 2.350 (απλή περίπου 1.200) ευρώ το χρόνο..το σηματάκι το πλήρωσε 800 ευρώ...το μάνουαλ λέει ότι μια φορά το χρόνο ή κάθε 16.000 θέλει service πράγμα το οποίο σημαίνει δυο πράγματα 1) ό,τι πρέπει να το πας σε εξουσιοδοτημένο που δεν υπάρχουν και πολλά, 2) ό,τι κοστίζει σίγουρα αρκετά ευρώ...επίσης, μια μέρα που το πήρα και πήγα εκδρομή και φιλοτιμήθηκα να το φουλάρω πλήρωσα 130 ευρώ...και σκέψου ότι το XF είναι μόλις 3.000 cc...φυσικά για τον father που, ακόμα και τέτοιες εποχές, τυγχάνει η επιχείρηση να πηγαίνει καλά, αυτά τα χρήματα δεν είναι πολλά..ούτε καν αρκετά...για το μέσο έλληνα όμως (όπως είμαι και εγώ) αυτά τα χρήματα είναι πολλά...δεν αρκεί να κόψεις μια εβδομάδα από τις διακοπές σου όπως είπε κάποιος φίλος..θέλει αρκετά περισσότερα...για εμένα το αυτοκίνητό μας πρέπει να το ευχαριστιόμαστε και όχι να σκεφτόμαστε αν θα πατήσω παραπάνω το γκάζι πόσο θα κάψει ή μήπως ο μαστροκώστας μου κάνει κάνα μερεμέτι και γλιτώσω την αντιπροσωπεία ή να το έχω στο γκαράζ να το βλέπω...το αυτοκίνητο για να το ευχαριστιόμαστε πρέπει να απασχολή το πολύ το 8-10% του ετήσιου προϋπολογισμού μας...τώρα αν έχεις αυτή την οικονομική άνεση χτύπατο..σίγουρα είναι -
Δε νομίζω οτι το συγκεκριμένο αποτελεί όνειρο στις εποχές μας.
Σκέψου οτι το polo σου με μερικά καλά extras μπορεί να κοστίσει αρκετά περισσότερα απο την corvette για την οποία μιλάμε.
Εγώ την έχω στο μυαλό μου σαν εφιάλτη, τουλάχιστον τη συμβίωση μαζί της. -
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καλα λοιπον, θα γυρισω τα γνωστα μια SL απο μενα
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type=
να τα εχει και μαζεμεναΚούκλα η sl και η μοναδική μερσεντα που θα αγόραζα.Το πρόβλημα για μένα δεν είναι(ξυπνάω και κοιμάμαι με την σκέψη καρφωμένη σε μια 640/650) ούτε το κόστος απόκτησης(πλέον με 30 χιλιάρικα αγοράζεις αυτοκίνητα που κάποτε αποτελούσαν όνειρο) ούτε και το κόστος χρήσης(για εναν εργένη λύνεται σχετικά εύκολα), αλλά το τι έχουν καταντήσει να συμβολίζουν τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Προσωπικά βλέποντας φίλους να μένουν άνεργοι και να δυσκολεύονται να επιβιώσουν μου ειναι δύσκολο να αγοράσω τέτοιο αυτοκίνητο.Η περιφορά του εγώ μου στο δρόμο είναι ζήτημα που με αφήνει αδιάφορο αυτή τη στιγμή.
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Φίλε θα σου πω και εγώ την άποψή μου..
Ακόμα και το να μπεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο αποτελεί όνειρο για τουλάχιστον 6-7.000.000 Έλληνες..όποιος έχει μεράκι μεEισαι λιγο υπερβολικος.Δεν εινα Ferrari/Lambo.
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι(ξυπνάω και κοιμάμαι με την σκέψη καρφωμένη σε μια 640/650) ούτε το κόστος απόκτησης(πλέον με 30 χιλιάρικα αγοράζεις αυτοκίνητα που κάποτε αποτελούσαν όνειρο) ούτε και το κόστος χρήσης(για εναν εργένη λύνεται σχετικά εύκολα), αλλά το τι έχουν καταντήσει να συμβολίζουν τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Προσωπικά βλέποντας φίλους να μένουν άνεργοι και να δυσκολεύονται να επιβιώσουν μου ειναι δύσκολο να αγοράσω τέτοιο αυτοκίνητο.Η περιφορά του εγώ μου στο δρόμο είναι ζήτημα που με αφήνει αδιάφορο αυτή τη στιγμή.
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
Γιατί πρέπει να προσαρμοζόμαστε στο περιβάλλον που ζούμε.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
Έλα μου ντε!! Να μην προκαλέσουμε το κοινό αίσθημα? To hell και το κοινό αίσθημα και όλοι οι κομπλεξάρες εκεί έξω!!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
Γιατί πρέπει να προσαρμοζόμαστε στο περιβάλλον που ζούμε.
επειδή ο μπατζανάκης του είναι κομπλεξικός δεν θα αγοράσει κάτι που μπορεί??
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
Γιατί πρέπει να προσαρμοζόμαστε στο περιβάλλον που ζούμε.
Γιατι;Το περιβαλλον θα πληρωσει για το αμαξι του για να εχει δικαιωμα γνωμης;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο.Αν μπορεις γιατι να μην το κανεις???Επειδη δεν μπορουν και οι αλλοι???
Γιατί πρέπει να προσαρμοζόμαστε στο περιβάλλον που ζούμε.
Να την πάρει και ας κυκλοφορεί με τύπου Smart τις καθημερινές όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Έτσι ναί.
Αλλά δε γίνεται να έχεις για μοναδικό αυτοκίνητο κάτι τόσο προκλητικό γιατί θα σου δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινότητά σου.@red_monster, BILL33
Δεν θα την αγοράσει όχι επειδή ο μπατζανάκης του είναι κομπλεξικός, αλλά γιατί θα δείξει κάτι που δεν είναι.
Για να έχεις τέτοια supercars, πρέπει να μπορείς να τα υποστηρίξεις οικονομικά και κοινωνικά. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Έτσι ναί.
Αλλά δε γίνεται να έχεις για μοναδικό αυτοκίνητο κάτι τόσο προκλητικό γιατί θα σου δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινότητά σου.@red_monster, BILL33
Δεν θα την αγοράσει όχι επειδή ο μπατζανάκης του είναι κομπλεξικός, αλλά γιατί θα δείξει κάτι που δεν είναι.
Για να έχεις τέτοια supercars, πρέπει να μπορείς να τα υποστηρίξεις οικονομικά και κοινωνικά.Δηλαδή οι κάθε λογής επίορκοι που συχνά κυκλοφορούν με τέτοια οχήματα πως ακριβώς τα υποστηρίζουν κοινωνικά και δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε άλλος? Σιγά τα ωά! 20.000+€ θα δώσει ο άνθρωπος! Τόσα έδωσα για μια 147 πριν 7 χρόνια!!
-
Ποτε δεν μου εκανε για σουπερκαρ η κορβετα.Το τι θελει να δειχνει προσωπικα δεν με ενδιαφερει απο την στιγμη που του αρεσει εκεινου.
-
Δε σχολίασα την corvette και αυτοκίνητα των 20000.
Σχολίασα το post του panos2171.Άλλωστε όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post μόνο για dream car δε μου κάνει το συγκεκριμένο.
-
-
Η Κορβέττα έχει επιδόσεις ενός σπορ σούπερκαρ, σε τιμή ενός καλού αυτοκινήτου με μικρό σχετικά όγκο παραγωγής.
Δεν είναι ντε φάκτο σούπερκαρ δηλαδής, σε αντίθεση με διάφορα άλλα πανάκριβα και περιορισμένης παραγωγής μοντελάκια. -
Τα πολλά χρόνια στερήσεων του μέσου έλληνα αφενός τον έχουν κάνει λιγούρη γενικώς με τα αυτοκίνητα, αφεδύο ιδιαίτερα επικριτικό έως κακό στους χαρακτηρισμούς του προς τα πρόσωπα που κατέχουν οχήματα μούρης και προβολής. Αν με μια τέτοια αγορά ανεβάζεις πολύ τον πήχυ στον κύκλο που κινείσαι, αυτό δεν είναι πάντοτε θετικό. Υπάρχει και η αρνητική του πλευρά.
-
Corvette C5 Z51 του '03.Αξίζει?