-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ωραία το παίρνω πίσω αυτο για τις BMW και δέχομαι οτι και αυτές είναι αναξιόπιστες.Ας ξεχάσουμε λοιπόν τα ονόματα. Το να χαρακτηρίσουμε όμως 'κελεπούρι' ενα αυτοκίνητο που μόλις πρωτοκυκλοφόρισε και να τρέξουμε με τυφλά μάτια να σκάσουμε 15.300 (5.200.000 δρχ) για τα το πάρουμε δεν το θεωρώ φρόνιμο. Σιγά μην κάναμε και προπαραγγελειες δηλαδή πριν δούμε καν φωτογραφίες του (υποκειμενικά άσχημου αυτού) αυτοκινήτου.
Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις ή να πάω κόντρα για την κόντρα, αναρρωτιέμαι πόσοι έχουν τρέξει να προπαραγγείλουν το Golf GTI έχοντας έτοιμα στην τράπεζα 30τόσες χιλιάδες ευρώ, χωρίς να έχουν καν διαβάσει ένα τεστ σε περιοδικό. Ομοίως και για τόσα άλλα νέα μοντέλα.
Σε απόλυτες τιμές 5 εκατομμύρια φαίνονται πολλά, όπως 2,5 εκατομμύρια για ένα piccanto ή ένα seicento φαίνονται λίγα. Τι παίρνεις όμως στη μία περίπτωση και τι στην άλλη;
Δίσκοι μπρος πίσω, 6 αερόσακοι, ηλ. κλιματισμός, μεγάλο αμάξωμα 4,5 μέτρων και αντίστοιχους εσωτερικούς χώρους, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρική ηλιοροφή, υποβραχιόνια μπρος-πίσω, TCS κλπ κλπ είναι πράγματα που σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας τα πληρώνεις πανάκριβα. Εν πάσει περιπτώσει, ποια τιμή θα θεωρούσες πολύ καλή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Μήπως την τιμή ενός Yaris ή ενός Polo; Η ΚΙΑ αποφάσισε να κάνει μπάσιμο στην αγορά ακολουθώντας επί τω βελτίω την τακτική της Hyundai: πολλές πωλήσεις με μικρό κέρδος=μεγάλα κέρδη. Ας τα βλέπει αυτά η Mazda που ενώ έβγαλε ένα εξαιρετικό μικρομεσαίο (3), το χρεώνει σαν μεσαίο (20.000+ για ικανοποιητικό εξοπλισμό) και πουλάει ένα κλάσμα των αυτοκινήτων που θα μπορούσε να πουλήσει.Ρε παιδιά, δέν είπα ποτε οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν αξίζει τα λεφτά του γι αυτά που προσφέρει. Είπα πολύ απλά όπως θα έλεγα και για οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο (όπως λέω και για την alfa GT που παρήγγειλα), οτι είναι πολύ νωρίς ακόμα να το χαρακτηρίσουμε 'κελεπούρι' .Αστο λίγο να περπατήσει και βλέπουμε.
Όσο για την xantia μου φίλε elteo όλα αυτά τα προβλήματα μου τα έβγαλε μετά απο 9 χρόνια (μοντέλο 93) και 195.000 χιλιόμετρα. Μακάρι και η GT να μην μου βγάλει τίποτα για 9 χρόνια όπως και η xantia.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Στο κατω κατω της γραφης, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα... To LX κοστιζει 13.500 ευρω, και εχει 2 ΑΒ, ΑΒΣ, Αιρ-κοντισιον, ηλ καθρεπτες και παραθυρα μπρος πισω, ΡαδιοCD και σχεδον ολα τα απαραιτητα. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Η ΚΙΑ? με 13.000 παιρνεις Γιαρις 1.3!!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη.
Ρε συ Σπύρο, τι είναι τα αυτοκίνητα για να τα αγοράζουμε με το μέτρο; 13 χιλιάρικα για 5 μέτρα, άρα είναι καλό, να το πάρουμε; Το άλλο κάνει 20 χιλιάρικα το μέτρο, δε μας συμφέρει...
Ε, δεν πάει έτσι.Μετράνε κι άλλα πράγματα.Και όχι μόνο το μέγεθος και ο εξοπλισμός.Φιλικά
Το αμαξι προφανως και δεν παει με το μετρο, και ποτε δεν ειπα τετοιο πραγμα. Ειπα οτι ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα
Δηλαδη, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και εχει και μεγαλο αμαξωμα για καποιον που το χρειαζεται. Το αμαξι κατ'εμε κοστολογηται σε μεγαλο βαθμο με βαση τα κυβικα... Αλλα απο κει και περα, ισχυει οτι οσο πιο μεγαλης κατηγοριας ειναι, τοσο πιο ακριβο... Δηλαδη 206Και ναι, ειναι πολυ πιθανο αν χρειαζομουνα ενα μεγαλο (5μετρα) αμαξι να επαιρνα ενα κέρατο με 1600 κυβικα και 13 χιλιαρικα. Εγω δεν ειμαι κολημενος με τις μαρκες. Δεν θα πω μαλακα εναν που πηρε ΒΜW 316 με 25.000 Αλλα εγω δεν θα το εκανα... Να παρω BMW γιατι? για να φοβαμαι μην την γρατσουνισουν-βουλιαξουν-γδαρουν, η για να σκαω 500αριες στο σερβις? Και επιπλεον να χαλαει καθε 3 και λιγο? Μπααααααα... καλυτερα ενα κέρατο, και τα 12.000 περισευμα να τα φαω στα μπουζουκια...Σπύρο, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Ο καθένας αγοράζει ό,τι τον ευχαριστεί. Αυτό προσπαθώ να πω. Αν σε καλύπτει ένα αυτοκίνητο 5μέτρων με 13.000, εγώ δε μπορώ να πω τίποτα. Να το πάρεις και να το χαρείς. Δε μπορείς όμως να μην παραδεχτείς ότι κάπου έχουν γίνει περικοπές ώστε να κρατηθεί ή τιμή σε αυτά τα επίπεδα. Έτσι δεν είναι;
Υ.Γ. Δεν έχω κόλλημα με κάποια μάρκα, το Sorento θα ήταν η επιλογή μου αν έπαιρνα τέτοιας κατηγορίας όχημα. Απλά θα γνώριζα ότι κάποια άλλη εταιρία θα μου έδινε καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία μεγέθους/κινητήρα, το οποίο όμως δε θα είχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω (πχ τσερόκι)
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Στο κατω κατω της γραφης, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα... To LX κοστιζει 13.500 ευρω, και εχει 2 ΑΒ, ΑΒΣ, Αιρ-κοντισιον, ηλ καθρεπτες και παραθυρα μπρος πισω, ΡαδιοCD και σχεδον ολα τα απαραιτητα. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Η ΚΙΑ? με 13.000 παιρνεις Γιαρις 1.3!!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη.
Ρε συ Σπύρο, τι είναι τα αυτοκίνητα για να τα αγοράζουμε με το μέτρο; 13 χιλιάρικα για 5 μέτρα, άρα είναι καλό, να το πάρουμε; Το άλλο κάνει 20 χιλιάρικα το μέτρο, δε μας συμφέρει...
Ε, δεν πάει έτσι.Μετράνε κι άλλα πράγματα.Και όχι μόνο το μέγεθος και ο εξοπλισμός.Φιλικά
Το αμαξι προφανως και δεν παει με το μετρο, και ποτε δεν ειπα τετοιο πραγμα. Ειπα οτι ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα
Δηλαδη, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και εχει και μεγαλο αμαξωμα για καποιον που το χρειαζεται. Το αμαξι κατ'εμε κοστολογηται σε μεγαλο βαθμο με βαση τα κυβικα... Αλλα απο κει και περα, ισχυει οτι οσο πιο μεγαλης κατηγοριας ειναι, τοσο πιο ακριβο... Δηλαδη 206
Και ναι, ειναι πολυ πιθανο αν χρειαζομουνα ενα μεγαλο (5μετρα) αμαξι να επαιρνα ενα κέρατο με 1600 κυβικα και 13 χιλιαρικα. Εγω δεν ειμαι κολημενος με τις μαρκες. Δεν θα πω μαλακα εναν που πηρε ΒΜW 316 με 25.000 Αλλα εγω δεν θα το εκανα... Να παρω BMW γιατι? για να φοβαμαι μην την γρατσουνισουν-βουλιαξουν-γδαρουν, η για να σκαω 500αριες στο σερβις? Και επιπλεον να χαλαει καθε 3 και λιγο? Μπααααααα... καλυτερα ενα κέρατο, και τα 12.000 περισευμα να τα φαω στα μπουζουκια...Σπύρο, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Ο καθένας αγοράζει ό,τι τον ευχαριστεί. Αυτό προσπαθώ να πω. Αν σε καλύπτει ένα αυτοκίνητο 5μέτρων με 13.000, εγώ δε μπορώ να πω τίποτα. Να το πάρεις και να το χαρείς. Δε μπορείς όμως να μην παραδεχτείς ότι κάπου έχουν γίνει περικοπές ώστε να κρατηθεί ή τιμή σε αυτά τα επίπεδα. Έτσι δεν είναι;
Υ.Γ. Δεν έχω κόλλημα με κάποια μάρκα, το Sorento θα ήταν η επιλογή μου αν έπαιρνα τέτοιας κατηγορίας όχημα. Απλά θα γνώριζα ότι κάποια άλλη εταιρία θα μου έδινε καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία μεγέθους/κινητήρα, το οποίο όμως δε θα είχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω (πχ τσερόκι)
Μεγαλο μερος απο τα λεφτα τα οποια γλυτωνεις, ειναι Διαφημιση, RND και αλλα πραγματα, τα οποια δεν τα κοβουνε απο το αμαξι σου. Δηλαδη δεν 'βλεπεις' διαφορα στο αμαξι... Απο κει και περα, ενα κέρατο, σιγουρα δεν συγκρινεται με μια 3αρα μπεμβέ(σε ολους τους τομεις κιολας). Αλλα το θεμα ειναι αν αξιζει τη διαφορα τιμης για να κινησαι στους ελληνικους δρομους...(γιατι αυτοι δεν καλυτερευουν μαζι με το ακριβο αμαξι) Κατα τη γνωμη μου καλυτερα φτηνο και συχνη αλλαγη, παρα μαζευω λεφτα για μπεμπα και την αλλαζω καθε 25 χρονια... (συχνο φαινομενο!) Το αμαξι το θελω να το οδηγω 5-8 χρονια... Οχι να το κληροδοτησω στα παιδια μου...
-
Λοιπόν επειδή μάλλον έδωσα τζάμπα τα links...
*Auto Motor und Sport, τεύχος 11/04 20 Μαίου 2004
* Ένα σύγχρονο μικρομεσαίο, που προσφέρει άνεση, ασφάλεια, πλούσιο εξοπλισμό σε δελεαστική τιμή * Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό σχήμα, δείχνει δυναμικό, είναι μοντέρνο και αποπνέει στιβαρότητα. * Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί ο εσωτερικός διάκοσμος, κυρίως λόγω της ποιότητας κατασκευής, αλλά και της άνεσης που παρέχει. * Από πλευράς άνεσης, το Cerato αναδεικνύεται σε κορυφαίο στην κατηγορία του. * Εξαιρετικό το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου. * Ένα από τα μεγάλα προτερήματα του Cerato αποτελεί ο εξοπλισμός που το συνοδεύει, αλλά και η πολύ προσιτή τιμή του. * ...δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από πολύ ακριβότερα μοντέλα. * Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή τους τα υψηλά επίπεδα της εργονομίας είναι τα ατού του εσωτερικού του Cerato.
Autocar, τεύχος 251 / 13 Μαίου 2004
* Η μία έκπληξη μετά την άλλη από την ΚΙΑ!! * Έξι αερόσακοι (!), μεγάλη και ποιοτική καμπίνα, άνετη ανάρτηση. * Ο χρόνος των 11,6 sec για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το ανακυρρήσει σε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. * Το κυριότερο γνώρισμα της οδικής συμπεριφοράς του Cerato είναι ότι ποτέ δεν πρόκειται να προβληματίσει τον οδηγό του. * Η αλλαγή φιλοσοφίας είναι εμφανέστατη στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά, ο πληρέστατος εξοπλισμός και η έμφαση που έχει δοθεί στην χρηστικότητα * Μετρήσαμε 19 θήκες για αντικείμενα, οι οποίες αποδεικνύουν την μεγάλη έμφαση που δόθηκε στην καθημερινή χρηστικότητα. * Η ανάρτηση του κορεάτικου μοντέλου είναι σαφέστατα προσανατολισμένη προς την άνεση, με αποτέλεσμα το Cerato να ικανοποιεί στον συγκεκριμένο τομέα. * Το Cerato προσφέρει χώρους για επιβάτες, σαφώς πάνω από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών του. * ...πραγματικά εντυπωσιάζεσαι άπό το εσωτερικό του αυτοκινήτου. * Η θετική εικόνα στο εσωτερικό, ενισχύεται χάρη στα καλής ποιότητος υλικά του ταμπλό και της κονσόλας.
Auto Τρίτη, τεύχος 19/04 18 Μαίου 2004
* Ο πλούσιος εξοπλισμός και οι μεγάλοι χώροι που παρουσιάζει στο εσωτερικό, μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση μια οικογένεια. * Κοιτάζοντας το Cerato στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλούν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα. * Στο εσωτερικό, εμφανής είναι η προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα του φινιρίσματος και της ποιότητας κατασκευής των υλικών. * Σημαντικό προσόν αποτελεί το γεγονός ότι η αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να γίνει και από το πορτ-μπαγκάζ, που σε συνδυασμό με το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας διευκολύνει την φόρτωση των αντικειμένων. * Η ασφαλής οδική συμπεριφορά του Cerato ορίζεται αρχικά από την γεωμετρία της ανάρτησης... * Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή και απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. * Το πάνω μέρος του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών, είναι επενδεδυμένο με καλής ποιότητος μαλακό πλαστικό.
Car, τεύχος 50 / Ιούνιος 2004
* Αυτό που εκπλήσει ευχάριστα στον δρόμο, είναι η απουσία τριγμών και θορύβων. * Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το ανοικτόχρωμο εσωτερικό, συμβάλλουν στην δημιουργία μιάς αίσθησης άνεσης.
**Car & Driver, τεύχος 175 / Ιούνιος 2004
**
* Το Cerato είναι απόλυτα αποδεκτό αισθητικά.
* ...η καλής ποιότητας κατασκευή, είναι εμφανής με την πρώτη ματιά.
* Την γενικότερη ποιοτική εικόνα του αυτοκινήτου, ενισχύει και η ικανοποιητική ηχομόνωση της καμπίνας.
* Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Θήκες για ποτήρια και άλλα μικροπράγματα υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα και στο εσωτερικό των θυρών.
* Το Cerato, καταφέρνει να ικανοποιεί τις περισσότερες ανάγκες των αγοραστών που απευθύνεται.
* -
Καλο το copy paste απο το site της ΚΙΑ, αλλα οπως βλεπεις αναφερονται μονο τα θετικα.
-
Καλό το copy-paste ...?
Δείχνω μερικά σχόλια θετικά υπέρ του Cerato όπως κάνει ο καθένας εδώ μέσα για το αυτοκίνητό του.Με την διαφορά ότι εγώ ΔΕΝ έχω Cerato.
K τα αναφέρω διότι εδώ μέσα μερικοί τα βρίσκουν όλα αρνητικά και μαύρα... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Καλό το copy-paste ...?Δείχνω μερικά σχόλια θετικά υπέρ του Cerato όπως κάνει ο καθένας εδώ μέσα για το αυτοκίνητό του.Με την διαφορά ότι εγώ ΔΕΝ έχω Cerato.
K τα αναφέρω διότι εδώ μέσα μερικοί τα βρίσκουν όλα αρνητικά και μαύρα...Δεν το ειπα ειρωνικα!
Το αυτοκινητακι καλο δειχνει, απο εκει και περα.... αβυσσος οι επιθυμιες των ανθρωπων! -
Η γνώμη μου είναι...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Μεγαλο μερος απο τα λεφτα τα οποια γλυτωνεις, ειναι Διαφημιση, RND και αλλα πραγματα, τα οποια δεν τα κοβουνε απο το αμαξι σου. Δηλαδη δεν 'βλεπεις' διαφορα στο αμαξι...Αν από το λιγότερο RND δεν βλέπεις διαφορά στο αμάξι... τι να πω
Αν στέκει αυτό που λες, δηλ. είναι φτηνότερα επειδή έχουν λιγότερο RND, τότε η μόνη εξήγηση για το ό,τι είναι αξιοπρεπή αυτοκίνητα, είναι ότι αντιγράφουν ασύστολα. Και αυτό συμβαίνει...
Οσο για το λιγότερη διαφήμιση: μέσα στο 2004 δεν πρέπει να υπάρχει (στην Ελλάδα, ξέρω βέβαια πως δεν αντιπροσωπεύει την κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και οι πωλήσεις της Hyundai/KIA στην Ελλάδα επίσης δεν είναι αντιπροσωπευτικές των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο...) εταιρία που έκανε περισσότερη διαφήμιση (χώρια τους Ολυμπιακούς) από τη Hyundai (= KIA... )
ΙΜΗΟ η αλήθεια είναι απλούστερη: οι Κορεάτες κάνουν ό,τι και οι Ιάπωνες το 70 και το 80: εκτός του θέματος του RND, προκειμένου να εδραιωθούν στην αγορά, πουλάνε με πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους.
-
Εγω παντως διαφωνω με την λογικη 'οτι πληρωσεις παιρνεις' γιατι πολλες φορες παιρνεις περισσοτερα αποσα πληρωσες και αλλες φορες λιγοτερα...
Ας πουμε το Accent ανηκει στην περιπτωση που παιρνεις περισσοτερα αποσα πληρωσες....πιθανον και το Cerato αλλα ας το δουμε καλυτερα πρωτα πως θα προχωρησει αν θα βγαζει προβληματα κλπ....
Παραδειγμα που παιρνεις λιγοτερα αποσα πληρωσεις ειναι τα περισσοτερα μοντελα BMW....οχι γιατι δεν ειναι καλα αυτοκινητα....η BMW η τριαρα που αναφερθηκε προηγουμενος θα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο το cerato μετα βεβαιοτητας...μονο που η πραγματικη του τιμη θα επρεπε να ειναι 10.000 ευρω πιο κατω ....αλλα αυτα τα λεφτα τα δινεις για το ονομα της BMW και οχι για την ποιοτητα του αυτοκινητου
Ας πουμε μια BMW τριαρα που κανει 30.000 ναι ειναι πολυ καλυτερη απο το Cerato, αλλα επρεπε να κανει 20.000....και τοτε αυτα τα 5.000 διαφορας απο το Cerato θα αντιστοιχουσαν στην διαφορα ποιοτητας (φρενων, κρατηματων κλπ οπως ειπε καποιος παραπανω)...οχι τα 15.000 που ειναι τωρα...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Εγω παντως διαφωνω με την λογικη 'οτι πληρωσεις παιρνεις' γιατι πολλες φορες παιρνεις περισσοτερα αποσα πληρωσες και αλλες φορες λιγοτερα...Ας πουμε το Accent ανηκει στην περιπτωση που παιρνεις περισσοτερα αποσα πληρωσες....πιθανον και το Cerato αλλα ας το δουμε καλυτερα πρωτα πως θα προχωρησει αν θα βγαζει προβληματα κλπ....
Παραδειγμα που παιρνεις λιγοτερα αποσα πληρωσεις ειναι τα περισσοτερα μοντελα BMW....οχι γιατι δεν ειναι καλα αυτοκινητα....η BMW η τριαρα που αναφερθηκε προηγουμενος θα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο το cerato μετα βεβαιοτητας...μονο που η πραγματικη του τιμη θα επρεπε να ειναι 10.000 ευρω πιο κατω ....αλλα αυτα τα λεφτα τα δινεις για το ονομα της BMW και οχι για την ποιοτητα του αυτοκινητου
Ας πουμε μια BMW τριαρα που κανει 30.000 ναι ειναι πολυ καλυτερη απο το Cerato, αλλα επρεπε να κανει 20.000....και τοτε αυτα τα 5.000 διαφορας απο το Cerato θα αντιστοιχουσαν στην διαφορα ποιοτητας (φρενων, κρατηματων κλπ οπως ειπε καποιος παραπανω)...οχι τα 15.000 που ειναι τωρα...
Και που ξέρεις εσύ ότι μια bmw που κα΄νει 30000 θα έπρεπε να κάνει 20000? Αυτοί ξέρουν τοσ κοστολόγιο τους και βγάζουν τις τιμές.
Πέρα απο αυτό μια bmw των 30000 δεν κάνει 20000 γιατί απο τα 20000 έως τα 30000 υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα απο τα οποία η bmw των 30000 είναι καλύτερη οπότε και λογικά θα πρέπει να είναι ακριβότερη -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Λοιπόν επειδή μάλλον έδωσα τζάμπα τα links...*Auto Motor und Sport, τεύχος 11/04 20 Μαίου 2004
- Ένα σύγχρονο μικρομεσαίο, που προσφέρει άνεση, ασφάλεια, πλούσιο εξοπλισμό σε δελεαστική τιμή
- Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό σχήμα, δείχνει δυναμικό, είναι μοντέρνο και αποπνέει στιβαρότητα.
- Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί ο εσωτερικός διάκοσμος, κυρίως λόγω της ποιότητας κατασκευής, αλλά και της άνεσης που παρέχει.
- Από πλευράς άνεσης, το Cerato αναδεικνύεται σε κορυφαίο στην κατηγορία του.
- Εξαιρετικό το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.
- Ένα από τα μεγάλα προτερήματα του Cerato αποτελεί ο εξοπλισμός που το συνοδεύει, αλλά και η πολύ προσιτή τιμή του.
- ...δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από πολύ ακριβότερα μοντέλα.
- Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή τους τα υψηλά επίπεδα της εργονομίας είναι τα ατού του εσωτερικού του Cerato.
Autocar, τεύχος 251 / 13 Μαίου 2004
- Η μία έκπληξη μετά την άλλη από την ΚΙΑ!!
- Έξι αερόσακοι (!), μεγάλη και ποιοτική καμπίνα, άνετη ανάρτηση.
- Ο χρόνος των 11,6 sec για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το ανακυρρήσει σε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
- Το κυριότερο γνώρισμα της οδικής συμπεριφοράς του Cerato είναι ότι ποτέ δεν πρόκειται να προβληματίσει τον οδηγό του.
- Η αλλαγή φιλοσοφίας είναι εμφανέστατη στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά, ο πληρέστατος εξοπλισμός και η έμφαση που έχει δοθεί στην χρηστικότητα
- Μετρήσαμε 19 θήκες για αντικείμενα, οι οποίες αποδεικνύουν την μεγάλη έμφαση που δόθηκε στην καθημερινή χρηστικότητα.
- Η ανάρτηση του κορεάτικου μοντέλου είναι σαφέστατα προσανατολισμένη προς την άνεση, με αποτέλεσμα το Cerato να ικανοποιεί στον συγκεκριμένο τομέα.
- Το Cerato προσφέρει χώρους για επιβάτες, σαφώς πάνω από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών του.
- ...πραγματικά εντυπωσιάζεσαι άπό το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η θετική εικόνα στο εσωτερικό, ενισχύεται χάρη στα καλής ποιότητος υλικά του ταμπλό και της κονσόλας.
Auto Τρίτη, τεύχος 19/04 18 Μαίου 2004
- Ο πλούσιος εξοπλισμός και οι μεγάλοι χώροι που παρουσιάζει στο εσωτερικό, μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση μια οικογένεια.
- Κοιτάζοντας το Cerato στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλούν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα.
- Στο εσωτερικό, εμφανής είναι η προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα του φινιρίσματος και της ποιότητας κατασκευής των υλικών.
- Σημαντικό προσόν αποτελεί το γεγονός ότι η αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να γίνει και από το πορτ-μπαγκάζ, που σε συνδυασμό με το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας διευκολύνει την φόρτωση των αντικειμένων.
- Η ασφαλής οδική συμπεριφορά του Cerato ορίζεται αρχικά από την γεωμετρία της ανάρτησης...
- Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή και απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
- Το πάνω μέρος του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών, είναι επενδεδυμένο με καλής ποιότητος μαλακό πλαστικό.
Car, τεύχος 50 / Ιούνιος 2004
- Αυτό που εκπλήσει ευχάριστα στον δρόμο, είναι η απουσία τριγμών και θορύβων.
- Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το ανοικτόχρωμο εσωτερικό, συμβάλλουν στην δημιουργία μιάς αίσθησης άνεσης.
**Car & Driver, τεύχος 175 / Ιούνιος 2004
**- Το Cerato είναι απόλυτα αποδεκτό αισθητικά.
- ...η καλής ποιότητας κατασκευή, είναι εμφανής με την πρώτη ματιά.
- Την γενικότερη ποιοτική εικόνα του αυτοκινήτου, ενισχύει και η ικανοποιητική ηχομόνωση της καμπίνας.
- Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Θήκες για ποτήρια και άλλα μικροπράγματα υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα και στο εσωτερικό των θυρών.
- Το Cerato, καταφέρνει να ικανοποιεί τις περισσότερες ανάγκες των αγοραστών που απευθύνεται.
Έχετε δει σε κάποιες Ελληνικές σειρές που δεν φαίνονται οι μάρκες κάποιον προιόντων που καταναλώνονται? Ξέρετε φυσικά γιατί δεν φαίνονται, γιατί τίποτα δεν είναι τσάμπα στα ΜΜΕ όπως και στα περιοδικά φυσικά.
Είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που έλεγε ο Κ.Κ παλιότερα για τους 4τροχούς. Είμαστε ένα ανεξάρτητο περιοδικό με άρθρα που δεν πληρώνονται.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΙΜΗΟ η αλήθεια είναι απλούστερη: οι Κορεάτες κάνουν ό,τι και οι Ιάπωνες το 70 και το 80: εκτός του θέματος του RND, προκειμένου να εδραιωθούν στην αγορά, πουλάνε με πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους.
Ή έχουν λογικό περιθώριο κέρδους (φιλανθρωπικά ιδρύματα σίγουρα δεν είναι) και δεν υπερ-τιμολογούν το σήμα, το όνομα τη 'μούρη' κλπ κλπ
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Η γνώμη μου είναι......oμολογώ ότι με αφόπλισες με τα επιχειρήματά σου...
Ασφαλώς θα είσαι από εκείνους που δεν θα αγόραζαν ένα Santa Fe, Tucson διότι είναι Hyundai...μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά.
Αγοράζουμε αυτοκίνητο με γνώμονα την εικόνα που έχει ο περίγυρός μας...τι να πω.
Το τελευταίο δεν πάει μόνο σε σένα... -
ρε ΝΑΣΣ, ειλικρινα δεν καταλαβαινω που σου φαινεται το περιεργο. ΠΡΟΦΑΝΩΣκαι εχουνε λιγοτερο RND και προφανως και αντιγραφουνε ασυστολως και γιαυτο δεν εχουνε και προτωτυπιες στα μοντελα τους (το σκοτωνω το ορθογραφικο )!! Αλλα προσωπικα προτιμω να παρω κλέρατο με εμφανιση απο παλιό μιτσουμπισι λανσερ, και να μη πληρωσω εξτρα 10.000 το σχεδιασμο της μπεμπας, παρα να τα δωσω βερεσε για την μπεμπα. Ξαναλεω οτι τα ακριβοτερα αμαξια ειναι σιγουρα καλυτερα σε αρκετους αν οχι ολους τους τομεις. Αλλα οχι οτι το κέρατο δεν πρεπει να ειναι ενα αξιοπιστο, ασφαλες, και πανω απο ολα ΦΤΗΝΟ οικογενειακο αμαξι!!! Δηλαδη τι ειναι καλυτερο αυτο, η ενα κοταβια( ) με 75αλογαρες στην ιδια τιμη??
YΓ. Προσωπικα, προφανως και δεν με ενδιαφερει ο δεικτης πουλ-μουρ σε ενα αμαξι, γιαυτο και δεν θα κολαγα να παρω ΚΙΑ. Αν σε ενδιαφερει αυτος ο δεικτης, τοτε πρεπει να στραφεις σε αλλα...
-
Το θέμα δεν είναι αν θα αγοράσεις Kia,Hyundai,Daewoo ή όποια άλλη μάρκα 'κατώτερης προέλευσης' αλλά να ξέρεις τι αγοράζεις...δηλαδή να μην θεωρείς τον εαυτό σου έξυπνο που πήρε 'φτηνό,καλό και μεγάλο' και τους άλλους 'κορόϊδα' που τα σκάσανε για να πάρουν ακριβότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Και δεν τα σκάσανε μόνο για να πουλήσουνε μούρη! Εξάλου το φθηνό βγαίνει πολλές φορές ακριβότερο...και τι αξία μεταπώλησης είπαμε ότι θά έχει??? Την μπέμπα την αγοράζεις ακριβά αλλά και την πουλάς ακριβα...
Μιλάω γενικά, δεν απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένα...
Εγώ ποτέ δεν θα το έπαιρνα αν και είναι συμπαθητικό...θα προτιμούσα κάτι λίγο μικρότερο και καλύτερο στα ίδια χρήματα και ας μην είχε κανένα αξεσουάρ ούτε και θήκες για μικροαντικείμενα (αμάν με αυτές τις θήκες πια )
-
Antdel σωστά είναι αυτά που γράφεις, ιδίως για την αξία μεταπώλησης.
Για να βοηθήσω τη συζήτηση παραθέτω το συμπέρασμα των 4Τ στη συγκριτική δοκιμή Cerato 1.6 και Nubira 1.6 στο τεύχος 407, τον Αύγουστο 2004.
«Πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι και οι δύο κορεάτικες προτάσεις δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στα ίσια τον ανταγωνισμό της κατηγορίας, ιαπωνικό και άλλο. Ίσως οι Κορεάτες θα πρέπει να δώσουν και σε άλλους τομείς βάρος, πέραν του “value for money”».
Περιεκτικότατο συμπέρασμα, ξεκάθαρο και σε πολύ μεγάλο βαθμό απεικονίζει την εικόνα του Cerato.
Jacob
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η γνώμη μου είναι...
...oμολογώ ότι με αφόπλισες με τα επιχειρήματά σου...
Ασφαλώς θα είσαι από εκείνους που δεν θα αγόραζαν ένα Santa Fe, Tucson διότι είναι Hyundai...μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά.
Αγοράζουμε αυτοκίνητο με γνώμονα την εικόνα που έχει ο περίγυρός μας...τι να πω.
Το τελευταίο δεν πάει μόνο σε σένα...Δηλαδή, αν εσύ είχες τα χρήματα για να πάρεις ένα Toyota ή ένα Land Rover θα έπερνες Hyundai; Αν ναι τότε σου βγάζω το καπέλο!
Στην κοινωνία μας, κάποιος που ανήκει σε 'ανωτερη' κοινωνική τάξη (πιο πλούσιος, καλύτερη θέση εργασίας, κτλ.) πρέπει να το δείξει στους 'μικρότερούς' του. Καλό ή κακό αυτό συμβαίνει. Ένας από τους τρόπους για να το επιτύχει αυτό είναι και η αγορά ακριβού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο ήταν, είναι και θα είναι ένα σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης.
Εγώ με τα χρήματα που είχα πήρα Peugeot. Μεθαύριο όμως αν έχω περισσότερα θα πάρω BMW ή Mercedes, αν έχω λιγότερα θα αρκεστώ στα Hyundai - Kia.
Δεν το βρίσκω κακό το να αγοράζει κάποιος κάτι με βάση το τι χρήματα διαθέτει. Έτσι είναι η κοινωνία μας και εφόσον δεν μπορεί να αλλάξει πρέπει να το δεχθούμε.Επίσης, κάτι άλλο που θέλω να τονίσω (επειδή πολλές φορές διαβάζω αρνητικά σχόλια για τα αυτοκίνητα 'κύρους' και ίσως κι εγώ κατά καιρούς να έχω πει ή γράψει) είναι η τάση που έχουμε να μειώνουμε ότι δεν μπορούμε να φθάσουμε. Όταν όμως κάποτε μπορέσουμε να το πετύχουμε, τότε αλλάζουμε σαν άνθρωποι και μειώνουμε τον συνάνθρωπό μας επειδή δεν μπορεί πλέον να μας φθάσει.
Όλα τα παραπάνω δεν τα λέω μόνο σε εσένα elteo, γι' αυτό μην παρεξηγηθώ, αλλά σε όλους όσους διαβάζουν τούτο το replay. Απλώς εσύ είπες την 'μαγική' λέξη.
-
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Στην κοινωνία μας, κάποιος που ανήκει σε 'ανωτερη' κοινωνική τάξη (πιο πλούσιος, καλύτερη θέση εργασίας, κτλ.) πρέπει να το δείξει στους 'μικρότερούς' του. Καλό ή κακό αυτό συμβαίνει. Ένας από τους τρόπους για να το επιτύχει αυτό είναι και η αγορά ακριβού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο ήταν, είναι και θα είναι ένα σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης.
Εγώ με τα χρήματα που είχα πήρα Peugeot. Μεθαύριο όμως αν έχω περισσότερα θα πάρω BMW ή Mercedes, αν έχω λιγότερα θα αρκεστώ στα Hyundai - Kia.
Δεν το βρίσκω κακό το να αγοράζει κάποιος κάτι με βάση το τι χρήματα διαθέτει. Έτσι είναι η κοινωνία μας και εφόσον δεν μπορεί να αλλάξει πρέπει να το δεχθούμε.Επίσης, κάτι άλλο που θέλω να τονίσω (επειδή πολλές φορές διαβάζω αρνητικά σχόλια για τα αυτοκίνητα 'κύρους' και ίσως κι εγώ κατά καιρούς να έχω πει ή γράψει) είναι η τάση που έχουμε να μειώνουμε ότι δεν μπορούμε να φθάσουμε. Όταν όμως κάποτε μπορέσουμε να το πετύχουμε, τότε αλλάζουμε σαν άνθρωποι και μειώνουμε τον συνάνθρωπό μας επειδή δεν μπορεί πλέον να μας φθάσει.
Όλα τα παραπάνω δεν τα λέω μόνο σε εσένα elteo, γι' αυτό μην παρεξηγηθώ, αλλά σε όλους όσους διαβάζουν τούτο το replay. Απλώς εσύ είπες την 'μαγική' λέξη.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Το θεμα ειναι ομως να παραδεχεσαι οτι πηρες την μπεμπα για να πουλησεις μουρη σε αυτους που δεν εχουν λεφτα να την παρουν και να μην νομιζεις οτι εχεις παρει 'ΤΟ αυτοκινητο' που δεν παιζεται και δεν χαλαει κλπ...γιατι στην πραγματικοτητα η διαφορα του απο τα υπολοιπα ειναι πολυ μικροτερη απο τη διαφορα της τιμης τους....ΠΟΛΥ μικροτερη....
Ποιος το κανει αυτο? Οποιον μου δειξεις τον παραδεχομαι πραγματικα και μαγκια του που εδωσε τα λεφτα για να παρει τη BMW. -
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Δηλαδή, αν εσύ είχες τα χρήματα για να πάρεις ένα Toyota ή ένα Land Rover θα έπερνες Hyundai;
Λογικότατη απορία
Στην κοινωνία μας, κάποιος που ανήκει σε 'ανωτερη' κοινωνική τάξη (πιο πλούσιος, καλύτερη θέση εργασίας, κτλ.) πρέπει να το δείξει στους 'μικρότερούς' του. Καλό ή κακό αυτό συμβαίνει. Ένας από τους τρόπους για να το επιτύχει αυτό είναι και η αγορά ακριβού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο ήταν, είναι και θα είναι ένα σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης.
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση
Δηλαδή ο 'Χ' ..εκδοροσφαγεύς (βλ. χασάπης) που τα ....κονόμησε κι έφτιαξε αυθαίρετο στο Πανόραμα Βούλας (και μετά βρίζει το κράτος...όταν πνίγεται) και αγόρασε 'μπέμπα' (..γιατί 'μπέμπα' θ' αγοράσει, μην έχεις καμια αμφιβολία γι αυτό!) ανήκει σε 'ανώτερη κοινωνική τάξη'??.
Kia Cerato 4D 1,6 EX FULL - Ποιά η άποψή σας?