Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 526
    • 527
    • 148 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10535
    184844
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rxristos last edited by

      Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
      Ετσι κι αλλιως νονε εμενα περισσοτερο θα με ενδιεφερε, αν το επαιρνα, ο 1,2 tsi ambition (19.150 €) . Ενταξει η αληθεια ειναι οτι λειπουν πολλα απο τον εξοπλισμο (αυτομ. κλιματισμος, προβολεις ομιχλης στην Attraction) αλλα ειναι ενα καλο αυτοκινητο..

      Επειδη εχω φαει τον κοσμο, γνωριζει κανεις αν εχει η Κομοτηνη αντιπροσωπεια της Citroen???

      Αν δεν κάνω λάθος στον δρόμο προς Κόσμιο πρέπει να είναι η αντιπροσωπεία της...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        focusman91 last edited by

        Προς Αλεξανδρουπολη ή Ξανθη δηλαδη?? Γιατι το Κοσμιο ναι μεν το ξερω αλλα αυτη τη στιγμη μου διαφευγει που ειναι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Πριν 10 χρόνια που ήμουν κ έκανα σέρβις ήταν προς Αλεξπολη μεριά (Κόσμιο) λίγο πριν βγεις στην Εγνατία αν θυμάμαι καλά στα αριστερά σου....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Focusman91 δες εδω http://www.citroen.gr/network.aspx
            και εδω http://www.citroen.gr/Uploads/citroen_network.pdf
            Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρεια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rxristos last edited by

              Το Κόσμιο δεν είναι ούτε προς Αλεξανδρούπολη ούτε προς Ξάνθη, είναι προς...Κόσμιο

              Αν βρεις ταμπέλες που λένε για Μαρώνεια ή αλλιώς ο δρόμος που περνάει πάνω την παλιά νομική και τον Μαρινόπουλο. Προς τα εκεί είναι το Κόσμιο...για την αντιπροσωπεία δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα την βρεις προς τα εκεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestisren last edited by

                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρεια

                Δεν βαριέσαι.Προπόνηση για να προωθείς τα Renault σε λίγο καιρό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  focusman91 last edited by

                  Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
                  Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
                  Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                    Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
                    Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
                    Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!

                    άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
                    τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                      Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρεια

                      Δεν βαριέσαι.Προπόνηση για να προωθείς τα Renault σε λίγο καιρό

                      Σε παρακαλω δεν σε προσεβαλλα ετσι

                      (πλακα κανω)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        focusman91 last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
                        Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
                        Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!

                        άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
                        τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες??

                        Καταληψη γαρ Κωστα
                        Επισης οταν αυτες ξυπνανε στις 2 και εγω στις 10 μεσολαβει ενα κενο βαρεμαρας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:

                          Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
                          Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
                          Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!

                          άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
                          τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες??

                          Καταληψη γαρ Κωστα
                          Επισης οταν αυτες ξυπνανε στις 2 και εγω στις 10 μεσολαβει ενα κενο βαρεμαρας...

                          αρχίσατε τα ωραία ε...

                          γιατί ρε γιώργο ξυπνάς από της 10??

                          βρες ένα άθλημα που σου αρέσει και έχει πρωινή προπόνηση...

                          .
                          πρωινό σεξουδάκι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexomon last edited by

                              **Είπαμε τέλος τα edit mod **

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nosferatu_gr last edited by

                                Απο το προσφατο ταξιδι στη Γερμανια,για 1800 χλμ με συνοδευσε μια Α180 CDI Autotronic(CVT δηλαδης).Μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις,το αμαξι ηταν καινουριο(2000 χλμ,20 ημερων),με θερμαινομενα,δερματινα,parktronic,cruise κλπ κλπ,μεχρι που σκεφτηκα να το κρατησω
                                Η ανεση ηταν πολυ καλη τοσο στις θεσεις αλλα και στο πατημα,αν και δεν συναντησα ελληνικους κρατηρες.Το κιβωτιο οντας cvt ειχε τελειως ομαλη λειτουργια και ειδικα μεσα στην πολη εδινε ρεστα,αν και παντα το ειχα στο Sport,στο Comfort εριχνε πολυ τις στροφες,οποτε οταν πατους το γκαζι χαλουσες την καταναλωση και ζοριζονταν,για την σειριακη λειτουργια(ψευτοσειριακη με προεπιλεγμενες θεσεις)ουτε λογος καθως χαλουσε την αρμονια.Οι επιδοσεις ηταν σαν ενα γεματο 1600 ατμοσφαιρικο και η καταναλωση ηταν γυρω στο 7-7,5 ακομα και αν το πηγαινα με 170(καπου στα 185 ηταν η τελικη).Ο θορυβος σε ταξιδι ηταν μηδενικος,μεσα στην πολυ σταματημενος ακουγες λιγο το παρπαρισμα του diesel.
                                Το μονο αρνητικο ηταν το τιμονι το οποιο ηταν στην κυριολεξια για τα πανηγυρια,σχεδον επικινδυνο αν δεν το ηξερες.Σε τιμονια που χρειαστηκε να κανω στα 120 δεν ειχα καμμια αισθηση και ευτυχως αποφυγαμε τα χειροτερα καθως η ασφαλτος ηταν πολυ καλης ποιοτητας.Ειπαμε να ειναι προσανατολισμενο στην ανεση αλλα οχι και ετσι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  Auris 1.8 HSD, για αρκετές ώρες

                                  τα καλά ....

                                  νέο ηράκλειο -- νέα μάκρη -- νέο ηράκλειο 3.6λτ/100 , 49χαω οδηγώντας προσεκτικά
                                  βελτιωμένο πολύ στο δρόμο, σε σχέση με τα παλαιότερα ΤΟΥΟΤΑ corolla
                                  τα ECO, energy λάστιχα αρκετά καλύτερα από προηγούμενες γενιές.
                                  πολύ καλή η λειτουργεία EV, που μέσα στην κίνηση πας μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ
                                  το αυτόματο έχει έχτρα λειτουργία στις κατωφέρειες, ώστε να φορτίζει περισσότερο την μπαταρία και
                                  να συγκρατεί το αυτοκίνητο για να μην επιβαρύνεις τα φρένα.

                                  τα κακά

                                  23+Κ €
                                  μέτρια έως κακά σε αίσθηση φρένα και τιμόνι
                                  ευαίσθητο στην εθνική σε πλευρικούς ανέμους
                                  -80λτ χώρος αποσκευών, σε σχέση με το συμβατικό
                                  μέτρια απόσβεση στις λακκούβες.
                                  τελική ταχύτητα που σταματάει στα 180χαω
                                  ήχος που θυμίζει στις επιταχύνσεις 50-100%, αυτόματο αστικό λεωφορείο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Αυτη την φορα, χωρις πωλητη στο καθισμα του συνοδηγου, και σε ιδανικη διαδρομη, την γνωστη παραλιακη, προς
                                    Σουνιο , ενα μαυρο Scirocco 160, με σπορ πακετο.
                                    Ξεκλειδωνοντας, τα παραθυρα αυτοματως 'πεφτουν' 2 εκατοστα περιπου, θυμιζωντας καταστασεις...αποσυμπιεσης
                                    εσωτερικων χωρων... , ολα αυτα για το απροβληματιστο φυσικα ανοιγμα των θυρων ανευ πλαισιων.
                                    Η θεση οδηγησης, σχετικα χαμηλη, το τυπου μπακετ καθισμα με καλη στηριξη, και το τριακτινο τιμονι, ομορφο
                                    στην αφη-σχεδιαση, και σε μικρο μεγεθος.
                                    Κλεινοντας την μακροστενη και βαρια πορτα χωρις πλαισιο, το χαρακτηριστικο 'γκουπ' προιδεαζει για μια ποιοτικη γενικοτερα κατασκευη, παροτι η παραγωγη του συγκεκριμενου μοντελου εχει βαση στην Πορτογαλια.
                                    Η εργονομια ειναι εξαιρετικη, η απτη ποιοτητα επισης, και οι οποιες γκρινιες, εχουν να κανουν με την χρηση, αυτουσιου του
                                    ταμπλω απο το EOS, προσωπικα δεν τις συμμεριζομαι, αφου δεν το βρισκω ασχημο ή κακογουστο, απλα σαφως λιγοτερο εμπνευσμενο σε σχεση με την εξωτερικη του εμφανιση, και μονο για αυτο το λογω τις θεωρω εν μερη δικαιολογημενες.
                                    Η ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλη, θορυβος απο την καμπινα υπαρκτος μεν, αλλα οχι σε ενοχλητικα επιπεδα, κατι που μπορει εν μερη να οφειλεται και στα μετρια -κατα την γνωμη μου- Bridgestone 050 του αυτοκινητου της δοκιμης.
                                    O κινητηρας του ειναι σχετικα αθορυβος, και το κυριο χαρακτηριστικο ακουσμα του ειναι ενα ελαφρυ σφυριγμα του τουρμπο,
                                    της σκαστρας και της απεμπλοκης του κομπρεσσορα, (αμεσως μετα τις 2,500σαλ).
                                    Ειναι παραλληλα εξαιρετικα γραμμικος, κατι που στην αρχη ξενιζει μεν για τα 160αλογα που ανακοινωνει, αν ομως
                                    τον εκμεταλλευτεις στο επακρο διαπιστωνεις οτι αυτη η γραμμικοτητα του, περα απο την πραγματικη δυναμη που εχει, βοηθαει στην δυνατοτητα καλυτερης ρυθμισιμοτητας του γκαζιου σε στροφες, αν και το τελευταιο δεν ειναι οσο αμεσο θα ηθελα.
                                    Η ελαστικοτητα του παντως απο τις μολις 1500σαλ περιπου ειναι εντυπωσιακη, μπορεις ανετα να 'ξεχασεις' μια 3η στο κιβωτιο
                                    σε ρυθμους σχετικης κινησης στην πολη, και το κιβωτιο του στις πρωτες αλλαγες δειχνει αρκετα σαφες, με σχετικα μικρες διαδρομες, και καλο κουμπωμα, χωρις ωστοσω να σε 'προκαλει' οπως πχ το C635 της AR ή το νεο 6αρι της DS3 και των Peugeot.
                                    Φτανοντας πλεον στα φαναρια της παραλιακης, και ανοιγοντας τον κινητηρα σχεδον μεχρι το οριο περιστροφης για τις τρεις
                                    τουλαχιστον πρωτες σχεσεις, οι πρωτες δοσεις αδρεναλινης δικαιολογημενα ξεχειλιζουν, αφου σε χρονο dt, και χωρις ιδιαιτερο
                                    θορυβο απο τον χωρο του κινητηρα, τα χλμ ειναι πολλα.
                                    Το ζουμι βεβαιως της υποθεσης ειναι στο στριψιμο, και εκει, απο την αρχη το Scirocco εδειξε τα πολυ υψηλα περιθωρια προσφυσης, αλλα και αυτοπεποιθησης που δινουν στον εκαστοτε χειριστη.
                                    Το μπροστινο του συστημα ειναι αμεσοτατο σε αλλαγη κατευθυνσης, το τιμονι 'ακολουθει' ενα κλικ πιο πισω (λιγο πιο 'αργο'
                                    δηλαδη σε αποκριση συγκριτικα, αλλα αρκουντως πληροφοριακο), και ο πισω αξονας συμμετεχει κανονικοτατα στην χαραξη της ιδανικης τροχιας, παρολο που μερικοι πιστευουν το αντιθετο.
                                    Πιο συγκεκριμενα, χαρις το σχετικα χαμηλο κεντρο βαρους του αμαξωματος γενικοτερα, και των φαρδυτερων μετατροχιων
                                    εμπρος -και ιδιαιτερα πισω- μπορεις να στριψεις με ακριβεια στην τροχια που επιθυμεις, με σαφως περισσοτερα χλμ απ' οτι περιμενεις-φανταζεσαι, και σχεδον χωρις καθολου υποστροφη στις περισσοτερες περιπτωσεις.
                                    Δοκιμαζοντας στην συνεχεια λιγο πιο αγριο turn-in, η συμμετοχη του πισω αξονα γινεται πληρως αντιληπτη, οπου 'ελαφρωνει'
                                    οσο ακριβως πρεπει για να βοηθησει στην εισοδο της στροφης.
                                    Στην συνεχεια, προχωροντας σε επιτηδευμενο, πολυ αποτομο στριψιμο του τιμονιου σε στροφη, με τριψηφιο νουμερο χλμ ( ), το πισω μερος ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ στιγμιαια σε γωνια περιπου 30μοιρων, και αυτοματως επεμβαινει
                                    σαν απο μηχανης θεος, το ESP, το οποιο 'γονατιζει' με φρενα το αμαξωμα, καπως αποτομα, αλλα με απιστευτη αποτελεσματικοτητα, δινοντας περαιτερω αυτοπεποιθηση, σε τυχον δυσκολες καταστασεις, και ολα αυτα
                                    φυσικα, αφου εχουν προηγηθει αγαρμπες τιμονιες με πολυ υψηλη ταχυτητα.
                                    Οδηγωντας αντιθετως κυριως με γραμμες, αντιλαμβανεσαι το υψηλο επιπεδο της δουλειας που εχει γινει στο στησιμο του αυτοκινητου, συνδυαζοντας ιδανικα το 'ξεχειλωμενο' πλαισιο με το ESP και τις ισορροπημενες αναρτησεις που καταπινουν καθε κακοτεχνια.
                                    Φτανεις σε σημειο να νομιζεις οτι παιζεις βιντεοπαιχνιδι, με την διαφορα, οτι εσυ βρισκεσαι μεσα σε αυτο!
                                    Ναι, ειναι τοσο απιστευτα γρηγορο στις στροφες, που -δικαιολογημενα- πιστευεις οτι δεν 'χανεις' με ενα τετοιο
                                    ακομα και σε σχεση με ισχυροτερα Hot-hatch.
                                    Μειονεκτηματα?
                                    Η καπως συνθετικη και ελαφρως αποκομμενη αισθηση του πατηματος του, (πλαισιο και τιμονι) οχι τοσο σε απολυτο βαθμο, οσο σε σχεση με τις πολυ υψηλες δυνατοτητες του στο δρομο. (σε ταχυτητα)
                                    Επισης η ορατοτητα προς τα πισω, απαιτει -το λιγοτερο- χρονο εξοικειωσης, και γενικα δυσκολευει στην καθημερινη κινηση.
                                    Τελος, το στανταρ ηχοσυστημα του (rcd 310, χωρις το εξτρα πακετο dynaudio) , μου φανηκε μετριο σε αποδοση, αν και
                                    δεν ειχα καποιο cd μαζι μου, ωστε να εχω σαφεστερα συμπερασματα.
                                    Overall παντως, στην κατηγορια τιμης, ειναι ενα ικανοτατο, ομορφο μικρομεσαιο GT με σπορτιφ δοσεις, με καλο value for money.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ωραίος
                                      Μα βρε Γρηγόρη πως γίνεται να διαγράφει γωνίες ο Ρόκος?
                                      Και επειδή τον γνωρίζω τον Γρηγόρη για το αν λέει αλήθεια και το πως οδηγεί, εγώ προσυπογράφω
                                      Όχι γιατί είχαμε κάτι διαφωνίες για τη Γκόλφω GTi και το παρεμβατικό esp της...

                                      Γρηγόρη με την ιταλίδα τι έγινε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Busso, επειδή και εγώ είχα αντίστοιχη τοποθέτηση για το scirocco, χωρίς να διαφώνω σε όσα γράφει ο Γρηγόρης, εξακολουθεί να μην είναι αυτό που λέμε 'παιχνιδιάρικο'... το να ξεκολλήσεις το πίσω μέρος γίνεται σε όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα (πόσο δε με τριψήφιο αριθμό χλμ και πολύ απότομη τιμονιά, όπως περιγράφει ο Γρηγόρης) αυτό δεν κάνει αυτομάτως κάθε αυτοκίνητο 'συμμετοχικό'...
                                        Το θέμα είναι πόση προσπάθεια χρειάζεται για να γίνει και πόσο βοηθάει η ουρά σε τοποθετήσεις με τα λίγα χλμ που έχεις σε μια σφιχτή διαδρομή... και με το ρόκκο συνειδητοποιείς εν καιρό οτι για να πηγαίνεις έτσι πρέπει να το στραμπουλάς συνέχεια και πάλι το αποτέλεσμα δεν είναι όσο γλυκό θα το ήθελες... το αυτοκίνητο έχει καντάρια διαθέσιμης πρόσφυσης οπότε απλώς το εκμεταλέυεσαι και πας με γραμμές...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosk8 last edited by

                                          Jaguar XF 3.0 V6 238 hp....
                                          Την οδήγησα Κόρινθο - Ανω Κορυδαλλό - Περιστέρι - και πάλι Ανω Κορυδαλλό...
                                          Συμπεράσματα: Μπαίνεις, κάθεσε στις άνετες πολυθρόνες με τις αμέτριτες ρυθμίσεις και την πολύ καλή πλευρική στήριξη (όσο περίεργο και αν σας ακούγετε...ναι έχει καλή πλευρική στήριξη...) και βλέπεις το start button να πάλλεται αναβοσβίνοντας με κόκκινο χρώμα...το πατάς μια φορά και ανάβουν τα ηλεκτρικά, ξεπετιέται ο λεβιές ταχυτήτων και ανοίγουν οι αεραγωγοί του κλιματισμού...πατώντας φρένο, ξαναπατάς το start button και παίρνει μπροστά ο V6...όταν παίρνει μπροστά έχει έναν ωραίο γουργουριτό θόρυβο που τον ακούς στο βάθος και σε προϊδεάζει για κάτι σβέλτο..ξεκινάς..επιταχύνει ομαλά, σβέλτα αλλά χωρίς υστερίες...το αυτόματο standar κιβώτιο είναι πολύ καλό και γρήγορο στις αλλαγές (και στο Kickdown)...πιάνει μεγάλες ταχύτητες γρήγορα...από τα 140 στα 180-190 ανεβαίνει γρήγορα (σε 4 δευτερόλεπτα ίσως)...πιο πάνω δεν πήγα...είναι πολύ σταθερή και αθόρυβη και άνετη...το καλύτερο απ' όλα όμως δεν είναι αυτό...το καλύτερο είναι ότι στρίβει...ρε γ@μ@ το σπίτι του έστριβε ο γάτος όρθιος...τι να σας πω ρε παιδιά...δεν ξέρω πως την είδαν οι Άγγλοι και έβγαλαν λιμουζίνα που στρίβει σαν σπορ κουπέ...μετά τις 4.500 στροφές ακούγεται η εξάτμιση πολύ όμορφα, με ένα πιο μπάσο ήχο...για την ποιότητα του εσωτερικού δεν υπάρχει λόγος να πω πολλά...δέρμα, ξύλο καρυδιάς και πραγματικό αλουμίνιο παντού...πολλά τρελά και ίσως αχρίαστα gadgets...π.χ. το ντουλαπάκι του συνοδηγού ανοίγει με αισθητήρα αφής, τα εσωτερικά φώτα το ίδιο κ.α....ηχοσύστημα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (σε αυτό συμβάλει και η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας)...δεν υπερβάλλω καθόλου σε αυτό...κατανάλωση περίπου στα 14 μεικτό κύκλο...αν το πατάς βέβαια ανεβαίνει...

                                          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                                          Citroen C3 1.2 110hp auto

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μ'αρέσει που σκεφτόσουν και για Μερσεντε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 148 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr