-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ετσι κι αλλιως νονε εμενα περισσοτερο θα με ενδιεφερε, αν το επαιρνα, ο 1,2 tsi ambition (19.150 €) . Ενταξει η αληθεια ειναι οτι λειπουν πολλα απο τον εξοπλισμο (αυτομ. κλιματισμος, προβολεις ομιχλης στην Attraction) αλλα ειναι ενα καλο αυτοκινητο..Επειδη εχω φαει τον κοσμο, γνωριζει κανεις αν εχει η Κομοτηνη αντιπροσωπεια της Citroen???
Αν δεν κάνω λάθος στον δρόμο προς Κόσμιο πρέπει να είναι η αντιπροσωπεία της...
-
Προς Αλεξανδρουπολη ή Ξανθη δηλαδη?? Γιατι το Κοσμιο ναι μεν το ξερω αλλα αυτη τη στιγμη μου διαφευγει που ειναι..
-
Πριν 10 χρόνια που ήμουν κ έκανα σέρβις ήταν προς Αλεξπολη μεριά (Κόσμιο) λίγο πριν βγεις στην Εγνατία αν θυμάμαι καλά στα αριστερά σου....
-
Focusman91 δες εδω http://www.citroen.gr/network.aspx
και εδω http://www.citroen.gr/Uploads/citroen_network.pdf
Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρεια -
Το Κόσμιο δεν είναι ούτε προς Αλεξανδρούπολη ούτε προς Ξάνθη, είναι προς...Κόσμιο
Αν βρεις ταμπέλες που λένε για Μαρώνεια ή αλλιώς ο δρόμος που περνάει πάνω την παλιά νομική και τον Μαρινόπουλο. Προς τα εκεί είναι το Κόσμιο...για την αντιπροσωπεία δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα την βρεις προς τα εκεί.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρειαΔεν βαριέσαι.Προπόνηση για να προωθείς τα Renault σε λίγο καιρό
-
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!! -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες?? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν το πιστευω οτι προωθω γαλλικη εταιρεια
Δεν βαριέσαι.Προπόνηση για να προωθείς τα Renault σε λίγο καιρό
Σε παρακαλω δεν σε προσεβαλλα ετσι
(πλακα κανω)
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες??Καταληψη γαρ Κωστα
Επισης οταν αυτες ξυπνανε στις 2 και εγω στις 10 μεσολαβει ενα κενο βαρεμαρας... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αυτο που βλεπω ειναι οτι εκλεισε...
Αυτος που εφερνε τα Citroen εδω πανω εφερνε και τα Skoda. Εκλεισε ομως η Skoda και μαλλον εκλεισε και η Citroen..
Ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!!!άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις??
τόσες γυναίκες εκει πάνω και εσύ παίρνεις σβάρνα όλες τις αντιπροσωπίες??Καταληψη γαρ Κωστα
Επισης οταν αυτες ξυπνανε στις 2 και εγω στις 10 μεσολαβει ενα κενο βαρεμαρας...αρχίσατε τα ωραία ε...
γιατί ρε γιώργο ξυπνάς από της 10??
βρες ένα άθλημα που σου αρέσει και έχει πρωινή προπόνηση...
.
πρωινό σεξουδάκι... -
-
**Είπαμε τέλος τα edit mod **
-
Απο το προσφατο ταξιδι στη Γερμανια,για 1800 χλμ με συνοδευσε μια Α180 CDI Autotronic(CVT δηλαδης).Μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις,το αμαξι ηταν καινουριο(2000 χλμ,20 ημερων),με θερμαινομενα,δερματινα,parktronic,cruise κλπ κλπ,μεχρι που σκεφτηκα να το κρατησω
Η ανεση ηταν πολυ καλη τοσο στις θεσεις αλλα και στο πατημα,αν και δεν συναντησα ελληνικους κρατηρες.Το κιβωτιο οντας cvt ειχε τελειως ομαλη λειτουργια και ειδικα μεσα στην πολη εδινε ρεστα,αν και παντα το ειχα στο Sport,στο Comfort εριχνε πολυ τις στροφες,οποτε οταν πατους το γκαζι χαλουσες την καταναλωση και ζοριζονταν,για την σειριακη λειτουργια(ψευτοσειριακη με προεπιλεγμενες θεσεις)ουτε λογος καθως χαλουσε την αρμονια.Οι επιδοσεις ηταν σαν ενα γεματο 1600 ατμοσφαιρικο και η καταναλωση ηταν γυρω στο 7-7,5 ακομα και αν το πηγαινα με 170(καπου στα 185 ηταν η τελικη).Ο θορυβος σε ταξιδι ηταν μηδενικος,μεσα στην πολυ σταματημενος ακουγες λιγο το παρπαρισμα του diesel.
Το μονο αρνητικο ηταν το τιμονι το οποιο ηταν στην κυριολεξια για τα πανηγυρια,σχεδον επικινδυνο αν δεν το ηξερες.Σε τιμονια που χρειαστηκε να κανω στα 120 δεν ειχα καμμια αισθηση και ευτυχως αποφυγαμε τα χειροτερα καθως η ασφαλτος ηταν πολυ καλης ποιοτητας.Ειπαμε να ειναι προσανατολισμενο στην ανεση αλλα οχι και ετσι... -
Auris 1.8 HSD, για αρκετές ώρες
τα καλά ....
νέο ηράκλειο -- νέα μάκρη -- νέο ηράκλειο 3.6λτ/100 , 49χαω οδηγώντας προσεκτικά
βελτιωμένο πολύ στο δρόμο, σε σχέση με τα παλαιότερα ΤΟΥΟΤΑ corolla
τα ECO, energy λάστιχα αρκετά καλύτερα από προηγούμενες γενιές.
πολύ καλή η λειτουργεία EV, που μέσα στην κίνηση πας μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ
το αυτόματο έχει έχτρα λειτουργία στις κατωφέρειες, ώστε να φορτίζει περισσότερο την μπαταρία και
να συγκρατεί το αυτοκίνητο για να μην επιβαρύνεις τα φρένα.τα κακά
23+Κ €
μέτρια έως κακά σε αίσθηση φρένα και τιμόνι
ευαίσθητο στην εθνική σε πλευρικούς ανέμους
-80λτ χώρος αποσκευών, σε σχέση με το συμβατικό
μέτρια απόσβεση στις λακκούβες.
τελική ταχύτητα που σταματάει στα 180χαω
ήχος που θυμίζει στις επιταχύνσεις 50-100%, αυτόματο αστικό λεωφορείο -
Αυτη την φορα, χωρις πωλητη στο καθισμα του συνοδηγου, και σε ιδανικη διαδρομη, την γνωστη παραλιακη, προς
Σουνιο , ενα μαυρο Scirocco 160, με σπορ πακετο.
Ξεκλειδωνοντας, τα παραθυρα αυτοματως 'πεφτουν' 2 εκατοστα περιπου, θυμιζωντας καταστασεις...αποσυμπιεσης
εσωτερικων χωρων... , ολα αυτα για το απροβληματιστο φυσικα ανοιγμα των θυρων ανευ πλαισιων.
Η θεση οδηγησης, σχετικα χαμηλη, το τυπου μπακετ καθισμα με καλη στηριξη, και το τριακτινο τιμονι, ομορφο
στην αφη-σχεδιαση, και σε μικρο μεγεθος.
Κλεινοντας την μακροστενη και βαρια πορτα χωρις πλαισιο, το χαρακτηριστικο 'γκουπ' προιδεαζει για μια ποιοτικη γενικοτερα κατασκευη, παροτι η παραγωγη του συγκεκριμενου μοντελου εχει βαση στην Πορτογαλια.
Η εργονομια ειναι εξαιρετικη, η απτη ποιοτητα επισης, και οι οποιες γκρινιες, εχουν να κανουν με την χρηση, αυτουσιου του
ταμπλω απο το EOS, προσωπικα δεν τις συμμεριζομαι, αφου δεν το βρισκω ασχημο ή κακογουστο, απλα σαφως λιγοτερο εμπνευσμενο σε σχεση με την εξωτερικη του εμφανιση, και μονο για αυτο το λογω τις θεωρω εν μερη δικαιολογημενες.
Η ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλη, θορυβος απο την καμπινα υπαρκτος μεν, αλλα οχι σε ενοχλητικα επιπεδα, κατι που μπορει εν μερη να οφειλεται και στα μετρια -κατα την γνωμη μου- Bridgestone 050 του αυτοκινητου της δοκιμης.
O κινητηρας του ειναι σχετικα αθορυβος, και το κυριο χαρακτηριστικο ακουσμα του ειναι ενα ελαφρυ σφυριγμα του τουρμπο,
της σκαστρας και της απεμπλοκης του κομπρεσσορα, (αμεσως μετα τις 2,500σαλ).
Ειναι παραλληλα εξαιρετικα γραμμικος, κατι που στην αρχη ξενιζει μεν για τα 160αλογα που ανακοινωνει, αν ομως
τον εκμεταλλευτεις στο επακρο διαπιστωνεις οτι αυτη η γραμμικοτητα του, περα απο την πραγματικη δυναμη που εχει, βοηθαει στην δυνατοτητα καλυτερης ρυθμισιμοτητας του γκαζιου σε στροφες, αν και το τελευταιο δεν ειναι οσο αμεσο θα ηθελα.
Η ελαστικοτητα του παντως απο τις μολις 1500σαλ περιπου ειναι εντυπωσιακη, μπορεις ανετα να 'ξεχασεις' μια 3η στο κιβωτιο
σε ρυθμους σχετικης κινησης στην πολη, και το κιβωτιο του στις πρωτες αλλαγες δειχνει αρκετα σαφες, με σχετικα μικρες διαδρομες, και καλο κουμπωμα, χωρις ωστοσω να σε 'προκαλει' οπως πχ το C635 της AR ή το νεο 6αρι της DS3 και των Peugeot.
Φτανοντας πλεον στα φαναρια της παραλιακης, και ανοιγοντας τον κινητηρα σχεδον μεχρι το οριο περιστροφης για τις τρεις
τουλαχιστον πρωτες σχεσεις, οι πρωτες δοσεις αδρεναλινης δικαιολογημενα ξεχειλιζουν, αφου σε χρονο dt, και χωρις ιδιαιτερο
θορυβο απο τον χωρο του κινητηρα, τα χλμ ειναι πολλα.
Το ζουμι βεβαιως της υποθεσης ειναι στο στριψιμο, και εκει, απο την αρχη το Scirocco εδειξε τα πολυ υψηλα περιθωρια προσφυσης, αλλα και αυτοπεποιθησης που δινουν στον εκαστοτε χειριστη.
Το μπροστινο του συστημα ειναι αμεσοτατο σε αλλαγη κατευθυνσης, το τιμονι 'ακολουθει' ενα κλικ πιο πισω (λιγο πιο 'αργο'
δηλαδη σε αποκριση συγκριτικα, αλλα αρκουντως πληροφοριακο), και ο πισω αξονας συμμετεχει κανονικοτατα στην χαραξη της ιδανικης τροχιας, παρολο που μερικοι πιστευουν το αντιθετο.
Πιο συγκεκριμενα, χαρις το σχετικα χαμηλο κεντρο βαρους του αμαξωματος γενικοτερα, και των φαρδυτερων μετατροχιων
εμπρος -και ιδιαιτερα πισω- μπορεις να στριψεις με ακριβεια στην τροχια που επιθυμεις, με σαφως περισσοτερα χλμ απ' οτι περιμενεις-φανταζεσαι, και σχεδον χωρις καθολου υποστροφη στις περισσοτερες περιπτωσεις.
Δοκιμαζοντας στην συνεχεια λιγο πιο αγριο turn-in, η συμμετοχη του πισω αξονα γινεται πληρως αντιληπτη, οπου 'ελαφρωνει'
οσο ακριβως πρεπει για να βοηθησει στην εισοδο της στροφης.
Στην συνεχεια, προχωροντας σε επιτηδευμενο, πολυ αποτομο στριψιμο του τιμονιου σε στροφη, με τριψηφιο νουμερο χλμ ( ), το πισω μερος ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ στιγμιαια σε γωνια περιπου 30μοιρων, και αυτοματως επεμβαινει
σαν απο μηχανης θεος, το ESP, το οποιο 'γονατιζει' με φρενα το αμαξωμα, καπως αποτομα, αλλα με απιστευτη αποτελεσματικοτητα, δινοντας περαιτερω αυτοπεποιθηση, σε τυχον δυσκολες καταστασεις, και ολα αυτα
φυσικα, αφου εχουν προηγηθει αγαρμπες τιμονιες με πολυ υψηλη ταχυτητα.
Οδηγωντας αντιθετως κυριως με γραμμες, αντιλαμβανεσαι το υψηλο επιπεδο της δουλειας που εχει γινει στο στησιμο του αυτοκινητου, συνδυαζοντας ιδανικα το 'ξεχειλωμενο' πλαισιο με το ESP και τις ισορροπημενες αναρτησεις που καταπινουν καθε κακοτεχνια.
Φτανεις σε σημειο να νομιζεις οτι παιζεις βιντεοπαιχνιδι, με την διαφορα, οτι εσυ βρισκεσαι μεσα σε αυτο!
Ναι, ειναι τοσο απιστευτα γρηγορο στις στροφες, που -δικαιολογημενα- πιστευεις οτι δεν 'χανεις' με ενα τετοιο
ακομα και σε σχεση με ισχυροτερα Hot-hatch.
Μειονεκτηματα?
Η καπως συνθετικη και ελαφρως αποκομμενη αισθηση του πατηματος του, (πλαισιο και τιμονι) οχι τοσο σε απολυτο βαθμο, οσο σε σχεση με τις πολυ υψηλες δυνατοτητες του στο δρομο. (σε ταχυτητα)
Επισης η ορατοτητα προς τα πισω, απαιτει -το λιγοτερο- χρονο εξοικειωσης, και γενικα δυσκολευει στην καθημερινη κινηση.
Τελος, το στανταρ ηχοσυστημα του (rcd 310, χωρις το εξτρα πακετο dynaudio) , μου φανηκε μετριο σε αποδοση, αν και
δεν ειχα καποιο cd μαζι μου, ωστε να εχω σαφεστερα συμπερασματα.
Overall παντως, στην κατηγορια τιμης, ειναι ενα ικανοτατο, ομορφο μικρομεσαιο GT με σπορτιφ δοσεις, με καλο value for money. -
Ωραίος
Μα βρε Γρηγόρη πως γίνεται να διαγράφει γωνίες ο Ρόκος?
Και επειδή τον γνωρίζω τον Γρηγόρη για το αν λέει αλήθεια και το πως οδηγεί, εγώ προσυπογράφω
Όχι γιατί είχαμε κάτι διαφωνίες για τη Γκόλφω GTi και το παρεμβατικό esp της...Γρηγόρη με την ιταλίδα τι έγινε?
-
Busso, επειδή και εγώ είχα αντίστοιχη τοποθέτηση για το scirocco, χωρίς να διαφώνω σε όσα γράφει ο Γρηγόρης, εξακολουθεί να μην είναι αυτό που λέμε 'παιχνιδιάρικο'... το να ξεκολλήσεις το πίσω μέρος γίνεται σε όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα (πόσο δε με τριψήφιο αριθμό χλμ και πολύ απότομη τιμονιά, όπως περιγράφει ο Γρηγόρης) αυτό δεν κάνει αυτομάτως κάθε αυτοκίνητο 'συμμετοχικό'...
Το θέμα είναι πόση προσπάθεια χρειάζεται για να γίνει και πόσο βοηθάει η ουρά σε τοποθετήσεις με τα λίγα χλμ που έχεις σε μια σφιχτή διαδρομή... και με το ρόκκο συνειδητοποιείς εν καιρό οτι για να πηγαίνεις έτσι πρέπει να το στραμπουλάς συνέχεια και πάλι το αποτέλεσμα δεν είναι όσο γλυκό θα το ήθελες... το αυτοκίνητο έχει καντάρια διαθέσιμης πρόσφυσης οπότε απλώς το εκμεταλέυεσαι και πας με γραμμές... -
Jaguar XF 3.0 V6 238 hp....
Την οδήγησα Κόρινθο - Ανω Κορυδαλλό - Περιστέρι - και πάλι Ανω Κορυδαλλό...
Συμπεράσματα: Μπαίνεις, κάθεσε στις άνετες πολυθρόνες με τις αμέτριτες ρυθμίσεις και την πολύ καλή πλευρική στήριξη (όσο περίεργο και αν σας ακούγετε...ναι έχει καλή πλευρική στήριξη...) και βλέπεις το start button να πάλλεται αναβοσβίνοντας με κόκκινο χρώμα...το πατάς μια φορά και ανάβουν τα ηλεκτρικά, ξεπετιέται ο λεβιές ταχυτήτων και ανοίγουν οι αεραγωγοί του κλιματισμού...πατώντας φρένο, ξαναπατάς το start button και παίρνει μπροστά ο V6...όταν παίρνει μπροστά έχει έναν ωραίο γουργουριτό θόρυβο που τον ακούς στο βάθος και σε προϊδεάζει για κάτι σβέλτο..ξεκινάς..επιταχύνει ομαλά, σβέλτα αλλά χωρίς υστερίες...το αυτόματο standar κιβώτιο είναι πολύ καλό και γρήγορο στις αλλαγές (και στο Kickdown)...πιάνει μεγάλες ταχύτητες γρήγορα...από τα 140 στα 180-190 ανεβαίνει γρήγορα (σε 4 δευτερόλεπτα ίσως)...πιο πάνω δεν πήγα...είναι πολύ σταθερή και αθόρυβη και άνετη...το καλύτερο απ' όλα όμως δεν είναι αυτό...το καλύτερο είναι ότι στρίβει...ρε γ@μ@ το σπίτι του έστριβε ο γάτος όρθιος...τι να σας πω ρε παιδιά...δεν ξέρω πως την είδαν οι Άγγλοι και έβγαλαν λιμουζίνα που στρίβει σαν σπορ κουπέ...μετά τις 4.500 στροφές ακούγεται η εξάτμιση πολύ όμορφα, με ένα πιο μπάσο ήχο...για την ποιότητα του εσωτερικού δεν υπάρχει λόγος να πω πολλά...δέρμα, ξύλο καρυδιάς και πραγματικό αλουμίνιο παντού...πολλά τρελά και ίσως αχρίαστα gadgets...π.χ. το ντουλαπάκι του συνοδηγού ανοίγει με αισθητήρα αφής, τα εσωτερικά φώτα το ίδιο κ.α....ηχοσύστημα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (σε αυτό συμβάλει και η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας)...δεν υπερβάλλω καθόλου σε αυτό...κατανάλωση περίπου στα 14 μεικτό κύκλο...αν το πατάς βέβαια ανεβαίνει... -
Μ'αρέσει που σκεφτόσουν και για Μερσεντε...
Οδήγησα....
