Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 37
    • 38
    • 19 / 38
    Περί αυτοκίνησης
    182
    757
    1807
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikegr last edited by

      παντως με τις νεεσ περικοπες και απολυσεις δυσκολα θα ανεβει η αγορα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης criuser έγραψε:

        συμφωνω απολυτα μαζι σου. η ελλαδα δεν εχει οικονομικο (υγιες) υποβαθρο για να υποστηριξει 300.000 αυτοκινητα το χρονο. θεωρω οτι η δυναμικη της ειναι παρα πολυ κατωτερη κατα την γνωμη μου.μονο με δανεικα αγοραζαμε τοσα χρονια και τωρα που δεν παιρνουμε δανεικα δε θα ψωνιζουμε

        Ωραία τα λέμε .
        Προφανώς η Ελλάδα δεν σηκώνει πάνω από 100-150000 αυτοκίνητα το χρόνο .
        Προφανώς δεν σηκώνει τόσα μαγαζιά ρούχων και παπουτσιών .
        Προφανώς δεν σηκώνει 3 εταιρείες κινητής και 10 σταθερής τηλεφωνίας .
        Προφανώς δεν σηκώνει τόσες οικοδομές τον χρόνο .
        Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 2,5 τράπεζες και πάνω από 1000 καταστήματα .
        Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 500.000 εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και αυτοί πρέπει να έχουν μισθούς πείνας γιά να είναι απλά λύση ανάγκης .
        Προφανώς δεν σηκώνει τόσα σουπερμάρκετ , τόσα εμπορικά κέντρα , τόσους αυτοκινητόδρομους , τόσα καράβια , αεροπλάνα ,τρένα , προφανώς δεν σηκώνει τίποτα αφού όλα αυτά κινούνται με δανεικά , με κάρτες και με μη παραγωγικό χρήμα .

        Πως θα παράξουμε παραγωγικό χρήμα ?
        Με μισθούς Βουλγαρίας και επιστροφή των επιχειρήσεων που πήγαν εκεί ?
        Με μισθούς Τουρκίας στον τουριστικό τομέα ώστε το κρεβάτι να πέσει στα 3 € την ημέρα ?

        Είμαστε μανούλες στο να κρίνουμε αρνητικά , το πρόβλημα μας είναι ότι δεν προτείνουμε λύσεις .

        Οι λύσεις θα έρθουν αναγκαστικά.... είτε το θέλουμε είτε όχι. Οι Κινέζοι ζουν με ένα πιάτι ρύζι ε εμείς με φασολάδα.... παραδοσιακά. Εφόσον όλα αυτά που λες γίνονταν με δανεικά που δεν θέλουν να μας δώσουν....;;; Δεν είναι ότι τα δουλέψαμε για να τα φτιάξουμε, δεν είναι δικά μας δεν τα δικαιούμαστε. Χωρίς τα δάνεια θα ήταν όλα τόσο ακριβά που δεν θα μπορούσαμε. Το ότι όλοι λειτουργούν κερδοσκοπικά δεν βοηθάει...
        Θα πρέπει να κάνουμε κάτι για να μπαίνουν λεφτά (όχι δανεικά) στο σύστημα. Δηλαδή εξαγωγές και τουρισμός. Και τα δύο αυτά όμως τα έχουμε καταφέρει να είναι είτε πολύπλοκα και με εμπόδια ή χωρίς επαγγελματικές αρχές και ήθος. Άρα ή σε κλέβει το κράτος ή σε κλέβει ο 'επιχειρηματίας τουρισμού'. Πώς θα προχωρήσουμε.... φασολάδα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Για δοκιμάστε να κάνετε κάτι εξαγωγή να δείτε πόσο δίπλα σας είναι το ελληνικό κράτος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης criuser έγραψε:

            Ωραία τα λέμε .
            Προφανώς η Ελλάδα δεν σηκώνει πάνω από 100-150000 αυτοκίνητα το χρόνο .
            Προφανώς δεν σηκώνει τόσα μαγαζιά ρούχων και παπουτσιών .
            Προφανώς δεν σηκώνει 3 εταιρείες κινητής και 10 σταθερής τηλεφωνίας .
            Προφανώς δεν σηκώνει τόσες οικοδομές τον χρόνο .
            Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 2,5 τράπεζες και πάνω από 1000 καταστήματα .
            Προφανώς δεν σηκώνει πάνω από 500.000 εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και αυτοί πρέπει να έχουν μισθούς πείνας γιά να είναι απλά λύση ανάγκης .
            Προφανώς δεν σηκώνει τόσα σουπερμάρκετ , τόσα εμπορικά κέντρα , τόσους αυτοκινητόδρομους , τόσα καράβια , αεροπλάνα ,τρένα , προφανώς δεν σηκώνει τίποτα αφού όλα αυτά κινούνται με δανεικά , με κάρτες και με μη παραγωγικό χρήμα .

            Πως θα παράξουμε παραγωγικό χρήμα ?

            Με μισθούς Βουλγαρίας και επιστροφή των επιχειρήσεων που πήγαν εκεί ?
            Με μισθούς Τουρκίας στον τουριστικό τομέα ώστε το κρεβάτι να πέσει στα 3 € την ημέρα ?

            Είμαστε μανούλες στο να κρίνουμε αρνητικά , το πρόβλημα μας είναι ότι δεν προτείνουμε λύσεις .

            Το ανεφερε ευστοχα ο onyx, αλλα ισως δεν εγινε αντιληπτο. Σαφως και δεν σηκωνει η χωρα πανω απο 150κ
            αυτοκινητα το χρονο, εφοσον στην παρουσα κατασταση, το επιπεδο δανεισμου των τραπεζων εχει γυρισει
            10χρονια περιπου πισω. Τοτε ειχαμε περισσοτερες πωλησεις?
            Για τις εταιριες κινητης, ειναι διαφορετικα τα μεγεθη κοστους κατα κεφαλη, ειναι κατι πολυ πιο συνθετο, ξερω σιγουρα ομως,
            οτι η χωρα ΣΑΦΩΣ και ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ πανω απο 500κ εργαζομενους στο ΔΗΜΟΣΙΟ, οταν εχουμε φτασει ηδη να εχουμε γυρω στο εναμιση εκατομυριο, ενα ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, κομματικοκρατουμενο, την στιγμη που στην Γαλλια πχ των 70εκατομυριων πολιτων, αντιστοιχουν μολις 2εκατομυρια ΚΥΡΙΩΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ δημοσιοι υπαλληλοι.
            Μηπως εχει καταντησει κουραστικο πια ολο αυτο το θεατρο?
            Επρεπε να χασουν την δουλεια τους μεχρι σημερα 300,000 εργαζομενοι στον Ιδιωτικο τομεα, στο πλεον παραγωγικο
            κομματι της οικονομιας μας?, επρεπε να μειωθουν σε απιπεδα ΞΕΦΤΙΛΑΣ οι συνταξεις, για να συνεχιζουμε
            να συντηρουμε τον ΟΣΕ με τις ζημιες καθε ετος να καταριπτουν νεα ρεκορ?
            Επρεπε να διαβαλλουμε οι ιδιοι τα 'κακως κειμενα' της χωρας μας παγκοσμιως, και μετα, να ζητησουμε επισημως
            οικονομικη βοηθεια?
            ΜΗΠΩΣ επρεπε/πρεπει, η διαφθορα και η φοροδιαφυγη να αντιμετωπιστει πιο σοβαρα?
            ΜΗΠΩΣ επρεπε/πρεπει οι νεες τεχνολογιες, και τα λαμπρα μυαλα της χωρας μας, να χρηματοδοτουνται αμεσα, και να διαπρεπουν στον τοπο γεννησης τους, (αποτελωντας ισχυρη και μακροχρονια επενδυση) και οχι στην Αμερικη κατα κυριο λογο?
            ΜΗΠΩΣ επρεπε/πρεπει να αλλαξουν επιτελους οι νομοθετικες ρυθμισεις προς το ευνοικοτερο, για την ναυτιλια της οποιας οι Ελληνες εφοπλιστες ηγουνται παγκοσμιως, αλλα με ξενες σημαιες?
            ΜΗΠΩΣ επρεπε/πρεπει στην Ελλαδα να ΜΗΝ αλλαζει καθε μηνα-χρονο- ή εκαστοτε κυβερνηση,
            νομοθετικες ρυθμισεις που αφορουν υποψηφιους ξενους επενδυτες, ωστε να υπαρχει μια σταθεροτητα, και σταδιακα αυξανομενη εισροη ξενων κεφαλαιων, -μεσω οικονομικων κινητρων- στην εγχωρια χρηματαγορα?
            ΜΗΠΩΣ επρεπε/πρεπει καποια στιγμη να ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ μια συμπνοια στο θεμα των ολοκληρωμενων υπηρεσιων στον ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ωστε να ΜΗΝ μενουν εγκλωβισμενοι στα λιμανια οι ξενοι επισκεπτες, απο απεργους?

            Λυσεις υπαρχουν πολλες, και το τραγικο της υποθεσης, ΠΟΛΥ ΑΠΛΕΣ, το θεμα ειναι οτι καποιοι ανθελληνες, -και ξερουμε ποιοι- δεν προκειται να τις υλοποιησουν, διοτι πολυ απλα, ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ, και μαλιστα ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ την χωρα μας, για ιδιον οφελος.
            Το θεμα ειναι να δημιουργηθει, παραγωγικη αντιδραση, και οχι απεργιες που να ταλαιπωρουν το κοινο, να βληθουν συγκεκριμενα, οι πρωταγωνιστες αυτης
            της αιμοραγιας στον τοπο, και να διοικηθει η χωρα απο ανθρωπους που πραγματικα αγαπουν
            την πατριδα τους, και την βαζουν πανω απο ολα και ολους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              efthymis last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ πανω απο 500κ εργαζομενους στο ΔΗΜΟΣΙΟ, οταν εχουμε φτασει ηδη να εχουμε γυρω στο εναμιση εκατομυριο, ενα ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

              Πληροφοριακα, 700 χιλιαδες ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι συμφωνα με την απογραφη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Πληροφοριακά επίσης, οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν ποτέ και τίποτε στο ελληνικό κράτος, δεν ξέρω τι κίνητρα να τους δώσουμε, μήπως να κάνουμε κάνα έρανο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  μούτσο ή λούτσο?
                  εσύ διαλέγεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Θα πρότεινα σε εσάς τους κάτω των 35 , να μιλήσετε με τους γονείς σας και τους παπούδες σας , αφού όμως πρώτα τους απομονώσετε από την τηλεόραση , γιά να σας πούν πως ήταν η αγορά πρίν 20-30 χρόνια .

                    Θα σας πουν ότι υπήρχαν και τότε πιστώσεις , μόνο που γινόταν με γραμμάτια και τις χρηματοδοτούσαν οι ίδιοι οι έμποροι , είτε ρούχα - παπούτσια , είτε ηλεκτρικά , είτε αυτοκίνητα , είτε σπίτια .

                    Βέβαια τότε δεν είχαμε τόσο μεγάλο και ευρύ δημόσιο τομέα που μαζί με τα παρακλάδια του φτάνει το 1.100.000 , είχαμε πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή και δεν είχαμε πέσει όλοι στον τριτογενή τομέα .

                    Το κράτος και τα κόμματα , ήταν πάντα εχθρικά απέναντι στις επιχειρήσεις , γιατί έπρεπε να διατηρηθούν οι εισφορές των επιχειρηματιών ΣΕ ΟΛΑ τα κόμματα , κάτι που συνεχίζεται ακόμη .

                    Το σχόλιο μου έγινε ακριβώς γιατί κάποιοι βλέπουν τα πράγματα με πολύ στενό τρόπο .
                    Δηλαδή , κλείνουν οι αυτοκινητάδες ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                    Κλείνει η οικοδομή ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                    Κλείνουν τα μαγαζιά ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                    Κόβουν τους μισθούς στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .

                    Οσο τα βλέπουμε έτσι , είμαστε το επόμενο θύμα της κρίσης .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Μη μασάτε παιδιά. Κρατείστε το παλιό σας αυτοκινητάκι όσο πιο πολύ μπορείτε εκτός και αν είναι στην κυριολεξία χρέπι οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας των επιβατών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης criuser έγραψε:
                        Θα πρότεινα σε εσάς τους κάτω των 35 , να μιλήσετε με τους γονείς σας και τους παπούδες σας , αφού όμως πρώτα τους απομονώσετε από την τηλεόραση , γιά να σας πούν πως ήταν η αγορά πρίν 20-30 χρόνια .

                        Θα σας πουν ότι υπήρχαν και τότε πιστώσεις , μόνο που γινόταν με γραμμάτια και τις χρηματοδοτούσαν οι ίδιοι οι έμποροι , είτε ρούχα - παπούτσια , είτε ηλεκτρικά , είτε αυτοκίνητα , είτε σπίτια .

                        Βέβαια τότε δεν είχαμε τόσο μεγάλο και ευρύ δημόσιο τομέα που μαζί με τα παρακλάδια του φτάνει το 1.100.000 , είχαμε πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή και δεν είχαμε πέσει όλοι στον τριτογενή τομέα .

                        Το κράτος και τα κόμματα , ήταν πάντα εχθρικά απέναντι στις επιχειρήσεις , γιατί έπρεπε να διατηρηθούν οι εισφορές των επιχειρηματιών ΣΕ ΟΛΑ τα κόμματα , κάτι που συνεχίζεται ακόμη .

                        Το σχόλιο μου έγινε ακριβώς γιατί κάποιοι βλέπουν τα πράγματα με πολύ στενό τρόπο .
                        Δηλαδή , κλείνουν οι αυτοκινητάδες ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                        Κλείνει η οικοδομή ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                        Κλείνουν τα μαγαζιά ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                        Κόβουν τους μισθούς στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .

                        Οσο τα βλέπουμε έτσι , είμαστε το επόμενο θύμα της κρίσης .

                        Το να δίνεις κίνητρα στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων, ποιο κέρδος έχει;

                        Αν ήθελες να βοηθήσεις ένα κλάδο, θα έπρεπε να είναι κάποιος με μεγάλη εγχώρια προστιθέμενη αξία, η εισαγωγή αυτοκινήτου είναι; Εγώ θα έλεγα πως είναι ευκαιρία τώρα με την κρίση να μειωθούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων και να εξορθολογιστεί η αγορά μπας και ανασάνουν οι μεγάλες πόλεις. Τα σαπάκια κάποια στιγμή θα φύγουν (οι δήμοι θα μπορούσαν να έχουν προσωπικό που να μην κάνει άλλη δουλειά, να καθαρίζει τους δρόμους από σαπάκια και εγκαταλειμένα... ), δεν βλέπω τι θα πάθουμε με λιγότερα αυτοκίνητα!

                        Να στηρίξουμε την οικοδομή πχ είναι πιο λογικό, αλλά και εκεί υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος: θα ήταν λάθος οι νέες επεκτάσεις των σχεδίων πόλεως, αλλά θα ήταν σωστό ο επανασχεδιασμός του κέντρου τους και όχι μόνον. Ν' αποκτήσουμε ποιοτικότερες οικοδομές, είτε με ανακαίνιση, είτε με αντικατάσταση των παλαιών...

                        Περισσότεροι άνθρωποι θα δούλευαν και τα οφέλη είναι πολλαπλά. Δεν βλέπω σημαντικό όφελος στην απόσυρση, στην τελική δεν είναι τόσο γερασμένος ο στόλος όπως στην αρχή της δεκαετίας του 90...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          v-silis last edited by

                          +1 σε όλα Γρηγόρη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            papatzas last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                            Θα πρότεινα σε εσάς τους κάτω των 35 , να μιλήσετε με τους γονείς σας και τους παπούδες σας , αφού όμως πρώτα τους απομονώσετε από την τηλεόραση , γιά να σας πούν πως ήταν η αγορά πρίν 20-30 χρόνια .

                            Θα σας πουν ότι υπήρχαν και τότε πιστώσεις , μόνο που γινόταν με γραμμάτια και τις χρηματοδοτούσαν οι ίδιοι οι έμποροι , είτε ρούχα - παπούτσια , είτε ηλεκτρικά , είτε αυτοκίνητα , είτε σπίτια .

                            Βέβαια τότε δεν είχαμε τόσο μεγάλο και ευρύ δημόσιο τομέα που μαζί με τα παρακλάδια του φτάνει το 1.100.000 , είχαμε πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή και δεν είχαμε πέσει όλοι στον τριτογενή τομέα .

                            Το κράτος και τα κόμματα , ήταν πάντα εχθρικά απέναντι στις επιχειρήσεις , γιατί έπρεπε να διατηρηθούν οι εισφορές των επιχειρηματιών ΣΕ ΟΛΑ τα κόμματα , κάτι που συνεχίζεται ακόμη .

                            Το σχόλιο μου έγινε ακριβώς γιατί κάποιοι βλέπουν τα πράγματα με πολύ στενό τρόπο .
                            Δηλαδή , κλείνουν οι αυτοκινητάδες ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                            Κλείνει η οικοδομή ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                            Κλείνουν τα μαγαζιά ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .
                            Κόβουν τους μισθούς στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ? Είμαι στον χώρο ? Οχι ? Αρα δεν με νοιάζει .

                            Οσο τα βλέπουμε έτσι , είμαστε το επόμενο θύμα της κρίσης .

                            Το να δίνεις κίνητρα στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων, ποιο κέρδος έχει;

                            Αν ήθελες να βοηθήσεις ένα κλάδο, θα έπρεπε να είναι κάποιος με μεγάλη εγχώρια προστιθέμενη αξία, η εισαγωγή αυτοκινήτου είναι; Εγώ θα έλεγα πως είναι ευκαιρία τώρα με την κρίση να μειωθούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων και να εξορθολογιστεί η αγορά μπας και ανασάνουν οι μεγάλες πόλεις. Τα σαπάκια κάποια στιγμή θα φύγουν (οι δήμοι θα μπορούσαν να έχουν προσωπικό που να μην κάνει άλλη δουλειά, να καθαρίζει τους δρόμους από σαπάκια και εγκαταλειμένα... ), δεν βλέπω τι θα πάθουμε με λιγότερα αυτοκίνητα!

                            Να στηρίξουμε την οικοδομή πχ είναι πιο λογικό, αλλά και εκεί υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος: θα ήταν λάθος οι νέες επεκτάσεις των σχεδίων πόλεως, αλλά θα ήταν σωστό ο επανασχεδιασμός του κέντρου τους και όχι μόνον. Ν' αποκτήσουμε ποιοτικότερες οικοδομές, είτε με ανακαίνιση, είτε με αντικατάσταση των παλαιών...

                            Περισσότεροι άνθρωποι θα δούλευαν και τα οφέλη είναι πολλαπλά. Δεν βλέπω σημαντικό όφελος στην απόσυρση, στην τελική δεν είναι τόσο γερασμένος ο στόλος όπως στην αρχή της δεκαετίας του 90...

                            τι κερδος εχει να δινεις κινητρα γι αποσυρση;

                            τα εσοδα για το κρατος ειναι ικανος λογος;

                            φετος θα κλεισει η αγορα με Χ πωλησεις και Ψ εσοδα (τελη ταξινομησης + ΦΠΑ, γιατι απο φορο πολυτελειας πηρε @@)

                            αν του χρονου κλεισει με Χ+1000 πωλησεις θα ειναι κερδος για το κρατος η οχι;

                            γαιτι ακομα και τα μειωμενα τελη ταξινομησης ειναι προσθετο κερδος και σιγουρα πολυ περισοτερο απο το ΜΗΔΕΝ, αρα και εσοδα απο ΦΠΑ

                            δεν ειναι γερασμενος ο πιο γερασμενος στολος της ευρωπης;;;;;; που ζεις;

                            απο τη μια λες να μειωθουν οι πωλησεις αυτοκινητων και να ανασανουν οι πολεις και απο την αλλη να μην γινει αποσυρση. πως θα γινει αυτο;

                            χωρις αποσυρση οτι καινουριο πωλειται θα προστιθεται, ακομα και 100000 μοναδες να ειναι, θα προστιθενται στον ηδη υπαρχοντα στολο, αρα πως θα ανασανουν οι πολεις; πως θα φυγουν οι ακινητες εστιες μολυνσης που πιανουν και θεσεις παρκαρισματος;

                            τα σαπακια ολοι ξερουμε πως δεν προκειτια να φυγουν απο τους δημους

                            σε ξαναρωταω γιατι δεν απαντησες. αν σωθει ενας απο τροχαιο με καινουριο αυτοκινητο αντι με σαπακι υπαρχει κερδος η οχι;

                            το να αντικατασταθουν μη καταλυτικα σαπακια με νεα καταλυτικα ειναι κερδος η οχι;

                            σε λιγο θα μας πεις οτι συμφωνεις και με το φορο πολυτελειας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              1. Υπάρχει πανεύκολος τρόπος να φύγουν πολλά σαπάκια από τους δρόμους. Πριμ απόσυρσης, χωρίς αγορά νέου αυτοκινήτου. Έγινε πέρισυ για λίγους μήνες, και μετά καταργήθηκε από τη νέα κυβέρνηση. Αποτελεσματικότατο και για την δημιουργία εκ του μηδενός δωρεάν θέσεων πάρκινγκ, από τα χιλιάδες σαπάκια που θα πάνε για σκραπ και θα απελευθερώσουν κατειλλημένους χώρους.
                                Μήπως πρέπει να επαναληφθεί?

                              2. Η νέα απόσυρση, όπως εξαγγέλθηκε, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε διατήρηση του συνολικού όγκου των ΙΧ αφού για κάθε ένα που αποσύρεται άλλο ένα θα μπαίνει σε υπηρεσία, ενώ υπάρχει διαπιστωμένη ανάγκη ότι ο όγκος αυτός πρέπει να μειωθεί.
                                Επίσης θα οδηγήσει σε αγορά σχετικών ακριβών αυτοκινήτων κατά κύριο λόγο, διότι εκεί υπάρχει μεγαλύτερο οικονομικό όφελος για τον καταναλωτή.Ποιός θα αποσύρει κουβαδάκι π.χ. του 1997 για να πάρει άλλο ένα κουβαδάκι 1.000 κυβικών, αλλά του 2010? Ελάχιστοι.

                              3. Η αγορά ΙΧ με μεγάλο οικονομικό όφελος, σημαίνει και μείωση ή και στασιμότητα στα έσοδα του δημοσίου, αφού η όποια μείωση της τελικής τιμής δεν θα συμβεί από περεταίρω μειώσεις των περιθωρίων των εμπόρων διότι αυτοί έχουν 'στεγνώσει' προ πολλού, αλλά από μείωση στα τέλη ταξινόμησης και στο φόρο πολυτελείας. Άρα είναι πιθανή η συνεχιζόμενη στασιμότητα στα δημόσια έσοδα, αν όχι μείωση.

                              4. Στην εξαγγελθείσα απόσυρση δεν υπάρχουν ποιοτικά κριτήρια. Π.χ. θα μπορούσαν να πούνε ότι αν αποσύρετε μη καταλυτικό (πράγμα εντελώς αναγκαίο) θα έχετε τόσο πριμ παραπάνω σε σχέση με ένα euro2 του 1998.
                                Μας ενδιαφέρει το περιβάλλον, έστω και τύποις ή όχι?, (ρητορική η ερώτηση, αλλά σημαντική). Ούτε καλό επικοινωνιακό παιχνίδι δεν μπορούν να κάνουν οι του ΣΕΑΑ, συγγνώμη οι της κυβέρνησης ήθελα να γράψω αλλά η λανθάνουσα γλώσσα προηγείται της διανοίας.

                              5.Με δεδομένο ότι 7 στα 8 ΙΧ αγοράζονται με δάνειο και ανταλλαγή του παλαιού, είναι καιρός τώρα για νέα δάνεια για την μέση οικογένεια ή για την μέση τράπεζα που θα πρέπει να βρει (δανεικά...) κονδύλια για να υποστηρίξει την αγορά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cliodriver last edited by

                                Ο χρήστης papatzas έγραψε:
                                [...] τα εσοδα για το κρατος ειναι ικανος λογος; [...]

                                Φίλε μου, θα προτιμούσα 1000% να μην έχει έσοδα το κράτος με αυτόν τον τρόπο και να βοηθήσει κάποιον άλλο κλάδο, που να δίνει περισσότερες δουλειές στον κόσμο και να κάνει περισσότερο χρήμα να κυκλοφορεί στην δική μας οικονομία και όχι της Γερμανίας / Ιταλίας / Γαλλίας / Ιαπωνίας κλπ.

                                Και φυσικά, να σταματήσει επιτέλους να αυξάνεται ο αριθμός των αυτοκινήτων! Αρκετά δεν πλούτισαν οι αντιπρόσωποι; Αρκετά δεν ικανοποιήθηκε το απωθημένο του νεοέλληνα να έχει την κούρσα του; (και το μικρό για τη σύζυγο, και το τρίτο για το παλικάρι / την κοπελιά μας που μπήκε στο πανεπιστήμιο, και...) Αρκετά δεν μας άρμεξε το κράτος μέσω του αυτοκινήτου; Αρκετά δεν βούλιαξαν οι δρόμοι από τα αυτοκίνητα μόνο με τον οδηγό μέσα; Ας κάνουμε και κάτι σ` αυτή τη χώρα, όχι να καταναλώνουμε και να πουλάμε μούρη μόνο ρε γμτ!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  inimic last edited by

                                  Έχουν ανακοινωθεί τιμές με τις νέες κλίμακες φόρου πολυτελείας;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης inimic έγραψε:
                                    Έχουν ανακοινωθεί τιμές με τις νέες κλίμακες φόρου πολυτελείας;

                                    Αυτό που λέει ο τύπος ως τώρα.
                                    Δεν θα επιβαρύνονται τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία έως 20.000 € (Ήταν €15.000).
                                    Από €20.001 - €25.000 επιβάλλεται φόρος πολυτελείας 10%. (Ήταν €15.001 - €20.000).
                                    Από €25.001 - €35.000 ο φόρος θα είναι 30%. (Ήταν €20.001 - €28.000€).
                                    Από €35.001 και άνω ο φόρος θα είναι 40%. (Ήταν 28.001 και άνω).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης efthymis έγραψε:

                                      ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ πανω απο 500κ εργαζομενους στο ΔΗΜΟΣΙΟ, οταν εχουμε φτασει ηδη να εχουμε γυρω στο εναμιση εκατομυριο, ενα ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

                                      Πληροφοριακα, 700 χιλιαδες ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι συμφωνα με την απογραφη

                                      Exω διαβασει επισημως (δεν θυμαμαι αν ηταν στην Καθημερινη, ή αλλη κυριακατικη εφημεριδα)
                                      για 1,2εκατομυρια ΜΟΝΙΜΟΥΣ καταγεγραμμενους, και 300κ συμβασιουχους, θα ψαξω και αν το βρω θα το ανεβασω.
                                      Εχεις εσυ παραλληλα καποια επισημη πηγη, να ανεβασεις, για του λογου το αληθες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        768 χιλιάδες και κάτι ψιλά βγήκαν στην απογραφή οι δημόσιοι υπάλληλοι του στενού πυρήνα του δημοσίου. Οι ΔΕΚΟ είναι άλλοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          768 χιλιάδες και κάτι ψιλά.

                                          Ακριβώς.
                                          Αριθμός Μοναδικών ΑΦΜ που έχουν απογραφεί: 768.009
                                          Και απ' ότι γνωρίζω απογράφησαν όλοι απο τον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα και ΟΤΑ όλοι εκτός απο τους ορισμένου χρόνου και τα Stage.
                                          Οι ΔΕΚΟ και τα ΝΠΙΔ δεν συμμετείχαν στην απογραφή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            inimic last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Έχουν ανακοινωθεί τιμές με τις νέες κλίμακες φόρου πολυτελείας;

                                            Αυτό που λέει ο τύπος ως τώρα.
                                            Δεν θα επιβαρύνονται τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία έως 20.000 € (Ήταν €15.000).
                                            Από €20.001 - €25.000 επιβάλλεται φόρος πολυτελείας 10%. (Ήταν €15.001 - €20.000).
                                            Από €25.001 - €35.000 ο φόρος θα είναι 30%. (Ήταν €20.001 - €28.000€).
                                            Από €35.001 και άνω ο φόρος θα είναι 40%. (Ήταν 28.001 και άνω).

                                            Thanks. Αλλά ενδιαφερόμαι για τις τιμές απο των μοντέλων.

                                            Είδα κάποια παραδείγαματα που αναφέρονατι στο ώφελος από απόσυρση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 19 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr