-
Ναι φρεσκοστυμμενο κιολας . Πορτοκάλι Βαλενσια, να βγαινει κ η μαμα απο το ψυγειο μεσα
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έκανε και τη 'βόλτα' της στο Ring η 1Μ, στο 8:12!Τι σημαίνει αυτό?
Ιδού οι χρόνοι:
- E46 M3 - 8:22
- Z4 M-Coupe - 8:12
- 1 series M coupe - 8:12
- E90/E92 M3 - 8:05
- E46 M3 CSL - 7:50
Δηλαδή ίδιο χρόνο με την Ζ4Μ και κατά 10 ολόκληρα δευτερόλεπτα ΤΑΧΥΤΕΡΗ από την Μ3 Ε46.
E, δεν ειναι δα και καμμια τρελη επιτυχια, **αυτοκινητο με διαφορα μιας ολοκληρης δεκαετιας σε τεχνολογικο επιπεδο και ιδιας φιλοσοφιας (Μpower) **με παρομοια ισχυ, αλλα σαφως υψηλοτερη ροπη, και πολυ κοντινο βαρος, να 'γυριζει'10sec λιγοτερα σε πιστα 20χλμ...
Eπιτυχια για εμενα θα ηταν να πεσει κατω απο το οριο των 8 λεπτων στο ring, εφοσον εν ετη 2011 θα φερει το σημα M... -
Πως θα πέσει ρε συ κάτω από τα 8 λεπτά όταν η Μ3 Ε92 με 420 άλογα γυρίζει στα 8 λεπτά?
Καταλαβαίνεις ότι θα κανιβάλιζε την Μ3. Δε μπορεί δηλαδή ένα μοντέλο μια κατηγορία κάτω όπως η 1 να είναι ταχύτερη από την Μ3. ...πιστεύεις ότι από το μοτέρ δε μπορούσαν να βγάλουν 400 άλογα? Εδώ άλλοι κι άλλοι βγάζουν από το συγκεκριμένο μοτέρ τόσα.
Μη ξεχνάς ότι είναι entry level M-car και είναι λάθος να τη συγκρίνουμε με την Μ3...είναι μια κατηγορία κάτω.
Τώρα τα 10 δευτερόλεπτα ξέρεις πως φεύγουν? Λίγο να βάλει χεράκι κανένας βελτιωτής, θα γυρίζει όσο η CSL.
-
Αν είχε carbon οροφή θα έκανε χαλαρά κάτω από τα 8 λεπτά
-
Το Scirocco πόσο κάνει στο Ring;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το Scirocco πόσο κάνει στο Ring;Το 2.0tsi 8:47
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Το Scirocco πόσο κάνει στο Ring;
Το 2.0tsi 8:47
Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε από το link
H 1M είναι ταχύτερη και από την Μ5 και από τη Cayman/Boxster S
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το Scirocco πόσο κάνει στο Ring;
Το 2.0tsi 8:47
Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε από το link
H 1M είναι ταχύτερη και από την Μ5 και από τη Cayman/Boxster S
http://www.fastestlaps.com/track39.html
Και εδώ το 14άρι Rocco γυρνά 30 χλστ πιο αργά από την 130i
Αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μουEDIT : Το μάμησα το τόπικ
Για την 1Μ τελικά ξέρουμε πόσο περίπου θα κάνει στο Griechenland
-
Πιστεύω ότι θα είναι μεταξύ 70 με 80.
Στη Γερμανία θα κάνει 50 πάντως.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πως θα πέσει ρε συ κάτω από τα 8 λεπτά όταν η Μ3 Ε92 με 420 άλογα γυρίζει στα 8 λεπτά?Καταλαβαίνεις ότι θα κανιβάλιζε την Μ3. Δε μπορεί δηλαδή ένα μοντέλο μια κατηγορία κάτω όπως η 1 να είναι ταχύτερη από την Μ3. ...πιστεύεις ότι από το μοτέρ δε μπορούσαν να βγάλουν 400 άλογα? Εδώ άλλοι κι άλλοι βγάζουν από το συγκεκριμένο μοτέρ τόσα.
Μη ξεχνάς ότι είναι entry level M-car και είναι λάθος να τη συγκρίνουμε με την Μ3...είναι μια κατηγορία κάτω.
Δεν είναι απαραίτητο... πχ το TTRS είναι όσο γρήγορο είναι και το RS5... και είναι μια κατηγορία κάτω...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πιστεύω ότι θα είναι μεταξύ 70 με 80.Στη Γερμανία θα κάνει 50 πάντως.
μιλας με €?
οχι λεω....
-
Και με 3 μηδενικά μετά
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πως θα πέσει ρε συ κάτω από τα 8 λεπτά όταν η Μ3 Ε92 με 420 άλογα γυρίζει στα 8 λεπτά?Αν ζυγιζε 300κιλα λιγοτερα, δηλαδη 1300κιλα περιπου αντι 1600κιλα της Μ3, και ειχε εξελιγμενη αναρτηση-ηλεκτρονικα
στο ιδιο ή και ακομη καλυτερο επιπεδο, στα 4 χρονια διαφορας στην εξελιξη που τα χωριζουν...Καταλαβαίνεις ότι θα κανιβάλιζε την Μ3. Δε μπορεί δηλαδή ένα μοντέλο μια κατηγορία κάτω όπως η 1 να είναι ταχύτερη από την Μ3. ...πιστεύεις ότι από το μοτέρ δε μπορούσαν να βγάλουν 400 άλογα? Εδώ άλλοι κι άλλοι βγάζουν από το συγκεκριμένο μοτέρ τόσα.
Οχι, μπορει Νικο. Η F430 Scuderia 'καβαλησε' την Εnzo σε χρονους (δεν θυμαμαι σε ποια πιστα), τι σημαινει αυτο?, την κανιβαλισε? Οχι φυσικα. Το ενα ειναι εξωτικο supercar περιορισμενης παραγωγης, και συλλεκτικο, το αλλο απλως...supercar.
H Μ3 ειναι ενα μεγαλο GT coupe με αγωνιστικο κινητηρα και στησιμο, η 1 M Coupe θα μπορουσε να ειναι
στην ιδια ακριβως φιλοσοφια (σχεδον ειναι...) αλλα ως μικροτερο coupe, και πιο γρηγορη λογω μικροτερου συνολικου βαρους.Μη ξεχνάς ότι είναι entry level M-car και είναι λάθος να τη συγκρίνουμε με την Μ3...είναι μια κατηγορία κάτω.
Μια κατηγορια κατω, σε διασταση, και κοστος, οχι σε φιλοσοφια.
Τώρα τα 10 δευτερόλεπτα ξέρεις πως φεύγουν? Λίγο να βάλει χεράκι κανένας βελτιωτής, θα γυρίζει όσο η CSL.
Το θεμα ειναι τι χρονο κανει ως εργοστασιακο Μ. Εξαλλου αυτοι (μετα τους 'γειτονες' απο Στουτγαρδη πλευρα)
εχουν prive χωρους στο ring και εχουν ως μερος της φιλοσοφιας των Μ cars την επιτευξη πολυ καλων και ανταγωνιστικων χρονων στην πιστα, κατι που διαφημιζουν ενιοτε... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε από το link
H 1M είναι ταχύτερη και από την Μ5 και από τη Cayman/Boxster S
Απο την Μ5 ναι, αφου ειναι ενα 5μετρο 'βουβαλι'...
Απο την fl cayman S (αυτη ειναι πιο διακαια συγκριση, οχι με cayman S 4ετιας) απο και κλειεται. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πως θα πέσει ρε συ κάτω από τα 8 λεπτά όταν η Μ3 Ε92 με 420 άλογα γυρίζει στα 8 λεπτά?
Αν ζυγιζε 300κιλα λιγοτερα, δηλαδη 1300κιλα περιπου αντι 1600κιλα της Μ3, και ειχε εξελιγμενη αναρτηση-ηλεκτρονικα
στο ιδιο ή και ακομη καλυτερο επιπεδο, στα 4 χρονια διαφορας στην εξελιξη που τα χωριζουν...300 κιλά?!
Πως θα μειώσουν 300 κιλά απ'το αμάξωμα ρε συ?!
Κοντά στα 1300 ζυγίζει η 147 του busso.
Η 1 δεν είναι καινούριο αυτοκίνητο, ειδικά η 1Μ που βασίζεται στη coupe. Υπάρχουν όμως διαφορές στις αναρτήσεις και στη γεωμετρία και εξ'ου ο χρόνος ο οποίος είναι μια χαρά πιστεύω.
Οχι, μπορει Νικο. Η F430 Scuderia 'καβαλησε' την Εnzo σε χρονους (δεν θυμαμαι σε ποια πιστα), τι σημαινει αυτο?, την κανιβαλισε? Οχι φυσικα. Το ενα ειναι εξωτικο supercar περιορισμενης παραγωγης, και συλλεκτικο, το αλλο απλως...supercar.
H Μ3 ειναι ενα μεγαλο GT coupe με αγωνιστικο κινητηρα και στησιμο, η 1 M Coupe θα μπορουσε να ειναι
στην ιδια ακριβως φιλοσοφια (σχεδον ειναι...) αλλα ως μικροτερο coupe, και πιο γρηγορη λογω μικροτερου συνολικου βαρους.Οι Ferrari είναι άλλο league, άλλο επίπεδο...άλλο πράγμα.
Δεν μπορεί μια Μ έκδοση μικρότερου και φθηνότερου μοντέλου να είναι πιο γρήγορη από ένα μεγαλύτερο. Το καταλαβαίνεις πιστεύω.
Επίσης να προσθέσω κάτι. Η 335i είναι GT coupe. Η Μ3 έχει άλλη φιλοσοφία, όχι αυτή του grand tourer.
Εφόσον λοιπόν είναι πιο ελαφριά και μια κατηγορία κάτω...δε μπορούσαν να τη κάνουν πιο γρήγορη από τη μεγάλη αδερφή της. Μαρκετινίστικα δες το...θα ήταν fail.
Μη ξεχνάς ότι είναι entry level M-car και είναι λάθος να τη συγκρίνουμε με την Μ3...είναι μια κατηγορία κάτω.
Μια κατηγορια κατω, σε διασταση, και κοστος, οχι σε φιλοσοφια.
Όχι σε φιλοσοφία...σωστά...αλλά είναι και τιμολογιακά κάτω. Άρα θα έβγαζαν ένα αυτοκίνητο που θα ήταν κατά 10-15.000 πιο φθηνό από την Μ3 και πιο γρήγορο?
Ίσως μόνο σε μένα να μου φαίνεται περίεργο, δε ξέρω.
-
ΟΚ ο χρόνος δεν είναι αυτός που θα περιμέναμε αλλά από πότε θεωρείται το Ring κριτήριο αξιότητας προς αγορά ή αξιολόγησης για τα αυτοκίνητα μας?
-
Δεν μπορεί μια Μ έκδοση μικρότερου και φθηνότερου μοντέλου να είναι πιο γρήγορη από ένα μεγαλύτερο. Το καταλαβαίνεις πιστεύω.
Τα Μ3 μια χαρά πιο γρήγορα είναι από τα Μ5/Μ6Χ5Μ σε διάφορες πίστες, γιατί όχι ΚΑΙ η 1Μ?
Ίσα ίσα που θα δώσει την καλύτερη πάσα-έναυσμα στον κατασκευαστή να λανσάρει μια ειδική έκδοση κάποιας της μεγαλύτερης Μ που να παίρνει το αίμα της πίσω από την μικρή, και το πόπολο να χαζεύει από δέος και να γεμίζει σελίδες στα φόρουμς και παραγγελίες τις αντιπροσωπείες. Μιλάμε για win^2 σενάριο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΟΚ ο χρόνος δεν είναι αυτός που θα περιμέναμε αλλά από πότε θεωρείται το Ring κριτήριο αξιότητας προς αγορά ή αξιολόγησης για τα αυτοκίνητα μας?Απο τοτε που μερικοι Γερμαναραδες, πυροβολημενοι διαφημισαν εναν απο τους τροπους εξελιξης
των σπορ αυτοκινητων τους.
Οταν σε μια τοσο πολυσυνθετη και απαιτητικη πιστα με απειρες στροφες σε ποικιλια
κλισεων, ποιοτητας οδοστρωματος, υψομετρου, αλλα και τοπικων καιρικων φαινομενων,
ενα ΙΔΙΟ αυτοκινητο πχ, διαπιστωνεται οτι 'γυρναει' πιο γρηγορα σε σχεση με πριν, ή σε σχεση με μοντελο
που αντικαθιστα, αυτο ειναι μια μεγαλη προοδος, με οφελος την αυξημενη ενεργητικη ασφαλεια. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν μπορεί μια Μ έκδοση μικρότερου και φθηνότερου μοντέλου να είναι πιο γρήγορη από ένα μεγαλύτερο. Το καταλαβαίνεις πιστεύω.
Τα Μ3 μια χαρά πιο γρήγορα είναι από τα Μ5/Μ6Χ5Μ σε διάφορες πίστες, γιατί όχι ΚΑΙ η 1Μ?
Ίσα ίσα που θα δώσει την καλύτερη πάσα-έναυσμα στον κατασκευαστή να λανσάρει μια ειδική έκδοση κάποιας της μεγαλύτερης Μ που να παίρνει το αίμα της πίσω από την μικρή, και το πόπολο να χαζεύει από δέος και να γεμίζει σελίδες στα φόρουμς και παραγγελίες τις αντιπροσωπείες. Μιλάμε για win^2 σενάριο.Ακριβως!
Το 'σωστο', μοντερνο marketing, που θα μπορουσε να ωφελησει ακομα περισσοτερο την εταιρια...
Οχι μονο με ειδικη εκδοση στο μεγαλο μοντελο, (πχ CSL Ε92, αν και εχουμε ηδη την πιο extreme GTS) αλλα εξτρα κινητρο, σε χαμηλοτερης οικονομικης κατηγοριας -πιο προσιτο δηλαδη- αυτοκινητο, να ειναι ως πιο συγχρονο, και ελαφρυτερο, γρηγοροτερο, απο το 'μεγαλο' και 'παλαιο'... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οχι, μπορει Νικο. Η F430 Scuderia 'καβαλησε' την Εnzo σε χρονους (δεν θυμαμαι σε ποια πιστα), τι σημαινει αυτο?, την κανιβαλισε? Οχι φυσικα. Το ενα ειναι εξωτικο supercar περιορισμενης παραγωγης, και συλλεκτικο, το αλλο απλως...supercar.
H Μ3 ειναι ενα μεγαλο GT coupe με αγωνιστικο κινητηρα και στησιμο, η 1 M Coupe θα μπορουσε να ειναι
στην ιδια ακριβως φιλοσοφια (σχεδον ειναι...) αλλα ως μικροτερο coupe, και πιο γρηγορη λογω μικροτερου συνολικου βαρους.Σε καμία πίστα! Μόνο κατά το marketing department της Ferrari έχουν ίδιο χρόνο στο (πολύ κλειστό) Fiorano αλλά σε όλα τα ανεξάρτητα τεστ η Enzo είναι κατά πολύ ταχύτερη της Scuderia (από 2 δεύτερα σε μικρές πίστες σαν του Top Gear, μέχρι 20+ στο Ring - λογικό αν σκεφτείς ότι στην ευθεία είχαν 20+ χιλιόμετρα διαφορά 310+ vs 290). Και όλα αυτά 8 χρόνια μετά την παρουσίαση της Enzo και ενώ φυσικά είχε σταματήσει να πωλείται για 6 χρόνια.
Συμφωνώ με Νίκο. Δε γίνεται το μικρό μοντέλο να καπελώνει το μεγάλο ενόσω παράγονται ταυτόχρονα!
BMW 1M 2011