-
Kρατηθείτε λιγάκι γιατί τίποτε δεν ανακοινώθηκε ακόμη και όλα παίζονται. Επίσης για αμάξια ως 1400 το όφελος θα είναι max 1000 euros. Αν μάλιστα αυξήσουν λιγάκι το περιθώριο κέρδους οι αντιπροσωπείες (τώρα το έχουν ρίξει στα τάρταρα μπας και ξεστοκάρουν και πάρουν τίποτε στόχους του 2010 από τα εργοστάσια) τότε βλέπω την μείωση να εξανεμίζεται για τους μικρούς. Θα είναι αισθητή και εντυπωσιακή ίσως για 1600 ως 2000cc.Εκεί όμως περιμένει η παγίδα των τεκμηρίων, τελών κλπ. Αρα προσοχή πριν μασήσουν κάποιοι το καρότο.
Κι ας μην περιμένουμε τρελή ανάκαμψη. Θα υπάρξουν κάποιες πωλήσεις από αυτές που αναβλήθηκαν τους δύο τρεις τελευταίους μήνες εν αναμονή ελαφρύνσεων και από Φλεβάρη ως Πάσχα προβλέπω βαρυ χειμώνα στην αγορά και παγωμένες εκθέσεις. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά 'λεφτά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ' κε ΓΑΠ.
Περαστικά μας. -
μια χαρα πανε οι πωλησεις αυτοκινητων. Ουτε οι μισοι εμποροι δεν κλεισανε ακομα
-
Ούτε εγώ βλέπω ανάκαμψη για πολλούς λόγους.
- Δάνεια δεν υπάρχουν.
- Λεφτά δεν υπάρχουν.
- Στοκ αυτοκινήτων δεν υπάρχουν. (Το 2009 υπήρχαν πάρα πολλά ετοιμοπαράδοτα)
- Οι μειώσεις θα είναι μικρές.
- Οι μειώσεις θα είναι για μικρομεσαία αυτοκίνητα των οποίων οι υποψήφιοι αγοραστές δεν έχουν λεφτά.
-
Μείωση τελών ταξινόμησης μονο σε συνδυασμό με απόσυρση
ΚΙΝΗΤΡΑ για την αντικατάσταση οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας (άνω των 12 ετών) με έκπτωση των τελών ταξινόμησης και αναπροσαρμογή του φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα μεσαίας εργοστασιακής αξίας προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε χθες το Yπουργείο Οικονομικών στη Βουλή.Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά, που παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, απαλλάσσονται κλιμακωτά από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης ως εξής:
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1.400 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1.401 μέχρι και 1.600 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.
-
Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1.601 μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.
Ο φόρος πολυτελείας αναπροσαρμόζεται και επιβάλλεται στην εργοστασιακή τιμή ως εξής:
-
Aπό 20.000 ευρώ μέχρι και 22.000 ευρώ, ποσοστό 10% [παρ. 1 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
-
Aπό 16.000 ευρώ μέχρι και 17.000 ευρώ, ποσοστό 10% [παρ. 2 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
-
Aπό 17.000 ευρώ μέχρι και 19.000 ευρώ, ποσοστό 30% [παρ. 2 άρθρ. 17 του ν. 3833/2010 (Α'Α 40)].
http://www.express.gr/news/finance/3935 ... 93517.php3
-
-
μηπως να αλλαξει ο τιτλος του θεματος;
αποσυρση -κωλοτουμπα 2010- ;
περιμενω αυτους που εκραζαν το σουφλια (απο τα ελαχιστα καλα που πηγε να κανει) και υπερθεματιζαν υπερ της... καταργησης της αποσυρσης
-
η αποσυρση ηταν σωστο μετρο, αλλα επειδη την εκανε αλλος, την καταργουμε εμεις, να αποτελειωσουμε την τελειωμενη αγορα αυτοκινητου και μετα να πουμε οτι τη σωσαμε (που δεν σωζεται)
-
η αποσυρση ηταν λαθος, την καταργησαμε, αλλα επειδη κανουμε μονο λαθη, την επαναφερουμε
ο φορος πολυτελειας παει σε αλλη κωλοτουμπα ως μεγιστη ηλιθιοτητα, να μας πουν ποσα εβγαλαν απο το φορο πολυτελειας (αστειακι)
-
-
@@ρια ήταν ο νόμος του Σουφλιά, @@ρια και ο σημερινός.
Και @@ρια θα εισπράξουν, ο κόσμος δεν έχει λεφτά ή φοβάται να τα χαλάσει, θα ...φτιαχτεί επειδή θα γλιτώσει μερικά € ; Το πιθανότερο είναι να μην αποσύρει κανένα χρεπάκι , να το κρατήσει και μαζί και τα λεφτουδάκια του...
Εδώ που έχουμε φτάσει, κανένα κίνητρο δεν θ' αναζωογονούσε την αγορά και εδώ που τα λέμε γιατί να την αναζωογονήσει; Για να συντηρηθούν οι εκθέσεις με έναν πωλητή προσωπικό;
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τα κίνητρα τέτοιου τύπου και θεωρώ πως δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΕ ουσιαστικό. Ας φτιαχτεί η οικονομία και θα πάρει μπροστά πάλι η αγορά. Αν παραμείνουμε στα υπάρχοντα χάλια, κλάφτα Χαράλαμπε.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
@@ρια ήταν ο νόμος του Σουφλιά, @@ρια και ο σημερινός.Και @@ρια θα εισπράξουν, ο κόσμος δεν έχει λεφτά ή φοβάται να τα χαλάσει, θα ...φτιαχτεί επειδή θα γλιτώσει μερικά € ; Το πιθανότερο είναι να μην αποσύρει κανένα χρεπάκι , να το κρατήσει και μαζί και τα λεφτουδάκια του...
Εδώ που έχουμε φτάσει, κανένα κίνητρο δεν θ' αναζωογονούσε την αγορά και εδώ που τα λέμε γιατί να την αναζωογονήσει; Για να συντηρηθούν οι εκθέσεις με έναν πωλητή προσωπικό;
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τα κίνητρα τέτοιου τύπου και θεωρώ πως δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΕ ουσιαστικό. Ας φτιαχτεί η οικονομία και θα πάρει μπροστά πάλι η αγορά. Αν παραμείνουμε στα υπάρχοντα χάλια, κλάφτα Χαράλαμπε.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αντικατασταση σαπακιων; (οσων αποσυρθουν)
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αυξηση των δημοσιων εσοδων απο την κατρακυλα που επαθαν; το τα 500 εκ ειναι προφανως καλυτερα απο τα 400 εκ ευρω. κι αν δεν τα παρουν απο τ' αυτοκινητα, μαντεψε απο που θα τα παρουν.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η διατηρηση των οποιων υπαλληλων δουλευουν ακομα; (γιατι κατι 1000αδες πληρωνονται απο τον οαεδ)
μονο για τους δεκο καιγομαστε, αυτοι ειναι ιυ να πανε να πνιγουν
τιποτα ουσιαστικο ειναι η οποια φορολογια σε κερδοφορα επιχειριση (αν εχει μεινει καμια) απο το να γραψουν ολες ζημιες;
τιποτα ουσιαστικο ειναι να σωθει εστω ενας απο τροχαιο με καινουριο αυτοκινητο παρα με σαπακι;
τα ουσιαστικα ποια θα ηταν κατα τη γνωμη σου;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
@@ρια ήταν ο νόμος του Σουφλιά, @@ρια και ο σημερινός.
Και @@ρια θα εισπράξουν, ο κόσμος δεν έχει λεφτά ή φοβάται να τα χαλάσει, θα ...φτιαχτεί επειδή θα γλιτώσει μερικά € ; Το πιθανότερο είναι να μην αποσύρει κανένα χρεπάκι , να το κρατήσει και μαζί και τα λεφτουδάκια του...
Εδώ που έχουμε φτάσει, κανένα κίνητρο δεν θ' αναζωογονούσε την αγορά και εδώ που τα λέμε γιατί να την αναζωογονήσει; Για να συντηρηθούν οι εκθέσεις με έναν πωλητή προσωπικό;
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τα κίνητρα τέτοιου τύπου και θεωρώ πως δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΕ ουσιαστικό. Ας φτιαχτεί η οικονομία και θα πάρει μπροστά πάλι η αγορά. Αν παραμείνουμε στα υπάρχοντα χάλια, κλάφτα Χαράλαμπε.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αντικατασταση σαπακιων; (οσων αποσυρθουν)
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αυξηση των δημοσιων εσοδων απο την κατρακυλα που επαθαν; το τα 500 εκ ειναι προφανως καλυτερα απο τα 400 εκ ευρω. κι αν δεν τα παρουν απο τ' αυτοκινητα, μαντεψε απο που θα τα παρουν.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η διατηρηση των οποιων υπαλληλων δουλευουν ακομα; (γιατι κατι 1000αδες πληρωνονται απο τον οαεδ)
μονο για τους δεκο καιγομαστε, αυτοι ειναι ιυ να πανε να πνιγουν
τιποτα ουσιαστικο ειναι η οποια φορολογια σε κερδοφορα επιχειριση (αν εχει μεινει καμια) απο το να γραψουν ολες ζημιες;
τιποτα ουσιαστικο ειναι να σωθει εστω ενας απο τροχαιο με καινουριο αυτοκινητο παρα με σαπακι;
τα ουσιαστικα ποια θα ηταν κατα τη γνωμη σου;
Δεν είναι δυνατόν να ενισχύεται μονομερώς ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ στην οικονομία.
Με την ίδια λογική, γιατί να μην δώσουμε κίνητρα στους παραγωγούς βιολογικών τροφίμων:
- Εγχώρια παραγωγή.
- Θα τρώμε ποιοτικότερα
- Θα εξάγουμε
- Θα σώσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας
- Χάρη στην καλύτερη διατροφή, θα έχουμε λιγότερους θανάτους.
Οπότε, τι διαλέγουμε, μείωση τελών ταξινόμησης, ή βιολογικά τρόφιμα;
Με την μείωση των τελών ταξινόμησης, μάλλον καθίζηση χειρότερη θα πάθουν τα έσοδα και προβλέπω νέο χαράτσι... Γιατί ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ θ' αγοράσουν αυτοκίνητο, μόνον όποιοι έχουν μείνει εντελώς, οι περισσότεροι θα μείνουν με το σαπάκι.
Η κυβέρνηση ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ. Αλλά δυστυχώς πήρε, επειδή το λόμπυ είναι αρκετά ισχυρό τελικά...
-
Προσωπική εκτίμηση το μέτρο θα είναι αποτυχία.
Στην τελευταία απόσυρση, η αγορά τονώθηκε και τα έσοδα του κράτους αυξήθηκαν γιατί :
- Την αγορά στήριξαν κυρίως οι ΔΥ και ΕΕ που δεν είχαν δει μείωση στο πορτοφόλι τους
- Δεν υπήρχε το σημερινό κλίμα αβεβαιότητας, ανασφάλειας, απειλής για πτώχευση, μείωσης αποδοχών και εισοδήματος γενικότερα
- Οι τράπεζες χορηγούσαν ακόμα δάνεια (έστω με μια τυπική προκαταβολή 10-20%)
- Υπήρχε το κίνητρο του χιλιάρικου/ των χιλιάρικων (απόσυρσης και επιδότησης αγοράς)
- Υπήρχε το μειωμένο ΕΤΤ σε συνδυασμό με πληθώρα επιλογών σε άμεσα διαθέσιμα (στοκαρισμένα) αυτοκίνητα
Δείτε και τα σημερινά δεδομένα:
- Η αγορά έχει νεκρώσει εντελώς (δεν ξοδεύουν πλέον ούτε οι ΔΥ που θεωρητικά μέχρι σήμερα έχουν 'σίγουρη' εργασία)
- Το κλίμα είναι το πλέον απαισιόδοξο που κανείς δεν ξέρει τι ξημερώνει την επόμενη μέρα (και κυρίως αν θα έχει εργασία και εισόδημα)
- Οι τράπεζες δεν εγκρίνουν δάνεια εύκολα (έχουν αναφερθεί περιπτώσεις να εγκρίνονται 1/10 και μάλιστα με προκαταβολή τουλάχιστον 30-40%)
- Το να έχεις απλά μια έκπτωση στα τέλη ταξινόμησης (που είναι κοροϊδίστικα) είναι το ίδιο κίνητρο σε σχέση με ένα χρόνο πριν που σε επιδοτούσαν με χιλιάρικα στο χέρι;
- Από άμεσα διαθέσιμα αυτοκίνητα πλέον, περιορίζονται οι επιλογές (και δύσκολα ρισκάρεις για νέα παραγγελία)
Περιμένετε να αναστραφεί σημαντικά το όλο κλίμα επειδή ανακοίνωσαν άλλη μια μπαρούφα/κωλοτούμπα/πείτε το όπως θέλετε;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
@@ρια ήταν ο νόμος του Σουφλιά, @@ρια και ο σημερινός.
Και @@ρια θα εισπράξουν, ο κόσμος δεν έχει λεφτά ή φοβάται να τα χαλάσει, θα ...φτιαχτεί επειδή θα γλιτώσει μερικά € ; Το πιθανότερο είναι να μην αποσύρει κανένα χρεπάκι , να το κρατήσει και μαζί και τα λεφτουδάκια του...
Εδώ που έχουμε φτάσει, κανένα κίνητρο δεν θ' αναζωογονούσε την αγορά και εδώ που τα λέμε γιατί να την αναζωογονήσει; Για να συντηρηθούν οι εκθέσεις με έναν πωλητή προσωπικό;
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τα κίνητρα τέτοιου τύπου και θεωρώ πως δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΕ ουσιαστικό. Ας φτιαχτεί η οικονομία και θα πάρει μπροστά πάλι η αγορά. Αν παραμείνουμε στα υπάρχοντα χάλια, κλάφτα Χαράλαμπε.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αντικατασταση σαπακιων; (οσων αποσυρθουν)
τιποτα ουσιαστικο ειναι η αυξηση των δημοσιων εσοδων απο την κατρακυλα που επαθαν; το τα 500 εκ ειναι προφανως καλυτερα απο τα 400 εκ ευρω. κι αν δεν τα παρουν απο τ' αυτοκινητα, μαντεψε απο που θα τα παρουν.
τιποτα ουσιαστικο ειναι η διατηρηση των οποιων υπαλληλων δουλευουν ακομα; (γιατι κατι 1000αδες πληρωνονται απο τον οαεδ)
μονο για τους δεκο καιγομαστε, αυτοι ειναι ιυ να πανε να πνιγουν
τιποτα ουσιαστικο ειναι η οποια φορολογια σε κερδοφορα επιχειριση (αν εχει μεινει καμια) απο το να γραψουν ολες ζημιες;
τιποτα ουσιαστικο ειναι να σωθει εστω ενας απο τροχαιο με καινουριο αυτοκινητο παρα με σαπακι;
τα ουσιαστικα ποια θα ηταν κατα τη γνωμη σου;
Δεν είναι δυνατόν να ενισχύεται μονομερώς ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ στην οικονομία.
Με την ίδια λογική, γιατί να μην δώσουμε κίνητρα στους παραγωγούς βιολογικών τροφίμων:
- Εγχώρια παραγωγή.
- Θα τρώμε ποιοτικότερα
- Θα εξάγουμε
- Θα σώσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας
- Χάρη στην καλύτερη διατροφή, θα έχουμε λιγότερους θανάτους.
Οπότε, τι διαλέγουμε, μείωση τελών ταξινόμησης, ή βιολογικά τρόφιμα;
Με την μείωση των τελών ταξινόμησης, μάλλον καθίζηση χειρότερη θα πάθουν τα έσοδα και προβλέπω νέο χαράτσι... Γιατί ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ θ' αγοράσουν αυτοκίνητο, μόνον όποιοι έχουν μείνει εντελώς, οι περισσότεροι θα μείνουν με το σαπάκι.
Η κυβέρνηση ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ. Αλλά δυστυχώς πήρε, επειδή το λόμπυ είναι αρκετά ισχυρό τελικά...
μονο ενας κλαδος ενισχυθηκε με το συγκεκριμενο φορολογικο;
το διαβασες ολο η εμεινες μονο στ' αυτοκινητα;
η καταργηση του ποθεν εσχες για πρωτη κατοικια τι ειναι; το εχω ξαναγραψει, επιδοτηση φοροδιαφυγης για να τονωθει η αγορα ακινητων που την κατεστρεψαν με το προηγουμενο φορολογικο, οπου εβαλαν τους φορους που τωρα καταργουν
δεν επρεπε να παρει κανενα μετρο, ουτε και για την καταστροφη της αγορας, αντιθετα πηρε, επεβαλλε 2 φορες φορο πολυτελειας με τα εντελως αντιθετα αποτελεσματα, αφου κανεις δεν τσιμπησε, οσα ευρω και αν εχει. και τωρα τον παιρνει πισω το φορο, αφου ειδε τι εκανε
η μειωση του φπα στα τουριστικα ειναι σωστο η οχι; η διαφοροποιηση των φορων στα τσιγαρα τι ειναι; σωστο η λαθος;
γενικα, το μοντελο φοροι φοροι φοροι ειναι πληρως αποτυχημενο, ειδικα σε περιοδους κρισης. στο εμποριο κανουν εκπτωσεις (γι' αυτο και υπαρχουν 2 περιοδοι) για να τονωθει ο τζιρος. κι αυτοι σε περιοδους κρισης βαζουν φορους. τα αποτελεσματα τα βλεπουμε
κι ακριβως επειδη η οικονομια δεν παραγει τιποτα, στηριζεται σε πολυ μεγαλο βαθμο στο εμποριο (αυτοκινητα, κινητα, ηλεκτρονικα, ηλεκτρικα, ρουχα κι οτι αλλο θες κι ολα εισαγομενα) και στην οικοδομη
οσο για τα βιολογικα και λοιπα αγροτικα προιοντα, μια χαρα μαιμου επιδοτησεις επαιρναν και τωρα πρεπει να επιστραφουν, η μηπως δεν ενοχλει αυτο; επειδη τις εδινε η ΕΕ; και ποιος θα τις επιστρεψει τωρα;
καποτε ειχαν βγει οι καλλιεργισιμες εκτασεις με διπλασια εκταση απ ολη την ελλαδα λογω... επιδοτησεων
-
άμα ξαναφέρουν απόσυρση είναι για φτύσιμο, είμαστε άνεργοι δεν υπάρχει μία και αυτοί θέλουν να ενισχύσουν τον σαρακάκη τους μαντράδες και το VAG. έλεος πια! επιδοτήστε την αγορά ποδηλάτων καλύτερα, που έχουμε και εναν μανιατόπουλο.
Πρώτοι στα κακαγιεν στον κόσμο, ίσως μιλάμε για τον πιο κομπλεξικό λαό;
-
Ερώτηση κρίσεως.
Κκατάλαβε κανείς τί σημαίνουν τα νέα μέτρα περί απόσυρσης κλπ. που κατατέθηκαν με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο;
Π.χ. λέει ότι απαλλάσσεσαι από το Τέλος Ταξινόμησης άν έχεις σαπάκι που πρωτοκυκλοφόρησε ως 1998 και πάρεις καινούργιο αμάξι ως 900κ.ε. (π.χ. Fiat 500 Multiair, δεν ξέρω κάποιο άλλο) εργοστασιακής αξίας ως 6.000 ευρώ. Μα ω αγαθέ υπουργέ, τόσο μικρά αυτοκινητάκια έχουν ΤΚ 12% δηλ. κανά χιλιάρικο. Μου χαρίζεις τα 1000ευρώ. Αν όμως η εργοστασιακη είναι 6200, τί προβλέπεται; Τίποτε απολύτως... Γιατί να σου δώσω 1.000 ευρώ το αμαξάκι μου που έχω συντηρήσει καλά; Δύσκολο ερώτημα βάζω...
Και αν η πεθερά μου που έχει ένα σαπάκι από το καιρό του φιδέ, θελήσει να το ξεφορτωθεί να πάρει κανά φράγκο, πρέπει να αγοράσει καινούργιο στο όνομά της; Θα πρέπει να το μεταβιβάσει προηγουμένως στο υποψήφιο αγοραστή; Άρα να ξαναπληρώσουμε;Δε μας τα λέτε καλά Κύριοι πρώην σοσιαλιστές και νυν δεν ξέρω τι....
Καλύτερα να λέγατε ότι δεν έχετε λεφτά για αποσύρσεις και αηδίες εν μέσω κρίσης, να είσασταν λιγάκι πιο ειλικρινείς
Αλλά πότε είσασταν ειλικρινείς; Πότε ειχαμε άντρες πολιτικούς τα τελευταία σαράντα χρόνια;; -
Ρε δεν πάνε να γ@μηθούνε οι καραγκιόζηδες...
Από βδομάδα αποσύρω το civicάκι μου και σιγά μην περιμένω να δω τί θα κάνουν οι μακάκες.
Ό,τι και να πούνε, καινούριο δεν παίζει εκτός και πιάσω το τζόκερ! -
Δηλαδή τα νέα μειωμένα τέλη ταξινόμησης ισχύουν μόνο αν έχεις παλιό αμάξι να αποσύρεις? ΧΑΧΑΧΑ! Καλό!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
τι ειναι φορολογητεα αξια? τα χρεπια αξιζουν πλεον?εστω αυτοκινητο με cif 16789 2 lt, δηλαδη 50% τελος ταξινομησης
τα 16789-14000 το παιρνουν κανονικα το ττ, αλλα φευγει ο ηλιθιος φορος πολυτελειας
απο τα 14000 θα γλυτωσεις περιπου το 1/4. στα διλιτρα δηλαδη, χονδρικα με αποσυρση γλυτωνεις κανα 3000 κι αν ειναι στην κλιμακα 15-20, αλλο ενα διφραγκο μαξ απο την καταργηση του φορου πολυτελειας
δηαλδη το μεγιστο με αποσυρση και χωρις φορο πολυτελειας (ισχυει για ολα τα αυτοκινητα) στο περιπου να φτανει το ταληρο
υ.γ. ο πεταλωτης δεν ηταν που ελεγε οτι αποσυρση δεν προκειται να γινει ποτε;
-
αφού κόπτονται, να μας σώσουν από το νέφος ......
πράσινη ανάπτυξη. -
Δεν ξέρω τι παίζει πλέον σε εταιρίες που κάνουν δική τους απόσυρση έχοντας μια μεγάλη έκπτωση στα καινούρια (τουλάχιστον πρίν λίγους μήνες πολλές ήταν και δελεαστικές) αλλά το κράτος με αυτή την προσφορά/απόσυρση είναι πολύ ... φτηνιάρης! Μια τέτοια αναλογη προσφορά αν την έκανε μια ιδιωτική εταιρία θα την κράζαμε!
-
Εγω που απεσυρα το αυτοκινητο την τεταρτη προλαβαινω ή οχι ξερει κανεις γιατι θα τρελλαθω μου φαινεται.
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
καλησπέρα σε όλους.Οι γνωστές κουτοπονηριές του ελληνικού κράτους;
Ας σπρώξουμε τα παλια σαπάκια των εμπόρων .Σου λέει θες αμάξι; Κάνε απόσυρση (βρές παλιό) αν δεν έχεις άρα οι μαντράδες κάτι θα βγάλουν
Επιλέγω μπακαλίστικα τις κατηγορίες και τα ποσά που μειώνω.και βέβαια όχι σε όλα αλλά μέχρι κάποιο κόστος.
Εγώ ήθελα να αλλάξω όχημα και έλεγα με αλλαγές φόρου πολυτελείας και μειώσεις ΤΤ θα αγόραζα. (Τα λεφτά είναι ήδη στην άκρη) αλλά αυτή η κουτοπονηριά με έκανε να το σκεφτώ και να κρατήσω τα ευρουδάκια μου. Δεν χάνω κερδίζω και αν δω τα σκούρα μπορεί να τα βγάλω εξωτερικό και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
βασικα αυτα δεν ειναι μετρα, ειναι ημιμετρα. Και φυσικα ως τα 2000 κεκ. Η γραμμη που χωριζει τους πλουσιους απ τουσ φτωχους
-
Δεν καταλαβα καλα αυτο:
Ο χρήστης alter100 έγραψε:
Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά, που παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, απαλλάσσονται κλιμακωτά από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης ως εξής:
- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.
Δηλαδη σε αυτο το παραδειγμα, αν το αυτοκινητο εχει εργοστασιακη αξια (αυτο εννοει 'φορολογητεα αξια??') μεχρι 6Κ απαλλασεται εντελως απο το τελος ταξινομησης???
Απόσυρση (merged)