-
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)
-
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)
-
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)
-
Ποια μοντελα ειναι ;Δεν κυκλοφορουσε απο μια εκδοση το καθενα.Πες και τα χλμ που γραφουν.Για να τα πας δεν βλεπω γιατι οχι αλλα το ζητημα ειναι να μην σου βγαλουν ζημιες,το ρχ8 πιο επιφοβο.
-
RX καλύτερα να το ξεχάσεις.
Ειδικά αν δεν είναι και stock... -
To RX-8 ξεχνα το,οπως λες εισαι νεος οδηγος και πρωτον δεν ξερεις τις ιδιαιτεροτητες του βανκελ και δευτερον δεν θα μπορεις να το χρησιμοποιησεις οπως ειναι φτιαγμενο να χρησιμοποιηται.Το Celica αν ειναι σε καλη κατασταση δεν ειναι κακη επιλογη.
-
Καλησπέρα rx 220.
Για μένα καλύτερα να πάρεις ένα μεαχειρισμένο μέχρι 100 ΗΡ αφού είσαι νέος οδηγός.Άν έχεις εμπειρία με ισχυρά 'η/και πισωκηνιτα οχήματα μπορείς να αγοράσεις το rx.Πάρε ένα πιο αδύμαμο, μάθε και μετά έχεις τον καιρό μπροστά σοθ να πάρεις ότι επιθυμείς.
Μ.Φ.Χ πάντα.
Σου εύχομαι χιλιάδες και απροβλημάτιστα χλμ -
Οχι φιλε μου, δεν ειναι κακο να αγορασεις ενα αυτοκινητο που ονειρευοσουν παντα
Το rx8 ειναι πολυ ειδικο αυτοκινητο, και για πρωτο δε θα το προτεινα. Το σελικα οκ, ομως οπως και να εχει ειναι κουπε και θα σε δυσκολεψει ειδικα στην πολη. Γνωμη μου, αν δεν εχεις αναγκη για δικο σου αυτοκινητο, κρατα τα χρηματα σου και ξεκινα να οδηγεις των γονιων σου ωστε να αποκτησεις εμπειρια με ενα πιο φιλικο οχημα κι αργοτερα προχωρας και στην αγορα δικου σου
-
Ωραιος προβληματισμος..
Κατ αρχας ξεχνα το rx-8... ειναι πιθανον πολυ δυνατο για πρωτο, ειναι κοστοβορο σε βενζινη και απαιτει προσεκτικη συντηρηση ισως και λιγη προσωπικη ενασχοληση με το αμαξι.. Επισης ειναι δυσκολο να βρεις ενα σε αριστη κατασταση και με σωστη συντηρηση.. Επισης παρατηρησε οτι εχουν γεμισει ολες οι μαντρες με αυτα καθως οι περισσοτεροι τα αγορασαν ωςφτηνο γκαζι αδιαφορωντας 'η εχωντας αγνοια για τις ιδιαιτεροτητες του..Η celica συζηταται.. Λογικα μιλαμε για την τελευταια 1.8 με τα 143 αλογα.. Ενα αμαξι που συμπαθω παρα πολυ και καλαισθητο.. Για πρωτο δεν ειναι καθολου αργο.. Αξιοπιστη ειναι επισης και απο συντηρηση εχει τα τυπικα ενος αυτοκινητου απ οσο γνωριζω.. Απο ελιγμους-παρκαρισματα κτλπ θα ειναι σα να οδηγεις το mondeo..
Οτι και να βρεις απο μεταχειρισμενα ,αν το αποφασισετε, παρε κατι απο ιδιωτη! Και ξεχνα το rx8..
-
τιποτα πισωκινητο δεν κανει για πρωτο αμαξι παρε καποιο μικρο μτχ να του βγαλεις τα ματια και οταν κρινεις οτι εχεις αποκτησει εμπειρια πισω απο το τιμονι περνεις και κατι που θες
-
To Celica είναι 1800 κ. εκ. 78.000 χλμ με εξατάχυτο κιβώτιο και 143 ΗΡ (που είναι κοντα πιστευώ στα 115 ΗΡ του Mondeo 1800 και αυτό) εκδοση τωρα συγκεκριμένα δεν πρόσεξα να γραφεί πουθενα απλά τεχνικά χαρακτηριστικά μεταφέρω.
Το RX-8 είναι το Chalenge με τους 193 ΗΡ (λίγο πολλά μου φαίνονται για να πω την αλήθεια) πέντε ταχύτητες 94.000 χλμ και όσον αφορά τις τροποποιήσεις αυτές είναι μόνο διακοσμητικές δεν εχει κάτι μηχανολογικά διαφορετικό από το μαμάΟ χρήστης panos2171 έγραψε:
To RX-8 ξεχνα το,οπως λες εισαι νεος οδηγος και πρωτον δεν ξερεις τις ιδιαιτεροτητες του βανκελ και δευτερον δεν θα μπορεις να το χρησιμοποιησεις οπως ειναι φτιαγμενο να χρησιμοποιηται.Το Celica αν ειναι σε καλη κατασταση δεν ειναι κακη επιλογη.Τι εννοείς λέγοντας ιδιαιτερότητες του Βάνκελ? Οδηγείτε διαφορετικά από τους άλλους κινητήρες βενζίνης? (Τις αρχές λειτουργίας των Βάνκελ τις ξέρω και τις διαφορές τους με 'κοινούς' κινητήρες εσωτερικής καύσης θεωρητικά) [φιλικά το λεω παντα αυτό μην παρεξηγηθείς δεν το παίζω παντογνώστης]. Περισσότερο στο RX-8 με απασχολούν η πισωκίνηση και τα 80 επιπλέον άλογα.
Γενικά μιλώντας έχει σημαντίκες διαφορές η οδηγική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου ανάλογα με το που μεταφέρεται η κίνηση ,σε λογικά παντα πλαίσια μιλώ οδήγησης σε δημόσιο δρόμο μέσα στα όρια. -
Ειναι και τα δυο στις μικρες τους εκδοσεις.Εγω δεν ειμαι σιγουρος τι θα διαλεγα,θα ημουν 51% σελικα 49% ρχ8.
-
RX8 με 94000km και body kit;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
RX8 με 94000km και body kit;+1
Σου φωναζει να το αποφυγεις... -
RX8 για πρώτο αυτοκίνητο; Σαν να δίνεις γεμάτο 45άρι πιστόλι σε 12χρονο παιδί. Όσο για το Celica... αυτοκίνητο με λόγω ισχύος/βάρους κάτω από 10 κιλά/ίππο δεν θα έδινα σε άπειρο οδηγό.
Πάρε ένα καινούριο μικρό, ή ακόμα καλύτερα μικρό μεταχειρισμένο και όταν μάθεις 5 πράγματα παίρνεις κάτι καλύτερο.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
RX8 με 94000km και body kit;εκεινο της Veilside που σκουπίζει ολη τη σκονη από το δρόμο?
celica δαγκωτο από μενα, πολύ πιο φιλικο σε ταρζανιες που θα δοκιμασει ενας νέος οδηγός..
αλλά όπως και οι πάνω, θα σε συμβουλευα(σε σχεση με αυτά που θυμάμαι να εκανα με αυτοκινητο εγω και οι φιλοι μου) να παρεις ή των γονιών σου, ή κανενα σαράβαλο με 1000-2000 και να βγαλεις το αχτι σου...
τωρα θα μου πεις οτι δε θα δοκιμασεις ταρζανιες, αλλά οι μισοι αυτό λενε, αλλά ενα μεγαλο ποσοστό ειχε ατυχηματο celica το δινουν με 15.000 ευρώ?? τοσα πολλά για μοντελο 2002??
αν παρεις κανενα από Γερμανια και φωνάξεις όπως στο Top Gear την ADAc(?) να το κανει ανω κατω και να τα βρει ολα δε θα βγει μαζι με τελωνειο πιο φθηνά? -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
RX8 με 94000km και body kit;Αυτές είναι και οι δικές μου σκέψεις..... Όχι, όχι όχι.
Το RX8 είναι ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο με μεγάλα έξοδα κίνησης (σαφώς μεγαλύτερα από του Celica και Mondeo). Και αν δεν έχει τύχει της σωστής συμπεριφοράς και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ φροντίδας από καλό ιδιοκτήτη τα 100.000χλμ μπορεί να είναι πάρα πολλά. RX8 μόνο αν ξέρεις τί παίρνεις και από ποιον το παίρνεις.Ναι συμπεριφέρεται διαφορετικά ένα πισωκίνητο (αν και μπορεί να μην το καταλάβεις αμέσως). Αλλά δεν είμαι εναντίον του πισωκίνητου για νέο οδηγό. Σκέφτομαι ότι εγώ και τόσοι άλλοι της ηλικίας μου αναγκαστικά με πισωκίνητα μάθαμε να οδηγάνε. Και μιλάμε για κακά πισωκίνητα, με σούστες που διώχναν την ουρά τους για ψύλλου πήδημα.... με μέτριο διψήφιο νούμερο αλόγων. Ε, μάθαμε να προσέχουμε... Τώρα με τα ESP κλπ οι διαφορές με τα προσθιοκίνητα αν δεν προσπαθείς να βιάσεις τους νόμους της φυσικής είναι ελάχιστες. Οπότε δεν θα ήμουν αντίθετος για πισωκίνητο γενικά. Πάρε ΜΧ5, BMW 116, 316compact, Mercedes.
Σχετικά με επιδόσεις ή καλύτερα αίσθηση επιδόσεων είναι λάθος να συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικού προσανατολισμού/μεγέθους/βάρους, υποθέτω η Celica θα σου φανεί και θα είναι σαφώς πιο ζωηρή από το Mondeo ιδίως στις ψηλές στροφές. Και επειδή είναι αρκετά μικρότερη θα πρέπει να παρκάρει πιο εύκολα αν και ίσως η ορατότητα να είναι περιορισμένη.
Φυσικά θα μπορούσες να κοιτάξεις και να βρεις πολλά άλλα ενδιαφέροντα οχήματα με αυτά τα λεφτά.... -
...καινουργιο μικρο, απο εμενα. Τα παραπανω αυτοκινητα, πλεον με τα νεα δεδομενα, εκτος απο 'δεινοσαυροι',
σε λιγο χρονικο διαστημα, θα γινουν -αν οχι ηδη την στιγμη που μιλαμε- τα αγαπημενα αυτοκινητα των απανταχου
'καγκουροειδικων' νεοπλουτων μεταναστων, και δεν συμμαζευεται...
Πολλα μικρα, ευελικτα, ευχαριστα και διασκεδαστικα υπαρχουν στα 15κ περιπου.
Τα πρωτα που μου ερχονται στο μυαλο: Ford fiesta 1.6 sport, Fiat panda 100hp, και συντομα το 500αρακι με 100ps απο
τον 2κυλινδρο m-air turbo.
H τεχνολογια εξελισσεται πλεον απιστευτα γρηγορα. Κοιταμε μπροστα (ειδικα για πρωτο αυτοκινητο, και οχι πχ, αν μιλουσαμε για δευτερο
'παιχνιδι') και οχι πισω...P.S αν παρολα αυτα, το ΡΧ-8 ειδικα, αποτελει μεγαλο 'κολλημα', μαθε πρωτα στο οικογενειακο, 'ψησου' με περισσοτερα χλμ
και 'ψαξου' με εμπειριες οσο το επιτρεπει η ηλικια σου.
Πρωτο αυτοκινητο το RX-8 δεν νομιζω να το συνιστα κανεις που θα σκεφτεται με γνομωνα την ασφαλεια πρωτα απ' ολα.
Οχι οτι ειναι το τρομερα δυσκολο πισωκινητο, καθε αλλο, απλα περα απο τους κινδυνους του 'να βρω τα ορια του, να το γλυστρισω κτλ' δεν θα μπορεσεις λογω απειριας, να εκτιμησεις και να εκμεταλλευτεις τα χαρισματα και την ευχαριστηση
που μπορει να προσφερει. -
- polo 1,2 tsi , new swift .....
-
Πειραζει που εγω τη celica τη θεωρω ανωτερη σαν αυτοκινητο σε πολλους ουσιωδεις τομεις απ ολα τα σημερινα κουβαδακια στις κανονικες και μικρες τους εκδοσεις?
Δε νομιζω επισης ενα 'ακουμπημα' ,που ειναι πολυ πιθανο απο εναν νεο οδηγο, με ενα καινουγιο τετοιο μικρο να ειναι φτηνοτερο απ οτι με την 8ετιας celica...Απεναντιας..Η λογικη για εμενα σε τετοια φαση λεει μεταχειρισμενο 5-8 χρονων μικρο ή μικρομεσαιο..Δεν ειναι και μεγαλο το σκαλοπατι απο την celica..
Τα μονα εμποδια ειναι η καταλανωση και η ασφαλεια ενος νεου οδηγου με 1800 κυβικα (που θα ναι η ιδια με το mondeo)..Αν αυτα δεν ειναι προβλημα τοτε why not?
Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό