Προσωπικά ψηφίζω υψηλόστροφους κινητήρες με την λογική του ότι αν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο για τα άλογα του και γενικά για τις επιδόσεις του αυτό θα έχει περιορισμένη πρακτικότητα και καθημερινή χρήση (καθώς και αυξημένο κόστος κτήσης-συντήρησης ) οπότε θα πρέπει να πάρεις κάτι που ο ήχος του θα σου προκαλεί συγκίνηση ακόμα και στο ρελαντί (και ας μην έχει και τεράστια ροπή). Μόνo 3 κινητήρες τούρμπο μου έχουν προκαλέσει τέτοιο συναίσθημα, ο κινητήρας της Jaguar XJ220, 3.5 L twin-turbocharged V6 (είχα την τύχη να μας προσπεράσει ένα τέτοιο θεριό στην εθνική πριν από 14 χρόνια ,ναι τα θυμάμαι όλα τέλεια μέχρι και το ότι είχε ξένες πινακίδες και το τιμόνι στην 'λάθος' πλευρά), o κινητήρας του Mazda RX7 FD3s, 1.3L 13B-REW και ο.......General Electric J79 που έχουν τα Φάντομ της Π.Α. Όσο για τους κινητήρες με τα περισσότερα κυβικά ο ήχος τους πάνω κάτω ο ίδιος μου φαίνεται και δεν με συγκινεί (προσωπικά πάντα μην το θεωρήσεται ως προσβολή φίλοι του there is no replacement for displacement).
Latest posts made by rx-220
-
RE: Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Επειδή είσαι νέος οδηγός και μικρός είναι φυσιολογικό να θες και φερράρι ακόμα. Όμως θα ήθελα να σκεφτείς τα εξής:Οι γονείς σου μπορούν να σου λένε 'Θα σου πάρουμε ότι θέλεις εσύ γιόκα μου, καμάρι, στολίδι του σπιτιού μου'. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο νιώθει στο πετσί του ένας 18άρης την οικονομική κρίση καλυμμένος από την φοιτητική ασυλία και απέχοντας αρκετά χρόνια από την παραγωγή εργασίας αλλά είναι η κρίση είναι βαριά και το χειρότερο όλων δεν έχει φανεί ακόμα. Μπορεί λοιπόν οι γονείς σου να σου πάρουν ότι θέλεις εσύ αλλά είτε να ζοριστούν οικονομικά είτε να το μετανοιώσουν στο άμεσο μέλλον χωρίς όμως να το δείξουν. Φυσικά δεν ξέρω την οικονομική κατάσταση των γονιών σου αλλά επειδή καθημερινά βλέπω την κρίση να βαράει ανθρώπους γύρω μου πολύ ή λίγο, απλά θα ήθελα να το τονίσω. Πολλοί 18άρηδες έχουν ποστάρει στο 4ΤΦ θέματα τύπου 'τι ακριβό/γρήγορο αμάξι να μου πάρει ο μπαμπάς?' χωρίς να τα σχολιάσω από αυτήν την άποψη, αλλά σε αυτή την χρονική συγκυρία που μας πήραν χαμπάρι ότι εξάγουμε μόνο ήλιο/παραλία/συρτάκι άντε καμία ντομάτα/μπάμια και καταναλώνουμε οτιδήποτε παράγουν αυτοί θα ήθελα να το σκεφτείς ξανά. Ξέρω ότι ο αντίλογος και πολλοί φορουμίτες θα πουν 'έλα μωρέ μία ζωή την έχουμε' 'εσύ δηλαδή δεν θα ήθελες καλό αμάξι στα 18 σου, αν στο έπαιρνε ο μπαμπάς σου?' 'αν δεν πάρει τώρα, θα πάρει στα 50 του μιάτα όταν θα είναι καραφλός'. Διαλέγεις και παίρνεις.
'Αμα είσαι 18άρης και γουστάρεις την οδήγηση και γιούγκο να σου δώσουν θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Έχω οδηγήσει πολύ γρήγορα αμάξια ευκαιριακά με δυνατότητες πολύ παραπάνω των δικών μου, το αμάξι μου τώρα είναι αιώνες καλύτερο σε κάθε τόμεα από το πρώτο μου χρεπάκι αλλά τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες τις έχω από αυτό. Γιατί? Είπαμε είσαι 18 γμτ! Και που σαι αν ανησυχείς για το πουλ μουρ, άμα έχεις τον τρόπο σου χτυπάς γκομενάκια και με κάρτα απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ, αλλιώς μπορείς να κάθεσαι το ΣΚ και να γυαλίζεις το RX8 και να λες 'καλά ε αυτό είναι ζωή'. Πρώτη προτεραίοτητα για μένα λοιπόν θα ήταν να πάρεις κάτι ασφαλές. Βάλε 4 αστέρια μίνιμουμ, βάλε αν μπορείς και ESP και είσαι καλυμμένος. Τα υπόλοιπά είναι πλύση εγκεφάλου.
ΥΓ: Έχω κάνει ταξίδι με κορσάκι 1200άρι και μου φαινόταν 'μερσεντές' σε σχέση με το χρέπι μου. Μία ιδέα είναι όλα...
Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς στην πρώτη σου παράγραφο. Πίστεψέ με αν δεν ήξερα ακριβώς τι τρέχει με τα οικονομικά των γονιών μου ούτε το δίπλωμα δεν θα τους ζήταγα να πληρώσουν. Το σχέδιο μου για απόκτηση αυτοκινήτου δεν περιελάμβανε καθόλου τους γονείς μου. (Από αυτούς μόνο το δίπλωμα θα ζήταγα και μάλιστα είχα το ποσό σε περίπτωση που δεν ήθελαν να το πληρώσουν ,δικαίωμα τους ήταν στο κάτω κάτω. Σε περίπτωση που έπρεπε να πληρώσω και το δίπλωμα αυτοκίνητο θα έπερνα αρκετά αργότερα.) Είχα καταφέρει και σώσει μερικά χρήματα τα οποία έφταναν για ένα αυτοκίνητο (Mazda 323F του 90),την ασφάλεια του,τέλη κυκλοφορίας (μάλιστα τα 'πράσινα' τέλη που έλεγαν τότε),σέρβις, και ότι μου έμενε για βενζίνη και λοιπά έξοδα.(Αυτό μάλιστα το έκανα κρυφά γιατί δεν ήθελα να ασκήσω πίεση με αυτόν τον τρόπο στους γονείς για αγορά αυτοκινήτου επειδή το αμάξι είναι παλιό και δεν θα τους άρεσε να οδηγώ ένα χρεπάκι. Και όχι ουδέποτε μυρίστηκαν το οτιδήποτε για αυτά μου τα σχέδια, αν το έκαναν θα μου το έλεγαν ξεκάθαρα.)
Έχεις απόλυτο δίκιο απολαμβάνω κάθε λεπτό που οδηγώ ότι αμάξι και είναι! Αυτό όμως δεν πιστεύω να με εμποδίζει να εκφράσω την ενόχληση για κάποια πράγματα σε ένα αυτοκίνητο. Ίσως να έχεις και δίκιο το κορσάκι να είναι πολύ πιο άνετο από ένα σωρό άλλα αμάξια άλλα σε σχέση με αυτα που έχω οδηγήσει (Mondeo,Yaris) ήταν πολύ κατώτερο. Τώρα για το καμάκι.....ΠΟΤΕ δεν θα χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο μου ως γκομενοπαγίδα όπως συνηθίζουν άλλοι. Για να καταλάβεις την τρέλα μου με το αυτοκίνητο σε περίπτωση που έπερνα ένα άμαξι που γούσταρα τρελά όχι μόνο δεν θα είχα πρόβλημα να κάθομαι το ΣΚ και να το γυαλίζω και να λεω 'καλά ε αυτό είναι ζωή' αλλά εάν γίνονταν το οτιδήποτε και χρειάζονταν επιπλέον χρήματα θα έτρωγα και τις διακοπές και τα ΣΚ σε δουλειά (με μόνη εξαίρεση αν χρειάζονταν να κάνω δουλειά για την σχολή ή να διαβάσω είπαμε λατρέβουμε τα αυτοκίνητα αλλά όχι και να φάμε το μέλλον μας για αυτά....). Ξέρω ακούγεται κουλό άλλα τι να κάνουμε από μικρός είχα τέτοιο κόλλημα.....
Φυσικά βέβαια μπορεί να γράφω οτιγράφω παραπάνω αλλά ότι και αυτοκίνητο να πάρω θα το υπεραγάπω ,όχι μόνο αν είναι το dream car μου. Βασικά και να μην πάρω και απλά να μπόρω να παίρνω το Mondeo ελεύθερα (κι ας πληρώνω την βενζίνη) θα το λατρεύω!
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Peugeot 206 RC 1.6
Κάποιος πάει να σε κοροϊδέψει... τέτοιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει.
Συγνώμη λάθος μου είναι 207 οχι 206 ούτε καν που το πρόσεξα όταν το έγραφα!
207 RC ? Αυτό βγάζει 175 τουρμπίσια άλογα.
ΠΟΣΑ??? 150 δεν βγάζει? και μάλιστα έχει και αμάξωμα στα κιλα του Mondeo κίολας (1295 το Μοndeo και 1325 το 207) οπότε δεν το θεώρησα υπερβολικό.....
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Peugeot 206 RC 1.6
Κάποιος πάει να σε κοροϊδέψει... τέτοιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει.
Συγνώμη λάθος μου είναι 207 οχι 206 ούτε καν που το πρόσεξα όταν το έγραφα!
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Δεν λέω Celica ή θάνατος απλά αναρωτιώνουν αν θα μπορούσα να διατηρώ τέτοιου είδους αυτοκινήτο (ένα σβέλτο κουπέ με κινητήρα πάνω κάτω όσο το οικογενειακό). Έκτος απο αυτό σε πιο 'λογικά' πλαίσια έχω βρει ενα Subaru Impeza 1500 του 08 με 20.000 χλμ 14.000€, ένα Toyota Prius του 07 με 50.000 χλμ 14.000€, ενα Ηonda Civic του 07 που έχει ακόμα εγγύηση με 50.000χλμ και 14.000€. Άλλα αυτοκίνητα που κοιτάζω αλλά είναι 'λίγο τρελά' είναι ένα Peugeot 206 RC 1.6 του
2007 με 43000 km 13500€ ένα Bmw 116 06 με 40.000 χλμ € 13.800 και ένα Mitsubishi Colt czt turbo 150 hp 1.5 2006 με 61000 χλμ
Απο καινούργια τώρα κάτι σε Ford Fiesta (έκδοση Sport κατά προτίμηση) και Mazda 2. Βέβαια καινούργιο αυτοκίνητο σε περίπτωση που έστω το γρατζουνίσω θα το πάρω πολύ βαριά..... -
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Ψάχνοντας λιγο παραπάνω το θέμα βρήκα ένα σωρό RX-8 και μάλιστα σε καλύτερες τιμές και με λιγότερα χλμ οπότε κατάλαβα ότι κατι βρομάει (ζούσα με την ψευδαίσθηση ότι οι ιδιοκτήτες τους καταλάβαιναν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οχήματος τους αλλά από όσο φαίνεται μόνο το 1300 κ. εκ. με 200 ΗΡ πρόσεξαν....). Έτσι το RX-8 σίγουρα δεν είναι και η πιο κατάλληλη επιλογή. Βασικά το αποκλείω τελείως, αν πάρω ποτέ όχημα με κινητήρα Βάνκελ βασικά κατελείξα οτί θα είναι ένα καθαρόαιμο track day car όχι κάτι που θα χρησημοποιώ συχνά και όποτε σίγουρα δεν θα το πάρω τώρα.
Το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιώ κυρίως για να πηγαίνω από την πόλη που σπουδάζω στο πατρικό μου οπότε θα πρέπει να είναι άνετο (όχι σαν τον εφιάλτη που έζησα ταξιδεύοντας στην Έγνατία με ένα Corsa ,ούτε τράβαγε, ήταν θορυβόδες και ήταν πολύ άβολες και οι αναρτήσεις, ίσως να έφταιγε που ήταν το 1.2 βέβαια) για μεγάλες διαδρομές και με λογική κατανάλωση. Το κόστος αγοράς και το ασφάλιστρο θα καλυφθεί από τους γονείς μου (έχουν έκτωση αν το ασφαλίσουν μαζι με το Mondeo από όσο κατάλαβα) αλλά πέρα απο αυτό τίποτα άλλο.
Θα ζητήσω μάλλον απο ένα γνωστό μου μηχανικό να δει το Celica αν είναι οκ και ελέγξει και τα χλμ του (γενικά πάντα μιλώντας τα Τoyota δεν είναι γνωστα για την αντοχή τους στο χρόνο?)
'Οσον αφορά την ασφάλεια θα ήθελα να πω το Celica έχει σαφώς ανώτερη από το Mondeo που διαθέτουμε τόσο σε ενεργητική
(ANTISPIN,ABS,ESP το Celica μόνο ΑΒS το Mondeo) όσο και σε παθητική (4 Αστέρια με 4 αερόσακους το Celica 3 Αστέρια με 2 αερόσακους το Mondeo), και προς θεού δεν το θέλω για να κάνω κόντρες δεν έχω καν σκοπό να το πιέσω στα όρια του (ακόμα). Ξέρω ακούγεται λίγο κουφο για νεαρό άτομο αυτό αλλά είναι η αλήθεια.Επειδή κανένας στην οικογένια δεν έχει εμπειρία από αυτοκίνητα εκτός από Μazda,Ford,Mistubishi,Mercedes,VW,Opel τί αλλο θα προτείνατε? Τα Κορεατικά,Γαλλικά και τα Ιταλικά είναι οκ από άποψη αξιοπιστίας?
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
To Celica είναι 1800 κ. εκ. 78.000 χλμ με εξατάχυτο κιβώτιο και 143 ΗΡ (που είναι κοντα πιστευώ στα 115 ΗΡ του Mondeo 1800 και αυτό) εκδοση τωρα συγκεκριμένα δεν πρόσεξα να γραφεί πουθενα απλά τεχνικά χαρακτηριστικά μεταφέρω.
Το RX-8 είναι το Chalenge με τους 193 ΗΡ (λίγο πολλά μου φαίνονται για να πω την αλήθεια) πέντε ταχύτητες 94.000 χλμ και όσον αφορά τις τροποποιήσεις αυτές είναι μόνο διακοσμητικές δεν εχει κάτι μηχανολογικά διαφορετικό από το μαμάΟ χρήστης panos2171 έγραψε:
To RX-8 ξεχνα το,οπως λες εισαι νεος οδηγος και πρωτον δεν ξερεις τις ιδιαιτεροτητες του βανκελ και δευτερον δεν θα μπορεις να το χρησιμοποιησεις οπως ειναι φτιαγμενο να χρησιμοποιηται.Το Celica αν ειναι σε καλη κατασταση δεν ειναι κακη επιλογη.Τι εννοείς λέγοντας ιδιαιτερότητες του Βάνκελ? Οδηγείτε διαφορετικά από τους άλλους κινητήρες βενζίνης? (Τις αρχές λειτουργίας των Βάνκελ τις ξέρω και τις διαφορές τους με 'κοινούς' κινητήρες εσωτερικής καύσης θεωρητικά) [φιλικά το λεω παντα αυτό μην παρεξηγηθείς δεν το παίζω παντογνώστης]. Περισσότερο στο RX-8 με απασχολούν η πισωκίνηση και τα 80 επιπλέον άλογα.
Γενικά μιλώντας έχει σημαντίκες διαφορές η οδηγική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου ανάλογα με το που μεταφέρεται η κίνηση ,σε λογικά παντα πλαίσια μιλώ οδήγησης σε δημόσιο δρόμο μέσα στα όρια. -
Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)
-
Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)
-
RE: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ονείρων ή καινούργιο μικρό
Γειά σας, είμαι καινούργιος οδήγος και καίνουργιο μέλος του φόρουμ. Επειδή πήρα και εγώ το δίπλωμα ,ήδη το έχει ο πατέρας μου και ο μεγαλύτερος αδερφός μου, συζητάμε για την αγορά ενός δεύτερου αυτοκινήτου (έχουμε ένα Ford Mondeo MK2 του 97 με 105.000 χλμ περίπου) . Το μέγιστο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 15.000±1.000 € . Στην αρχή οι γονείς μου σκεφτόνταν μόνο κάποιο καινούργιο μίκρο αυτοκίνητο ,με πιθανότερο το Mazda 2 ή το Smart. Εγώ θα προτειμούσα κάποιο μεταχειρισμένο ,αν κάνω ζημιά σε καινούργιο αμάξι από την απειρία μου θα πάθω τίποτα ψυχολογικό, και έτσι παρακολουθούσα την αγορά των μεταχειρισμένων, κοίταζα κάτι σε Focus ή Mazda 3. Τυχαία πριν από λίγο καιρό έψαξα ,περισσότερο για πλάκα, πόσο θα πήγαιναν τα αυτοκίνητα που χάζευα όταν ήμουν μικρός και έλεγα τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω. Για τα χρόνια τους τα EVO V,VI , Type R, και το αγαπημένο μου RX-7 ήταν πολύ ακριβά ,σχεδόν τριπλάσια τιμή από αυτή που φανταζόμουν.Ως τελεύταια αναζήτηση έβαλα το Celica και το RX-8. Τότε όμως ήρθε το πρώτο σοκ οι τιμές τους ήταν μέσα στο ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε! Κοιτάω που είναι αυτές οι ευκαιριές και τότε έρχεται το δεύτερο σοκ, ένα Celica με τιμή 9.000€ και ένα RX-8 με τιμή 11.000€ βρίσκoνται σε μια μάντρα κοντά στο σπίτι μου! Βάζω περισσότερες πληροφορίες και βλέπω ότι έχουν και λίγα χιλιόμετρα και είναι σχετικά καινούργια ,το Celica 8 ετών και το RX-8 6 ετών! Για να μην το πολυλογώ πάω και τα βλέπω από κοντά και είναι και τα δύο σε πολύ καλή κατάσταση ,το Mazda έχει βέβαια ένα χαμήλο body-kit, ένα μεγάλο σπόιλερ και αλλαγμένα τελικά εξάτμισης (ναι δεν είμαι και μεγάλος φάν των τροποποιήσεων ιδίαιτερα όταν ξεχωρίζουν αρκετά). Την επόμενη μέρα πάω με τον πατέρα μου να τα δει και αυτός. Εκφράζει κάποια ανησυχία για την ηλικία του Celica και την χαμηλή μάσκα του Mazda. Παίρνω κάποιες φώτο και τις δείχνω στην μητέρα μου. Εκείνη γκρινιάζει για το σπόιλερ του Mazda. Στην συζήτηση που ακολουθεί μου λένε τους προβληματισμούς τους ότι ίσως να μην μπορώ να τα οδηγήσω καθώς και πόσο πάει το κόστος κτήσης,συντήρησης κλπ. Το κόστος ,από όσο έψαξα, και στα δύο πάει όσο και στο Mondeo ,το Mazda έχει λίγο μεγαλύτερο εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης του Wankel και των λαδιών που χρειάζεται. Το ερώτημα είναι θα μπορώ να τα οδηγήσω? Δεν ξέρω πόσες ώρες οδήγησεις έχω αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα από όταν μεταπήδησα από το εκπαιδευτικό Yaris στο Mondeo με εξαίρεση το παρκάρισμα ,ακόμη χρειάζομαι λίγη βοήθεια εκεί. Είναι υπερβολικό,αλαζονικό να ζητήσω για πρώτο αυτοκίνητο κάτι που ονειρευόμουν από μικρός? Τι προτείνεται για πρώτο αυτοκίνητο ? Επιπλέον θα ήθελα αν υπάρχει κανένας κάτοχος Celica ή RX-8 να μου πει πόσα ακριβώς ξοδεύει για την συντήρηση του αυτοκινήτου ,καθώς και τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το αυτοκίνητο. Δεν θα ήθελα να πέσω εξώ στους υπολογισμούς μου για τα έξοδα του και να βάλω σε επιπλέον έξοδα τους δικούς μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσεται το τεράστιο post μου (στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο περιεκτικός)