-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Στα καρτ που έχουν μόνο πίσω φρένο η ροπή είναι πάντα σταθεροποιητική, ακόμα και αν οι πίσω τροχοί μπλοκάρουν εντελώς. Οπότε ένα καρτ δύσκολα θα κάνει τετ-α-κε από μπλοκάρισμα.
Συν το γεγονος οτι το μετατροχιο στο πισω αξονα στα καρτ ειναι σημαντικα μεγαλυτερο απο οτι μπροστα.
Το αντιθετο συμβαινει στα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Συν το γεγονος οτι το μετατροχιο στο πισω αξονα στα καρτ ειναι σημαντικα μεγαλυτερο απο οτι μπροστα.
Το αντιθετο συμβαινει στα αυτοκινητα.Το αντίθετο? Είσαι σίγουρος? Αν δεν κάνω λάθος, μικρότερο μεταξόνιο πίσω δίνει υπερστροφική συμπεριφορά.
-
ναι στα ΙΧ μας, τουλαχιστον τα συνηθισμενα, μπροστα το μετατροχιο ειναι μεγαλυτερο απο το πισω!
Μισο λεπτο να το τσεκαρω και ...επιστρεφω!
Στο ibiza ειναι 1435mm / 1424mm (εμπρός/πίσω)!!!
Προφανως το κανουν διοτι με το περισσιο βαρος που εχουν μπροστα θα γινοταν πολυ υποστροφικα, οποτε με λιγο μεγαλυτερο μετατροχιο μειωνουν αυτη τη ταση, και φυσικα βελτιωνεται και το κρατημα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι στα ΙΧ μας, τουλαχιστον τα συνηθισμενα, μπροστα το μετατροχιο ειναι μεγαλυτερο απο το πισω!Μισο λεπτο να το τσεκαρω και ...επιστρεφω!
Εγώ μπορώ να το επιβεβαιώσω με μεγάλη σιγουριά για την 147 και το SportKa.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Στα καρτ που έχουν μόνο πίσω φρένο η ροπή είναι πάντα σταθεροποιητική, ακόμα και αν οι πίσω τροχοί μπλοκάρουν εντελώς. Οπότε ένα καρτ δύσκολα θα κάνει τετ-α-κε από μπλοκάρισμα.....στην ευθεία. Σε στροφή αν φρενάρεις και μπλοκάρεις το κάνεις ευκολότατα το τετακέ αφού μάλιστα είναι και αρκετά πισώβαρα.
Το φρενάρισμα με τα 4 που λέω πιο πριν επιτυγχάνεται με σημαντική εμπειρία με συνδυασμό φρεναρίσματος και τιμονιάς κλπ κλπ από λίγους ικανούς.... Don't try this at home....!Το μετατρόχια (που είναι άλλο από το μεταξόνιο...) είναι ένας ακόμα (από τους πολλούς μαζί με αντιστρεπτικές, ελατήρια, βάρη, κίνηση κλπ κλπ) τρόπους ρύθμισης της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Σε γενικές γραμμές στα προσθιοκίνητα το πίσω είναι το μικρότερο ώστε να δημιουργείται σχετική υπερστροφική τάση ώστε να εξουδετερώνει την υποστροφή του εμπρός άξονα ενώ στα πισωκίνητα το αντίθετο. Στα καρτ ακόμα και το μετατρόχιο είναι μεταβλητό και πχ σε βροχή το ελαττώνουμε για να χαμηλώσουμε τα όρια αλλά να βελτιώσουμε την αίσθηση κάνοντάς το λιγότερο απόλυτο και πιο γλυκό και επιτρέποντας drift.
Tουμπάρισμα αν ολισθαίνεις με τα πλάγια πρέπει να μπορείς να επιτύχεις με λίγη ατυχία ακόμα και με μικρή ταχύτητα (κάτω από 40χλμ)...
-
Sorry για την καθυστερηση αλλα ελειπα αυτες τις μερες και τωρα που γυρισα ειδα τις κατηγοριες σας για τον δολοφονο. Εννοειται οτι δεν σκοπευα να το επαναλαμβανω καθε μερα απλως ρωτησα εγκυκλοπαιδικα. Καποιος ανεφερε οτι στο φρεναρισμα με τα 4 νιωθει μεγαλυτερη επιβραδυνση. Αυτο το εχω παρατηρηση κι εγω χωρις να το εχω εξακριβωσει. Οχι δεν ετρεχα στην f1 και οχι δεν ειμαι κασκαντερ απλα λιγο τυχερος και λιγο καλος οδηγος. Το αυτοκινητο εχει καινουγιες δισκοπλακες (10.000χλμ) και λαστιχα (3.000χλμ) αλλα δεν εχει αναρτηση γιατι το πουλαω και παιρνω καινουργιο οπως θα εχετε δει και σε αλλα ποστ που ψαχνομαι. Οι τροχοι δεν ειπα οτι δεν ξεμπλοκαραν (τουλαχιστον δεν εννουσα αυτο) αλλα οτι μετα απο αφημα και ξαναπατημα του φρενου ξαναμπλοκαραν αμεσως. Το οτι θα μπορουσα να γυρισω το αυτοκινητο και μονο με το φρενο το καταφερνω αλλα ετσι μου'ρθε καθως ημουνα(τυχαια) και στο αφημα του φρενου για να ξαναπατησω. Επισης θα καταλαβεις παρακατω το λογο της χρησης του χειροφρενου μου. Διπλωμα εχω για αυτοκινητο (3 χρονια) και μεγαλη μηχανη(2 χρονια). Επισης επειδη ο πατερας μου ειναι αυτοκινητιστης οδηγω απο τα 11(παντα με τον πατερα μου) και απο τα 16 κυκλοφορω με το αυτοκινητο αυτο (εντος πολεως εως τα 18). Σπουδαζω Θεσ/νικη, η γκομενα μου Αθηνα και ειμαι απο Αχαϊα και εχω κανει απ'οταν πηρα διπλωμα 60.000 χλμ. Δεν θελω να παρουσιασω τον εαυτο μου ως Σουμαχερ ή 'χερα' αλλα πιστευω οτι ειμαι λιγο πιο πανω απο το επιπεδο του μεσου οδηγου και οτι τα καταφερνω αρκετα καλα με το αυτοκινητο. interland.gr εχασες το στοιχημα. servmx αυτο νομιζα οτι γινεται μονο απο ηλεκτρ. κατανεμητη πραγμα που δεν εχω αλλα θα το ξανακοιταξω. Και λεω θα το ξανακοιταξω γιατι εδω και 2 χρονια ειχα προβλημα με τον πισω αριστερο τροχο ο οποιος φρεναρε πολυ πιο λιγο απο τον δεξι. Μαλιστα οσο και να προσπαθουσα δεν καταφερνα να το μπλοκαρω σε αντιθεση με τον δεξι. Τοσα χρονια εχω αλλαξει ολο το συστημα φρανων στην κωλο@#$%^&** VW (αντλια υγρου, τα 'σωληνακια' που φτανουν στα πισω φρενα, μαρκουτσια, ταμπουρα, σιαγονες, ελατηρια, πισω ζαντες(!)) εχω κανει πολλακις ζυγοσταθμιση και ευθυγραμμιση και ελεγχο τοτε αν εφταιγε η αναρτηση, πληρωσα τα μαλλια τις κεφαλης μου και το προβλημα παρεμενε. Βεβαια δεν ειναι εντονο επαναλαμβανω αλλα σε φρεναρισμα απο μεγαλες ταχυτητες θελει λιγο αναποδα το τιμονι. Τι αλλο να αλλαξω αφου εχω παρει και την 'διαβεβαιωση' απο την VW οτι δεν ειναι σοβαρο τους παλιο@$%##%&%@#$. Αυτα
-
Από τη στιγμή που έχουν αντικατασταθεί όλα τα υπόλοιπα δεν απομένει τίποτε άλλο από τον έλεγχο του κατανεμητή δύναμης πέδησης.
Γιάννης
-
Αγαπητέ φίλε, το στοίχημα ήταν ο τρόπος που είπα αυτό που ήθελα να πώ με τρόπο. Και η ουσία δεν αλλάζει έστω και αν αλλάζει ο τρόπος
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
1)να αλλαξει η φορα του αυτοκινητου σε καθετη, και κατι η μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση κατι το οτι οι τροχοι ηταν καθετοι(μετραει αυτο;) να σταματησω πιο γρηγορα.Βοηθαει αν εισαι στο χωμα το να ειναι οι τροχοι καθετοι. Μια απο τις επιπλεον χρησεις του φλικαρισματος στα rally.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Sorry ãéá ôçí êáèõóôåñçóç áëëá åëåéðá áõôåò ôéò ìåñåò êáé ôùñá ðïõ ãõñéóá åéäá ôéò êáôçãïñéåò óáò ãéá ôïí äïëïöïíï. . ............... Ôé áëëï íá áëëáîù áöïõ å÷ù ðáñåé êáé ôçí 'äéáâåâáéùóç' áðï ôçí VW ïôé äåí åéíáé óïâáñï ôïõò ðáëéï@$%##%&%@#$. ÁõôáÐßóù áíôéóôñåðôéêÞ Ý÷åéò ???Ïóï ãéá öñÝíá ìåôÜ áðï üëá áõôÜ ôï ìüíï ðïõ óïõ ìÝíåé åßíáé ï êáôáíåìçôÞò êáé ìåôÜ .....ôï áëåîßðôùôï Þ áëëÜæåéò êáé óõíåñãåßï
Äåí ìðïñïõóá íá ðáù áñéóôåñá, äåîéá äåí õðçñ÷å êáé åôóé ðáéñíù ôçí áðïöáóç íá ãõñéóù ôï...
.....äåí åßíáé áðáñáßôçôï íá Ý÷ïõí ìðëïêÜñåé ïé ìðñïóôéíïß ôñï÷ïß ãéá íá ìçí ìðïñïýìå íá áëëÜîïõìå ðïñåßá
-
[quote='enginekiller']Sorry για την καθυστερηση αλλα ελειπα αυτες τις μερες και τωρα που γυρισα ειδα τις κατηγοριες σας για τον δολοφονο. Εννοειται οτι δεν σκοπευα να το επαναλαμβανω καθε μερα απλως ρωτησα εγκυκλοπαιδικα. quote]
Δεν είναι κατηγορίες φίλε μου απλή διαπίστωση είναι. Πώς να χαρακτηρίσω κάποιον που ξέρει πόσο επικίνδυνο είναι το όχημα που οδηγεί και συνεχίζει συνειδητά να το κυκλοφορεί φτάνοντας μάλιστα σε ταχύτητες των εκατό χιλιομέτρων μέσα σε κίνησε. Πόσο λες να κινδύνευαν άλλα αυτοκίνητα που θα έρχονταν από την αντίθετη κατεύθυνση βλέποντας μπροστά τους ένα αμάξι να παρεκκλίνει της ποριάς του και ερχόμενο κάθετα στην διεύθυνση της φοράς του να τους κλίνει το μισό ρεύμα τους;
Ελπίζω απλός να μην σε συναντήσω στο δρόμο μου αρκετούς άλλους συναντώ μου φτάνουν.
Αντί να ρωτάς αν φρενάρει με το πλάι το αμάξι καλύτερα δεν θα έπρεπε να ρωτάς που θα βρεις καλό μηχανικό ή τα δρομολόγια των λεωφορείων μέχρι να το φτιάξεις; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Sorry για την καθυστερηση αλλα ελειπα αυτες τις μερες και τωρα που γυρισα ειδα τις κατηγοριες σας για τον δολοφονο. Εννοειται οτι δεν σκοπευα να το επαναλαμβανω καθε μερα απλως ρωτησα εγκυκλοπαιδικα. quote]
Δεν είναι κατηγορίες φίλε μου απλή διαπίστωση είναι. Πώς να χαρακτηρίσω κάποιον που ξέρει πόσο επικίνδυνο είναι το όχημα που οδηγεί και συνεχίζει συνειδητά να το κυκλοφορεί φτάνοντας μάλιστα σε ταχύτητες των εκατό χιλιομέτρων μέσα σε κίνησε. Πόσο λες να κινδύνευαν άλλα αυτοκίνητα που θα έρχονταν από την αντίθετη κατεύθυνση βλέποντας μπροστά τους ένα αμάξι να παρεκκλίνει της ποριάς του και ερχόμενο κάθετα στην διεύθυνση της φοράς του να τους κλίνει το μισό ρεύμα τους;
Ελπίζω απλός να μην σε συναντήσω στο δρόμο μου αρκετούς άλλους συναντώ μου φτάνουν.
Αντί να ρωτάς αν φρενάρει με το πλάι το αμάξι καλύτερα δεν θα έπρεπε να ρωτάς που θα βρεις καλό μηχανικό ή τα δρομολόγια των λεωφορείων μέχρι να το φτιάξεις;Τώρα εδώ θα μου επιτρέψεις να πω κάτι που με ενοχλεί πολύ σε αυτό το forum...Πιθανότατα δε σε ενδιαφέρει καθόλου αλλά όπως κι εσύ παίρνεις αφορμή από άσχετα για να πεις αυτό που θέλεις αυτό θα κάνω κι εγώ...
Κάποιοι εκφράζουν μία πολύ συγκεκριμένη απορία πχ τι γίνεται όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αν βγάλω τον καταλύτη ή όπως τώρα : 'Αυτο που ρωταω ειναι αν συνεχιζα το φρεναρισμα θα φρεναρα καλυτερα;' και κάποιοι άλλοι αρχίζουν το κήρυγμα ή τις 'διαπιστώσεις', πες το όπως θες, ότι είσαι φονιάς, είσαι ασυνείδητος, ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις αυτό ή το άλλο κοκ...Μου φαίνεται πιο απλό να απαντάμε στις ερωτήσεις - όσοι ξέρουν, όχι εγώ βέβαια - και να αφήνουμε την αγαπημένη μας κριτική και τις νουθεσίες για τα παιδιά μας ή για όσους ζητάνε τη συμβουλή μας για την προσωπικότητά τους...Το έχω γράψει ακόμα μία φορά και το ξαναλέω τώρα :
Αν ρωτήσω : 'ποια είναι η θανατηφόρος δόση στρυχνίνης για άνθρωπο' ή 'με πόσα χλμ και πάνω αν χτυπήσω κάποιον θα τον σκοτώσω (κατά μεγάλη πιθανότητα)' θα μου απαντήσει κάποιος ή θα αρχίσουν οι 'διαπιστώσεις'? Προσωπικά με ενδιαφέρει η απάντηση στην απορία μου ή σε αυτές των άλλων και όχι διαπιστώσεις σχετικά με την προσωπικότητα μελών του forum εξ αφορμής μίας 'τεχνικής' απορίας... -
Φίλε μου θα ήθελα να ήξερα τι θα έλεγες σήμερα αν δεν κατάφερνε να σταματήσει ένα μέτρο από τον προπορευόμενο και αν ήταν το δικό σου αμάξι. Επίσης αν ερχόσουν από απέναντι και αναγκαζόσουν να πέσεις στο χαντάκι για να τον αποφύγεις. Νουθεσίες κάνω μόνο στα παιδιά μου αλλά πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να καυτηριάζω συμπεριφορές που θεωρώ επικίνδυνες για όλους μας και για μένα και τα παιδιά μου φυσικά. Και εγώ στους ίδιους δρόμους κυκλοφορώ και δεν θέλω να γίνω μέρος των στατιστικών.
Ο φίλος μας φυσικά και δεν είναι δολοφόνος αλλά η συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι δολοφονική για μένα και πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα αν όχι την υποχρέωση να το πω. -
×ùñßò íá èÝëù íá ãßíù êáêüò Þ íá ðÜñù ôï ìÝñïò êáíåíüò èá êÜíù ìéá åñþôçóç:
Ðüóïé ãíùñßæïõí óå ôé êáôÜóôáóç åßíáé ðñáãìáôéêÜ ôï áõôïêßíçôü ôïõò áõôÞ ôçí óôéãìÞ?(Ðßåóç åëáóôéêþí ,óôÜèìç ëáäéïý ,âÜèïò ðÝëìáôïò êëð)
Áíôß íá ðñïóðáèÞóïõìå íá âïçèÞóïõìå Ýíá Üíèñùðï ðïõ ðñïóðáèåß íá ìÜèåé ôé óôï äëï ãßíåôáé ìå ôéò ñçìÜäåò ôéò ñüäåò ðïõ ðñïóðáèåß íá êïõìáíôÜñåé -áðï ôá ãñáöüìåíá ôïõ öáßíåôáé óå ôé áíåýèõíïõò ìç÷áíéêïýò Ý÷åé ðÝóåé ,÷áßñå âÜèïò áìÝôñçôï ,ôïí êñÜæïõìå ëÝò êáé åßíáé äïëïöüíïò ...Íáé åßíáé ìêéá íá ìçí Ý÷åéò óå óùóôÞ êáôÜóôáóç ôï áõôïêéíçôü ðïõ ìåôáêéíåßóáé áëëÜ äåí åßäá/Üêïõóá êáé êáíÝíáí -÷ùñßò íá âãÜæù åìÝíá áð'åîù- íá ðáßñíåé ôçí Ôñï÷áßá ãéá íá ìáæÝøåé êáíÝíá ðñáãìáôéêü ìðï***ëï /äïëïöüíï áðï ôïí äñüìï ãéá íá ãëõôþóåé êáíÝíáò Üíèñùðïò Ãéáôé åðåéäÞ äåí åßíáé óôï öüñïõì ôïõò äßíïõìå ôï Üëëïèé ôçò áó÷åôïóýíçò ?
-
Φυσικά και να τον βοηθήσουμε ποιος είπε όχι. Σε κανένα δεν πρέπει να αφαιρούμε το δικαίωμα να μάθει η να δεχτεί μια βοήθεια.
Άλλο αυτό και άλλο να κινείς συνειδητά ένα τόσο επικίνδυνο αυτοκίνητο βάζοντας σε μεγάλο κίνδυνο εαυτό και αλλήλους χρήστες του δρόμου.
Θα δώσουμε άλλοθι σε όποιον έχει τέτοιες συμπεριφορές;
Είναι το ίδιο να έχεις χαμηλή πίεση αέρα στα ελαστικά σου και να μην έχεις ουσιαστικά φρένα;
Το ότι κάποιοι κυκλοφορούν με ανασφαλή αυτοκίνητα δίνει το ελεύθερο και σε άλλους να το κάνουν ή πρέπει να προσπαθήσουμε να αποσύρουμε από τους δρόμους και τους πρώτους;
Ομολογώ ότι απορώ από την ανεκτικότητα μας σε τέτοια θέματα. -
@ÅMMANOYHL
Äåí åßíáé áíåêôéêüôçôá áðëÜ ìéá ðñïóðÜèåéá ãéá ìéá ðéï Þñåìç ðñïóÝããéóç êáé ðñïóðÜèåéá íá âïçèÞóåéò ôïí Üëëï íá êáôáíïÞóåé ôï ìÝãåèïò ôïõ êéíäýíïõ ðïõ åíÝ÷åé ç üëç êáôÜóôáóç êáé íá ðñïöõëÜîåé ôïí åáõôü ôïõ êáé êáôá óõíÝðåéá ôïõò õðüëïéðïõò ÷ñÞóôåò ôïõ äñüìïõ
Ìå ôï êáëçìÝñá ôïõ êñåìÜóôçêå ìéá ôáìðÝëá 'Äçìüóéïò Êßíäõíïò ' .......åå äåí íïìßæù üôé ìåôÜ** ï ïðïéïóäÞðïôå **ü÷é ìüíï ï enginekiller èá êÜôóåé íá áêïýóåé êÜôé áð' êáé èá ôï èåùñÞóåé óùóôï ,èá ôï áðïñßøøåé Üìåóá êáé èá åßíáé áíôßèåôïò **äïãìáôéêÜ ðëÝïí **êáé ü÷é ãéáôé Ý÷åé êÜôé êáëýôåñï íá ðñïôåßíåé Êáé åêåß èá îåêéíÜåé ôï äéêü ìáò ëÜèïò ðëÝïí .
Öéëéêá ÃéÜííçòÏóï ãéá êáêïóõíôçñçìÝíá áõôïêßíçôá Þ ãéá ðñáãìáôéêÜ åðéêßíäõíá áõôïêßíçôá äõóôç÷þò åßíáé ìéá êáôÜóôáóç ðïõ Ý÷ïõìå âñåèåß üëïé êáé ÷ñçóéìïðïéÞóáìå ðëÜãéá ìÝóá áèÝìéôá êáé ü÷é ðÜíôá ïñèÜ ãéá íá ìåßíïõìå óôïí äñüìï êáé íá áðïöýãïõìå ôï üðïéï ðñüâëçìá ..Ôï üôé äüèçêå ç äõíáôüôçôá ãéá áðüêôçóç êÜðïéïõ êáëýôåñïõ Þ âåëôßùóçò ôïõ Þäç õðÜñ÷ïíôïò åßíáé ìéá ìåôáâëçôç .
Áò ìçí îå÷íÜìå áðï ðïõ îåêéíÞóáìå üëïé ìáò
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
@ΕMMANOYHL
Οσο για κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα ή για πραγματικά επικίνδυνα αυτοκίνητα δυστηχώς είναι μια κατάσταση που έχουμε βρεθεί όλοι και χρησιμοποιήσαμε πλάγια μέσα αθέμιτα και όχι πάντα ορθά για να μείνουμε στον δρόμο και να αποφύγουμε το όποιο πρόβλημα ..Το ότι δόθηκε η δυνατότητα για απόκτηση κάποιου καλύτερου ή βελτίωσης του ήδη υπάρχοντος είναι μια μεταβλητη .Ας μην ξεχνάμε απο που ξεκινήσαμε όλοι μας
Πραγματικά φίλε μου δεν σε καταλαβαίνω. Τι θα πει ότι όλοι έχουμε οδηγήσει κακό συντηρημένα αμάξια και χρησιμοποιούσαμε πλάγιους τρόπους για να τα κρατάμε στους δρόμους.
Το ότι οδηγούσαμε παλιότερα αυτοκίνητα με μικρότερη παθητική ή ενεργητική ασφάλεια είναι φυσικό μια και όλα εξελίσσονται και δεν θα ήταν δυνατό ένα αμάξι πριν από 20 ή 30 χρόνια να είναι το ίδιο ασφαλές με ένα σύγχρονο.
Προσωπικά έχω οδηγήσει και ήμουν μάλιστα κάτοχος για χρόνια αυτοκινήτου που δεν θεωρείται ότι καλύτερο αλλά αγοραζότανε μόνο λόγω χαμηλής τιμής. Ποτέ όμως δεν το παραμέλησα και το είχα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αν όχι άψογο. Ποτέ δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να κινεί αμάξι επικίνδυνο για μένα (πρώτα από όλα) και για τους άλλους οδηγούς που κινούνται μαζί μου στους δρόμους.
Πρώτα από όλα είναι η ασφάλεια μας και δεν χωράνε εκπτώσεις σε αυτή.
Καλό είναι να γίνει συνείδηση όλων μας και να μην περιμένουμε οδυνηρά ή όχι μαθήματα για να μάθουμε αφού πάθουμε.
Θα το δεχόμουν αν ο φίλος αναφερόταν σε πρόβλημα που του παρουσίασαν αιφνίδια τα φρένα και μας εξιστορούσε την αντίδραση του και τα αποτελέσματα της. Ακόμα και να συζητήσουμε το πρόβλημα των φρένων όπως κάνουμε πολύ συχνά με προβλήματα άλλων φίλων μας και να του προτείνουμε δράσεις και λύσεις αν γνωρίζουμε.
Δεν μπορώ όμως να δεχτώ να λέει κάποιος ελαφριά την καρδία ότι γνωρίζοντας ότι το αμάξι του δεν φρενάρει σωστά έτρεχε με 100 χιλιόμετρα και σταμάτησε οριακά βάζοντας το μισώ αμάξι στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Θα χαιρόμουν να έλεγε ότι με αναμμένα τα αλαρμ και πηγαίνοντας σημειωτόν γιατί δεν είχε πιθανά την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει οδική βοήθεια πηγαίνει μόνο από το σπίτι στο συνεργείο ή από συνεργείο σε συνεργείο μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. -
Áõôï ðïõ åííïþ åßíáé üôé âñåèÞêáìå óôçí èÝóç íá õðåñâÜëïõìå ÷ñçóéìïðïéþíôáò áõôïêßíçôá ðïõ áíôß íá ìáò âïçèÞóïõí íá ìåßíïõìå óôï äñüìï èá ìáò Ýóôåëíáí áäéÜâáóôïõò .Äåí Þôáí üëá ôá ðáëéüôåñá åðêßíäõíá ×åéñüöñåíá ,ìðÜóéìï óå ìéá óôñïöÞ ðïõ äåí õðïëïãßóáìå óùóôÜ êëÝâïíôáò ÷þñï áðï ôçí ëùñßäá ôïõ Üëëïõ ,öñåíá ôçò ôåëåõôáßáò óôéãìÞò ìå êáôåâÜóìáôá êáé äéïñèþóåéò óïêÜñïíôáò ôïí ìðñïóôéíü ôïõò ðßóù .êôë ÐñÜãìáôá ðïõ ìå ôçí åìðåéñßá ôéò ãíþóåéò êáé ôá óáöþò êáëýôåñá áõôïêßíçôá ðïõ äéáèÝôïõìå ðëÝïí öáßíïíôáé åëÜ÷éóôá åðéêýíäõíá ðëÝïí ...
**Äåí ãåííçèÞêáìå ãíþóôåò ......ãßíáìå **
-
Δεν διαφωνώ φίλε μου σε αυτό. Οι περισσότεροι υποθέτω αν όχι όλοι έχουμε κάνει τις στραβές μας στο δρόμο ιδίως σε μικρότερες ηλικίες προσπαθώντας να βρούμε τα όποια όρια μας. Η αλήθεια είναι ότι πάντα προσπαθούσα να τα κάνω μακριά από την κίνηση και με όσα περισσότερα μέτρα για αποφυγή του απρόοπτου μπορούσα μια και δεν ευτυχίσαμε να έχουμε κοντά μας πίστα (δεν έχουμε ακόμα βέβαια).
Σε αυτό που διαφωνώ και θέλω να το ξεκαθαρίσω είναι η συνειδητή οδήγηση αυτοκινήτου επικίνδυνου είτε από βλάβη είτε από οτιδήποτε άλλο θέτοντας σε κίνδυνο όσους κινούνται μαζί σου στο δρόμο.
Ας φροντίζουμε όλοι μας το αμάξι μας να πληροί ένα αποδεκτό όριο ασφάλειας ή να το κλείσουμε σε γκαράζ. -
Äåí áèùþíù ôïí ïðïéäÞðïôå ðïõ ðáñáìåëåß æùôéêÜ ðñÜãìáôá áëëÜ óôï äåõôåñï ìýíçìá ôïõ ðåñéÝãñáøå ìéá ìéêñÞ ïäýóóåéá ìå óõíåñãåßï êáé Ýíá áäéÝîïäï óôçí åýñåóç ëýóçò óôï ðñüâëçìá åêöñÜæïíôáò êáé ìéá ðéêñßá ãéá ôçí áíôéìåôþðéóç ìáò .....Äåí èá Þôáí ðñïôéìüôåñï íá ôïõ ðïýìå 'Üëëáîå óõíåñãåßï øÜîå áõôü Þ åêåßíï ,áõôü èá óå ìðÜóåé óå áõôü ôï ðñüâëçìá áõôü èá óå âïçèÞóåé êôë' Å÷ù âñåèåß óå áäéÝîïäï êáé áõôü ðïõ Ýêáíá Þôáí íá ñùôÞóù êáé óéãÜ-óéãÜ íá áëëÜæù ôñüðï áíôéìåôþðéóçò óå ðïëëÜ ðñÜãìáôá ðïõ ôá èåùñïýóá äåäïìÝíá .Ôþñá ðëÝïí äåí èåùñþ ôßðïôá äåäïìÝíï ...
=======================================
Áðï ðëåõñÜ öõóéêÞò áõôü ðïõ Ýêáíå Þôáí óùóôü ,áýîçóå ôçí åðéöÜíåéá óôçí ïðïßá åöáñìüóôçêå ç ðÝäçóç êáèþò êáé áðï ôçí ðëåõñÜ ôçò áåñïäõíáìéêÞò áõîÜíïíôáò ôçí ìåôùðéêÞ åðéöÜíåéá êáé êáôá óõíÝðåéá ôçí áíôßóôáóç ôïõ áÝñá êåñäßæïíôáò ðïëýôéìá ìÝôñá.Áðï ðëåõñÜ ïäçãéêÞò óõìðåñéöïñÜò êáöñéëßêé ãéáôß åîïõäåôÝñùóå ôéò üðïéåò éäéüôçôåò ôçò áíÜñôçóçò ôïõ åß÷áí áðïìåßíåé êÜíïíôáò äõó÷åñÝóôåñç ôçí èÝóç ôïõ ,Ý÷áóå åíôåëþò ôï ôéìüíé êáé Ýóôåéëå ôçí ïðïéá æþíç áðïñüöçóçò óýãêñïõóçò äéáêïðÝò óôéò Ìáëâßäåò ....ôñïìÜæïíôáò ðáñÜëëçëá êáé ôïõò õðüëïéðïõò áõîÜíïíôáò ôéò ðéèáíüôçôåò ëÜèïõò áðï ìÝñïò ôïõò ...
Φρεναρισμα με τις παντες και χειροφρενο!!!