-
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
... και τέλη 600 ευράνα το ξαναρωτήσω επ' ευκαιρία: η νέα σειρά 1 του 2011 θα είναι λίφτινγκ ή εντελώς νέα;
Είσαι εντελώς αναποφάσιστος έτσι?
Θα είναι νέα, καθώς facelift θεωρείται αυτή που πόσταρες στην αγγελία. Βέβαια και η τιμή της θα εκτοξευθεί σίγουρα.
Γνώμη μου τελικά είναι να πάρεις την Giulietta που είναι καινούρια εντελώς, 5πορτη με κρυφά χερούλια και χαμηλά κυβικά εκατοστά με turbo...σίγουρα ξεχωριστή στην εμφάνιση ενώ είναι μια μάρκα με εξίσου υψηλό κύρος που θες όπως και η BMW. -
πιο αναποφάσιστος δεν γίνεται φίλοι μου...
πάνω που λέω μπέμπα δείτε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3536-2241.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htmόμως διαβάζω και κάτι περίεργα στο αλφίστι και τη φοβάμαι λίγο την άλφα..
-
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
πιο αναποφάσιστος δεν γίνεται φίλοι μου...
πάνω που λέω μπέμπα δείτε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3536-2241.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htmόμως διαβάζω και κάτι περίεργα στο αλφίστι και τη φοβάμαι λίγο την άλφα..
Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .Δεν ξερεις πολλους που εχουν τουρμπο ε?
Γιατι μπερδευεσαι? Περιμενε την Τζουλια με τα 140 και καθαρισες...τι θες να μπλεξεις με παρωχημενα μοτερ? Ετσι κι αλλιως η πισω κινηση δεν θα σου προσφερει τιποτα ουσιαστικο στα αλογα που κοιτας...
-
Περί 118. Χίλιες φορές να πάρεις καινούρια 320 με καμμιά δόση παραπάνω. Τα -κερατιάτικα- 600άρια που θα πληρώνεις στα τέλη θα αντισταθμίσουν το σύνολο, αφού σκέφτεσαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια. Στην τελική αν μεταχειρισμένη τουλάχιστον 120.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .
Δεν ξερεις πολλους που εχουν τουρμπο ε?
Γιατι μπερδευεσαι? Περιμενε την Τζουλια με τα 140 και καθαρισες...τι θες να μπλεξεις με παρωχημενα μοτερ? Ετσι κι αλλιως η πισω κινηση δεν θα σου προσφερει τιποτα ουσιαστικο στα αλογα που κοιτας...
με 6η οχι και τοσο συχνα, προτιμω την 5η για μες στη πολη που ειναι πιο ροπατη
-
Κοίτα πλάκα που θα καταλήξεις φίλε Acrobat με κανένα Megane στο τέλος και θα γελάμε μου φαίνεται
-
Να πω κι εγώ μια άποψη (κάτοχος 120i με 170 ίππους)...
-Αν η Alfa είχε κάνει το σωστό και είχε βάλει τα σωστά υλικά στο εσωτερικό, δεν θα το συζητούσαμε τώρα... Αλλά βλέπεις είναι μ@λάκες! Η 1-series έχει καλύτερα υλικά, αλλά ΚΑΙ αυτή έχει τις φτήνιες της.
-Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα και το καλύτερο τιμόνι, ΑΛΛΑ έχει παρωχημένο ΚΑΙ αναξιόπιστο μοτέρ. Η μόνη που είναι καλύτερη σ' αυτόν τον τομέα είναι η 118i που άντε να βγάλει κάνα πολλαπλασιαστή. ΑΛΛΑ θα πληρώνεις κερατιάτικα 600€ και θα είσαι στα ίδια με την Giulietta 120...
-To βασικό πρόβλημα της 1 είναι το μοτέρ και όχι οι χώροι. Θα καίει παραπάνω, θα είναι πιο αργό, θα προσπερνάει με δυσκολία και θα σου δίνει τους πολλαπλασιαστές, τα μπεκ κλπ κλπ στο χέρι για πλάκα... Επιπλέον, ό,τι 1-series αγοράσεις σε 'προσφορά' θα είναι στοκαρισμένη για...χρόνια και δεν θα είναι πραγματικά καινούρια του κουτιού...
-Το Megane δεν το γνωρίζω καθόλου, αλλά θα έλεγα να προσπεράσεις μόνον και μόνον γιατί η κατάσταση είναι ρευστή στην Ελλάδα για την Renault και δεν ξέρεις τι ξημερώνει. Μπορεί ν' αλλάξει η αντιπροσωπεία, αλλά όπως και να 'χει , είναι επιλογή που ενέχει κάποιο ρίσκο. Το αυτοκίνητο φαίνεται καλό πάντως, αλλά το Coupe έχει μικρούς χώρους και δεν βλέπω ειλικρινά το λόγο...
-Αν κι εσύ είσαι σαν κι εμένα που ΔΕΝ θέλεις Golf (παρόλο που ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο) ομολογουμένως θα δυσκολευτείς... Εγώ θα έπαιρνα την Giulietta πάντως, γιατί έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.... Απλώς θα περίμενα λίγο μέχρι ν' αρχίσει τις προσφορές η αντιπροσωπεία (δεν πουλάει ΚΑΙ λόγω κρίσης, αλλά ΚΑΙ λόγω των μέτριων εντυπώσεων που δημιουργεί η επιλογή των υλικών του εσωτερικού...).
-Πάντως καλύτερο αυτοκίνητο σ' αυτά τα λεφτά από το Golf δεν θα βρεις, εγώ μια φορά στο είπα!
-
Η 1 αναξιόπιστη? Εχεις μήπως σκεφτεί το Α3?
-
Υπάρχουν ακόμα 147 ΤΙ 1.6 120 ατίθασων με 15.000 με το κλειδί στο χέρι
Μακράν ότι πιο διασκεδαστικό και ποιοτικό ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε
εχεις δικιο... τωρα θα δεις..
-Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα
αυτα απο πού προκυπτουν?
απο το 50/50?
-
εδιτ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε
εχεις δικιο... τωρα θα δεις..
-Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα
αυτα απο πού προκυπτουν?
απο το 50/50?
-Την καλύτερη κατανομή
-Το καλύτερο τιμόνι
-Το καλύτερο πλαίσιο (καταγόμενη από την 3-series)
-Την πίσω κίνηση.Δεν μιλάμε τώρα για ειδικές εκδόσεις τύπου S3 κλπ, μιλάμε γενικά...
Η 1 αναξιόπιστη? Εχεις μήπως σκεφτεί το Α3?
Ω ναι! Ειδικά η 116/316 EfficientDynamics, πρέπει να είναι από τα πιο αναξιόπιστα μοτέρ που έχει βγάλει ποτέ η BMW...
Αν και αν μιλάμε για εντελώς καινούριο αυτοκίνητο (όχι στοκαρισμένο δηλαδή...) τα πράγματα θα είναι καλύτερα (πχ οι πολλαπλασιαστές ΛΟΓΙΚΑ, έχουν βελτιωθεί και δεν καίγονται για πλάκα πλέον... ), παρόλα αυτά σαφώς και είναι πιο ζημιάρικα μοτέρ από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού (βλ. TSI, T-Jet, TCE κλπ κλπ...).
Για να μην μιλήσουμε και για την συμπεριφορά της BMW Hellas στους κατόχους που είναι ΓΤΠΚ....
-
στις κορυφαιες εκδοσεις η γκολφω/Α3 νομιζω οτι δειχνει τα δοντια της
στις μικροτερες παλι δε μπορουμε να συγκρινουμε επειδη το τουρμπο δινει πλεονεκτημα
τεσπα ειναι πολυσυνθετο το ζητημα..
το τιμονι παντως ειναι σιγουρα καλυτερο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο ισως πιστευεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στις κορυφαιες εκδοσεις η γκολφω/Α3 νομιζω οτι δειχνει τα δοντια τηςστις μικροτερες παλι δε μπορουμε να συγκρινουμε επειδη το τουρμπο δινει πλεονεκτημα
τεσπα ειναι πολυσυνθετο το ζητημα..
το τιμονι παντως ειναι σιγουρα καλυτερο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο ισως πιστευεις
ούτε καλύτερο πλαίσιο έχει από την τζουλιέτα, ούτε η πίσω κίνηση έχει κανένα όφελος στα 1600cc...
γενικά πουλάει εξαργυρώνοντας το όνομα των μεγάλων αδερφών... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο
κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο
κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο
κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...Το έχει εξιστορήσει ο Αlba...
-
H μαχη περιοριζεται αναμεσα megane και g, με την bmw να απορριπτεται για μενα.
Ο λογος οτι τα 2 πρωτα ανηκουν σε μια γενια αυτοκινητων σε πολλους τομεις, οπου η εξελιξη και η τεχνολογια
προχωρησε, με αποτελεσμα να αφησει την γερμανιδα πισω.
Στο θεμα του κινητηρα, οπου τα 2 τουρμπατα υπερτερουν κατα κρατος (ιπποδυναμη-ροπη,καταναλωση, ρυπους), πλασιο (η g εχει αποσπασει την ανωτατη διακριση, αλλα και το megane σημειωνει επισης κορυφαια αποτελεσματα), διαθεσιμος εξοπλισμος -τεχνολογια και φυσικα η εμφανιση που ειδικα εδω η bmw εχει κ κατακριθει αρκετα, βεβαια αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο.
Προσωπικα και εγω ανηκω στην κατηγορια που δεν μ αρεσει καθολου το σχημα της.Επισης στο θεμα της οδικης συμπεριφορας που εξαιτιας και του κορυφαιου πλαισιου της g αλλα και των εξυπνων λυσεων που χρησιμοποιηθηκαν στην αναρτηση, της δινουν την κορυφη στο τομεα κρατημα.
Επισης στο θεμα της αξιοπιστιας, οπου η πορεια του t-jet τα τελευταια 2χρονια σε ολα τα αυτοκινητα το ομιλου που εχει φορεθει, εχει σημειωσει παρα πολυ καλη πορεια.
Για το κινητηρα του ρενο χωρις να γνωριζω πολλα και λεπτομεριες, δεν εχει ακουστε τπτ ανησυχητικο και ειναι γνωστο οτι ειναι αρκετα προσεγμενο το αυτοκινητο στα μηχανικα μερη.
Επομενως καταληγεις εκει που σου κανει περισσοτερο κλικ, γιατι και τα 2 αποτελουν ολοκληρωμενες επιλογες απο καθε αποψη. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...ισχυει αυτο που λες, και εγινε κατα τα τελευταια σταδια εξελιξης της.
Giulietta120, 116i ή Megane Tce;