Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Giulietta120, 116i ή Megane Tce;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Giulietta120, 116i ή Megane Tce;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 12
    • 13
    • 6 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    53
    241
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης acrobat έγραψε:
      ... και τέλη 600 ευρά

      να το ξαναρωτήσω επ' ευκαιρία: η νέα σειρά 1 του 2011 θα είναι λίφτινγκ ή εντελώς νέα;

      Είσαι εντελώς αναποφάσιστος έτσι?
      Θα είναι νέα, καθώς facelift θεωρείται αυτή που πόσταρες στην αγγελία. Βέβαια και η τιμή της θα εκτοξευθεί σίγουρα.
      Γνώμη μου τελικά είναι να πάρεις την Giulietta που είναι καινούρια εντελώς, 5πορτη με κρυφά χερούλια και χαμηλά κυβικά εκατοστά με turbo...σίγουρα ξεχωριστή στην εμφάνιση ενώ είναι μια μάρκα με εξίσου υψηλό κύρος που θες όπως και η BMW.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        acrobat last edited by

        πιο αναποφάσιστος δεν γίνεται φίλοι μου...
        πάνω που λέω μπέμπα δείτε:
        http://www.zeperfs.com/en/duel3536-2241.htm
        http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm

        όμως διαβάζω και κάτι περίεργα στο αλφίστι και τη φοβάμαι λίγο την άλφα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Ο χρήστης acrobat έγραψε:
          πιο αναποφάσιστος δεν γίνεται φίλοι μου...
          πάνω που λέω μπέμπα δείτε:
          http://www.zeperfs.com/en/duel3536-2241.htm
          http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm

          όμως διαβάζω και κάτι περίεργα στο αλφίστι και τη φοβάμαι λίγο την άλφα..

          Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης audipassion έγραψε:
            Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .

            Δεν ξερεις πολλους που εχουν τουρμπο ε?

            Γιατι μπερδευεσαι? Περιμενε την Τζουλια με τα 140 και καθαρισες...τι θες να μπλεξεις με παρωχημενα μοτερ? Ετσι κι αλλιως η πισω κινηση δεν θα σου προσφερει τιποτα ουσιαστικο στα αλογα που κοιτας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              Περί 118. Χίλιες φορές να πάρεις καινούρια 320 με καμμιά δόση παραπάνω. Τα -κερατιάτικα- 600άρια που θα πληρώνεις στα τέλη θα αντισταθμίσουν το σύνολο, αφού σκέφτεσαι να το κρατήσεις για πολλά χρόνια. Στην τελική αν μεταχειρισμένη τουλάχιστον 120.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                Κατεβάζεις μιά δυό ταχύτητες και είσαι οκ μην σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω και πολλούς που επιταχύνουν από τα 80 στα 120 με έκτη .

                Δεν ξερεις πολλους που εχουν τουρμπο ε?

                Γιατι μπερδευεσαι? Περιμενε την Τζουλια με τα 140 και καθαρισες...τι θες να μπλεξεις με παρωχημενα μοτερ? Ετσι κι αλλιως η πισω κινηση δεν θα σου προσφερει τιποτα ουσιαστικο στα αλογα που κοιτας...

                με 6η οχι και τοσο συχνα, προτιμω την 5η για μες στη πολη που ειναι πιο ροπατη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Κοίτα πλάκα που θα καταλήξεις φίλε Acrobat με κανένα Megane στο τέλος και θα γελάμε μου φαίνεται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Να πω κι εγώ μια άποψη (κάτοχος 120i με 170 ίππους)...

                    -Αν η Alfa είχε κάνει το σωστό και είχε βάλει τα σωστά υλικά στο εσωτερικό, δεν θα το συζητούσαμε τώρα... Αλλά βλέπεις είναι μ@λάκες! Η 1-series έχει καλύτερα υλικά, αλλά ΚΑΙ αυτή έχει τις φτήνιες της.

                    -Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα και το καλύτερο τιμόνι, ΑΛΛΑ έχει παρωχημένο ΚΑΙ αναξιόπιστο μοτέρ. Η μόνη που είναι καλύτερη σ' αυτόν τον τομέα είναι η 118i που άντε να βγάλει κάνα πολλαπλασιαστή. ΑΛΛΑ θα πληρώνεις κερατιάτικα 600€ και θα είσαι στα ίδια με την Giulietta 120...

                    -To βασικό πρόβλημα της 1 είναι το μοτέρ και όχι οι χώροι. Θα καίει παραπάνω, θα είναι πιο αργό, θα προσπερνάει με δυσκολία και θα σου δίνει τους πολλαπλασιαστές, τα μπεκ κλπ κλπ στο χέρι για πλάκα... Επιπλέον, ό,τι 1-series αγοράσεις σε 'προσφορά' θα είναι στοκαρισμένη για...χρόνια και δεν θα είναι πραγματικά καινούρια του κουτιού...

                    -Το Megane δεν το γνωρίζω καθόλου, αλλά θα έλεγα να προσπεράσεις μόνον και μόνον γιατί η κατάσταση είναι ρευστή στην Ελλάδα για την Renault και δεν ξέρεις τι ξημερώνει. Μπορεί ν' αλλάξει η αντιπροσωπεία, αλλά όπως και να 'χει , είναι επιλογή που ενέχει κάποιο ρίσκο. Το αυτοκίνητο φαίνεται καλό πάντως, αλλά το Coupe έχει μικρούς χώρους και δεν βλέπω ειλικρινά το λόγο...

                    -Αν κι εσύ είσαι σαν κι εμένα που ΔΕΝ θέλεις Golf (παρόλο που ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο) ομολογουμένως θα δυσκολευτείς... Εγώ θα έπαιρνα την Giulietta πάντως, γιατί έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.... Απλώς θα περίμενα λίγο μέχρι ν' αρχίσει τις προσφορές η αντιπροσωπεία (δεν πουλάει ΚΑΙ λόγω κρίσης, αλλά ΚΑΙ λόγω των μέτριων εντυπώσεων που δημιουργεί η επιλογή των υλικών του εσωτερικού...).

                    -Πάντως καλύτερο αυτοκίνητο σ' αυτά τα λεφτά από το Golf δεν θα βρεις, εγώ μια φορά στο είπα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aggelooos2000 last edited by

                      Η 1 αναξιόπιστη? Εχεις μήπως σκεφτεί το Α3?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Υπάρχουν ακόμα 147 ΤΙ 1.6 120 ατίθασων με 15.000 με το κλειδί στο χέρι
                        Μακράν ότι πιο διασκεδαστικό και ποιοτικό ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα
                        Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                          Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε

                          εχεις δικιο... τωρα θα δεις..

                          -Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα

                          αυτα απο πού προκυπτουν?

                          απο το 50/50?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            εδιτ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου εεε

                              εχεις δικιο... τωρα θα δεις..

                              -Όσο φτήνιες και να έχει όμως η Giulietta, ειλικρινά ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να προτιμήσεις την 1-series. Έχει το καλύτερο πλαίσιο της κατηγορίας, έχει το καλύτερο κράτημα

                              αυτα απο πού προκυπτουν?

                              απο το 50/50?

                              -Την καλύτερη κατανομή
                              -Το καλύτερο τιμόνι
                              -Το καλύτερο πλαίσιο (καταγόμενη από την 3-series)
                              -Την πίσω κίνηση.

                              Δεν μιλάμε τώρα για ειδικές εκδόσεις τύπου S3 κλπ, μιλάμε γενικά...

                              Η 1 αναξιόπιστη? Εχεις μήπως σκεφτεί το Α3?

                              Ω ναι! Ειδικά η 116/316 EfficientDynamics, πρέπει να είναι από τα πιο αναξιόπιστα μοτέρ που έχει βγάλει ποτέ η BMW...

                              Αν και αν μιλάμε για εντελώς καινούριο αυτοκίνητο (όχι στοκαρισμένο δηλαδή...) τα πράγματα θα είναι καλύτερα (πχ οι πολλαπλασιαστές ΛΟΓΙΚΑ, έχουν βελτιωθεί και δεν καίγονται για πλάκα πλέον... ), παρόλα αυτά σαφώς και είναι πιο ζημιάρικα μοτέρ από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού (βλ. TSI, T-Jet, TCE κλπ κλπ...).

                              Για να μην μιλήσουμε και για την συμπεριφορά της BMW Hellas στους κατόχους που είναι ΓΤΠΚ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                στις κορυφαιες εκδοσεις η γκολφω/Α3 νομιζω οτι δειχνει τα δοντια της

                                στις μικροτερες παλι δε μπορουμε να συγκρινουμε επειδη το τουρμπο δινει πλεονεκτημα

                                τεσπα ειναι πολυσυνθετο το ζητημα..

                                το τιμονι παντως ειναι σιγουρα καλυτερο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο ισως πιστευεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  στις κορυφαιες εκδοσεις η γκολφω/Α3 νομιζω οτι δειχνει τα δοντια της

                                  στις μικροτερες παλι δε μπορουμε να συγκρινουμε επειδη το τουρμπο δινει πλεονεκτημα

                                  τεσπα ειναι πολυσυνθετο το ζητημα..

                                  το τιμονι παντως ειναι σιγουρα καλυτερο, αλλα οχι τοσο καλυτερο οσο ισως πιστευεις

                                  ούτε καλύτερο πλαίσιο έχει από την τζουλιέτα, ούτε η πίσω κίνηση έχει κανένα όφελος στα 1600cc...
                                  γενικά πουλάει εξαργυρώνοντας το όνομα των μεγάλων αδερφών...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο

                                    κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
                                    είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο

                                      κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
                                      είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο

                                        κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
                                        είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...

                                        Το έχει εξιστορήσει ο Αlba...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          milanezos last edited by

                                          H μαχη περιοριζεται αναμεσα megane και g, με την bmw να απορριπτεται για μενα.

                                          Ο λογος οτι τα 2 πρωτα ανηκουν σε μια γενια αυτοκινητων σε πολλους τομεις, οπου η εξελιξη και η τεχνολογια
                                          προχωρησε, με αποτελεσμα να αφησει την γερμανιδα πισω.
                                          Στο θεμα του κινητηρα, οπου τα 2 τουρμπατα υπερτερουν κατα κρατος (ιπποδυναμη-ροπη,καταναλωση, ρυπους), πλασιο (η g εχει αποσπασει την ανωτατη διακριση, αλλα και το megane σημειωνει επισης κορυφαια αποτελεσματα), διαθεσιμος εξοπλισμος -τεχνολογια και φυσικα η εμφανιση που ειδικα εδω η bmw εχει κ κατακριθει αρκετα, βεβαια αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο.
                                          Προσωπικα και εγω ανηκω στην κατηγορια που δεν μ αρεσει καθολου το σχημα της.

                                          Επισης στο θεμα της οδικης συμπεριφορας που εξαιτιας και του κορυφαιου πλαισιου της g αλλα και των εξυπνων λυσεων που χρησιμοποιηθηκαν στην αναρτηση, της δινουν την κορυφη στο τομεα κρατημα.

                                          Επισης στο θεμα της αξιοπιστιας, οπου η πορεια του t-jet τα τελευταια 2χρονια σε ολα τα αυτοκινητα το ομιλου που εχει φορεθει, εχει σημειωσει παρα πολυ καλη πορεια.

                                          Για το κινητηρα του ρενο χωρις να γνωριζω πολλα και λεπτομεριες, δεν εχει ακουστε τπτ ανησυχητικο και ειναι γνωστο οτι ειναι αρκετα προσεγμενο το αυτοκινητο στα μηχανικα μερη.
                                          Επομενως καταληγεις εκει που σου κανει περισσοτερο κλικ, γιατι και τα 2 αποτελουν ολοκληρωμενες επιλογες απο καθε αποψη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            milanezos last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
                                            είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...

                                            ισχυει αυτο που λες, και εγινε κατα τα τελευταια σταδια εξελιξης της.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 6 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr