Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI A6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    145
    715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosvet last edited by

      Τα ίδια και τα ίδια Ποιά η διαφορά απο το α4? μπροστά τουλάχιστον.Σχεδίαση κονσέρβα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        infinity last edited by

        Στο φανάρι μήπως ξέχασαν κάτι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
          Στο φανάρι μήπως ξέχασαν κάτι;

          moar LEDS!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ευχάριστο οπτικά καθώς αντιγράφει το Α4 και όχι τον υπερανώνυμο σχεδιαστικά προκάτοχό του.
            Πολύ καλή δουλειά,ένα βήμα πίσω σε σχέση με την XF και την 5er, αλλά καλύτερη από την E-klasse.Εσωτερικό πολύ καλό,όχι αναγκαστικά καλύτερο του ανταγωνισμού,απλά διαφορετικό... ο καθένας και τα γούστα του.Σίγουρα καλύτερο από της mercedes,της οποίας ειδικά το ταμπλώ είναι για κλάματα.
            Με την έκδοση Avant θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

            Μετά το Α8, μια ακόμα ένδειξη ότι έχουμε ένα ακόμα βήμα στην προσπάθεια προσέγγισης του universal target της Mercedes

            Τελικά για όσους απογοητεύτηκαν.Τι περισσότερο περιμένατε;Έχουν μια φιλοσοφία την οποία ακολουθούν εδώ και 15 χρόνια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsardas last edited by

              Περιμενα μια αλλαγη οπως της 5αρας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Λοιπόν έχουμε και λέμε:

                Audi Extra Small (A1)
                Audi Small (A3)
                Audi Medium (A4)
                Audi Large (A6)
                Audi Extra Large (A8)

                Θα ήταν πιο εύκολο να δίνανε νούμερα ρούχων αντί για ονόματα, ούτως ή άλλως το σχέδιο είναι ίδιο, το μέγεθος αλλάζει μόνο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                  Ευχάριστο οπτικά καθώς αντιγράφει το Α4 και όχι τον υπερανώνυμο σχεδιαστικά προκάτοχό του.
                  Πολύ καλή δουλειά,ένα βήμα πίσω σε σχέση με την XF και την 5er, αλλά καλύτερη από την E-klasse.Εσωτερικό πολύ καλό,όχι αναγκαστικά καλύτερο του ανταγωνισμού,απλά διαφορετικό... ο καθένας και τα γούστα του.Σίγουρα καλύτερο από της mercedes,της οποίας ειδικά το ταμπλώ είναι για κλάματα.
                  Με την έκδοση Avant θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

                  Μετά το Α8, μια ακόμα ένδειξη ότι έχουμε ένα ακόμα βήμα στην προσπάθεια προσέγγισης του universal target της Mercedes

                  Τελικά για όσους απογοητεύτηκαν.Τι περισσότερο περιμένατε;Έχουν μια φιλοσοφία την οποία ακολουθούν εδώ και 15 χρόνια.

                  Alba θα το αγόραζες? Θυμάμαι κάποτε ότι ενδιαφερόσουν για το Α6 2.4...
                  Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι μέσα αν δείτε καλά το κάθισμα του οδηγού δείχνει μια στενότητα χώρου που μάλλον προκαλείτε από το κεντρικό τούνελ. Ελπίζω να είναι ψευδαίσθηση της εικόνας.
                  Πίσω δεν μου αρέσει ιδιαίτερα από τις φωτογραφίες, το βρίσκω αυστηρό και βαρετό. Η μάσκα είναι αρκετά συμπαθητική όπως και το εσωτερικό. Δεν συμπαθώ όμως τα 4άκτινα τιμόνια της Audi. Και στο Q5 ας πούμε το 3άκτινο είναι πολύ καλύτερο. Λεπτομέρειες όμως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    http://www.drive.gr/drive/index.php?opt ... Itemid=118

                    Εδώ έχει φωτό με το 3άκτινο τιμόνι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                      Alba θα το αγόραζες? Θυμάμαι κάποτε ότι ενδιαφερόσουν για το Α6 2.4...

                      Νiet.....γιατί θα δικαίωνα με αυτόν τον τρόπο τον Marchionne σε όσα έχει πει για τους alfisti rompicoglioni (αν και εγώ δεν είμαι το πρώτο....το δεύτερο ίσως)

                      ΥΓ.Για το allroad ενδιαφερόμουν αλλά δεν προχώρησα στην αγορά λόγω φόβων (ίσως και αδικαιολόγητων) για την αξιοπιστία του και για το κόστος μηχανικής συντήρησης.Το Α6 2,4 το έδινε συνάδελφος....αλλά απερρίφθη γιατί ήταν πτώμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                        Νiet.....γιατί θα δικαίωνα με αυτόν τον τρόπο τον Marchionne σε όσα έχει πει για τους alfisti rompicoglioni (αν και εγώ δεν είμαι το πρώτο....το δεύτερο ίσως)

                        ΥΓ.Για το allroad ενδιαφερόμουν αλλά δεν προχώρησα στην αγορά λόγω φόβων (ίσως και αδικαιολόγητων) για την αξιοπιστία του και για το κόστος μηχανικής συντήρησης.Το Α6 2,4 το έδινε συνάδελφος....αλλά απερρίφθη γιατί ήταν πτώμα.

                        Να μας πει και αυτός τότε τι είναι, αλλά να μην μιλήσει με την υπηκοότητα του Καναδού, ο αρχικολιόνος...

                        ΥΓ: Το 2.7 biturbo ήταν αυτό που λέμε τούμπανο από την 1η στιγμή που το είδα στο δρόμο το συμπάθησα. Θέλω να σε δω τι θα πάρεις πάντως όταν έρθει εκείνη η ώρα όχι απαραίτητα δίνοντας την Thesis
                        Εγώ σε κατατάσσω ως audista ελέω lancia

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          infinity last edited by

                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                          http://www.drive.gr/drive/index.php?option=com_k2&view=item&id=902:video-νέο-audi-a6&Itemid=118

                          Εδώ έχει φωτό με το 3άκτινο τιμόνι

                          Αυτός που έφτιαξε το video σίγουρα είχε πάρει ναρκωτικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Στην πιο βαρετή κατηγορία αυτοκινήτων η Audi για ακόμα μια φορά χτυπάει κορυφή! Εύγε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              καλύτερο από το σημερινό, τραγικό / απρόσωπο A6, αλλά .....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zeppelin last edited by

                                Πολυ ωραιο σχεδιο. Ειμαι ευχαριστημενος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                                  Πολυ ωραιο σχεδιο. Ειμαι ευχαριστημενος

                                  'Τάδε έφη Martin Winterkorn και γύρισε πλευρό για να συνεχίσει τον ύπνο του...'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Το προηγούμενο A6 ήταν το μόνο που δεν ήταν (imho) ιδιαίτερα κακοσχεδιασμένο, τώρα με το νέο έφυγε και αυτή η παραφωνία και έτσι όλη h γκάμα της Audi αποτελείται από κακοσχεδιασμένα, ανοικονόμητα σχήματα με φλύαρες και αταίριαστες λεπτομέρειες.

                                    Ένα μπράβο στον W.d.Silva

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                      . Δεν συμπαθώ όμως τα 4άκτινα τιμόνια της Audi. Και στο Q5 ας πούμε το 3άκτινο είναι πολύ καλύτερο. Λεπτομέρειες όμως.

                                      Γενικά τα 4άκτινα είναι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        και ένα μικρό video απο τη γραμμή παραγωγής...
                                        (ωραία λεπτομέρεια πάνω απο τους θόλους το χτυπημένο στο σασί σήμα της Audi μαζί με τον κωδικό C7 της πλατφόρμας)

                                        Youtube Video

                                        *'Audi has created an intelligent combination of various materials, rendering the body of the new Audi A6 extremely light, safe, and stiff. Thanks to its composite steel-aluminum construction, the body weighs approximately 15 percent less than a conventional steel construction, earning the sedan with the four rings a top ranking among the competition. Providing 130 kW (177 hp) of power, the A6 2.0 TDI tips the scales at just 1,575 kilograms (3,472.28 lb), not including the driver.

                                        Aluminum components make up more than 20 percent of the body. The strut mounts at the front of the car are castings; the struts in the engine compartment and the crossmembers behind the bumpers are sections made of this lightweight material. All add-on parts, such as the front fenders, the engine hood, the rear hatch and the doors, but also the bulkhead and the crossmember in the luggage compartment, are made of aluminum panels.

                                        High-end steels also play a key role in the new Audi A6. The best of these are the hot-shaped steels, which get their extreme tensile strength from a temperature increase during the shaping process. These steels are found in some areas of the passenger cell and at its transition to the front end of the car. In many areas, tailored blanks are used. These are panels of various thicknesses that are thicker and stronger in areas subjected to higher loads.

                                        The new Audi A6 sedan is extraordinarily quiet. Thanks to a sophisticated aeroacoustics system and extensive insulation, the noise level in the interior remains very low even at high speeds on the highway. The excellent vibrational comfort is the result of painstaking tuning of all components, systematic hydraulic damping in the axle and drivetrain bearings, and the extremely stiff body.

                                        The precision aerodynamic tuning, which also includes the paneled underfloor and the airflow through the engine compartment, translates to a drag coefficient (Cd) of 0.26 in the base version, an improvement compared with the predecessor. The frontal area of the new Audi A6 measures 2.3 m2 (24.76 ft2).'*

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                          Γενικά τα 4άκτινα είναι

                                          Α μπράβο. Αρκετά όμορφο εσωτερικό, αλλά μοναδική παραφωνία η οθόνη? Είναι ιδέα μου ότι έχει τοποθετηθεί σαν αγγούρι μες τη μέση? Δεν μου κολλάει καλά. Δεν μου αρέσουν ρε γμτ αυτού του είδους οι οθόνες, προτιμώ τις σταθερές στην κονσόλα.
                                          Καλύτερα να την τοποθετούσαν όπως και στο Α5, θα ήταν μια ακόμα δικαιολογία βέβαια για αυτούς που αρέσκονται στο να βρίσκουν ομοιότητες με τα έτερα δημιουργήματα της Audi αλλά θα ήταν πιο ταιριαστό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnkyr last edited by

                                            Στη γκάμα, θα υπάρχει και υβριδικό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr