Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Απλά η σημερινή Μ3 (και γενικά η 3) είναι ελαφρώς παπόρι και ξεφεύγει από το μοτίβο της πρώτης Μ3. Καλά το ότι ο V8 ακυρώνει το ζήτημα του καθημερινού αυτοκινήτου δεν το αναφέρω καν.
Ούτως ή άλλως και η επόμενη Μ3 το ίδιο μοτέρ δεν θα έχει;
Μιλωντας εγκυκλοπαιδικα , -δεν εχω επαφη με Μ3 Ε92 ουτε ως συνοδηγος- αυτο που με
χαλαει λιγο, ειναι το τσιμπημενο βαρος των 1600+κιλων.
Η πρωτη Μ3 νομιζω δεν πρεπει να ξεπερνουσε τα 1300κιλα.
Ο V8 ειναι μια αλλη ιστορια. Απο την μια θυμιζει αμεσα, προσφατα πρωταθληματα του DTM, απο την αλλη,
πραγματι στην καθημερινη χρηση η καταναλωση θα χτυπαει κοκκινα.
Θα συμφωνησω παντως με αρκετους που θεωρουν ιδανικη Μ3 μεχρι στιγμης, την 6κυλινδρη Ε46.
Οσον αφορα την καινουργια 1Μ, ή οπως αλλιως ονομαστει, νομιζω οτι η πιθανη επιτυχια της, καθαρα στο οδηγικο κομματι, -και οχι αυτο των πωλησεων απαραιτητα-, θα κριθει απο το φημολογουμενο περιορισμενο βαρος της (κατι για 1400-1450κιλα περιπου ακουγεται αν θυμαμαι καλα), απο το ποσο εξισου καλα στημενο ως Μ badged θα ειναι το πλαισιο του, αλλα και το ποσο πληροφοριακο θα ειναι το τιμονι του.