Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 158
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 172
    • 173
    • 160 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    5044
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
      100.000 για audi??

      θυμάσαι πόσο κάνει το R8 στην Ελλάδα?

      ΥΓ: στη γερμανία θα έχει 50.000€ 'μόλις'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης D1FF έγραψε:
        Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
        Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000

        Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/

        τα ΤΤ χοντρικα κανουν 10Κ περισσοτερο απο τα Α3

        δε νομιζω να εχουν τοσο μικρη διαφορα

        οπως και να χει η τιμη του (οχι μονο για την ελλαδα) θα ειναι απαγορευτικη οπως και για το ttrs

        πιο πολυ για θεμα γοητρου πιστευω οτι βγαινουν αυτα τα αυτοκινητα , παρα για να πουλησουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

          Το RS3 είναι γεγονός !
          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12224

          να το πάρω?

          Θα τα πούμε στην ώρα του καφέ αυτά...ετοιμάσου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d1ff last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
            Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000

            Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/

            τα ΤΤ χοντρικα κανουν 10Κ περισσοτερο απο τα Α3

            δε νομιζω να εχουν τοσο μικρη διαφορα

            οπως και να χει η τιμη του (οχι μονο για την ελλαδα) θα ειναι απαγορευτικη οπως και για το ttrs

            πιο πολυ για θεμα γοητρου πιστευω οτι βγαινουν αυτα τα αυτοκινητα , παρα για να πουλησουν

            Μας μαμάει και η φορολογία ρε γμτ εδώ , στην Γερμανία 49.900 είναι πιστέυω καλή τιμή γι΄ αυτά που προσφέρει
            Πάντως Ελλάδα λόγω και του 2.5 μοτέρ (τέλη,ασφάλεις,ποθεν έσχες κλπ) δεν το βλέπω να πολυπερπατάει

            Αυτο το μοτέρ και την μετάδοση να είχα στο Scirocco μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              δεν έχουν καν δεσμεύσει παραγωγή για την Ελλάδα....

              μπορεί να μην έρθει και καθόλου.

              Η τετρακίνησή του είναι Haldex 4ης γενιάς με Active Yaw Control, φοράει τρελό κινητήρα, έχει ωραίους χώρους και τέσσερεις πόρτες και τέλος φοράει το γαμάτο τελευταίας γενιάς DSG 7τάχυτο παρακαλώ...

              είναι super exclusive, και τέλος, αυτά που αντιπροτείνεται ως αυτοκίνητα, Μ3 κλπ έχουν ανέβει κι αυτά σε τιμη, πάνε στα 120 οπότε και πάλι φθηνότερο είναι...

              μιλάμε από κοντά όμως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d1ff last edited by

                Για μπέμπα σε ελαφρώς μτχ εννοούσα π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/898466/
                Επίσης μην ξεχνάμε αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/959147/

                Ενώ δεν θα έλεγα όχι σε κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/960497/

                Γενικώς αν παίζει ρευστό πιστύεω πως είναι είναι πολύ καλή στιγμή για αγορά τέτoιου βεληνεκούς
                Ο έμπορος θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν πάς με κανένα 50άρι+ cash

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster Banned last edited by

                  Ο χρήστης D1FF έγραψε:
                  Για μπέμπα σε ελαφρώς μτχ εννοούσα π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/898466/
                  Επίσης μην ξεχνάμε αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/959147/

                  Ενώ δεν θα έλεγα όχι σε κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/960497/

                  Γενικώς αν παίζει ρευστό πιστύεω πως είναι είναι πολύ καλή στιγμή για αγορά τέτoιου βεληνεκούς
                  Ο έμπορος θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν πάς με κανένα 50άρι+ cash

                  πιο πάνω δεν έλεγες καύτερα new audi απο used ferrari??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d1ff last edited by

                    Δίνει κανένα link από αυτά Ferrari
                    Αν εννοείς την 911 τότε :
                    Άλλο Ferrari άλλο Porsche για εμένα τουλάχιστον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                      100.000 για audi??

                      Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
                      Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
                      ειναι πολυ καλυτερο το R8.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης D1FF έγραψε:
                        Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
                        Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000

                        Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/

                        +1 σε ολα, 90κ για τo καλυτερο ever Α3 Sportback, ειναι πολλα, ακομα και αν χωρουσε ο V8 του RS5...
                        Εαν ομως υπαρχει και το θεμα του τεκμηριου, για εμενα ΤΤRS Coupe ειναι η ιδανικη επιλογη, το οποιο πλεον βγαινει και με το νεο 7αρι S-tronic, και φυσικα εχει ολη την τεχνολογια-καλουδια του RS3 συν την ξεχωριστη εμφανιση, στιβαροτερο πλαισιο, και χαμηλοτερο κεντρο βαρους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          100.000 για audi??

                          Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
                          Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
                          ειναι πολυ καλυτερο το R8.

                          Να υποθέσω έχεις συμβιώσει επί μακρόν και με τα 2 και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Σωστά?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster Banned last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            100.000 για audi??

                            Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
                            Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
                            ειναι πολυ καλυτερο το R8.

                            Ρε Γρηγόρη ... Ξαναδιαβασε μια τι γράφεις πριν τα δημοσιεύσεις ...
                            Δεν τα περιμένω Αυτά Απο εσένα
                            Ποιος θα έχει τη δυνατότητα να πάρει αυθεντική φερραρι και θα προτιμήσει την ιμιτασιον γιατί είναι πιο φιλική ...
                            Ποσά ακόμα 4τροχα να έχει στα γκαράζ του;;
                            Και μονο που την αποκαλεις 'γερμανική φερραρι' αρκεί ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                              100.000 για audi??

                              Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
                              Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
                              ειναι πολυ καλυτερο το R8.

                              Να υποθέσω έχεις συμβιώσει επί μακρόν και με τα 2 και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Σωστά?

                              Οχι ακριβως. Εχω την χαρα να εχω οδηγησει και τα δυο ομως σε ιδανικες συνθηκες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Ρε Γρηγόρη ... Ξαναδιαβασε μια τι γράφεις πριν τα δημοσιεύσεις ...
                                Δεν τα περιμένω Αυτά Απο εσένα

                                Aκριβως αυτο θελω να πω και εγω για την παρουσα δημοσιευση σου...
                                Πολλα ειναι αυτα που δεν περιμενει καποιος, αλλα ετσι ειναι αυτα...

                                Ποιος θα έχει τη δυνατότητα να πάρει αυθεντική φερραρι και θα προτιμήσει την ιμιτασιον γιατί είναι πιο φιλική ...
                                Ποσά ακόμα 4τροχα να έχει στα γκαράζ του;;
                                Και μονο που την αποκαλεις 'γερμανική φερραρι' αρκεί ...

                                Δεν αντιλαμβανεσαι το ορο, την 'ταμπελα' που βαζω ατυπα, με την ουσιαστικη εννοια, αλλα το μπλεκεις με
                                την ισχυ, τον σεβασμο που αποπνεει, ή την ιστορια που εκφραζει καθε μαρκα.
                                Δεν παει ετσι οπως το λες. Δεν ειναι το ενα ΤΟ οriginal, και το αλλο, το imitation.
                                Ειναι δυο κατασκευες με παρομοια μηχανολογικη διαταξη, με χρηση εξωτικων υλικων, απλα η μια
                                αφηνει πιο αγρια 'ξερη', αισθηση, η αλλη αποπνεει μεγαλυτερη φιλικοτητα, σε πιο ατσαλακωτο στυλ, με παρομοιες επιδοσεις
                                και κοντινη οδικη συμπεριφορα, αλλα με διαφορετικη ηχητικη υποκρουση, παροτι και οι δυο χρησιμοποιουν V8 κινητηρα (τουλαχιστον για το 'μικρο R8).
                                Αυτος που εχει Ferrari εχει συνηθως περασει και απο Porsche, και πλεον μπορει να παρει και το R8, ετσι...για αλλαγη, μιας και οδηγικα μιλωντας, ηδη την πρωτοκαθεδρια της 911, σε επιπεδο ευχαριστησης-συμμετοχικοτητας, την εχει εξοβελισει με το που δοκιμαστηκε στο δρομο, αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
                                Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  ...αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
                                  Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα.

                                  Απο τη μία μέσω του in-house τμήματος Quattro Gmbh (1983)... απο την άλλη μέσω της εμπλοκής της στη Lamborghini (1998)... μπορείς να πείς οτι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο φτιάχνει supercars εδώ και χρόνια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                    ...αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
                                    Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα.

                                    Απο τη μία μέσω του in-house τμήματος Quattro Gmbh (1983)... απο την άλλη μέσω της εμπλοκής της στη Lamborghini (1998)... μπορείς να πείς οτι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο φτιάχνει supercars εδώ και χρόνια...

                                    Για την πρωτη περιπτωση, προσωπικα πιστευω οτι δεν μπορει χρεωθει κατι τετοιο μια εταιρια, τουλαχιστον οταν καποιο εγχειρημα συμπιπτει με πολυ περιορισμενη παραγωγη. Με το R8, εχουμε αντιθετως κανονικη, ευρεια (για επιπεδο supercar) παραγωγη.
                                    Για την δευτερη περιπτωση θα συμφωνησω σε ενα βαθμο, επι της ουσιας ομως, το R8 εχει πολυ μεγαλυτερες
                                    διαφορες πχ απο την...εξαδελφη Gallardo, απ' οτι νομιζουν πολλοι, οχι φυσικα απαραιτητως προς το καλυτερο, σε οδηγικο επιπεδο, αλλα προς το φιλικοτερο, πιο προσεγμενο στην λεπτομερεια, συνολικο φινιρισμα, οντας πιο ολοκληρωμενη ποιοτικα κατασκευη...Εκει ειναι και η διαφοροποιηση σε σχεση με τον Ιταλικο πρωτιστως ανταγωνισμο, κατα την αποψη μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                      Για την πρωτη περιπτωση, προσωπικα πιστευω οτι δεν μπορει χρεωθει κατι τετοιο μια εταιρια, τουλαχιστον οταν καποιο εγχειρημα συμπιπτει με πολυ περιορισμενη παραγωγη. Με το R8, εχουμε αντιθετως κανονικη, ευρεια (για επιπεδο supercar) παραγωγη.
                                      Για την δευτερη περιπτωση θα συμφωνησω σε ενα βαθμο, επι της ουσιας ομως, το R8 εχει πολυ μεγαλυτερες
                                      διαφορες πχ απο την...εξαδελφη Gallardo, απ' οτι νομιζουν πολλοι, οχι φυσικα απαραιτητως προς το καλυτερο, σε οδηγικο επιπεδο, αλλα προς το φιλικοτερο, πιο προσεγμενο στην λεπτομερεια, συνολικο φινιρισμα, οντας πιο ολοκληρωμενη ποιοτικα κατασκευη...Εκει ειναι και η διαφοροποιηση σε σχεση με τον Ιταλικο πρωτιστως ανταγωνισμο, κατα την αποψη μου.

                                      Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
                                      Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).

                                      Στο δεύτερο συμφωνούμε... δεν συγκρίνω το ένα με το άλλο για να βρω κοινά ή διαφορές... απλώς αναφέρω το κέρδος σε τεχνογνωσία τέτοιων κατασκευών απο τη στιγμή που απέκτησε ενεργό ρόλο στην αναγέννηση μιας εταιρίας όπως η Lamborghini... (και κατα τη γνώμη μου το αποτέλεσμα είναι πολύ κοντά στο ιδανικό)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                        Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
                                        Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).

                                        Ισως επειδη ο καθενας μας οριζει διαφορετικα την εννοια 'supercar'.
                                        Για εμενα πχ τα RS μοντελα της Audi δεν θεωρω οτι ειναι πραγματικα supercar, απο την στιγμη που δεν
                                        συνδυαζουν και ολιγον απο...μοναδικη/εξωτικη εμφανιση, εφοσον βεβαιως εχουν ηδη εξωφρενικες επιδοσεις.
                                        Supercar για εμενα ειναι, η 911Turbo, η καθε F430, 599, 612, η καθε Lambo, η SLS, αλλα και το R8 αντιστοιχα, παροτι το τελευταιο πχ καποια ξενα περιοδικα (Aγγλικο evo ας πουμε) το κατατασσουν μαζι με GT-R, DBS, κ.α, στα Coupe/GT's

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          morpheus last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
                                          Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).

                                          Ισως επειδη ο καθενας μας οριζει διαφορετικα την εννοια 'supercar'.
                                          Για εμενα πχ τα RS μοντελα της Audi δεν θεωρω οτι ειναι πραγματικα supercar, απο την στιγμη που δεν
                                          συνδυαζουν και ολιγον απο...μοναδικη/εξωτικη εμφανιση, εφοσον βεβαιως εχουν ηδη εξωφρενικες επιδοσεις.
                                          Supercar για εμενα ειναι, η 911Turbo, η καθε F430, 599, 612, η καθε Lambo, η SLS, αλλα και το R8 αντιστοιχα, παροτι το τελευταιο πχ καποια ξενα περιοδικα (Aγγλικο evo ας πουμε) το κατατασσουν μαζι με GT-R, DBS, κ.α, στα Coupe/GT's

                                          Got it...
                                          Δεν διαφωνούμε στα παραπάνω... απλώς το point μου ήταν πως είτε μέσω των RS είτε μέσω της Lambo (βάλε και τις παραδοσιακά καλές σχέσεις με την Στουτγκάρδη) οι πολύ γρήγορες κατασκευές δεν τους είναι άγνωστη έννοια... κατ'εμε το να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο σαν το R8 ήταν απλώς το αναμενόμενο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                            Got it...
                                            Δεν διαφωνούμε στα παραπάνω... απλώς το point μου ήταν πως είτε μέσω των RS είτε μέσω της Lambo (βάλε και τις παραδοσιακά καλές σχέσεις με την Στουτγκάρδη) οι πολύ γρήγορες κατασκευές δεν τους είναι άγνωστη έννοια... κατ'εμε το να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο σαν το R8 ήταν απλώς το αναμενόμενο...

                                            Σιγουρα, λαμβανοντας υποψιν τα παραπανω, ηταν μια αναμενομενη κινηση, ειδικα για οσους 'συντονισμενους' στον χωρο.
                                            Αυτο ομως που προκαλεσε τουλαχιστον εντυπωση, ηταν η ομοιογενεια, φιλικοτητα, αλλα
                                            και καθαροαιμη 'μηχανολογικη αισθηση', σε ενα εξωτικο περιτυλιγμα, και με ενα σημα, το οποιο
                                            συνηθως ειχε μικροτερη αποδοχη οσον αφορα τον ορο 'σπορ', σε σχεση με τον εκαστοτε ανταγωνισμο. (M3 πχ)
                                            Κατι τετοιο στο R8 (βοηθαει και η διαταξη φυσικα...) δεν υφισταται επουδενι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 160 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr