-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
100.000 για audi??θυμάσαι πόσο κάνει το R8 στην Ελλάδα?
ΥΓ: στη γερμανία θα έχει 50.000€ 'μόλις'.
-
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/
τα ΤΤ χοντρικα κανουν 10Κ περισσοτερο απο τα Α3
δε νομιζω να εχουν τοσο μικρη διαφορα
οπως και να χει η τιμη του (οχι μονο για την ελλαδα) θα ειναι απαγορευτικη οπως και για το ttrs
πιο πολυ για θεμα γοητρου πιστευω οτι βγαινουν αυτα τα αυτοκινητα , παρα για να πουλησουν
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Το RS3 είναι γεγονός !
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12224να το πάρω?
Θα τα πούμε στην ώρα του καφέ αυτά...ετοιμάσου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/
τα ΤΤ χοντρικα κανουν 10Κ περισσοτερο απο τα Α3
δε νομιζω να εχουν τοσο μικρη διαφορα
οπως και να χει η τιμη του (οχι μονο για την ελλαδα) θα ειναι απαγορευτικη οπως και για το ttrs
πιο πολυ για θεμα γοητρου πιστευω οτι βγαινουν αυτα τα αυτοκινητα , παρα για να πουλησουν
Μας μαμάει και η φορολογία ρε γμτ εδώ , στην Γερμανία 49.900 είναι πιστέυω καλή τιμή γι΄ αυτά που προσφέρει
Πάντως Ελλάδα λόγω και του 2.5 μοτέρ (τέλη,ασφάλεις,ποθεν έσχες κλπ) δεν το βλέπω να πολυπερπατάειΑυτο το μοτέρ και την μετάδοση να είχα στο Scirocco μου
-
δεν έχουν καν δεσμεύσει παραγωγή για την Ελλάδα....
μπορεί να μην έρθει και καθόλου.
Η τετρακίνησή του είναι Haldex 4ης γενιάς με Active Yaw Control, φοράει τρελό κινητήρα, έχει ωραίους χώρους και τέσσερεις πόρτες και τέλος φοράει το γαμάτο τελευταίας γενιάς DSG 7τάχυτο παρακαλώ...
είναι super exclusive, και τέλος, αυτά που αντιπροτείνεται ως αυτοκίνητα, Μ3 κλπ έχουν ανέβει κι αυτά σε τιμη, πάνε στα 120 οπότε και πάλι φθηνότερο είναι...
μιλάμε από κοντά όμως...
-
Για μπέμπα σε ελαφρώς μτχ εννοούσα π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/898466/
Επίσης μην ξεχνάμε αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/959147/Ενώ δεν θα έλεγα όχι σε κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/960497/
Γενικώς αν παίζει ρευστό πιστύεω πως είναι είναι πολύ καλή στιγμή για αγορά τέτoιου βεληνεκούς
Ο έμπορος θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν πάς με κανένα 50άρι+ cash -
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Για μπέμπα σε ελαφρώς μτχ εννοούσα π.χ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/898466/
Επίσης μην ξεχνάμε αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/959147/Ενώ δεν θα έλεγα όχι σε κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/960497/
Γενικώς αν παίζει ρευστό πιστύεω πως είναι είναι πολύ καλή στιγμή για αγορά τέτoιου βεληνεκούς
Ο έμπορος θα κάνει κωλοτούμπες από την χαρά του αν πάς με κανένα 50άρι+ cashπιο πάνω δεν έλεγες καύτερα new audi απο used ferrari??
-
Δίνει κανένα link από αυτά Ferrari
Αν εννοείς την 911 τότε :
Άλλο Ferrari άλλο Porsche για εμένα τουλάχιστον -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
100.000 για audi??Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
ειναι πολυ καλυτερο το R8. -
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Οικονομοτεχνικά το θέτετε σωστά
Αν υποθέσουμε πως σήμερα το TTRS Coupe ξεκινά από τα 96.200 λέω πχ το Α3 RS στα 90.000 , τα οποία με 2-3 σοβαρά έξτρα θα γίνουν για πλάκα 100.000-105.000Σε αυτά τα λεφτά καλά θα ήταν να κοίταζε για κανένα καινούργιο S5 , ελαφρώς μτχ ΒΜW M3 ή AMG C63 ή ακόμη καλύτερα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411684/
+1 σε ολα, 90κ για τo καλυτερο ever Α3 Sportback, ειναι πολλα, ακομα και αν χωρουσε ο V8 του RS5...
Εαν ομως υπαρχει και το θεμα του τεκμηριου, για εμενα ΤΤRS Coupe ειναι η ιδανικη επιλογη, το οποιο πλεον βγαινει και με το νεο 7αρι S-tronic, και φυσικα εχει ολη την τεχνολογια-καλουδια του RS3 συν την ξεχωριστη εμφανιση, στιβαροτερο πλαισιο, και χαμηλοτερο κεντρο βαρους... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
100.000 για audi??
Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
ειναι πολυ καλυτερο το R8.Να υποθέσω έχεις συμβιώσει επί μακρόν και με τα 2 και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Σωστά?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
100.000 για audi??
Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
ειναι πολυ καλυτερο το R8.Ρε Γρηγόρη ... Ξαναδιαβασε μια τι γράφεις πριν τα δημοσιεύσεις ...
Δεν τα περιμένω Αυτά Απο εσένα
Ποιος θα έχει τη δυνατότητα να πάρει αυθεντική φερραρι και θα προτιμήσει την ιμιτασιον γιατί είναι πιο φιλική ...
Ποσά ακόμα 4τροχα να έχει στα γκαράζ του;;
Και μονο που την αποκαλεις 'γερμανική φερραρι' αρκεί ... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
100.000 για audi??
Το συγκεκριμενο της αγγελιας, οχι αδικα, θεωρειται απο πολλους, και γερμανικη Ferrari...
Την F430 τουλαχιστον, σε επιδοσεις την κοντρρει στα ισια, σε φιλικοτητα, καθημερινη χρηση δε,
ειναι πολυ καλυτερο το R8.Να υποθέσω έχεις συμβιώσει επί μακρόν και με τα 2 και έχεις καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Σωστά?
Οχι ακριβως. Εχω την χαρα να εχω οδηγησει και τα δυο ομως σε ιδανικες συνθηκες...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ρε Γρηγόρη ... Ξαναδιαβασε μια τι γράφεις πριν τα δημοσιεύσεις ...
Δεν τα περιμένω Αυτά Απο εσέναAκριβως αυτο θελω να πω και εγω για την παρουσα δημοσιευση σου...
Πολλα ειναι αυτα που δεν περιμενει καποιος, αλλα ετσι ειναι αυτα...Ποιος θα έχει τη δυνατότητα να πάρει αυθεντική φερραρι και θα προτιμήσει την ιμιτασιον γιατί είναι πιο φιλική ...
Ποσά ακόμα 4τροχα να έχει στα γκαράζ του;;
Και μονο που την αποκαλεις 'γερμανική φερραρι' αρκεί ...Δεν αντιλαμβανεσαι το ορο, την 'ταμπελα' που βαζω ατυπα, με την ουσιαστικη εννοια, αλλα το μπλεκεις με
την ισχυ, τον σεβασμο που αποπνεει, ή την ιστορια που εκφραζει καθε μαρκα.
Δεν παει ετσι οπως το λες. Δεν ειναι το ενα ΤΟ οriginal, και το αλλο, το imitation.
Ειναι δυο κατασκευες με παρομοια μηχανολογικη διαταξη, με χρηση εξωτικων υλικων, απλα η μια
αφηνει πιο αγρια 'ξερη', αισθηση, η αλλη αποπνεει μεγαλυτερη φιλικοτητα, σε πιο ατσαλακωτο στυλ, με παρομοιες επιδοσεις
και κοντινη οδικη συμπεριφορα, αλλα με διαφορετικη ηχητικη υποκρουση, παροτι και οι δυο χρησιμοποιουν V8 κινητηρα (τουλαχιστον για το 'μικρο R8).
Αυτος που εχει Ferrari εχει συνηθως περασει και απο Porsche, και πλεον μπορει να παρει και το R8, ετσι...για αλλαγη, μιας και οδηγικα μιλωντας, ηδη την πρωτοκαθεδρια της 911, σε επιπεδο ευχαριστησης-συμμετοχικοτητας, την εχει εξοβελισει με το που δοκιμαστηκε στο δρομο, αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα.Απο τη μία μέσω του in-house τμήματος Quattro Gmbh (1983)... απο την άλλη μέσω της εμπλοκής της στη Lamborghini (1998)... μπορείς να πείς οτι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο φτιάχνει supercars εδώ και χρόνια...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...αφηνοντας μια γευση στον εκαστοτε χειριστη οτι η Audi εφτιαχνε supercars εδω και χρονια. Ναι ειναι ΤΟΣΟ καλο, ολοκληρωμενο, ισορροπημενο φιλικο, και ταυτοχρονα διολεμενα γρηγορο, που δυσκολευεσαι να το πιστεψεις οτι φερει το συγκεκριμενο σημα στην μασκα.
Και ολα αυτα μολις στην πρωτη προσπαθεια της φιρμας στην συγκεκριμενη κατηγορια, κατι που αυτοματως κανει ακομα πιο αξιοπροσεκτο, το συγκεκριμενο εγχειρημα.Απο τη μία μέσω του in-house τμήματος Quattro Gmbh (1983)... απο την άλλη μέσω της εμπλοκής της στη Lamborghini (1998)... μπορείς να πείς οτι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο φτιάχνει supercars εδώ και χρόνια...
Για την πρωτη περιπτωση, προσωπικα πιστευω οτι δεν μπορει χρεωθει κατι τετοιο μια εταιρια, τουλαχιστον οταν καποιο εγχειρημα συμπιπτει με πολυ περιορισμενη παραγωγη. Με το R8, εχουμε αντιθετως κανονικη, ευρεια (για επιπεδο supercar) παραγωγη.
Για την δευτερη περιπτωση θα συμφωνησω σε ενα βαθμο, επι της ουσιας ομως, το R8 εχει πολυ μεγαλυτερες
διαφορες πχ απο την...εξαδελφη Gallardo, απ' οτι νομιζουν πολλοι, οχι φυσικα απαραιτητως προς το καλυτερο, σε οδηγικο επιπεδο, αλλα προς το φιλικοτερο, πιο προσεγμενο στην λεπτομερεια, συνολικο φινιρισμα, οντας πιο ολοκληρωμενη ποιοτικα κατασκευη...Εκει ειναι και η διαφοροποιηση σε σχεση με τον Ιταλικο πρωτιστως ανταγωνισμο, κατα την αποψη μου. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για την πρωτη περιπτωση, προσωπικα πιστευω οτι δεν μπορει χρεωθει κατι τετοιο μια εταιρια, τουλαχιστον οταν καποιο εγχειρημα συμπιπτει με πολυ περιορισμενη παραγωγη. Με το R8, εχουμε αντιθετως κανονικη, ευρεια (για επιπεδο supercar) παραγωγη.
Για την δευτερη περιπτωση θα συμφωνησω σε ενα βαθμο, επι της ουσιας ομως, το R8 εχει πολυ μεγαλυτερες
διαφορες πχ απο την...εξαδελφη Gallardo, απ' οτι νομιζουν πολλοι, οχι φυσικα απαραιτητως προς το καλυτερο, σε οδηγικο επιπεδο, αλλα προς το φιλικοτερο, πιο προσεγμενο στην λεπτομερεια, συνολικο φινιρισμα, οντας πιο ολοκληρωμενη ποιοτικα κατασκευη...Εκει ειναι και η διαφοροποιηση σε σχεση με τον Ιταλικο πρωτιστως ανταγωνισμο, κατα την αποψη μου.Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).Στο δεύτερο συμφωνούμε... δεν συγκρίνω το ένα με το άλλο για να βρω κοινά ή διαφορές... απλώς αναφέρω το κέρδος σε τεχνογνωσία τέτοιων κατασκευών απο τη στιγμή που απέκτησε ενεργό ρόλο στην αναγέννηση μιας εταιρίας όπως η Lamborghini... (και κατα τη γνώμη μου το αποτέλεσμα είναι πολύ κοντά στο ιδανικό)...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).Ισως επειδη ο καθενας μας οριζει διαφορετικα την εννοια 'supercar'.
Για εμενα πχ τα RS μοντελα της Audi δεν θεωρω οτι ειναι πραγματικα supercar, απο την στιγμη που δεν
συνδυαζουν και ολιγον απο...μοναδικη/εξωτικη εμφανιση, εφοσον βεβαιως εχουν ηδη εξωφρενικες επιδοσεις.
Supercar για εμενα ειναι, η 911Turbo, η καθε F430, 599, 612, η καθε Lambo, η SLS, αλλα και το R8 αντιστοιχα, παροτι το τελευταιο πχ καποια ξενα περιοδικα (Aγγλικο evo ας πουμε) το κατατασσουν μαζι με GT-R, DBS, κ.α, στα Coupe/GT's -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο πρώτο κομμάτι δεν σε πιάνω... τι ακριβώς δεν μπορεί να της χρεωθεί...?
Τα RS δεν είναι όλα περιορισμενης παραγωγής... (αλλά και να ήταν δεν αλλάζει κάτι).Ισως επειδη ο καθενας μας οριζει διαφορετικα την εννοια 'supercar'.
Για εμενα πχ τα RS μοντελα της Audi δεν θεωρω οτι ειναι πραγματικα supercar, απο την στιγμη που δεν
συνδυαζουν και ολιγον απο...μοναδικη/εξωτικη εμφανιση, εφοσον βεβαιως εχουν ηδη εξωφρενικες επιδοσεις.
Supercar για εμενα ειναι, η 911Turbo, η καθε F430, 599, 612, η καθε Lambo, η SLS, αλλα και το R8 αντιστοιχα, παροτι το τελευταιο πχ καποια ξενα περιοδικα (Aγγλικο evo ας πουμε) το κατατασσουν μαζι με GT-R, DBS, κ.α, στα Coupe/GT'sGot it...
Δεν διαφωνούμε στα παραπάνω... απλώς το point μου ήταν πως είτε μέσω των RS είτε μέσω της Lambo (βάλε και τις παραδοσιακά καλές σχέσεις με την Στουτγκάρδη) οι πολύ γρήγορες κατασκευές δεν τους είναι άγνωστη έννοια... κατ'εμε το να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο σαν το R8 ήταν απλώς το αναμενόμενο... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Got it...
Δεν διαφωνούμε στα παραπάνω... απλώς το point μου ήταν πως είτε μέσω των RS είτε μέσω της Lambo (βάλε και τις παραδοσιακά καλές σχέσεις με την Στουτγκάρδη) οι πολύ γρήγορες κατασκευές δεν τους είναι άγνωστη έννοια... κατ'εμε το να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο σαν το R8 ήταν απλώς το αναμενόμενο...Σιγουρα, λαμβανοντας υποψιν τα παραπανω, ηταν μια αναμενομενη κινηση, ειδικα για οσους 'συντονισμενους' στον χωρο.
Αυτο ομως που προκαλεσε τουλαχιστον εντυπωση, ηταν η ομοιογενεια, φιλικοτητα, αλλα
και καθαροαιμη 'μηχανολογικη αισθηση', σε ενα εξωτικο περιτυλιγμα, και με ενα σημα, το οποιο
συνηθως ειχε μικροτερη αποδοχη οσον αφορα τον ορο 'σπορ', σε σχεση με τον εκαστοτε ανταγωνισμο. (M3 πχ)
Κατι τετοιο στο R8 (βοηθαει και η διαταξη φυσικα...) δεν υφισταται επουδενι.
AUDI S3