-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Wannabe τι να σου πω... Μπορεί να είμαι κουλάδι, μπορεί και χέστης. Αλλά άνετα με 100-120 σε αυτό το κομμάτι (το οποίο έχω κάνει αρκετές φορές) με τη μηχανή ΔΕΝ πάω. Θες να μου πεις οτι πας με τόσα και στο κατηφορικό αριστερό-δεξί ες πριν τα διόδια? Ή δε βλέπεις τον χάρο με τα μάτια σου στη δεξιά μετά το καρτόδρομο που οι ανωμαλίες από τα φορτηγά γίνονται σαν τους αμμόλοφους του Παρίσι-Ντακάρ σε ύψος?
οχι ρε συ, σίγουρα είμαι μεγαλύτερο κουλάδι εγώ.
100-120 εννοώ όλο το μήκος του παράδρομου που περιέγραψα. εκεί που λες συγκεκριμένα δεν μου έρχεται, αλλά όντως δεν είναι το πιο εύκολο/γρήγορο κομμάτι.
πάντως, για να μην είμαστε τελείως οφφ τοπικ, έχει ασφαλτοστρωθεί μεγάλο μέρος σχετικά πρόσφατα και μάλλον στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης έχει γίνει. -
Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ακριβά όσο το αεροπλάνο - Ραγδαία αύξηση οδηγών που αρνούνται να τα πληρώσουν
- 'Καζάνι που βράζει' οι εθνικές οδοί μετά τις νέες αυξήσεις στα διόδια αλλά και την λειτουργία νέων σταθμών
- Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων
- 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!
Οι αυξήσεις 'φωτιά' που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.
Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 42,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.
Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.
Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την 'ατυχία' να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=52755&catid=3
-
Ο χρήστης harskouf έγραψε:
Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα πληρώσεις ή όχι...αυτό είναι δικαίωμα σου....αν διαβάσεις αυτά που είναι με bold θα καταλάβεις...το ότι κολλάς πίσω από άλλον που πλήρωσε και περνάς μαζί με αυτόν θεωρώ ότι είναι κουτοπονηριά...Αν δεν θέλεις να πληρώσεις μπράβο σου...αλλά μην εκμεταλεύσαι ότι θα ανοίξει η μπάρα απο αυτούς που πληρώνουν...κάντο μόνο σου αν αυτό θες, ώστε να έχεις εσύ τις όποιες συνέπειες
Κατάλαβα τι θες να πεις, σέβομαι την άποψή σου, ΑΛΛΑ:
επειδή μου επιβάλλουν να τους πληρώσω προκαταβολικά για έργα που δεν υπάρχουν (αμφιβάλλω αν/πόσα θα γίνουν) και που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και πάρα πολύ καιρό, παίζω κι εγώ με τους όρους μου. Τα κορόιδα πέθαναν... ας μη ψάχνουν για ελεημοσύνες και φιλανθρωπίες...Ότι γράφω το γράφω πάντα με φιλική διάθεση.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ακριβά όσο το αεροπλάνο - Ραγδαία αύξηση οδηγών που αρνούνται να τα πληρώσουν- 'Καζάνι που βράζει' οι εθνικές οδοί μετά τις νέες αυξήσεις στα διόδια αλλά και την λειτουργία νέων σταθμών
- Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων
- 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!
Οι αυξήσεις 'φωτιά' που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.
Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 42,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.
Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.
Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την 'ατυχία' να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=52755&catid=3
Και καλά κάνουν και δεν πληρώνουν...
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Wannabe τι να σου πω... Μπορεί να είμαι κουλάδι, μπορεί και χέστης. Αλλά άνετα με 100-120 σε αυτό το κομμάτι (το οποίο έχω κάνει αρκετές φορές) με τη μηχανή ΔΕΝ πάω. Θες να μου πεις οτι πας με τόσα και στο κατηφορικό αριστερό-δεξί ες πριν τα διόδια? Ή δε βλέπεις τον χάρο με τα μάτια σου στη δεξιά μετά το καρτόδρομο που οι ανωμαλίες από τα φορτηγά γίνονται σαν τους αμμόλοφους του Παρίσι-Ντακάρ σε ύψος?
οχι ρε συ, σίγουρα είμαι μεγαλύτερο κουλάδι εγώ.
100-120 εννοώ όλο το μήκος του παράδρομου που περιέγραψα. εκεί που λες συγκεκριμένα δεν μου έρχεται, αλλά όντως δεν είναι το πιο εύκολο/γρήγορο κομμάτι.
πάντως, για να μην είμαστε τελείως οφφ τοπικ, έχει ασφαλτοστρωθεί μεγάλο μέρος σχετικά πρόσφατα και μάλλον στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης έχει γίνει.Η αναφορά είναι για αυτό το σημείο:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=38.1 ... 5&t=k&z=15
Συνήθως, εκεί έβλεπες κόσμο να έχει φύγει από το δρόμο 1/2 φορές που περνούσες. Δεν ξέρω αν έχουν φτιάξει την άσφαλτο, αλλά τότε που περνούσα συχνά, ήταν τραγική η κατάσταση. Αν το πατούσα λίγο παραπάνω, ένιωθα το αυτοκίνητο να φεύγει (κλασσική υποστροφή που γίνεται υπερστροφή, στον ημιάκαμπτο) μιας και τα λάστιχα (σκοπίμως ταξιδιάρικα και σκληρά) δεν είχαν ζεσταθεί ακόμα.
Ευχαριστώ.
-
Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα; -
Μπα, δεν είναι γιαυτό που νομίζεις...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;Ίσως σε βοηθήσει αυτό:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=88809 -
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;
Ίσως σε βοηθήσει αυτό:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=88809Ευχαριστώ πολύ.
-
Πλέον είναι πάνω από 21 ευρώ ανά διαδρομή...
Παλιότερα ήταν πολύ γλυστερά ακριβώς δίπλα στα διόδια αλλά το έχουν βελτιώσει σαν άσφαλτο και ίσως και σαν σχεδίαση. Παλιά εκεί (πηγαίνοντας από βορά προς νότο με τα διόδια δεξιά σου) το θυμάμαι να ελαφραίνει το τιμόνι και να ψιλοχαζεύει (το είχα μάθει κι έκανα και λίγο ανάποδα προκαταβολικά) και μια φορά μια μηχανή που με ακολουθούσε δεν μπόρεσε να στρίψει και έφυγε ίσια...
-
ξερετε αν στα διοδια αγ.τριαδας της κεντρικης οδου υπαρχει teopass???θα κανω ενα επαγγελματικο ταξιδι αυριο,γι αυτο ρωταω.. γιατι εχει καταντισει αηδια η εκμεταλλευση της αθηνων θεσσαλονικης να γινεται απο 3 ιδιωτικες κοινοπραξιες και το δημοσιο στα διοδια μαλγαρων... ουτε κοινο πομποδεκτη δεν διαθετουν
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ακριβά όσο το αεροπλάνο - Ραγδαία αύξηση οδηγών που αρνούνται να τα πληρώσουν- 'Καζάνι που βράζει' οι εθνικές οδοί μετά τις νέες αυξήσεις στα διόδια αλλά και την λειτουργία νέων σταθμών
- Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων
- 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!
Οι αυξήσεις 'φωτιά' που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.
Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 42,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.
Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.
Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την 'ατυχία' να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=52755&catid=3
Όντως 11 ευρώ ήταν τα διοδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2005?... Δε θυμάμαι καθολου....
Πάντως το 40% που αναφέρει το άρθρο μου φαίνεται υπερβολικό ποσοστό. Είναι δε τουλάχιστον αστείο να κυκλοφορεί κόσμος κουβαλώντας μαζί του 'εργαλεία'....(βλ. http://www.youtube.com/watch?v=lDI2jPb3 ... r_embedded )
-
το 40% μου ακούγεται και μένα κάπως, δεν έχει τύχει να περάσω μια φορά απο διόδια Αφίδνες το τελευταίο χρόνο όμως και να μην ακούσω τη χαρακτηριστική σειρήνα.
-
Το ταξίδι με το αυτοκίνητο θα γίνει τρελή πολυτέλεια (αν δεν έχει γίνει ήδη). Αν για ένα 3μερο στη Θεσ/κη θέλω:
-βενζινη για ταξίδι= ~500χλμ με μέση κατ. 8.0 ==> 40 λτ * 1,5 = 60ε *2 (πήγαινε/έλα) = 120ε
-βενζινη εκεί =~100+χλμ ...... = 15ε
-διόδια = ~40εσύνολο = 175ε μόνο για τα περιφερειακά, που να βάλω διαμονή, φαγητό, διασκέδαση....
-
Μια φορα πηγα Χαλκιδα τον Σεπτεβρη και σειρηνες δεν ακουσα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μια φορα πηγα Χαλκιδα τον Σεπτεβρη και σειρηνες δεν ακουσατη μια δεν έχουμε φωτιά
την άλλη χαλάνε τα μαστίγια
τα ξέρεις μωρέ, Ελλάδαθα είχαν χαλάσει
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το ταξίδι με το αυτοκίνητο θα γίνει τρελή πολυτέλεια (αν δεν έχει γίνει ήδη). Αν για ένα 3μερο στη Θεσ/κη θέλω:-βενζινη για ταξίδι= ~500χλμ με μέση κατ. 8.0 ==> 40 λτ * 1,5 = 60ε *2 (πήγαινε/έλα) = 120ε
-βενζινη εκεί =~100+χλμ ...... = 15ε
-διόδια = ~40εσύνολο = 175ε μόνο για τα περιφερειακά, που να βάλω διαμονή, φαγητό, διασκέδαση....
Εντάξει μωρέ, είναι μέχρι να εφευρεθεί ο διακτινισμός. Έγκυρες πληροφορίες λένε ότι Έλληνες επιστήμονες εργάζονται πυρετοδώς για να είμαστε οι πρώτοι που θα το κάνουμε, ενώ το κράτος προσπαθεί να δώσει από τώρα κίνητρα στους πολίτες (διότι το αρχικό κόστος μετατροπής ζωντανών οργανισμών σε ενέργεια και ξανά πίσω δεν αναμένεται να είναι και τόσο μικρό).
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Όντως 11 ευρώ ήταν τα διοδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2005?... Δε θυμάμαι καθολου....Για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ίσως. Για ξανά πίσω Αθήνα, αποκλείεται. Μόνο τα Μάλγαρα πάνε-έλα ήταν 4 ευρώ. Αλλά αν το λένε οι δημοσιογράφοι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;απο 0 εως 41€, οτι εχει ευχαριστηση ο καθενας
Αυξηση διοδίων (ξανά!)