Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 102
    • 103
    • 77 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    8614
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Πλέον είναι πάνω από 21 ευρώ ανά διαδρομή...

      Παλιότερα ήταν πολύ γλυστερά ακριβώς δίπλα στα διόδια αλλά το έχουν βελτιώσει σαν άσφαλτο και ίσως και σαν σχεδίαση. Παλιά εκεί (πηγαίνοντας από βορά προς νότο με τα διόδια δεξιά σου) το θυμάμαι να ελαφραίνει το τιμόνι και να ψιλοχαζεύει (το είχα μάθει κι έκανα και λίγο ανάποδα προκαταβολικά) και μια φορά μια μηχανή που με ακολουθούσε δεν μπόρεσε να στρίψει και έφυγε ίσια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        snowaddicted last edited by

        ξερετε αν στα διοδια αγ.τριαδας της κεντρικης οδου υπαρχει teopass???θα κανω ενα επαγγελματικο ταξιδι αυριο,γι αυτο ρωταω.. γιατι εχει καταντισει αηδια η εκμεταλλευση της αθηνων θεσσαλονικης να γινεται απο 3 ιδιωτικες κοινοπραξιες και το δημοσιο στα διοδια μαλγαρων... ουτε κοινο πομποδεκτη δεν διαθετουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης soch έγραψε:
          Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ακριβά όσο το αεροπλάνο - Ραγδαία αύξηση οδηγών που αρνούνται να τα πληρώσουν

          • 'Καζάνι που βράζει' οι εθνικές οδοί μετά τις νέες αυξήσεις στα διόδια αλλά και την λειτουργία νέων σταθμών
          • Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων
          • 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!

          Οι αυξήσεις 'φωτιά' που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.

          Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.

          Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 42,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.

          Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.

          Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.

          Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.

          Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την 'ατυχία' να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.

          Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.

          Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.

          http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=52755&catid=3

          Όντως 11 ευρώ ήταν τα διοδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2005?... Δε θυμάμαι καθολου....
          Πάντως το 40% που αναφέρει το άρθρο μου φαίνεται υπερβολικό ποσοστό. Είναι δε τουλάχιστον αστείο να κυκλοφορεί κόσμος κουβαλώντας μαζί του 'εργαλεία'....

          (βλ. http://www.youtube.com/watch?v=lDI2jPb3 ... r_embedded )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            το 40% μου ακούγεται και μένα κάπως, δεν έχει τύχει να περάσω μια φορά απο διόδια Αφίδνες το τελευταίο χρόνο όμως και να μην ακούσω τη χαρακτηριστική σειρήνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Το ταξίδι με το αυτοκίνητο θα γίνει τρελή πολυτέλεια (αν δεν έχει γίνει ήδη). Αν για ένα 3μερο στη Θεσ/κη θέλω:

              -βενζινη για ταξίδι= ~500χλμ με μέση κατ. 8.0 ==> 40 λτ * 1,5 = 60ε *2 (πήγαινε/έλα) = 120ε
              -βενζινη εκεί =~100+χλμ ...... = 15ε
              -διόδια = ~40ε

              σύνολο = 175ε μόνο για τα περιφερειακά, που να βάλω διαμονή, φαγητό, διασκέδαση....

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μια φορα πηγα Χαλκιδα τον Σεπτεβρη και σειρηνες δεν ακουσα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                  Μια φορα πηγα Χαλκιδα τον Σεπτεβρη και σειρηνες δεν ακουσα

                  τη μια δεν έχουμε φωτιά
                  την άλλη χαλάνε τα μαστίγια
                  τα ξέρεις μωρέ, Ελλάδα

                  θα είχαν χαλάσει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης xenos έγραψε:
                    Το ταξίδι με το αυτοκίνητο θα γίνει τρελή πολυτέλεια (αν δεν έχει γίνει ήδη). Αν για ένα 3μερο στη Θεσ/κη θέλω:

                    -βενζινη για ταξίδι= ~500χλμ με μέση κατ. 8.0 ==> 40 λτ * 1,5 = 60ε *2 (πήγαινε/έλα) = 120ε
                    -βενζινη εκεί =~100+χλμ ...... = 15ε
                    -διόδια = ~40ε

                    σύνολο = 175ε μόνο για τα περιφερειακά, που να βάλω διαμονή, φαγητό, διασκέδαση....

                    Εντάξει μωρέ, είναι μέχρι να εφευρεθεί ο διακτινισμός. Έγκυρες πληροφορίες λένε ότι Έλληνες επιστήμονες εργάζονται πυρετοδώς για να είμαστε οι πρώτοι που θα το κάνουμε, ενώ το κράτος προσπαθεί να δώσει από τώρα κίνητρα στους πολίτες (διότι το αρχικό κόστος μετατροπής ζωντανών οργανισμών σε ενέργεια και ξανά πίσω δεν αναμένεται να είναι και τόσο μικρό).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                      Όντως 11 ευρώ ήταν τα διοδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2005?... Δε θυμάμαι καθολου....

                      Για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ίσως. Για ξανά πίσω Αθήνα, αποκλείεται. Μόνο τα Μάλγαρα πάνε-έλα ήταν 4 ευρώ. Αλλά αν το λένε οι δημοσιογράφοι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;

                        απο 0 εως 41€, οτι εχει ευχαριστηση ο καθενας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                          Σύνολο πόσο είναι τα διόδια πλέον; Χρειάζεται να κατέβω Αθήνα άμεσα αύριο, έχει κανείς εικόνα;

                          απο 0 εως 41€, οτι εχει ευχαριστηση ο καθενας

                          Θα τα κάνουμε τα διόδια σαν τις εκκλησιές
                          'Οτι προαιρείσθε' θα γράφουν με μεγάλα γράματα οι Σταθμοί Διοδίων

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Έχει σημασία; Το θέμα μας εδώ δεν είναι η οδική ασφάλεια ως σύνολο, αλλά μια συγκεκριμένη πρακτική που προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη ακριβώς γιατί εισάγει τον κίνδυνο ως παράγοντα σε μια κατάσταση που μέχρι χτες ήταν 100% ασφαλής.

                            Χρήστο, έχεις οδηγήσει ποτέ δίκυκλο;

                            Δεν εξετάζω καν το νομικό ή το ηθικό σκέλος της υπόθεσης, ούτε θα πω 'ούτε κι εσύ είσαι αναμάρτητος στους δρόμους' κλπ. Αλλά επικίνδυνο **δεν **είναι, και μου κάνει εντύπωση γιατί σου φαίνεται έτσι.

                            Αναφορικά με τα διόδια τώρα, σίγουρα οι δρόμοι έχουν κόστος κατασκευής και κόστος συντήρησης. Αυτό το κόστος ΙΜΟ πρέπει να το αναλαμβάνει κυρίως ο χρήστος. Για ένα δρόμο της προκοπής (λχ. Εγνατία Οδός) ή σημαντικη δίοδο (λχ. Ρίο-Αντίρριο ή Άκτιο-Πρέβεζα) δεν έχω καμία αντίρρηση να πληρώνω. Επίσης, από το 2005-6 (πότε ξεκίνησε αυτή η ιστορία?) η κατάσταση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει σαφώς βελτιωθεί και είναι δίκαιο το κόστος διέλευσης να το αντικατοπτρίζει αυτό.

                            Όμως!

                            Το κόστος έχει αυξηθεί ΙΜΟ δυσανάλογα με την αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Υπάρχουν υπερβολικά πολλοί σταθμοί στη διαδρομή, πλέον σταματάς 10 (δέκα) φορές για να πληρώσεις και φρενάρεις άλλες 2 (για κλειστά διόδια). Οι συμβάσεις δεν έγιναν με δίκαιους τρόπους για το κράτος. Από τη μια όταν κάποιος παραπονιέται για τα διόδια κάποιοι πετάνε αμέσως τη free market δικαιολογία 'έχεις επιλογή, πάνε από τον παράδρομο αν θέλεις'. Από την άλλη οι εταιρίες ακολουθούν πρακτικές (πληρώνεις αυξημένα από τώρα, για κάτι που θα σου παρέχουν στο μέλλον, χωρίς ακόμα να στο παρέχουν, πληρώνεις εξ'ίσου ακόμα και όταν γίνονται έργα και ταλαιπωρείσαι) τις οποίες αν ακολουθούσε ένα μαγαζί στην πραγματική οικονομία θα έκλεινε σε dt και όμως ακούμε δικαιολογίες 'ε, αφού δεν υπάρχουν λεφτά για να κατασκευαστεί ο δρόμος διαφορετικά'. (όλα αυτά έχουν ειπωθεί εδώ) Ή παπάς-παπάς ή ζευγάς-ζευγάς κύριοι.
                            Επίσης, μετά χαράς πληρώνω λχ. και στη Θήβα αλλά νιώθω μαλάκας όταν μου ζητάνε λεφτά στο Ζευγολατιό (!) ή στο Πυργετό, όταν μεταξύ διοδίων Μακρυχωρίου και Λεπτοκαρυάς υπάρχουν με το ζόρι 6 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου.
                            Οι εταιρίες συχνά συμπεριφέρονται ως κουτσαβάκηδες. Κλείνουν πχ. τα προβληματικά διόδια Τεμπών, φτιάχνουν στη θέση τους ένα χρήσιμο κόμβο και τα μεταφέρουν στο Πυργετό. Λες ΟΚ, είναι σε καλύτερη θέση τώρα, με περισσότερες λωρίδες, τους βολεύουν γιατί θα μείνουν και μετά την παράδοση των σηράγγων Τ1-Τ3. Και μετά, έρχονται και προσθέτουν επιπλέον διόδια και στο Μακρυχώρι! Ή το ότι η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου έχτισε διόδια στο Αιγίνιο, σχεδόν δίπλα στα Μάλγαρα. Χώρια το overnight κλείσιμο προσβάσεων, παραδρόμων κλπ στη Πιερία που θυμίζει ανταρτοπόλεμο.

                            Ως εκ τούτου, δεν μου κάνει εντύπωση πλέον το:

                            Πάντως το 40% που αναφέρει το άρθρο μου φαίνεται υπερβολικό ποσοστό.

                            Τον τελευταίο καιρό κατεβαινω-ανεβαίνω Αθήνα κάθε μήνα περίπου και παρ'όλο που ταξιδεύω νύχτα με λιγοστή κίνηση, σχεδόν σε κάθε σταθμό, κάθε φορά θα τύχει να ακούσω τη σειρήνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              ολο παραπονα ειστε

                              ετσι και αλλιως το αεροπλανο κοστιζει πλεον το ιδιο, και δε κινδυνευεις να σκοτωθεις στους δρομους που εχουν ονομασει ΕΟ

                              νομιζω οτι σε μερικους μηνες αυτοι που θα πληρωνουν θα ειναι η μειοψηφια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                Όντως 11 ευρώ ήταν τα διοδια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2005?... Δε θυμάμαι καθολου....

                                Για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ίσως. Για ξανά πίσω Αθήνα, αποκλείεται. Μόνο τα Μάλγαρα πάνε-έλα ήταν 4 ευρώ. Αλλά αν το λένε οι δημοσιογράφοι...

                                to 'κατεβασμα':
                                Μαλγαρα 2€, Λεπτοκαρυα δεν πληρωνες, Τεμπη 2€, Μοσχοχωρι 2€, Τραγανα 2€ και δεν θυμαμαι αν πληρωνες στο Σχηματαρι.

                                στο ανεβασμα ειχε 2 απανωτα μετα την Αθηνα, ενα μετα τη Λαμια, Μοσχοχωρι, Λεπτοκαρυα, και Μαλγαρα

                                Μαλλον 11€ τη φορα ηθελαν να πουν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kristosfm last edited by

                                  αυξηση διοδιων απο κορινθο προς τριπολη. διοδια σπαθοβουνιου

                                  http://www.sfedona.gr/2010/11/24/α ... %85%CE%BD/

                                  λαικη απαιτηση: να μπουν στορια σε ολα τα διοδια.

                                  εκτος απο την αιφνιδια αυξηση της τιμης των διοδιων εχω απορια να μαθω ολες εκεινες τις ενεργειες που εγιναν (αλλα και γινονται σε καθε αυξηση διοδιων ανα την επικρατεια) ωστε να εγκριθει μια τετοια αυξηση. ποιος ας πουμε απο την κυβερνηση-τοπικη αυτοδιοικηση συμφωνησε κατι τετοιο με την υπογραφη του? η μηπως αυθεραιτα καθε εταιρια διοδιων επιβαλει αυξηση για δικους της λογους.

                                  παντως για αλλη μια φορα ΚΟΡΟΙΔΙΑ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Οπως ξέρετε μεγάλο μέρος των διοδίων του ΠΑΘΕ πηγαίνει στην κατασκευή άλλων δρόμων , οι οποίοι από μόνοι τους δεν θα ήταν βιώσιμοι λόγω χαμηλής κυκλοφορίας .
                                    Πολλοί όμως κάτοικοι των υδροκέφαλων Αθήνας και θεσσαλονίκης διαφωνούν γιά τα διόδια και δεν πληρώνουν .

                                    Ετσι φημολογείται ότι οι κάτοικοι της Αιτωλοακαρνανίας (Εύηνος) , Φωκίδας (Μόρνος) , Αρκαδίας (Μεγαλόπολη) , Ευβοίας Αλιβέρι) , Δυτ. Μακεδονίας (Πτολεμαίδα) κλπ , οι οποίοι τροφοδοτούν με ρεύμα και νερό τους υδροκέφαλους και επιβαρύνονται από οπτική , φυσική κσι περιβαντολλογική μόλυνση , ζητούν να επιβαρυνθούν οι υδροκέφαλοι στους λογαριασμούς ρεύματος και νερού με βαρύ περιβαντολλογικό τέλος που θα πηγαίνει στην δημιουργία υποδομών στις πιό πάνω περιοχές .

                                    Αυτή η λογική είναι ακριβώς ανάλογη των τζαμπατζήδων των διοδίων . Ολα γιά την πάρτη μας .

                                    Πραγματική συζήτηση γιά το κόστος , τις θέσεις και τους τρόπους χρήσης των διοδίων , δεν γίνεται μιά και οι τζαμπατζήδες μαζί με τις λαικίζουσες φυλλάδες και κανάλια , έχουν εκτρέψει το θέμα στην λογική του άσπρου - μαύρου .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Σε ποια άλλη χώρα του κόσμου πληρώνει ο χρήστης του δρόμου την κατασκευή άλλου δρόμου? Και ακόμα χειρότερα... σε ποια άλλη χώρα του κόσμου πληρώνει ο χρήστης διόδια για μια 'Πατρων-Κορίνθου', η οποία εδώ και 30 χρόνια (μήπως λέω και λίγα?) ΘΑ φτιαχτεί? Είμαι τζαμπατζης που μου έτυχε την άλλη φορά να κάνω αυτό το δρόμο με μοτοσυκλέτα νύχτα και τα είδα όλα? Εσύ θα πλήρωνες για να ρισκάρεις έτσι τη ζωή σου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kristosfm last edited by

                                        @criuser εσυ σε ποια τιμη των διοδιων θα θεωρησεις οτι σε κοροιδευουν και δειλα δειλα θα αρχισεις να εξεγειρεσαι και εσυ με τον δικο σου τροπο?

                                        γιατι καποιοι εχουν αρχισει να το κανουν με τα 2.8ευρω που θεωρεις εσυ λιγα.

                                        πιστευω οτι και με τα 2μιση και με το 1μιση ευρω η συντηρηση του δρομου γινεται. το θεμα ειναι ποσα θελουν να βαλουν στην τσέπη τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          komis1 last edited by

                                          Παιδιά συγνώμη. Όλοι αυτοί που πληρώνουμε διόδια για απαράδεκτους δρόμους όπως πατρών κορίνθου, δε μπορούμε να κάνουμε μήνυση για μη-παροχή υπηρεσιών;

                                          Δηλαδή όταν σε κάποιο κατάστημα πληρώνεις για να λάβεις μια υπηρεσία και στο τέλος παίρνεις τα @@ σου, εκεί δεν έχεις το δικαίωμα να μηνύσεις;

                                          Εγώ θα πρότεινα από μια μήνυση με κάθε διέλευση για €3 (τα διόδια) + €15.000 για ψυχική οδύνη και ταλαιπωρία, μπας και πιάσουν το νόημα.

                                          Δεν είναι θέμα τα €3 που έχουν τα διόδια.. θέμα είναι ότι το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι πολλές φορές απαράδεκτο. Στην Ιταλία πλήρωσα €11 για 180χλμ ραβένα-ανκόνα και το ευχαρηστήθηκα (160+ σε όλη τη διαδρομή με τέλειο δρόμο χωρίς μπαλώματα, διάζωμα παντού και μινιμουμ 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση). Για να πάω Αθήνα από Πάτρα (με Α.Ο.) γιατί να δίνω €9 έχοντας και το φόβο του χάρου;;;;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tpapo last edited by

                                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                            Οπως ξέρετε μεγάλο μέρος των διοδίων του ΠΑΘΕ πηγαίνει στην κατασκευή άλλων δρόμων , οι οποίοι από μόνοι τους δεν θα ήταν βιώσιμοι λόγω χαμηλής κυκλοφορίας .
                                            Πολλοί όμως κάτοικοι των υδροκέφαλων Αθήνας και θεσσαλονίκης διαφωνούν γιά τα διόδια και δεν πληρώνουν .

                                            Ετσι φημολογείται ότι οι κάτοικοι της Αιτωλοακαρνανίας (Εύηνος) , Φωκίδας (Μόρνος) , Αρκαδίας (Μεγαλόπολη) , Ευβοίας Αλιβέρι) , Δυτ. Μακεδονίας (Πτολεμαίδα) κλπ , οι οποίοι τροφοδοτούν με ρεύμα και νερό τους υδροκέφαλους και επιβαρύνονται από οπτική , φυσική κσι περιβαντολλογική μόλυνση , ζητούν να επιβαρυνθούν οι υδροκέφαλοι στους λογαριασμούς ρεύματος και νερού με βαρύ περιβαντολλογικό τέλος που θα πηγαίνει στην δημιουργία υποδομών στις πιό πάνω περιοχές .

                                            Αυτή η λογική είναι ακριβώς ανάλογη των τζαμπατζήδων των διοδίων . Ολα γιά την πάρτη μας .

                                            Πραγματική συζήτηση γιά το κόστος , τις θέσεις και τους τρόπους χρήσης των διοδίων , δεν γίνεται μιά και οι τζαμπατζήδες μαζί με τις λαικίζουσες φυλλάδες και κανάλια , έχουν εκτρέψει το θέμα στην λογική του άσπρου - μαύρου .

                                            Δε νομίζω ότι κάποιος μπορει να σε πεισει εσένα για κάτι , εκτός φυσικά αν εξυπηρετείς κάτι άλλο ,μπορει και να εισαι μέλος των εταιριών ή στο Ρεππα απο κοντά...

                                            Υ.Γ ειναι και αλλος ενας που τα γραφει αυτά ( συνάδελφος ειναι ? )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 77 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr