Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 377
    • 378
    • 379
    • 380
    • 381
    • 490
    • 491
    • 379 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    107467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsargy last edited by

      Ούτε και εγώ ξέρω την αξιοπιστία του...
      Απλά μου δίνεται η ευκαιρία να καλύψω την περιέργεια μου κάποιες φορές...
      Το παρακάτω, δεν δίχνει τόσο τραγικό, όσο ακούστηκε εδώ...
      http://www.zeperfs.com/duel3536-2663.htm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Ο χρήστης rafi έγραψε:
        http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp

        εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..

        Τι άλλο θα δούμε ποια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

          Τι άλλο θα δούμε ποια

          τον Busso να λεει οτι του αρεσει το νεο beetle???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:

            Τι άλλο θα δούμε ποια

            τον Busso να λεει οτι του αρεσει το νεο beetle???

            Αυτό πάλιωσε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης papatzas έγραψε:

              Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!

              γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα

              και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.

              εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.

              ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147

              τα ατμοσφαιρικά μας τελείωσαν...
              προχθες άνοιξα από 2τερες (λογικά και για αυτόν ) με πιτσιρικά με 120...

              έχει και τουρμπόκαιρο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                Τι άλλο θα δούμε ποια

                τον Busso να λεει οτι του αρεσει το νεο beetle???

                Αυτό πάλιωσε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Τι άλλο θα δούμε ποια

                  τον Busso να λεει οτι του αρεσει το νεο beetle???

                  Αυτό πάλιωσε

                  Τι σου φαίνεται περίεργο?
                  Αν αρέσει του Busso με γεια του με χαρά του.
                  Περί ορέξεως......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Η 120 με τους 170 είναι πιο αργή από το Scirocco 160 αν δεν παίζεις με το σασμάν... Αν είσαι...'παιχνιδιάρης', τότε καλύπτεις αρκετή από την διαφορά...

                    Το Scirocco το οδηγείς πάντα με 1-2 ταχύτητες πάνω χωρίς να χάνεις σημαντικά σε τράβηγμα. Το μοτέρ του Scirocco είναι ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΛΑΣΗ από αυτό της BMW. Ομοίως και το πλαίσιο της BMW σε σχέση με του Scirocco βέβαια...

                    Το ίδιο ισχύει και για το μοτέρ της Giulietta υποθέτω, το turbo κάνει θαύματα, αν και δεν ξέρω αν θα τραβάει όπως αυτό της VW από...0 στροφές!

                    Σε στροφοδιαδρομή πάντως, και τα 3 αυτοκίνητα θα πάνε μαζί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      milanezos last edited by

                      Ο χρήστης rafi έγραψε:
                      http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp

                      εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..

                      ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ironman02 last edited by

                        Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:

                        http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp

                        εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..

                        ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...

                        Υπόθεση έκαναν απ'ότι είδα και τι νομίζουν..Δεν έγραψαν οτι έτσι είναι και πάει και τελείωσε..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης ironman02 έγραψε:

                          http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp

                          εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..

                          ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...

                          Υπόθεση έκαναν απ'ότι είδα και τι νομίζουν..Δεν έγραψαν οτι έτσι είναι και πάει και τελείωσε..

                          απορώ ποιος νοήμων άνθρωπος διαβάζει αυτά τα περιοδικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rxristos last edited by

                            Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                            Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!

                            γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα

                            και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.

                            εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.

                            ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147

                            Αν κάποιος έχει οδηγήσει 1,4tsi 160 και τον 1,8tsi 160 θα καταλάβει με το καλημέρα την υπεροχή του 1,8...
                            Σε καμιά περίπτωση το ο 1,4tsi δεν γεμίζει όπως ο 1,8.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zeppelin last edited by

                              Youtube Video

                              Giulietta με κοκκινο αλουμινιο στο εσωτερικο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                                Youtube Video

                                Giulietta με κοκκινο αλουμινιο στο εσωτερικο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης papatzas έγραψε:
                                  γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα

                                  και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.

                                  εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.

                                  ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147

                                  Έχοντας οδηγήσει Scirocco 160 και Leon 1.8 Tsi, ο 1800 μου φάνηκε σαφώς ισχυρότερος. Βέβαια δεν είμαι V-Box, αλλά αυτή την αίσθηση μου έδωσε.

                                  Το Α3 1.8 είναι ελαφρώς πιο γρήγορο από 120 καθότι είναι και λίγο ισχυρότερο και πολύ ελαφρύτερο. Όμως δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι χωρίς καν να έχουμε τους αριθμούς.

                                  Η 170άρα Giulietta είναι ταχύτερη από δίλιτρη GT. Όμως το μοτέρ που χαίρεσαι να δουλεύεις περισσότερο είναι το δίλιτρο. Και φυσικά αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει γρήγορα και τα δύο αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Η 170άρα Giulietta είναι ταχύτερη από δίλιτρη GT. Όμως το μοτέρ που χαίρεσαι να δουλεύεις περισσότερο είναι το δίλιτρο. Και φυσικά αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει γρήγορα και τα δύο αυτοκίνητα.

                                    Καλά όχι απλά ταχύτερη. Μιλάμε για ξυλοφόρτωμα άγριο
                                    Εγώ πάλι βρήκα πολύ πιο ενδιαφέρον τον 170άρη Multiair. Αυτόν χαίρεσαι να δουλεύεις και μόλις τον γνωρίσεις, τότε έχεις ξεχάσει τον τάφο 2.0 JTS στο βαρύ σασί της GT.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ενθάδε κείται η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΝ.
                                      Ζωή σε λόγους μας, να ζήσουμε να την θυμόμαστε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                        Ενθάδε κείται η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΝ.
                                        Ζωή σε λόγους μας, να ζήσουμε να την θυμόμαστε...

                                        Ο τρίτος απο Δεξιά είναι του K4

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                          Η 170άρα Giulietta είναι ταχύτερη από δίλιτρη GT. Όμως το μοτέρ που χαίρεσαι να δουλεύεις περισσότερο είναι το δίλιτρο. Και φυσικά αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει γρήγορα και τα δύο αυτοκίνητα.

                                          Καλά όχι απλά ταχύτερη. Μιλάμε για ξυλοφόρτωμα άγριο
                                          Εγώ πάλι βρήκα πολύ πιο ενδιαφέρον τον 170άρη Multiair. Αυτόν χαίρεσαι να δουλεύεις και μόλις τον γνωρίσεις, τότε έχεις ξεχάσει τον τάφο 2.0 JTS στο βαρύ σασί της GT.

                                          Διαφωνώ. Όσο καλός και γραμμικός και αν είναι ο Multiair έχει ένα μικρό lag και δεν ξυρίζει στον κόφτη όπως μια παλαιότερη, ατμοσφαιρική Alfa. Όσο για την ατμόσφαιρα... να 'ναι καλά τα πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα που είναι ατμοσφαιρικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Όσο για την ατμόσφαιρα... να 'ναι καλά τα πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα που είναι ατμοσφαιρικά.

                                            Οντως , σαν την Bugatti Veyron, το Koenigsegg CCX κτλ κτλ ... ένα πράμα ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 379 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr