-
Ο χρήστης panaeas έγραψε:
παιδια ειδα το εσωτερικο το clio 1.2tce και δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε.τωρα για τα αλλα ts1 που λετε μoυ arese to seat ibiza παρα πολυ και το fabiaπρος θεου μην πας στο fabia...
ibiza δαγκωτο -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
παιδια ειδα το εσωτερικο το clio 1.2tce και δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε.τωρα για τα αλλα ts1 που λετε μoυ arese to seat ibiza παρα πολυ και το fabia
προς θεου μην πας στο fabia...
ibiza δαγκωτοσυγνώμη αλλά έτσι που τοποθετείς την άποψή σου, χωρίς επιχειρήματα, νομίζεις ότι βοηθάς?
Η καλύτερη πρόταση για φοιτητή (για μένα) είναι το polo 1.2TSi σε όποια έκδοση αντέχει η τσέπη σου ή το fabia στην αντίστοιχη τιμή, αν και το fabia έχει κάνει τον κύκλο του ως αμάξι.
Επίσης θα σε συμβούλευα αν θα το παίρνεις και για καμιά εκδρομή (με κοπελιά ή παρέα) κτλ ή αν απλώς γιατί θα φορτώνεις τα μπαγκάζια σου και θα πηγαίνεις τα άπλυτα στη μάνα να στα πλύνει (το έκανα κι εγώ παλιά - παλιές καλές φοιτητικές εποχές ), να πάρεις 5θ όχημα. Βολεύει απίστευτα.
Από την άλλη, στην εποχή μου (2002-2003-2004 όπου ήμουν 1-2-3 έτος αντίστοιχα) το 5θ όχημα σήμαινε αυτόματα (για τους συμφοιτητές που δεν έχουν αμάξι) ότι είσαι ο προσωπικός τους ταξιτζής.Προσωπικά βρήκα τον τρόπο για να το 'κόψω' αυτό το χούι.Άλλοι δυστυχώς δεν μπορούσαν να διεκδικήσουν το φυσιολογικό πράμα του θέματος, οπότε ίσως αυτοί έπρεπε να επιλέξουν 3θ.
Επιπλέον...ΕΙΔΙΚΑ αν βγαίνεις και εθνική οδό, νομίζω ότι πρέπει να έχει καλή ενεργητική ασφάλεια και χωρίς να πρέπει να βγάζεις το AC για να προσπεράσεις.Σ'αυτόν τον τομέα ο 1.2TSI είναι υπεράνω. τα 105 άλογα αλλά και κυρίως η ροπή του TSI είναι πολύ μεγάλο ατού στην Εθνική Οδό αλλά και επιπλέον όσο έχεις ελαφρύ πόδι, δεν καίει κυριολεκτικά 'τίποτα'. (μιλάμε για 6 με 7lt/100km και η κατανάλωση που σου γράφω είναι κυμαινόμενη γιατί πάει ανάλογα με το πόσο θα το πιέζεις και πόσο μποτιλιάρισμα 'τρως' κάθε μέρα)
Τέλος, καλό είναι να πάρεις ένα αμάξι που θα καίει λίγο (μην 'τρελαίνεσαι' ΄με τον 'αυτοσκοπό των παραπάνω αλόγων') ώστε να μην λυπάσαι να το παίρνεις για αν πας κάποια βόλτα ή ταξίδι ή γενικότερα δε θα 'στριμώχνεσαι' για να μετακινείσαι με το αμάξι (χωρίς βέβαια να ξέρω τα οικονομικά σου).
Για το πόση επιτάχυνση και δύναμη σου χρειάζεται καλό είναι να την 'επιβεβαιώσεις' με ένα test-drive έστω και των 10 λεπτών.
ΥΓ: ξέρω ότι είναι ίσως λίγο άτοπο, αλλά όταν επιλέξεις αμάξι, δες αν παίρνει και xenon φώτα (εργοστασιακά).Είναι πραγματικά από τα καλύτερα extra που μπορείς να προσθέσεις στο αμάξι σου, δίνοντάς σου απίστευτη επιπλέον ασφάλεια στις βραδυνές διαδρομές.Ειλικρινά σου λέω ότι αξίζει να περιμένεις ακόμα και την ειδική παραγγελία.
ΥΓ2: Αν είχα υιό τώρα και μου ζητούσε αμάξι, polo 1.2TSI 5θ με xenon φώτα θα του έπαιρνα.Η χρυσή (για μένα) τομή ανάμεσα στις επιδόσεις και την οικονομία (όσο αναφορά τον κινητήρα),την ασφάλεια (παθητική+ενεργητική+ φωτισμός το βράδυ), ενώ και η ποιότητα του εσωτερικού αγγίζει αυτήν μιας μεγαλύτερης κατηγορίας (Golf-Astra-A3-Megane) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
παιδια ειδα το εσωτερικο το clio 1.2tce και δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε.τωρα για τα αλλα ts1 που λετε μoυ arese to seat ibiza παρα πολυ και το fabia
προς θεου μην πας στο fabia...
ibiza δαγκωτοσυγνώμη αλλά έτσι που τοποθετείς την άποψή σου, χωρίς επιχειρήματα, νομίζεις ότι βοηθάς?
δε χρειαζεται καποιο επειχειρημα.. το fabia απλα δε βλεπεται.. ειδικα αν το συγκρινεις με το ibiza..
ασε που δεν εχει ξεκαθαριστει ακομα αν βασιζεται στην ιδια πλατφορμα με polo/A1/ibiza η αν βασιζεται στην παλια μιας και ειχε παρουσιστει πολύ νωριτερα απο τα παραπανω 3 αυτοκινητα.. -
Αν μετράει και η εμφάνιση (και σε έναν 18χρονο και τον περίγυρο του σίγουρα θα μετράει) το Ibiza υπερέχει της Fabia. Δεν είναι κακή αλλά ... μεγαλίστικη ενώ το ισπανικό είναι πιο μοντερνο/νεανικό. (Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια).
Μια απορία: Είναι ξεκαθαρισμένη η προτίμηση ως προς τον αριθμό θυρών?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Από την άλλη, στην εποχή μου (2002-2003-2004 όπου ήμουν 1-2-3 έτος αντίστοιχα) το 5θ όχημα σήμαινε αυτόματα (για τους συμφοιτητές που δεν έχουν αμάξι) ότι είσαι ο προσωπικός τους ταξιτζής.Προσωπικά βρήκα τον τρόπο για να το 'κόψω' αυτό το χούι.Αν και ot, θα με ενδιέφερε να μάθω τον τρόπο (πιθανώς σε κάποιο άλλο σχετικό τόπικ)
Εγώ πάντως βρήκα εύκολα την ησυχία μου με το smart και μετά με το ττ. Στο πανεπιστήμιο λίγο έλειψε να το βάψω κίτρινο.
end ot -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Ibiza και polo = κολλητιλικια με το συνεργειο..
από που πηγάζει αυτή η σοφία??
Εχεις παει ποτε σε συνεργειο VAG; Εχεις μιλησει ποτε με μαστορα η κατοχο πολο και ibiza; Εσενα η γνωση σου απο που πηγαζει; Τελος offtopic.
Εχω βαρεθει την ακαταπαυστη μπουρδολογια... Εχω φιλους κατοχους πολο 1.4,και ιμπιζα 1.4 και fr και και...
Ατακα του στυλ 'κολλητος με τα συνεργεια' ειναι τουλαχστον αστεια...
Ολο μπορουν να σου βγαλουν κατι...και τα ευρωπ και τα ιαπωνικα...ολα τα αλλα
Ειναι να εχουμε να λεμε... -
@rafi Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον 1.4 16v(γενικά είμαι υπέρ των ατμοσφαιρικών αλλά δεν απαξιώνω τον 1.2 προς Θεού)...Βέβαια μια καλή πρόταση είναι και το C3 1.4 VTi (με το έξτρα ESP φυσικά...έκαναν μ@λ@κί@ οι της Citroën...).
-
Θα συμφωνήσω με τον Κάβουρα καθώς η ανάλυση που σου έκανε αντιστοιχεί με τη δικιά μου.
Ειδικά για τα xenon και επειδή το έχω ζήσει και εγώ η διαφορά είναι τεράστια!
Αν δεν μπορείς να πάρεις το Polo και το Ibiza τα έχει ως έξτρα με 700 ευρώ χρέωση αν θυμάμαι καλά.
Πάρε κάποιο τούρμπο...εκτός του ότι με νορμάλ χρήση δεν θα καίει θα έχεις και ανά πάσα στιγμή την ενεργητική ασφάλεια που χρειάζεσαι. -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
@rafi Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον 1.4 16v(γενικά είμαι υπέρ των ατμοσφαιρικών αλλά δεν απαξιώνω τον 1.2 προς Θεού)...Βέβαια μια καλή πρόταση είναι και το C3 1.4 VTi (με το έξτρα ESP φυσικά...έκαναν μ@λ@κί@ οι της Citroën...).Άμα ζήσεις με συμπιέστη θα αλλάξεις γνώμη...
Όλοι έτσι λένε στην αρχή...
Και Μετά έρχεται η ροπή... ΠΟΛΥ ροπή... -
Και μετά οδηγείς σύγχρονο turbάτο diesel και διαπιστώνεις ότι μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις και οικονομία
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ibiza και polo = κολλητιλικια με το συνεργειο..
από που πηγάζει αυτή η σοφία??
Εχεις παει ποτε σε συνεργειο VAG; Εχεις μιλησει ποτε με μαστορα η κατοχο πολο και ibiza; Εσενα η γνωση σου απο που πηγαζει; Τελος offtopic.
Εχω βαρεθει την ακαταπαυστη μπουρδολογια... Εχω φιλους κατοχους πολο 1.4,και ιμπιζα 1.4 και fr και και...
Ατακα του στυλ 'κολλητος με τα συνεργεια' ειναι τουλαχστον αστεια...
Ολο μπορουν να σου βγαλουν κατι...και τα ευρωπ και τα ιαπωνικα...ολα τα αλλα
Ειναι να εχουμε να λεμε...Φυσικα και προκυπτει απο τα ακραδαντα επιχειρηματα σου, οτι τα αυτοκινητα των φιλων σου ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα για την αξιοπιστια των εν λογω μοντελων. Επειδη ιντερνετικα δε μπορω να σου φερω καποιον μηχανικο για να σου πει για τη μνημειωδη αναξιοπιστια των Ibiza, παρε αυτη http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35156_16144.asp την 'αμφιλεγομενη' ερευνα και δες που βρισκονται τα εν λογω αυτοκινητα. 10 χρονια σε συνεργεια VAG πηγαινοερχομαι, τι πιστευεις οτι βλεπω πιο συχνα εκει μεσα;
Εισαι πολυ ευγενικος και εξυπνος συνομιλητης, πιστευω οτι μετα απο το ποστ σου, θα ενιωσες ακομα πιο εξυπνος και σπουδαιος... Ευγε! -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Ibiza και polo = κολλητιλικια με το συνεργειο..
από που πηγάζει αυτή η σοφία??
Εχεις παει ποτε σε συνεργειο VAG; Εχεις μιλησει ποτε με μαστορα η κατοχο πολο και ibiza; Εσενα η γνωση σου απο που πηγαζει; Τελος offtopic.
Εχω βαρεθει την ακαταπαυστη μπουρδολογια... Εχω φιλους κατοχους πολο 1.4,και ιμπιζα 1.4 και fr και και...
Ατακα του στυλ 'κολλητος με τα συνεργεια' ειναι τουλαχστον αστεια...
Ολο μπορουν να σου βγαλουν κατι...και τα ευρωπ και τα ιαπωνικα...ολα τα αλλα
Ειναι να εχουμε να λεμε...Φυσικα και προκυπτει απο τα ακραδαντα επιχειρηματα σου, οτι τα αυτοκινητα των φιλων σου ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα για την αξιοπιστια των εν λογω μοντελων. Επειδη ιντερνετικα δε μπορω να σου φερω καποιον μηχανικο για να σου πει για τη μνημειωδη αναξιοπιστια των Ibiza, παρε αυτη http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35156_16144.asp την 'αμφιλεγομενη' ερευνα και δες που βρισκονται τα εν λογω αυτοκινητα. 10 χρονια σε συνεργεια VAG πηγαινοερχομαι, τι πιστευεις οτι βλεπω πιο συχνα εκει μεσα;
Εισαι πολυ ευγενικος και εξυπνος συνομιλητης, πιστευω οτι μετα απο το ποστ σου, θα ενιωσες ακομα πιο εξυπνος και σπουδαιος... Ευγε!και ευγενικός είμαι και μορφωμένος (το έξυπνος νομίζω δεν είναι του παρόντος...)
το λινκ που μας παραθέτεις είναι για γέλια... και μόνο το όνομα του περιοδικού για μειωμένης αντίληψης αναγνώστες τα λέει όλα...
άμα δεις αντίστοιχο δείκτη γερμανισμού ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ θα σου πέσουν τα μαλλιά από τις ελληνικές ανακρίβειες...
ξέρεις πόσα πόλο και πόσα ιμπιζα κυκλοφορούν?? όλα τα βιομηχανικά προιόντα έχουν ένα ποσοστό αστοχίας... είνα λογικό νομίζω...
την ίδια αξία που έχει το δικό σου παράδειγμα έχει και το δικό μου...λες να είναι χαζός τόσος κόσμος παγκοσμίος που αγοράζει πόλο??
-
Αν θέλεις να στηρίξεις το έξυπνος και μορφωμένος, διόρθωσε τα ορθογραφικά.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν θέλεις να στηρίξεις το έξυπνος και μορφωμένος, διόρθωσε τα ορθογραφικά.τα ορθογραφικά σε κάνουν λιγότερο μορφωμένο ή έξυπνο?
-
Αν είσαι έξυπνος, έχεις το νου σου να διορθώνεις τα λάθη.
Αν είσαι μορφωμένος, δεν κάνεις συχνά λάθη.
Όχι ότι έχει πολλή σημασία, αλλά μέσα στη μετριοφροσύνη, πέρνα τα και ένα edit, να μην έχουν να σου τη λένε. Εκτίθεσαι δίχως λόγο στην μάχη.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν είσαι έξυπνος, έχεις το νου σου να διορθώνεις τα λάθη.Αν είσαι μορφωμένος, δεν κάνεις συχνά λάθη.
Όχι ότι έχει πολλή σημασία, αλλά μέσα στη μετριοφροσύνη, πέρνα τα και ένα edit, να μην έχουν να σου τη λένε. Εκτίθεσαι δίχως λόγο στην μάχη.
λες να είμαι δυσλεκτικός??
προφανώς και είναι προσόν να είσαι ορθογραφημένος...
το παλεύω...
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
@rafi Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον 1.4 16v(γενικά είμαι υπέρ των ατμοσφαιρικών αλλά δεν απαξιώνω τον 1.2 προς Θεού)...Βέβαια μια καλή πρόταση είναι και το C3 1.4 VTi (με το έξτρα ESP φυσικά...έκαναν μ@λ@κί@ οι της Citroën...).Ζήση έχει σταματήσει να παράγεται με αυτό το μοτερ εδώ και δύο χρόνια
Γενικά το έχουν κόψει το συγκεκριμένο κινητήρα. -
Ναι βρε αγορίνα το ξέρω για μεταχειρισμένη Ρένα μιλάω!
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Ναι βρε αγορίνα το ξέρω για μεταχειρισμένη Ρένα μιλάω!Α οκ.Κοίτα αν δεν υπάρχει πρόβλημα να αλλάζει πολλαπλασιαστές ο άνθρωπος μια χαρά είναι
Πες βρε Ζήση εξ αρχής ότι λες για μεταχειρισμένο Clio -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν θέλεις να στηρίξεις το έξυπνος και μορφωμένος, διόρθωσε τα ορθογραφικά.δηλαδή ρε φίλε εγώ που από πάντα έκανα ορθογραφικά αλλά βρίσκομαι στο διδακτορικό μου ως φοιτητής στη φιλοσοφική είμαι λιγότερο έξυπνος και μορφωμένος από εσένα που γράφεις το σκατό με ο; ε ρε τι ακούμε
Συγνώμη αλλά δεν μπορούσα να μην το γράψω έλεος δηλαδή
αυτοκινητο εως 15000 ευρω