Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Aγορά καινούργιου μικρού GTI
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Aγορά καινούργιου μικρού GTI
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 7 / 8
Κατασκευαστές και Μοντέλα
38
145
456
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • giuseppe-busso
    giuseppe-busso last edited by Nov 21, 2010, 1:15 PM

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

    Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • M
      makis_r last edited by Nov 21, 2010, 2:14 PM

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

      Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

      Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by Nov 21, 2010, 2:22 PM

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

        Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

        Μπαρδον...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yugo_para_siempre last edited by Nov 21, 2010, 3:26 PM

          Παιδια εμενα δεν με αγχωνει ιδιατερα η καταναλωση λαδιου. Στο Punto HGT μου με 133000 χλμ με τα προπροηγουμενα λαδια τα οποια κακως αφησα για 10000 χλμ και με πολυ σκισιμο ειχε καψει τουλαχιστον 3 λιτρα σε αυτο το διαστημα!!! Με τα προηγουμενα λαδια σε** 7000 χλμ** που εκαναν χωρις ιδιαιτερο σκισιμο εκαψε 700 ml σε αυτο το διαστημα!!! Τη μια φορα εκαψε 300 ml/1000 χλμ και την αλλη 100 ml/1000 χλμ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            toxotis last edited by Nov 21, 2010, 3:33 PM

            γενικα τα τουρμπατα του vag καινε λαδι αυτο ειναι γνωστο σε ολους, περισσοτερο σε αλλους και λιγοτερο σε αλλους. Εγω οταν πηρα το abarth μου ειπαν θα καιει σε λογικα πλαισια. Φιλοι με goif μου λεγανε παρε ενα μπουκαλι λαδι να χεις στο αμαξι, σας πληροφορω δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ. Φιλος ταξιδεψε σε εξωτερικο (3.500 χλμ περιπου) με gti και γυρισε Ελλαδα με λαμπακι λαδιου και στην αντιπροσωπεια ειπαν φυσιολογιο μετα απο τοσα χλμ να καψει. Να καψει οκ τουρμπατο ειναι και αμα το σκιζεις λογικο αλλα ποσο λαδι ειναι λογικο να σου καψει??? Ανα 2 - 3 χιλ χλμ συμπληρωνει λαδακι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by Nov 21, 2010, 3:34 PM

              Ο χρήστης toxotis έγραψε:
              γενικα τα τουρμπατα του vag καινε λαδι αυτο ειναι γνωστο σε ολους, περισσοτερο σε αλλους και λιγοτερο σε αλλους.

              1.8 tsi στα 30.000 χλμ δεν έχει χρειαστεί συμπλήρωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yugo_para_siempre last edited by Nov 21, 2010, 3:46 PM

                Σε 30000 χλμ δεν εχεις αλλαξει ακομα λαδια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  toxotis last edited by Nov 21, 2010, 4:00 PM

                  συμπληρωμα λεει. απλα σας λεω σε καποια καιει πολυ σε αλλα λιγα γνωμη μου σε ολα καει ισως σε σενα απειροελαχιστα οπως και σε εμενα που δν χρειαζεται συμπληρωμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by Nov 21, 2010, 5:09 PM

                    Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                    συμπληρωμα λεει. απλα σας λεω σε καποια καιει πολυ σε αλλα λιγα γνωμη μου σε ολα καει ισως σε σενα απειροελαχιστα οπως και σε εμενα που δν χρειαζεται συμπληρωμα.

                    Και στο δικό μου τουρμπατο μια Απο τα ίδια...
                    Μετά Απο ατελείωτο σκισιμο σταγόνα καμμενου λαδιου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by Nov 22, 2010, 12:56 PM

                      Ο χρήστης makis_r έγραψε:

                      Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

                      Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

                      Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

                      Λάδι καίνε όλοι οι κινητήρες, ακόμα και αυτοί που βλέπεις την στάθμη του λαδιού σταθερή.
                      Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα πάντως αλλά για την προβλεπόμενη κατανάλωση λαδιού. Θεωρώ ότι αυτή είναι 1 λίτρο κάθε 5-7000 χλμ....Αν καίει 1 λίτρο κάθε 1000χλμ τότε εννοείται ότι υπάρχει πρόβλημα και σίγουρα για αυτό δεν ευθύνεται ένα λεπτόρευστο λάδι όπως το 5-30 που λιπαίνει τα TSi.
                      Φυσικά οι κατασκευαστές δικαιολογούν αρκετά ml λαδιού κάθε 1000χλμ για να είναι καλυμμένοι. Πάγια τακτική από όλους αυτή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by Nov 22, 2010, 6:17 PM

                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                        Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

                        Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

                        Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

                        Λάδι καίνε όλοι οι κινητήρες, ακόμα και αυτοί που βλέπεις την στάθμη του λαδιού σταθερή.
                        Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα πάντως αλλά για την προβλεπόμενη κατανάλωση λαδιού. Θεωρώ ότι αυτή είναι 1 λίτρο κάθε 5-7000 χλμ....Αν καίει 1 λίτρο κάθε 1000χλμ τότε εννοείται ότι υπάρχει πρόβλημα και σίγουρα για αυτό δεν ευθύνεται ένα λεπτόρευστο λάδι όπως το 5-30 που λιπαίνει τα TSi.
                        Φυσικά οι κατασκευαστές δικαιολογούν αρκετά ml λαδιού κάθε 1000χλμ για να είναι καλυμμένοι. Πάγια τακτική από όλους αυτή.

                        όταν λες καίνε... ??
                        τα turbo benzina δεν καίνε σταγόνα... στα 10.000 km δεν κατέβηκε καθόλου η στάθμη...(στα πρώτα του στρωσίματος) μπορεί να έχασα 0.5% της αρχικής ποσότητας... άρα δεν έκαψε καθόλου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kourtembeu last edited by Nov 26, 2010, 1:39 PM

                          ibiza fr 5πορτο ασπρο

                          Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                          Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            inimic last edited by Nov 26, 2010, 1:51 PM

                            Δεν ήταν στη λίστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kourtembeu last edited by Nov 26, 2010, 1:55 PM

                              ήταν στην επιλογή cupra το είχα αναφέρει ποιο πριν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ironman02 last edited by Nov 26, 2010, 4:14 PM

                                Πόσο πάει??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by Nov 26, 2010, 4:22 PM

                                  Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
                                  ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                  Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                  Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                  Λογική επιλογή.
                                  Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                  Καλορίζικο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kourtembeu last edited by Nov 26, 2010, 5:21 PM

                                    Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                    Πόσο πάει??

                                    16990
                                    και θα μου κάνει δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και φιμέ τζάμια. Καλά είναι δεν παραπονιέμαι

                                    ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                    Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                    Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                    Λογική επιλογή.
                                    Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                    Καλορίζικο...

                                    Ευχαριστώ, ναι όντως χρειαζόμουν πίσω πόρτες και κάποιο χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλιώς η επιλογή μου δεν θα ήταν αυτή. Επίσης βοήθησε οτι μηχανικά το fr με το cupra είναι ολόιδιο μέχρι και στις βίδες κάτι που σημαίνει οτι με ένα πρόγραμμα στο μέλλον έρχετε ίσα βάρκα ίσα πανιά με το αδελφάκι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aris last edited by Nov 26, 2010, 5:24 PM

                                      Καλορίζικο και από μένα

                                      Το Cupra πόσο κάνει ας πούμε;
                                      Είναι ίδια;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by Nov 26, 2010, 5:26 PM

                                        Καλοτάξιδο κι από εμένα!

                                        Να προσθέσω στα παραπάνω κάποια νεότερα που έμαθα σήμερα: η Seat δείχνει πραγματικά επαγγελματικό πρόσωπο κι αναγνωρίζει το πρόβλημα του κινητήρα του φίλου μου (που δεν είναι και κανένας κοντράκιας). Θα του αλλάξουν τα ελατήρια στα πιστόνια χωρίς καμία επιβάρυνση. Έχουν παραγγελθεί και περιμένει την παραλαβή για να πάει να αφήσει το FR του (εννοείται αυτοκίνητο αντικατάστασης).

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by Nov 26, 2010, 5:37 PM

                                          Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:

                                          Πόσο πάει??

                                          16990
                                          και θα μου κάνει δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και φιμέ τζάμια. Καλά είναι δεν παραπονιέμαι

                                          ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                          Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                          Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                          Λογική επιλογή.
                                          Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                          Καλορίζικο...

                                          Ευχαριστώ, ναι όντως χρειαζόμουν πίσω πόρτες και κάποιο χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλιώς η επιλογή μου δεν θα ήταν αυτή. Επίσης βοήθησε οτι μηχανικά το fr με το cupra είναι ολόιδιο μέχρι και στις βίδες κάτι που σημαίνει οτι με ένα πρόγραμμα στο μέλλον έρχετε ίσα βάρκα ίσα πανιά με το αδελφάκι.

                                          καλύτερα βάλε εργοστασιακούς αισθητηρες...
                                          ίδιο ακριβώς είναι??
                                          είσαι σίγουρος??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          130 out of 145
                                          • First post
                                            130/145
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 7 / 8
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                          ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr