Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    145
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

      Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makis_r last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

        Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

        Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

          Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

          Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

          Μπαρδον...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yugo_para_siempre last edited by

            Παιδια εμενα δεν με αγχωνει ιδιατερα η καταναλωση λαδιου. Στο Punto HGT μου με 133000 χλμ με τα προπροηγουμενα λαδια τα οποια κακως αφησα για 10000 χλμ και με πολυ σκισιμο ειχε καψει τουλαχιστον 3 λιτρα σε αυτο το διαστημα!!! Με τα προηγουμενα λαδια σε** 7000 χλμ** που εκαναν χωρις ιδιαιτερο σκισιμο εκαψε 700 ml σε αυτο το διαστημα!!! Τη μια φορα εκαψε 300 ml/1000 χλμ και την αλλη 100 ml/1000 χλμ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              toxotis last edited by

              γενικα τα τουρμπατα του vag καινε λαδι αυτο ειναι γνωστο σε ολους, περισσοτερο σε αλλους και λιγοτερο σε αλλους. Εγω οταν πηρα το abarth μου ειπαν θα καιει σε λογικα πλαισια. Φιλοι με goif μου λεγανε παρε ενα μπουκαλι λαδι να χεις στο αμαξι, σας πληροφορω δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ. Φιλος ταξιδεψε σε εξωτερικο (3.500 χλμ περιπου) με gti και γυρισε Ελλαδα με λαμπακι λαδιου και στην αντιπροσωπεια ειπαν φυσιολογιο μετα απο τοσα χλμ να καψει. Να καψει οκ τουρμπατο ειναι και αμα το σκιζεις λογικο αλλα ποσο λαδι ειναι λογικο να σου καψει??? Ανα 2 - 3 χιλ χλμ συμπληρωνει λαδακι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kon5 last edited by

                Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                γενικα τα τουρμπατα του vag καινε λαδι αυτο ειναι γνωστο σε ολους, περισσοτερο σε αλλους και λιγοτερο σε αλλους.

                1.8 tsi στα 30.000 χλμ δεν έχει χρειαστεί συμπλήρωμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Σε 30000 χλμ δεν εχεις αλλαξει ακομα λαδια;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    toxotis last edited by

                    συμπληρωμα λεει. απλα σας λεω σε καποια καιει πολυ σε αλλα λιγα γνωμη μου σε ολα καει ισως σε σενα απειροελαχιστα οπως και σε εμενα που δν χρειαζεται συμπληρωμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                      συμπληρωμα λεει. απλα σας λεω σε καποια καιει πολυ σε αλλα λιγα γνωμη μου σε ολα καει ισως σε σενα απειροελαχιστα οπως και σε εμενα που δν χρειαζεται συμπληρωμα.

                      Και στο δικό μου τουρμπατο μια Απο τα ίδια...
                      Μετά Απο ατελείωτο σκισιμο σταγόνα καμμενου λαδιου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης makis_r έγραψε:

                        Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

                        Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

                        Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

                        Λάδι καίνε όλοι οι κινητήρες, ακόμα και αυτοί που βλέπεις την στάθμη του λαδιού σταθερή.
                        Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα πάντως αλλά για την προβλεπόμενη κατανάλωση λαδιού. Θεωρώ ότι αυτή είναι 1 λίτρο κάθε 5-7000 χλμ....Αν καίει 1 λίτρο κάθε 1000χλμ τότε εννοείται ότι υπάρχει πρόβλημα και σίγουρα για αυτό δεν ευθύνεται ένα λεπτόρευστο λάδι όπως το 5-30 που λιπαίνει τα TSi.
                        Φυσικά οι κατασκευαστές δικαιολογούν αρκετά ml λαδιού κάθε 1000χλμ για να είναι καλυμμένοι. Πάγια τακτική από όλους αυτή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                          Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

                          Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

                          Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

                          Λάδι καίνε όλοι οι κινητήρες, ακόμα και αυτοί που βλέπεις την στάθμη του λαδιού σταθερή.
                          Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα πάντως αλλά για την προβλεπόμενη κατανάλωση λαδιού. Θεωρώ ότι αυτή είναι 1 λίτρο κάθε 5-7000 χλμ....Αν καίει 1 λίτρο κάθε 1000χλμ τότε εννοείται ότι υπάρχει πρόβλημα και σίγουρα για αυτό δεν ευθύνεται ένα λεπτόρευστο λάδι όπως το 5-30 που λιπαίνει τα TSi.
                          Φυσικά οι κατασκευαστές δικαιολογούν αρκετά ml λαδιού κάθε 1000χλμ για να είναι καλυμμένοι. Πάγια τακτική από όλους αυτή.

                          όταν λες καίνε... ??
                          τα turbo benzina δεν καίνε σταγόνα... στα 10.000 km δεν κατέβηκε καθόλου η στάθμη...(στα πρώτα του στρωσίματος) μπορεί να έχασα 0.5% της αρχικής ποσότητας... άρα δεν έκαψε καθόλου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kourtembeu last edited by

                            ibiza fr 5πορτο ασπρο

                            Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                            Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              inimic last edited by

                              Δεν ήταν στη λίστα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kourtembeu last edited by

                                ήταν στην επιλογή cupra το είχα αναφέρει ποιο πριν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ironman02 last edited by

                                  Πόσο πάει??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
                                    ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                    Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                    Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                    Λογική επιλογή.
                                    Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                    Καλορίζικο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kourtembeu last edited by

                                      Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                      Πόσο πάει??

                                      16990
                                      και θα μου κάνει δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και φιμέ τζάμια. Καλά είναι δεν παραπονιέμαι

                                      ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                      Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                      Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                      Λογική επιλογή.
                                      Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                      Καλορίζικο...

                                      Ευχαριστώ, ναι όντως χρειαζόμουν πίσω πόρτες και κάποιο χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλιώς η επιλογή μου δεν θα ήταν αυτή. Επίσης βοήθησε οτι μηχανικά το fr με το cupra είναι ολόιδιο μέχρι και στις βίδες κάτι που σημαίνει οτι με ένα πρόγραμμα στο μέλλον έρχετε ίσα βάρκα ίσα πανιά με το αδελφάκι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aris last edited by

                                        Καλορίζικο και από μένα

                                        Το Cupra πόσο κάνει ας πούμε;
                                        Είναι ίδια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Καλοτάξιδο κι από εμένα!

                                          Να προσθέσω στα παραπάνω κάποια νεότερα που έμαθα σήμερα: η Seat δείχνει πραγματικά επαγγελματικό πρόσωπο κι αναγνωρίζει το πρόβλημα του κινητήρα του φίλου μου (που δεν είναι και κανένας κοντράκιας). Θα του αλλάξουν τα ελατήρια στα πιστόνια χωρίς καμία επιβάρυνση. Έχουν παραγγελθεί και περιμένει την παραλαβή για να πάει να αφήσει το FR του (εννοείται αυτοκίνητο αντικατάστασης).

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:

                                            Πόσο πάει??

                                            16990
                                            και θα μου κάνει δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και φιμέ τζάμια. Καλά είναι δεν παραπονιέμαι

                                            ibiza fr 5πορτο ασπρο

                                            Νομίζω ότι πάρθηκε απόφαση
                                            Είναι και οι 5 πόρτες που βολεύουν

                                            Λογική επιλογή.
                                            Αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.

                                            Καλορίζικο...

                                            Ευχαριστώ, ναι όντως χρειαζόμουν πίσω πόρτες και κάποιο χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλιώς η επιλογή μου δεν θα ήταν αυτή. Επίσης βοήθησε οτι μηχανικά το fr με το cupra είναι ολόιδιο μέχρι και στις βίδες κάτι που σημαίνει οτι με ένα πρόγραμμα στο μέλλον έρχετε ίσα βάρκα ίσα πανιά με το αδελφάκι.

                                            καλύτερα βάλε εργοστασιακούς αισθητηρες...
                                            ίδιο ακριβώς είναι??
                                            είσαι σίγουρος??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr