-
Πιστεύω πως την σήμερον ημέρα τα πολλά περιοδικά γράφουν..απλά για να γράψουν και γενικά έχει επικρατήσει το marketing παρά η ποιότητα του περιεχομένου.
-
Το αγόρασα σήμερα.Έχω πολλά τεύχη τους στην βιβλιοθήκη μου αλλά μάλλον σήμερα ήταν η μόνη και μοναδική φορά που λυπήθηκα τα 5,5 ευρώ που έδωσα.Σκάρτα 10 σελίδες δεν διάβασα.Με επετειακό τεύχος ξεκίνησα να τους διαβάζω με επετειακό θα σταματήσω ...
-
Από το τεύχος Οκτωβρίου 2010 των 4Τ μερικά ενδιαφέροντα:
-Συνέντευξη Ιαβέρη, σελ. 66: “Στους δρόμους δε θέλουμε ικανούς οδηγούς, αλλά καλούς ανθρώπους. Τα ατυχήματα δεν έχουν να κάνουν με την ικανότητα. Τι χρειάζεται να ξέρεις για να μην περάσεις ένα κόκκινο ή ένα STOP;”.
-Στη σελίδα 106 έχουν ένα απόσπασμα από κείμενο που δημοσιεύτηκε τον Μάιο του 1994. «To 205 Ραλλύ πέθανε, ζήτω το 106 Ραλλύ. Χαρακτηρίζεται από έλλειψη προσωπικότητας σε σχέση με το ‘205’, αλλά το σχόλιο δεν μπορεί να μετριάσει τις διαστάσεις του άμεσα συνδεδεμένες με την τιμή του και με την οδική του συμπεριφορά'.
Οι αυτοκινητικοί συντάκτες στις 99% των περιπτώσεων θα γράψουν ότι το νέο μοντέλο δεν έχει την προσωπικότητα του παλιού, άσχετα αν το νέο είναι ένα μοντέλο με τόσα καντάρια προσωπικότητας όσο το 106 Ραλλύ. Συνήθως μεταφράζουν τις περισσότερες ανέσεις του νέου μοντέλου, τον συνήθως πιο «πολιτισμένο» χαρακτήρα ως έλλειψη προσωπικότητας.
Άλλα...
Αυτό το Advertorial, που είναι 106 σελίδες τι άσχετο είναι. Προσπέκτους των διαφημιζόμενων εταιριών, σε ένα περιοδικό που για τόσα χρόνια μέμφονταν άλλα αυτοκινητικά περιοδικά ότι μοιάζουν με προσπέκτους αυτοκινήτων.
Και αυτό το «πραγματικός οδηγός», διαφήμιση της εταιρίας που τους έδωσε τα αυτοκίνητα δεν είναι? Στην αρχή του άρθρου, περίπου 259 (πρέπει να υπάρχει ένα λάθος στην αρίθμηση των σελίδων) γράφει στη δεξιά πλευρά: 4ΤΡΟΧΟΙ CREATIVE MEDIA. Διαφήμιση δηλαδή.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Από το τεύχος Οκτωβρίου 2010 των 4Τ μερικά ενδιαφέροντα:-Συνέντευξη Ιαβέρη, σελ. 66: “Στους δρόμους δε θέλουμε ικανούς οδηγούς, αλλά καλούς ανθρώπους. Τα ατυχήματα δεν έχουν να κάνουν με την ικανότητα. Τι χρειάζεται να ξέρεις για να μην περάσεις ένα κόκκινο ή ένα STOP;”.
EPIC FAIL κ. Μαρκουίζε. Και η γιαγιά μου καλός άνθρωπος ήταν, ο καλύτερος, αλλά τιμόνι δεν θα της έδινα ποτέ. Από τα STOP συνήθως δεν θρηνούμε θύματα, από κουλαμάρα και λάθος εκτίμηση θρηνούμε!
Για την αρχαιολαγνία των συντακτών δεν θα μιλήσω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από το τεύχος Οκτωβρίου 2010 των 4Τ μερικά ενδιαφέροντα:
-Συνέντευξη Ιαβέρη, σελ. 66: “Στους δρόμους δε θέλουμε ικανούς οδηγούς, αλλά καλούς ανθρώπους. Τα ατυχήματα δεν έχουν να κάνουν με την ικανότητα. Τι χρειάζεται να ξέρεις για να μην περάσεις ένα κόκκινο ή ένα STOP;”.
EPIC FAIL κ. Μαρκουίζε. Και η γιαγιά μου καλός άνθρωπος ήταν, ο καλύτερος, αλλά τιμόνι δεν θα της έδινα ποτέ. Από τα STOP συνήθως δεν θρηνούμε θύματα, από κουλαμάρα και λάθος εκτίμηση θρηνούμε!
Για την αρχαιολαγνία των συντακτών δεν θα μιλήσω...
Μία υπόθεση:
Με τη φράση '' καλούς ανθρώπους'' και την περιγραφή της συμπεριφοράς τους, προφανώς αναφέρεται ευγενικά σε αυτούς που εγώ αποκαλώ Homo Sapiens Sapiens. Ο άνθρωπος που έχει την ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα να δρα σοφά και σε τελική ανάλυση να πράττει το ''σωστό'' για το περιβάλλον του συνολικά δίχως να χρειάζεται 1000000 αστυνομικούς και 1 δις νόμους να του υποδεικνύουν τα αυτονόητα.
Οι υπόλοιποι ανήκουν (οπωσδήποτε δίχως να το γνωρίζουν) στο είδος Homo neanderthalensis. Συνήθως γίνονται αντιληπτοί από την ελλιπή εγκεφαλική λειτουργία που επιδεικνύουν, σε οποιαδήποτε διαδικασία απαιτεί έστω και την ελάχιστη από αυτή την δεδομένη για άλλα είδη ικανότητα. Τα λόγια είναι περιττά. Δεν παίρνουν από λόγια.Τα ξέρουν όλα.
-
Νομίζω ότι ο Ιαβέρης λέει κάτι ενδιαφέρον και σωστό. Ότι, δηλαδή, η ασφαλής οδήγηση δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με τις οδηγικές ικανότητες, αλλά με τη σωστή νοοτροπία.
Με άλλα λόγια, μπορεί κάποιος να έχει ικανότητες οδηγικές, αλλά όταν παραβιάζει το στοπ, παρκάρει εκεί όπου απαγορεύεται δυσκολεύοντας την κίνηση και αυξάνοντας τις πιθανότητες για ατύχημα, κάνει επικίνδυνες προσπεράσεις, τρέχει με 80 χλμ./ώρα μπροστά από σχολείο το πρωί που οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο, δε σέβεται την προτεραιότητα των πεζών, τότε αυτός ο οδηγός είναι επικίνδυνος, έστω κι αν έχει μεγάλες οδηγικές ικανότητες.
Αυτό που λέι για το STOP είναι πολύ σωστό. Τόσοι δικυκλιστές έχουν τραυματιστεί, ή σκοτωθεί από παραβίαση του STOP, η οποία έχει να κάνει με κακή νοοτροπία, κι όχι με έλλειψη οδηγικών ικανοτήτων.
Επίσης χρειάζονται οδηγικές ικανότητες για να καταλάβεις ότι πάνω σε στροφή που δε βλέπεις δεν κάνεις προσπέραση; Όχι, απλά χρειάζεται ένας «καλός άνθρωπος» που θα σκεφτεί ότι από απέναντι μπορεί να έρχεται ένα αυτοκίνητο με ένα παιδάκι στο πίσω κάθισμα. Χρειάζεται οδηγική ικανότητα για να καταλάβεις ότι όταν παρκάρεις στη μέση του δρόμου για να πας στο περίπτερο να αγοράσεις τσιγάρα, ή να πάρεις πιττόγυρο από την ψησταριά, μπορεί να σκοτώσεις κάποιον δικυκλιστή; Πάλι ένας «καλός άνθρωπος» χρειάζεται που θα παρκάρει με ασφάλεια 200 μέτρα πιο μακριά και θα περπατήσει για να κάνει την αγορά του.
Αυτό, νομίζω, είναι το πνεύμα του Ιαβέρη, με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.
Και η «κουλαμάρα» μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, πολύ περισσότερα, όμως, η κακή νοοτροπία και ανεύθυνη οδηγική συμπεριφορά.
streetKa2, νομίζω ότι συμφωνώ μαζί σου, αν κατάλαβα καλά, γιατί η γραφή σου, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι πολύ σαφής.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
streetKa2, νομίζω ότι συμφωνώ μαζί σου, αν κατάλαβα καλά, γιατί η γραφή σου, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι πολύ σαφής.
Jacob
Καλά κατάλαβες. Απλά δεν επικεντρώθηκα αποκλειστικά στα περί οδικής συμπεριφοράς....
-
Ενα παταρι γεματο τοσα χρονια!! ..οταν τα ειδα μου εφεραν πολλες μνημες, κρατησα καποια αγαπημενα και τα υπολοιπα .....ανακυκλωση
-
Το επετειακό δεν κατάφερα να το διαβάσω...
Το μόνο άρθρο που ξεκοκάλισα ήταν αυτό της F40 και μάλιστα στην παλιά του μορφή, το σκαναρισμένο, όσο γινόταν...
Σημεία των καιρών... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Το επετειακό δεν κατάφερα να το διαβάσω...
Το μόνο άρθρο που ξεκοκάλισα ήταν αυτό της F40 και μάλιστα στην παλιά του μορφή, το σκαναρισμένο, όσο γινόταν...
Σημεία των καιρών...Θα συμφωνήσω. Με κούρασε η αναρχία της σελιδοποίησης και της θεματολογίας και το παράτησα αφού διάβασα μόνο μερικά άρθρα που με ενδιέφεραν.
-
Ενα τριημερο αποχης απο τηλεοραση, P/C και εφμεριδες μου εδωσαν τον απαιτουμενο χρονο να το τελειωσω.
Οι πρωτες 300 περιπου σελιδες ησαν σαν ενα κανονικο τευχος ΣΥΝ τις αναδρομες με ευρος 40 ετων,το ιδιο εχει γινει και σε ολα τα επετειακα τευχη. Οι επομενες 100 σελιδες ηταν τα για τα εσοδα της επιχειρησης και οι υπολοιπες ησαν και παλι κανονικοι 4Τ οπως εχουν διαμορφωθει με τη παροδο των ετων.'..............Να γινει δηλαδη η Ελλαδα μια χωρα που θα φτιαχνει 'μερσεντες για τις μαζες' στα γραμματα,στις τεχνες,στην οικονομικη ισχυ,στον καθημερινο πολιτισμο,στην ερευνα,στις τεχνολογιες,βασισμενη κυριως στην αξιοπρεπεια της εργασιας και της επιστημης.'
ΣΤΑΘΗΣ Σ. (σελιδα 15)Αυτο μου φωναζει ο ΚΚ 40 χρονια τωρα μεσα απο τους 4Τ και ισως η μη πραγματοποιηση αυτης της επιθυμιας του τον εκανε τοσο μα τοσο γκρινιαρη.
-
Σου πήρε 3 μέρες πλήρους αφοσίωσης για να το διαβάσεις?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ενα τριημερο αποχης απο τηλεοραση, P/C και εφμεριδες μου εδωσαν τον απαιτουμενο χρονο να το τελειωσω.Νομιζω οτι ημουν σαφης ενω εσυ ...απροσεκτος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με τα ποστ του ΚΚ στο blog του βγαίνει κάποιο νόημα μάλλον και όλες αυτές οι επαγγελματικές κινήσεις (χρηματιστήριο κλπ) είχαν και παράπλευρες απώλειες (πχ Λακαφώσης).O Λακαφώσης ήταν από τους λίγους δημοσιογράφους που σε έκανε μέσα από τα γραπτά του να καταλαβαίνεις πολλά για το αυτοκίνητο που οδηγούσε. Ηταν και μηχανολόγος βέβαια και παίζει κι αυτό τον ρόλο του. Ποτε δεν κατάλαβα γιατί έφυγε από τους 4Τ και πήγε στον Ευαγγελάτο να δοκιμάζει spy cameras και άλλες παπαριές. Δεν ξέρω όμως το παρασκήνιο.
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
O Λακαφώσης ήταν από τους λίγους δημοσιογράφους που σε έκανε μέσα από τα γραπτά του να καταλαβαίνεις πολλά για το αυτοκίνητο που οδηγούσε. Ηταν και μηχανολόγος βέβαια και παίζει κι αυτό τον ρόλο του. Ποτε δεν κατάλαβα γιατί έφυγε από τους 4Τ και πήγε στον Ευαγγελάτο να δοκιμάζει spy cameras και άλλες παπαριές. Δεν ξέρω όμως το παρασκήνιο....Και ένα φεγγάρι ήταν στο team υποστήριξης του ...Νίκου Κακλαμανάκη για τους Ολυμπιακούς του 2004, αν δεν τον μπερδεύω με άλλονε.
ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 4 ΤΡΟΧΟΙ ...!!!!!!!!