-
Τέλος πάντων ρητορικός είναι ο χαρακτήρας του τόπικ , τελικά δεν θα αλλάξει την παραγγελία ο bro και μένει στο Α1 που είναι πιό καλά εξοπλισμένο από το S σε αυτά τα χρήματα αλλά αντίπαλος του 1.4 Α1 είναι μάλλον το 1,6 cooper και αν βάλεις και αδελφά vag στην εξίσωση μλέκουν τα πράγματα ποιότητα ή τεχνολογία τελικά ; ελπίζω να μην το βαρεθεί και το μετανοίσει , είναι η πλέον άσχημη εποχή να αγοράσεις αυτοκίνητο τα λ7 σου δεν βρήσκουν το ανάλογο αντίκρισμα πέρισυ το καλοκαίρι με 30κ έπερνα ΤΤ 1,8 και τώρα με σχεδόν 28 Α1
-
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/ -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/Είναι ρίσκο το μεταχειρισμένο αλλά σαν αυτοκίνητο ΤΤ χωρίς δεύτερη σκέψη .
-
Α1 καλέ, αυτό ούτε led δεν έχει.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/Αυτό ή έχει κάποιο πρόβλημα ή έχει λάθος τιμή...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/Αυτό ή έχει κάποιο πρόβλημα ή έχει λάθος τιμή...
Ατρακάριστο πάντως δεν γράφει.
Επίσης δείτε και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1055478/
Ας μη σχολιάσουμε τις ζάντες. -
Το ΤΤ αυτο με τις περιεργες ζαντες το εχω πετυχει ουκ ολιγες φορες εδω πανω....
-
Κομοτηνή είναι!
Τι μου θύμισες τώρα!
Anyway παίξτο ενδιαφερόμενος και μάθε πλεροφορίες. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/Αυτό ή έχει κάποιο πρόβλημα ή έχει λάθος τιμή...
Ατρακάριστο πάντως δεν γράφει.
Επίσης δείτε και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1055478/
Ας μη σχολιάσουμε τις ζάντες.Και κάποια που γράφουν, δεν είναι...
Αυτό που έβαλες πάντως πωλείται και απο έμπορο (και είναι πολύ καιρό εκεί)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/939564/ -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μιλάω για απλό μίνι σε σχέση με αυτό οποιοδήποτε ρόκο είναι πολύ καλύτερο
,για s θα προτιμούσα ρόκο 2λιτρο η γκόλφω gtiΟ άνθρωπος είπε οτι είδε το Cooper S.
Το αν ένα Scirocco 122 είναι καλύτερο απο ένα Cooper 122 είναι σχετικό...
Το 2λιτρο ρόκκο έχει διαφορά 5.000+ απο το MCS...τελικά δεν θα αλλάξει την παραγγελία ο bro και μένει στο Α1 που είναι πιό καλά εξοπλισμένο από το S σε αυτά τα χρήματα αλλά αντίπαλος του 1.4 Α1 είναι μάλλον το 1,6 cooper
Στα 27.500 όμως...
Btw τι εξοπλισμό παραπάνω έχει βάλει στο A1 έναντι του S...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μιλάω για απλό μίνι σε σχέση με αυτό οποιοδήποτε ρόκο είναι πολύ καλύτερο
,για s θα προτιμούσα ρόκο 2λιτρο η γκόλφω gtiΟ άνθρωπος είπε οτι είδε το Cooper S.
Το αν ένα Scirocco 122 είναι καλύτερο απο ένα Cooper 122 είναι σχετικό...
Το 2λιτρο ρόκκο έχει διαφορά 5.000+ απο το MCS...τελικά δεν θα αλλάξει την παραγγελία ο bro και μένει στο Α1 που είναι πιό καλά εξοπλισμένο από το S σε αυτά τα χρήματα αλλά αντίπαλος του 1.4 Α1 είναι μάλλον το 1,6 cooper
Στα 27.500 όμως...
Btw τι εξοπλισμό παραπάνω έχει βάλει στο A1 έναντι του S...?Τίποτα ουσίας μόνο αξεσουάρ για να διαμορφώσεις το ΜΙΝΙ όπως θές pepper ξεπερνάς τα 30 .
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καινούριο Α1 ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/920916/Εγω παντος αυτο θα αγοραζα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/948863/Λετε να βρεθω με παιδι στο τελος???
polite logo egkimosinis!!!
-
Ανταλλαγή με αυτό μετά: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/906371/
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για να δούμε, στη μία περίπτωση με 30.000€ παίρνεις:1)184 γαμιστερά αλογάκια
2)ωραία looks
3)παιχνιδιάρικη συμπεριφοράστην άλλη:
1)τιμόνι Audi
2)looks Jumbo bebe
3)πολύ καλό εξοπλισμό (είπαμε 30.000€ είναι αυτά)
4)αξιοπρεπές κιβώτιο
5)rebagded Polo-Ibiza κτλXμμμμ...tough choice...
Για το mini όμως ξέχασες να γράψεις για την απλά αποδεκτή ποιότητα κατασκευής τα μέτρια υλικά στο εσωτερικό, τους ανύπαρκτους χώρους, το χαμηλό επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με το Α1, την κάτω του μετρίου άνεση κτλ...
Εννοείται πως ανάμεσα στα δύο το Scirocco και η AR Mito είναι πολύ καλύτερες επιλογές και όχι μόνο με οικονομικά κριτήρια. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για να δούμε, στη μία περίπτωση με 30.000€ παίρνεις:
1)184 γαμιστερά αλογάκια
2)ωραία looks
3)παιχνιδιάρικη συμπεριφοράστην άλλη:
1)τιμόνι Audi
2)looks Jumbo bebe
3)πολύ καλό εξοπλισμό (είπαμε 30.000€ είναι αυτά)
4)αξιοπρεπές κιβώτιο
5)rebagded Polo-Ibiza κτλXμμμμ...tough choice...
Για το mini όμως ξέχασες να γράψεις για την απλά αποδεκτή ποιότητα κατασκευής τα μέτρια υλικά στο εσωτερικό, τους ανύπαρκτους χώρους, το χαμηλό επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με το Α1, την κάτω του μετρίου άνεση κτλ...
Εννοείται πως ανάμεσα στα δύο το Scirocco και η AR Mito είναι πολύ καλύτερες επιλογές και όχι μόνο με οικονομικά κριτήρια.To A1 απλά δεν βλέπεται. Το είδα σε κόκκινο και μαύρο και απορώ τι έπαιρναν όταν το σχεδίασαν...
-
Προσωπικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης αναμεσα σε Μιτο (μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης??? σε σχεση με το ΜΙΝΙ????)Οσο για το WV τιμιο αλλα στην οδικη συμπεριφορα καμια ........μα καμια επαφη!
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Προσωπικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης αναμεσα σε Μιτο (μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης??? σε σχεση με το ΜΙΝΙ????)Οσο για το WV τιμιο αλλα στην οδικη συμπεριφορα καμια ........μα καμια επαφη!καλό χρυσό το μίνι αλλά έχει απαράδεκτους χώρους και ακόμα πιο απαράδεκτη ποιότητα...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ανταλλαγή με αυτό μετά: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/906371/Οχι και αυτο φτανει.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/946488/
Προσωπικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης αναμεσα σε Μιτο (μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης??? σε σχεση με το ΜΙΝΙ????)Οσο για το WV τιμιο αλλα στην οδικη συμπεριφορα καμια ........μα καμια επαφη!
καλό χρυσό το μίνι αλλά έχει απαράδεκτους χώρους και ακόμα πιο απαράδεκτη ποιότητα...
Μπρος γκρεμος και μπροστα ΜΙΝΙ.
-
Ως ευτυχής ιδιοκτήτης ΜΙΝΙ COOPER R56 (ατμοσφαιρικού, όχι S), ας παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη.
Έχω το αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο, έχω κάνει 20.000 χλμ. υπό όλες τις συνθήκες (σκληρή χρήση στην πόλη, ταξίδι με καταρρακτώδη βροχή και με καύσωνα, επαρχιακό δίκτυο, ορεινό στροφιλίκι κλπ.) και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.Τιμόνι για σεμινάριο, δεμένη οδηγική αίσθηση, κρατήματα, ευελιξία, τρομερό cornering ability, διακριτικά και όσο πρέπει παρεμβατικά ηλεκτρονικά, πολύ καλά φρένα, καλές εώς πολύ καλές επιδόσεις, αποδεκτή έως καλή ποιότητα υλικών, λογική έως και οικονομική (εάν οδηγείς προσεκτικά) κατανάλωση. Το κυριότερο; Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχω αισθανθεί ανασφάλεια με το αυτοκίνητο, παρά το γεγονός ότι το 'κυνηγάω' αρκετά, ακόμα και στις καθημερινές διαδρομές 'σπίτι-γραφείο'.
Ίσως ακούγονται υπερβολικά όλα αυτά, αλλά ούτε εγώ το περίμενα να είναι τόσο καλό. Στην αρχή το αντιμετώπιζα περισσότερο ως lifestyle item, αλλά το αυτοκίνητο έχει πολύ ουσία τελικά. Το μόνο που του λείπει, αλλά είναι και λογικό λόγω του περιορισμένου μήκους του (3,70 m) και της κλασικής (και όχι πολυμορφικίζουσας όπως έχουν πλέον σχεδόν όλα τα μικρά) διάταξης 2 όγκων, είναι οι χώροι (κυρίως αποσκευών), ενώ μου τη δίνουν και κάποιοι μικροτριγμοί του ταμπλώ, κυρίως λόγω της σφιχτής του ανάρτησης.Για αυτούς που κατηγοριοποιούν το ΜΙΝΙ ως 'μικρό αυτοκίνητο πόλης', πιθανώς βλέποντας τις πιτσιρίκες που (νομίζουν ότι) το οδηγούν, καλύτερα ας το ξανασκεφτούν, αφού οδηγήσουν πρωτα ένα ΜΙΝΙ. Τα ίδια και στον υπερθετικό βαθμό προφανώς ισχύουν και για το Cooper S, το οποίο έχω οδηγήσει και είναι απλά εκρηκτικό.
Ασφαλώς και το Α1 είναι ένα αξιόλογο μικρό, με ίσως καλύτερη ποιότητα υλικών-συναρμογής από το ΜΙΝΙ, αλλά πιστεύω ότι δεν μπορεί να συγκριθεί στον οδηγικό χαρακτήρα, στη μοναδικότητα και στο συναίσθημα που εκπέμπει το ΜΙΝΙ. Θα έλεγα ότι το Α1 είναι μία safe επιλογή από άποψη ποιότητας και απόδοσης. Θα το παρομοίαζα με ένα Polo πολυτελείας (συνηγορούν σε αυτό και τα πολλά κοινά μηχανικά τους μέρη, κατά τη γνωστή φιλοσοφία του Group VAG),παρά με ένα ιδιαίτερο, διαχρονικό και ζωντανό οδηγικά αυτοκίνητο όπως το ΜΙΝΙ.
Προφανώς και η γνώμη μου δεν μπορεί να είναι 100% αντικειμενική, λόγω των μέχρι τώρα πολύ ευχάριστων εμπειριών που έχω από το αυτοκίνητό μου. Μακάρι ο ανταγωνισμός να συνεχίσει να παρουσιάζει στην premium μικρή κατηγορία καλά αυτοκίνητα (όπως το Α1), ώστε να οξύνεται ο ανταγωνισμός και ο καταναλωτής να απολαμβάνει ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα.Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση. -
Ο χρήστης MC-R56 έγραψε:
Ως ευτυχής ιδιοκτήτης ΜΙΝΙ COOPER R56 (ατμοσφαιρικού, όχι S), ας παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη.
Έχω το αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο, έχω κάνει 20.000 χλμ. υπό όλες τις συνθήκες (σκληρή χρήση στην πόλη, ταξίδι με καταρρακτώδη βροχή και με καύσωνα, επαρχιακό δίκτυο, ορεινό στροφιλίκι κλπ.) και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.Τιμόνι για σεμινάριο, δεμένη οδηγική αίσθηση, κρατήματα, ευελιξία, τρομερό cornering ability, διακριτικά και όσο πρέπει παρεμβατικά ηλεκτρονικά, πολύ καλά φρένα, καλές εώς πολύ καλές επιδόσεις, αποδεκτή έως καλή ποιότητα υλικών, λογική έως και οικονομική (εάν οδηγείς προσεκτικά) κατανάλωση. Το κυριότερο; Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχω αισθανθεί ανασφάλεια με το αυτοκίνητο, παρά το γεγονός ότι το 'κυνηγάω' αρκετά, ακόμα και στις καθημερινές διαδρομές 'σπίτι-γραφείο'.
Ίσως ακούγονται υπερβολικά όλα αυτά, αλλά ούτε εγώ το περίμενα να είναι τόσο καλό. Στην αρχή το αντιμετώπιζα περισσότερο ως lifestyle item, αλλά το αυτοκίνητο έχει πολύ ουσία τελικά. Το μόνο που του λείπει, αλλά είναι και λογικό λόγω του περιορισμένου μήκους του (3,70 m) και της κλασικής (και όχι πολυμορφικίζουσας όπως έχουν πλέον σχεδόν όλα τα μικρά) διάταξης 2 όγκων, είναι οι χώροι (κυρίως αποσκευών), ενώ μου τη δίνουν και κάποιοι μικροτριγμοί του ταμπλώ, κυρίως λόγω της σφιχτής του ανάρτησης.Για αυτούς που κατηγοριοποιούν το ΜΙΝΙ ως 'μικρό αυτοκίνητο πόλης', πιθανώς βλέποντας τις πιτσιρίκες που (νομίζουν ότι) το οδηγούν, καλύτερα ας το ξανασκεφτούν, αφού οδηγήσουν πρωτα ένα ΜΙΝΙ. Τα ίδια και στον υπερθετικό βαθμό προφανώς ισχύουν και για το Cooper S, το οποίο έχω οδηγήσει και είναι απλά εκρηκτικό.
Ασφαλώς και το Α1 είναι ένα αξιόλογο μικρό, με ίσως καλύτερη ποιότητα υλικών-συναρμογής από το ΜΙΝΙ, αλλά πιστεύω ότι δεν μπορεί να συγκριθεί στον οδηγικό χαρακτήρα, στη μοναδικότητα και στο συναίσθημα που εκπέμπει το ΜΙΝΙ. Θα έλεγα ότι το Α1 είναι μία safe επιλογή από άποψη ποιότητας και απόδοσης. Θα το παρομοίαζα με ένα Polo πολυτελείας (συνηγορούν σε αυτό και τα πολλά κοινά μηχανικά τους μέρη, κατά τη γνωστή φιλοσοφία του Group VAG),παρά με ένα ιδιαίτερο, διαχρονικό και ζωντανό οδηγικά αυτοκίνητο όπως το ΜΙΝΙ.
Προφανώς και η γνώμη μου δεν μπορεί να είναι 100% αντικειμενική, λόγω των μέχρι τώρα πολύ ευχάριστων εμπειριών που έχω από το αυτοκίνητό μου. Μακάρι ο ανταγωνισμός να συνεχίσει να παρουσιάζει στην premium μικρή κατηγορία καλά αυτοκίνητα (όπως το Α1), ώστε να οξύνεται ο ανταγωνισμός και ο καταναλωτής να απολαμβάνει ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα.Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση.Καλο χρυσο το ΜΙΝΙ....Αλλα αυτο με το ταμπλο ισχυει...Δε νομιζω πως φταινε η αναρτησης μονο...Αλλα η ποιοτητα των υλικων περισσοτερο ή μαλλον αυτη που δε σκεφτηκαν να το κανουν πιο ποιοτικο εσωτερικα!!!Αλλα ειναι φοβερο τ αμαξι(το χει ο κολλητος μου και το χω κανει απειρες βολτες) για ολα τα παραπανω που ανεφερες...Αποψη οδηγικη δεν εχω για το Α1,αλλα με τραβαει περισσοτερο...Οχι οτι ειναι και κατι το ιδιαιτερο...Αλλα κατι μου κανει...
AUDI A1 vs MINI