Καλησπέρα.
Θα πάρω κι εγώ αύριο τα βουνά για να παρακολουθήσω με παρέα κάποιες από τις άκροπολικές Ειδικές.
Συγκεκριμένα, σκεφτόμαστε να παρακολουθήσουμε το πρωΐ τις ειδικές Κλένια-Μυκήνες Ι και την Κεφαλάρι Ι, εν συνεχεία να πάμε το μεσημέρι στο Service park στο Λουτράκι και εάν υπάρχει διάθεση-χρόνος να δούμε το απόγευμα τη Γυμνό ΙΙ.
Επειδή δυστυχώς το ένθετο του αγαπημένου μας περιοδικού δεν είναι τόσο αναλυτικό όσο άλλες χρονιές, έχω τα ακόλουθα ερωτήματα-απορίες:
α.Για να φτάσεις σε κάποια από τις ενδιάμεσες προσβάσεις της Κλένια-Μυκήνες μέσω Αστεροσκοπείου Στεφανίου, συναντάς χωματόδρομο και εάν ναι, είναι βατός ή θες οπωσδήποτε τζιπάκι;
β.Για να πας απευθείας από την Κλένια-Μυκήνες στο Κεφαλάρι πρέπει να βγεις στην Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών και να πας μέσω Κιάτου ή Ξυλοκάστρου, όπως λέει το ένθετο, ή συμφέρει να πας εσωτερικά μέσω Νεμέας, Ασπρόκαμπου κλπ. (μπλε διαδρομή όπως σημειώνεται στον χάρτη του ένθετου); Η εσωτερική διαδρομή είναι όλη ασφαλτος ή έχει και χωμάτινα κομμάτια;
Συγγνώμη για το μεγάλο post, αλλά νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλούς που θέλουν να παρακολουθήσουν τις συγκεκριμένες ειδικές το πρωΐ, δεδομένου ότι λογικά δεν προλαβαίνεις να παρακολουθήσεις δύο συνεχόμενες Ε.Δ.
Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό, παρακαλώ ας απαντήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(Υ.Γ. Στηρίξτε τον εθνικό μας αγώνα με νύχια και με δόντια. Δυστυχώς σε αυτή την χώρα δεν μας έχουν μείνει πολλά πράγματα με διεθνή αναγνώριση και κύρος...).
Latest posts made by mc-r56
-
RE: Παρακολούθηση ειδικών στο Ακροπολις 2011
-
RE: Ανακοινώσεις κλοπων
ΚΛΟΠΗ TOYOTA AYGO 3-ΘΥΡΟ ΑΝΘΡΑΚΙ
Εκλάπη την 19-4-2011 (Μεγάλη Τρίτη) πρωινές ώρες από την περιοχή του Ελληνικού Αττικής το αυτοκίνητο του κολλητού μου μάρκας Toyota Aygo, χρώματος ανθρακί μεταλλικού, 3-θυρο, με αριθμό κυκλοφορίας ΙΚΒ-7093, μοντέλο 8ος 2008.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά:
Φιμέ τζάμια περιμετρικά εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ,
Ζάντες αλουμινίου 14άρες ασημί πολυάκτινες original της Τοyota, σχέδιο Antibes,
Διακοσμητικό πλαίσιο πινακίδας πίσω DIMCO.
Παρακαλώ θερμά όποιος τυχόν δει το αυτοκίνητο ή γνωρίζει κάτι σχετικό, ας στείλει pm σε εμένα ή ας επικοινωνήσει στο angelosrig@hotmail.com
Παραθέτω και φωτογραφίες του αυτοκινήτου: -
RE: BMW FORUM
Μετά από επίσκεψη σε αντιπρόσωπο της BMW κι εμένα μου είπαν ότι η ενδεικτική τιμή της Χ1 με τον δίλιτρο τούρμπο με τα 245 άλογα θα ξεκινάει περίπου από τα 45.000 ευρώ. Μάλιστα, μετά από σχετική ερώτησή μου, ο πωλητής μου είπε ότι η παραπάνω τιμή μάλλον θα είναι οριακά κάτω από τον φόρο πολύτελείας, οπότε με την προσθήκη του παραμικρού προαιρετικού εξοπλισμού (π.χ. μεταλλικού χρώματος) η τιμή ενδεχομένως θα εκτοξεύεται κατά 2.000-3.000 ευρώ, λόγω της επιβολής του φόρου πολυτελείας.
Πάντως στο γερμανικό site της BMW, η βασική τιμή με ΦΠΑ της δίλιτρης Χ1 με τα 150 άλογα είναι 27.600 ευρώ (στην Ελλάδα 30.760 ευρώ) και η βασική τιμή με ΦΠΑ της δίλιτρης turbo Χ1 με τα 245 άλογα είναι 40.400 ευρώ.Ο νοών νοείτο...
Αν η BMW Hellas θεωρεί ότι με τέτοια τιμή η Χ1 θα πουλήσει, πλανάται πλάνην οικτράν...Εκτός εάν μετά από κανένα χρόνο αρχίσει τις γνωστές της εκπτώσεις από τις ονομαστικές τιμές καταλόγου, μήπως και πουλήσει κανένα αυτοκίνητο.Κρίμα γιατί (τουλάχιστον για εμένα) η Χ1 με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο.
Σημειωτέον ότι από άποψη κατηγορίας-χώρων κλπ., κατά την άποψή μου, η Χ1 δεν ανταγωνίζεται το Audi Q5, αλλά το επερχόμενο Q3, του οποίου η τιμή από ό,τι ξέρω στη Γερμανία θα ξεκινά γύρω στα 30.000 ευρώ.
Ίδωμεν... -
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ MINI ONE/COOPER R56
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΠΑΚΕΤΟ Η' ΚΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΜΙΝΙ,ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΠΟ MINI COOPER R56, ΜΟΝΤΕΛΟ 12ος/2009.
ΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕROKIT.
ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΝΙ ONE/COOPER/COOPER D, MONTEΛΑ 2007-2010.
ΤΟ ΣΕΤ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ:
1.ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΧΡΩΜΙΑ.
2.ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ-ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΟΜΙΧΛΗΣ.
3.ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΧΡΩΜΙΟΥ.
4.ΜΑΡΣΠΙΕ ΟΔΗΓΟΥ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ (ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ S).
5.ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΡΥΔΑΚΙΑ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ S).
6.ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΜΑΥΡΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ.
7.ΠΟΡΤΑΚΙ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.
ΤΙΜΕΣ Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Ι Μ Ε Σ.
ΔΕΚΤΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟΣ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛ. : http://www.car.gr/parts/view/1091426/ -
RE: ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ MINI ONE/COOPER R56
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΠΑΚΕΤΟ Η' ΚΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΜΙΝΙ,ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΠΟ MINI COOPER R56, ΜΟΝΤΕΛΟ 12ος/2009.
ΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕROKIT.
ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΝΙ ONE/COOPER/COOPER D, MONTEΛΑ 2007-2010.
ΤΟ ΣΕΤ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ:
1.ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΧΡΩΜΙΑ.
2.ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ-ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΟΜΙΧΛΗΣ.
3.ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΧΡΩΜΙΟΥ.
4.ΜΑΡΣΠΙΕ ΟΔΗΓΟΥ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ (ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ S).
5.ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΡΥΔΑΚΙΑ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ S).
6.ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΜΑΥΡΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ.
7.ΠΟΡΤΑΚΙ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.
ΤΙΜΕΣ Σ Υ Ζ Η Τ Η Σ Ι Μ Ε Σ.
ΔΕΚΤΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟΣ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛ. : http://www.car.gr/parts/view/1091426/ -
RE: τι δωρα κανουν οι εταιριες?
Δώρο για μένα είναι μόνο μια γενναία έκπτωση στην τιμή καταλόγου.
Κάθε έμπορος μπορεί να μειώσει (λιγότερο ή περισσότερο) το εμπορικό του κέρδος, εφόσον καίγεται να πουλήσει.
Γι' αυτό πριν κλείσετε την παραγγελία, παζαρέψτε όσο μπορείτε την τελική τιμή και φροντίστε να κατοχυρωθείτε εγγράφως.
Όλα τα άλλα 'δώρα' είναι στάχτη στα μάτια.Συναγερμοί, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ. καλύτερα να τα τοποθετούνται από το εργοστάσιο και να γίνεται μία έκπτωση στην τιμή του αυτοκινήτου με τα έξτρα, ή έστω να τοποθετούνται από τον ιδιοκτήτη εκ των υστέρων σε κατάστημα της επιλογής του, ώστε να διαλέγει ο ίδιος την ποιότητα του αξεσουάρ και να επιβλέπει την εργασία της εγκατάστασης, για να μη γίνει καμία ζημιά.
Όσο για πυροσβεστήρα, τριγωνο και φαρμακείο παίρνεις και από ένα κατάστημα αξεσουάρ σε εξευτελιστική τιμή... -
RE: AUDI A1 vs MINI
Ως ευτυχής ιδιοκτήτης ΜΙΝΙ COOPER R56 (ατμοσφαιρικού, όχι S), ας παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη.
Έχω το αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο, έχω κάνει 20.000 χλμ. υπό όλες τις συνθήκες (σκληρή χρήση στην πόλη, ταξίδι με καταρρακτώδη βροχή και με καύσωνα, επαρχιακό δίκτυο, ορεινό στροφιλίκι κλπ.) και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.Τιμόνι για σεμινάριο, δεμένη οδηγική αίσθηση, κρατήματα, ευελιξία, τρομερό cornering ability, διακριτικά και όσο πρέπει παρεμβατικά ηλεκτρονικά, πολύ καλά φρένα, καλές εώς πολύ καλές επιδόσεις, αποδεκτή έως καλή ποιότητα υλικών, λογική έως και οικονομική (εάν οδηγείς προσεκτικά) κατανάλωση. Το κυριότερο; Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχω αισθανθεί ανασφάλεια με το αυτοκίνητο, παρά το γεγονός ότι το 'κυνηγάω' αρκετά, ακόμα και στις καθημερινές διαδρομές 'σπίτι-γραφείο'.
Ίσως ακούγονται υπερβολικά όλα αυτά, αλλά ούτε εγώ το περίμενα να είναι τόσο καλό. Στην αρχή το αντιμετώπιζα περισσότερο ως lifestyle item, αλλά το αυτοκίνητο έχει πολύ ουσία τελικά. Το μόνο που του λείπει, αλλά είναι και λογικό λόγω του περιορισμένου μήκους του (3,70 m) και της κλασικής (και όχι πολυμορφικίζουσας όπως έχουν πλέον σχεδόν όλα τα μικρά) διάταξης 2 όγκων, είναι οι χώροι (κυρίως αποσκευών), ενώ μου τη δίνουν και κάποιοι μικροτριγμοί του ταμπλώ, κυρίως λόγω της σφιχτής του ανάρτησης.Για αυτούς που κατηγοριοποιούν το ΜΙΝΙ ως 'μικρό αυτοκίνητο πόλης', πιθανώς βλέποντας τις πιτσιρίκες που (νομίζουν ότι) το οδηγούν, καλύτερα ας το ξανασκεφτούν, αφού οδηγήσουν πρωτα ένα ΜΙΝΙ. Τα ίδια και στον υπερθετικό βαθμό προφανώς ισχύουν και για το Cooper S, το οποίο έχω οδηγήσει και είναι απλά εκρηκτικό.
Ασφαλώς και το Α1 είναι ένα αξιόλογο μικρό, με ίσως καλύτερη ποιότητα υλικών-συναρμογής από το ΜΙΝΙ, αλλά πιστεύω ότι δεν μπορεί να συγκριθεί στον οδηγικό χαρακτήρα, στη μοναδικότητα και στο συναίσθημα που εκπέμπει το ΜΙΝΙ. Θα έλεγα ότι το Α1 είναι μία safe επιλογή από άποψη ποιότητας και απόδοσης. Θα το παρομοίαζα με ένα Polo πολυτελείας (συνηγορούν σε αυτό και τα πολλά κοινά μηχανικά τους μέρη, κατά τη γνωστή φιλοσοφία του Group VAG),παρά με ένα ιδιαίτερο, διαχρονικό και ζωντανό οδηγικά αυτοκίνητο όπως το ΜΙΝΙ.
Προφανώς και η γνώμη μου δεν μπορεί να είναι 100% αντικειμενική, λόγω των μέχρι τώρα πολύ ευχάριστων εμπειριών που έχω από το αυτοκίνητό μου. Μακάρι ο ανταγωνισμός να συνεχίσει να παρουσιάζει στην premium μικρή κατηγορία καλά αυτοκίνητα (όπως το Α1), ώστε να οξύνεται ο ανταγωνισμός και ο καταναλωτής να απολαμβάνει ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα.Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση. -
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης jasonK έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να κανω μια ερωτιση σχετικα με το mini μου....Πριν απο ενα μηνα αγορασα ενα mini cooper s μοντ.2007 r56.Εκανα ολους τουσ απαρετητους ελενχους πριν την αγορα...Το προβλημα που αντιμετοπιζω εχει να κανει με τη μηχανη του...Ακουω κατι ανησυχητικους θορυβους και αυτο με φρικαρει λιγο...Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι ο θορυβος προερχεται απο το συστημα αμεσου ψεκασμου...Το θεμα ειναι οτι ακουω και ενα μικρο ηχο απο τη τροβα βενζινης...και τον ειναι κρυο το αυτοκινητο σα να ακουγεται και η καδενα της μηχανης...το αμαξι οταν το πηρα ειχε κανει ολα τα service του...και τα χλμ. του ηταν 47000...μηπως θα ηταν καλο να αλλαξω τη καδενα του εκκεντροφορου??
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω με αγωνια τη συμβουλη σας...!!!Κάποια R56 είχαν παρουσιάσει προβλήματα κατά την κρύα εκκίνηση ('cold start') με ανησυχητικούς θορύβους κλπ., τα οποία η ΜΙΝΙ αργότερα τα επιδιόρθωσε. Εάν το πρόβλημά σου είναι κάτι παρόμοιο, ρώτα σε μία αντιπροσωπεία να σου πουν, με βάση τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σου, εάν το αυτοκινητό σου εμπίπτει σε κάποια από τις παρτίδες που παρουσίασαν το πρόβλημα και τι πρέπει να κάνεις.
-
RE: ΖΑΝΤΕΣ + ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΝΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Επωλήθησαν 500 ευρώ. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία της αγγελίας.Παρακαλώ να κλείσει το θέμα.
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???Όλα είναι θέμα 'ερμηνείας', ειδικά στην Ελλάδα.
Πάντως, στις αποδείξεις του ο Σπανός αναγράφει ρητώς ότι παρέχεται εγγύηση για εργασίες και ανταλλακτικά που τοποθετούνται από αυτόν. Συνεπώς, κατά τη δική μου τουλάχιστον άποψη, εάν σου τοποθετήσουν κάποιο ανταλλακτικό (εντός ή εκτός εγγύησης), τότε η εγγύηση για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ξεκινάει από την τοποθέτησή του και δεν λήγει ταυτόχρονα με τη λήξη της 2ετούς εγγύησης που παρέχεται για καινούριο αυτοκίνητο.