-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Φυσικά αυτά τα πράγματα δεν γίνονται. Ο κατασκευαστής ( μέσω του επισήμου δικτύου φυσικά) πρέπει να σου αποκαταστήσει μια βλάβη όταν αυτή παρουσιαστεί, ή να αποφασίσει σε κεντρικό επίπεδο να προβεί σε ανάκληση για αποκατάσταση τηε βλάβης μαζικά σε όσα μοτέρ (ή όπου αλλού) πιστεύει ό,τι χρειάζεται επέμβαση.
Δεν μπορεί να πάει κάποιος μόνος του και να πει ό,τι διάβασα σε ένα φόρουμ την τάδε ευπάθεια (στους πολλαπλασιαστές και στα μπεκ στο παράδειγμα μας) ή είναι κοινό μυστικό στη πιάτσα και απαιτώ να να γίνει αλλαγή.
Αυτά δεν γίνονται και πολύ σωστά δεν γίνονται.
Άμα οι εταιρείες έκαναν τα χατήρια των πελατών σύντομα θα έκλειναν αφου όλα αυτά κοστίζουν στο εργοστάσιο, άσε που για μένα θα έχαναν και την έξωθεν καλή μαρτυρία.Ναι αλλά ο HF έχει email από την επίσημη αντιπροσωπεία της BMW ότι το πρόβλημα που του παρουσιάστηκε ήταν γνωστό και αναμενόμενο! Οπότε όποιος πάει στην BMW για να ζητήσει αντικατάσταση σε αυτά τα ανταλλακτικά, δεν θα πάει λέγοντας 'το διάβασα σε κάποιο φόρουμ', αλλά 'το διάβασα σε ένα email από εσάς'. Τότε τι γίνεται;;;
cavallino, αντιγράφω από προηγούμενες σελίδες την απάντηση της BMW Hellas για να μην γίνει καμία παράνόηση:
Με πλάγια γράμματα η απαντητική επιστολή
*Αξιότιμε κε ... HighFidelity Εικόνα ,
Ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία.
Σχετικά με τη βλάβη που μας αναφέρετε στο e-mail σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δυστυχώς, η επισκευή δεν μπορεί να καλυφθεί στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης του οχήματος, εφόσον έχει παρέλθει η περίοδος της διετούς ισχύος της.
Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την αναστάτωση και το χρόνο που σπαταλήσατε για το θέμα αυτό. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η BMW, έχει μεγάλη σημασία για εμάς.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,
Μαριλένα Στρίγκα
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών
BMW Hellas
*Βλέπεις εσύ πουθενά την BMW Hellas να παρδέχεται ό,τι το πρόβλημα είναι γνωστό και συχνά εμφανιζόμενο ή κάτι τέτοιο;
Προσωπικά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Πολύ προσεκτική απάντηση για να μην αξιωθεί συνέχεια από τον πελάτη βλέπω.Ξαναλέω. Από την στιγμή που μέσα στην διετία δεν παρουσιάστηκε οποιοδήποτε πρόβλημα δεν μπορείς να απαιτήσεις τίποτε. Ούτε επισκευή,ούτε έξτρα συμφωνίες από πριν, ούτε τίποτε άλλο.
Ο κατασκευαστής 'συμφώνησε' μαζί σου διετή εγγύηση, τήρησε την συμφωνία, τέλος.Εγω ξέρεις τι λεω...
τόσα που έχω τραβήξει... αμα πάω στο συνεργείο θα με πιστεψουν ότι και να τους πω. ΣΤο σερβις θα παω με ρεταρισμα και ότι καει λάδια (που καίει). Θα τους πω επίσης να μου γράψουν την γνωμη τους για την απόδοση του αυτοκινήτου. Γραπτως. Εχει ρετάρισμα... αντε να βγάλεις συμπέρασμα
-
@coyote
Για τα λάδια θα σου πουν ό,τι είναι μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής και όλα καλά. Πάω και στοίχημα ό,τι αυτό θα σου πουν, γιατί όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια λένε.
Όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Άμα σου πουν ό,τι όντως η κατανάλωση λαδιού είναι υπερβολική και προτίθενται να σου επισκευάσουν τον κινητήρα, τι θα κάνεις;
Θα δεχθείς να σου λύσουν τον κινητήρα για να αλλάξουν ας πούμε ελατήρια εμβόλων που μπορεί να φταίνε για την κατανάλωση λαδιού; Γιατί περίπτωση να σου αλλάξουν δεν νομίζω να υπάρχει (μακάρι να το κάνουν).Για το ρετάρισμα κάποια λύση θα βρεθεί.
Ρετάρει συνέχεια δηλαδή;Το ρετάρισμα σε συνδυασμό με την κατανάλωση λαδιού μου δημιουργεί άσχημους συνειρμούς.
Μην το αφήνεις, να το ψάξεις με επιμονή. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Λοιπόν...για 2 χρόνια μου λένε 520€ για την εγγύηση και καλύπτει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Να το κάνω?
Μάλλον θα το κάνω...
που το βρήκες αυτό? Εμένα δε μου το κάνουν.... Μου είπαν ότι θα γινόταν όταν το αγόρασα
Όλα τα βρίσκω
Πάρε με τηλ
Θα το κάνω για ένα χρόνο αρχικά με 275€. Συμφέρει καλύτερα για 2...αλλά θέλω να τους τεστάρω πρώτα να δω τι γίνεται.
Προσοχή...ΔΕΝ το κάνει η BMW...αν τους ρωτήσεις θα σε κοιτάνε σαν χαζοί ...άστους...πάρε με τηλ να σου πω λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@coyote
Για τα λάδια θα σου πουν ό,τι είναι μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής και όλα καλά. Πάω και στοίχημα ό,τι αυτό θα σου πουν, γιατί όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια λένε.
Όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Άμα σου πουν ό,τι όντως η κατανάλωση λαδιού είναι υπερβολική και προτίθενται να σου επισκευάσουν τον κινητήρα, τι θα κάνεις;
Θα δεχθείς να σου λύσουν τον κινητήρα για να αλλάξουν ας πούμε ελατήρια εμβόλων που μπορεί να φταίνε για την κατανάλωση λαδιού; Γιατί περίπτωση να σου αλλάξουν δεν νομίζω να υπάρχει (μακάρι να το κάνουν).Για το ρετάρισμα κάποια λύση θα βρεθεί.
Ρετάρει συνέχεια δηλαδή;Το ρετάρισμα σε συνδυασμό με την κατανάλωση λαδιού μου δημιουργεί άσχημους συνειρμούς.
Μην το αφήνεις, να το ψάξεις με επιμονή.δεν είπα ότι ρετάρει. Είπα ότι η δικαιολογία ειναι ότι ρετάρει...
Η συζήτηση που είχαμε ήταν.... ' Πως τους λεμε να μας αλλάξουν πολλαπλασιαστές με τρόπο'....
Νόμιζα ότι αυτό συζητάγαμε -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
@coyote
Για τα λάδια θα σου πουν ό,τι είναι μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής και όλα καλά. Πάω και στοίχημα ό,τι αυτό θα σου πουν, γιατί όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια λένε.
Όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Άμα σου πουν ό,τι όντως η κατανάλωση λαδιού είναι υπερβολική και προτίθενται να σου επισκευάσουν τον κινητήρα, τι θα κάνεις;
Θα δεχθείς να σου λύσουν τον κινητήρα για να αλλάξουν ας πούμε ελατήρια εμβόλων που μπορεί να φταίνε για την κατανάλωση λαδιού; Γιατί περίπτωση να σου αλλάξουν δεν νομίζω να υπάρχει (μακάρι να το κάνουν).Για το ρετάρισμα κάποια λύση θα βρεθεί.
Ρετάρει συνέχεια δηλαδή;Το ρετάρισμα σε συνδυασμό με την κατανάλωση λαδιού μου δημιουργεί άσχημους συνειρμούς.
Μην το αφήνεις, να το ψάξεις με επιμονή.δεν είπα ότι ρετάρει. Είπα ότι η δικαιολογία ειναι ότι ρετάρει...
Η συζήτηση που είχαμε ήταν.... ' Πως τους λεμε να μας αλλάξουν πολλαπλασιαστές με τρόπο'....
Νόμιζα ότι αυτό συζητάγαμεΩραία δεν το κατάλαβα καλά.
Αλλά αν πας το αυτοκίνητο χωρίς να ρετάρει πως θα σου αλλάξουν τους πολλαπλασιαστές;
Οι πολλαπλασιαστές όταν παρουσιάσουν διαροή ρεύματος (γιατί αυτό γίνεται) δεν επανέρχονται πάλι σε καλή λειτουργία. Χάλασαν, τέρμα μέχρι να τους αλλάξεις θα ρετάρει το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ο κατασκευαστής 'συμφώνησε' μαζί σου διετή εγγύηση, τήρησε την συμφωνία, τέλος.Στη θεωρία ναι...πρακτικά όμως θα μπορούσε να έκανε έστω κάτι από πλευράς εξυπηρέτησης προς τον πελάτη. Ας του έκανε μια έκπτωση 20% στην εργασία...δε νομίζω ότι θα έμπαιναν και μέσα
Όλα είναι θέμα ικανοποίησης και εξυπηρέτησης του πελάτη και δε μιλάμε για τη LADA ή τη ΚΙΑ...μιλάμε για premium εταιρία που θεωρητικά ο πελάτης θα ξαναγυρίσει να αγοράσει κάτι καινούριο από σένα και θα του τα πάρεις πίσω. Αν κάνεις τέτοια λάθη στην εξυπηρέτηση όμως, τον χάνεις. Ίσως πάρει πάλι BMW, αλλά δε θα τη πάρει από σένα και ούτε και το service θα το κάνει σε σένα.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν ο αντιπρόσωπος είχε την ευελιξία να έκανε κάτι, έπρεπε να το κάνει...και πιστεύω ότι την είχε γιατί σε μένα το έκανε (όχι ο ίδιος προφανώς).
Απορία...το ανταλλακτικό που αλλάζεται και τοποθετείται καινούριο, δεν έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για ένα χρόνο?
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@coyote
Για τα λάδια θα σου πουν ό,τι είναι μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής και όλα καλά. Πάω και στοίχημα ό,τι αυτό θα σου πουν, γιατί όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια λένε.
Όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Άμα σου πουν ό,τι όντως η κατανάλωση λαδιού είναι υπερβολική και προτίθενται να σου επισκευάσουν τον κινητήρα, τι θα κάνεις;
Θα δεχθείς να σου λύσουν τον κινητήρα για να αλλάξουν ας πούμε ελατήρια εμβόλων που μπορεί να φταίνε για την κατανάλωση λαδιού; Γιατί περίπτωση να σου αλλάξουν δεν νομίζω να υπάρχει (μακάρι να το κάνουν).Για το ρετάρισμα κάποια λύση θα βρεθεί.
Ρετάρει συνέχεια δηλαδή;Το ρετάρισμα σε συνδυασμό με την κατανάλωση λαδιού μου δημιουργεί άσχημους συνειρμούς.
Μην το αφήνεις, να το ψάξεις με επιμονή.δεν είπα ότι ρετάρει. Είπα ότι η δικαιολογία ειναι ότι ρετάρει...
Η συζήτηση που είχαμε ήταν.... ' Πως τους λεμε να μας αλλάξουν πολλαπλασιαστές με τρόπο'....
Νόμιζα ότι αυτό συζητάγαμεΩραία δεν το κατάλαβα καλά.
Αλλά αν πας το αυτοκίνητο χωρίς να ρετάρει πως θα σου αλλάξουν τους πολλαπλασιαστές;
Οι πολλαπλασιαστές όταν παρουσιάσουν διαροή ρεύματος (γιατί αυτό γίνεται) δεν επανέρχονται πάλι σε καλή λειτουργία. Χάλασαν, τέρμα μέχρι να τους αλλάξεις θα ρετάρει το αυτοκίνητο.κοιτα κουβένται κάνουμε
Πάντως πριν 2 εβδομάδες που πήγα ήταν ένα 316 30 μηνών με την ίδια βλάβη και τα πληρωνε από την τσέπη του.
οταν του είπα ότι το παθαίνουν πολλοί..... τα πήρε στο κρανίο -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο κατασκευαστής 'συμφώνησε' μαζί σου διετή εγγύηση, τήρησε την συμφωνία, τέλος.
Στη θεωρία ναι...πρακτικά όμως θα μπορούσε να έκανε έστω κάτι από πλευράς εξυπηρέτησης προς τον πελάτη. Ας του έκανε μια έκπτωση 20% στην εργασία...δε νομίζω ότι θα έμπαιναν και μέσα
Όλα είναι θέμα ικανοποίησης και εξυπηρέτησης του πελάτη και δε μιλάμε για τη LADA ή τη ΚΙΑ...μιλάμε για premium εταιρία που θεωρητικά ο πελάτης θα ξαναγυρίσει να αγοράσει κάτι καινούριο από σένα και θα του τα πάρεις πίσω. Αν κάνεις τέτοια λάθη στην εξυπηρέτηση όμως, τον χάνεις. Ίσως πάρει πάλι BMW, αλλά δε θα τη πάρει από σένα και ούτε και το service θα το κάνει σε σένα.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν ο αντιπρόσωπος είχε την ευελιξία να έκανε κάτι, έπρεπε να το κάνει...και πιστεύω ότι την είχε γιατί σε μένα το έκανε (όχι ο ίδιος προφανώς).
Απορία...το ανταλλακτικό που αλλάζεται και τοποθετείται καινούριο, δεν έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για ένα χρόνο?
Την 'τσιγκουνιά' από την premium εταιρεία να την περιμένεις. Οι ίδιες αυτές εταιρείες ξέρουν ό,τι οι ήδη πελάτες του θα ξαναγυρίσουν και μιλάω φυσικά για την Ελλάδα που τα αυτοκίνητα των εταιρειών αυτών είναι και αποδειξεις κοινωνικής καταξίωσης.
Το ανταλλακτικό που αλλάζεται στα πλαίσια της εγγύησης ακολουθεί την χρονική διάρκεια της εγγύησης του αυτοκινήτου.
Δηλαδή
Αν αλλάξεις πολλαπλασιαστές (που είναι η κουβέντα μας) την τελευταία μέρα της εγγύησης και μετά από δύο μέρες ξαναχαλάσουν δεν μπορείς να επικαλεστείς ό,τι πρίν από τρείς μέρες τους άλλαξες.
Η εγγύηση τους έχει τελείωσει την ίδια μέρα που τοποθετήθηκαν.
Υπερβολικό το παράδειγμα αλλά μπορεί να συμβεί και αυτό. -
Ναι, έχεις δίκιο.
Το ίδιο συμβαίνει και σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα. Για παράδειγμα αν αγοράσεις έναν εκτυπωτή με 5ετη εγγύηση και στον αντικαταστήσουν τον 5ο χρόνο, ο καινούριος ακολουθεί την εγγύηση του αρχικού.
-
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???Όταν αγοράζονται, όχι όταν τοποθετούνται στα πλαίσια της εγγύησης του αυτοκινήτου.
Ο HighFidelity είχε πληρώσει για τις επισκευές. -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???αμα τα πληρώσεις εσύ!!!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???Όλα είναι θέμα 'ερμηνείας', ειδικά στην Ελλάδα.
Πάντως, στις αποδείξεις του ο Σπανός αναγράφει ρητώς ότι παρέχεται εγγύηση για εργασίες και ανταλλακτικά που τοποθετούνται από αυτόν. Συνεπώς, κατά τη δική μου τουλάχιστον άποψη, εάν σου τοποθετήσουν κάποιο ανταλλακτικό (εντός ή εκτός εγγύησης), τότε η εγγύηση για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ξεκινάει από την τοποθέτησή του και δεν λήγει ταυτόχρονα με τη λήξη της 2ετούς εγγύησης που παρέχεται για καινούριο αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης MC-R56 έγραψε:
Καλα βρε παιδια μια- δυο σελιδες πριν δε λεγατε πως τα εξαρτηματα που αντικαθιστανται εχουν 2ετη εγγυηση απο την τοποθετηση τους???
Όλα είναι θέμα 'ερμηνείας', ειδικά στην Ελλάδα.
Πάντως, στις αποδείξεις του ο Σπανός αναγράφει ρητώς ότι παρέχεται εγγύηση για εργασίες και ανταλλακτικά που τοποθετούνται από αυτόν. Συνεπώς, κατά τη δική μου τουλάχιστον άποψη, εάν σου τοποθετήσουν κάποιο ανταλλακτικό (εντός ή εκτός εγγύησης), τότε η εγγύηση για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ξεκινάει από την τοποθέτησή του και δεν λήγει ταυτόχρονα με τη λήξη της 2ετούς εγγύησης που παρέχεται για καινούριο αυτοκίνητο.Ναι αλλά θα σε ρωτήσω κάτι. Όταν πας για επισκευή εγγύησης σου δίνουν απόδειξη;
Η απόδειξη από μόνη της σημαίνει αγορά ανταλλακτικού και υπηρεσίας οπότε σωστά τα λέει, αφού αφορά μόνο πληρωμένες από τον πελάτην υπηρεσίες και ανταλλακτικά. -
ναι εγω πήρα με αίτηση μου απόδειξη και κόστος αυτών που δε πλήρωσα
Αποδεικτικό εννοω όχι απόδειξη εφορίας...
Αποδεικτικό τους συστήματος του Μουσάτου
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ναι εγω πήρα με αίτηση μου απόδειξη και κόστος αυτών που δε πλήρωσαΑποδεικτικό εννοω όχι απόδειξη εφορίας...
Αποδεικτικό τους συστήματος του Μουσάτου
Η οποία 'απόδειξη' όπως λες δεν έχει καμιά λογιστική σημασία τόσο για σένα όσο και για το μαγαζί του αντιπροσώπου.
Στην ουσία είναι μια απλή ενημέρωση.Για να μην πολυλογώ είμαι σίγουρος ό,τι με την λήξη της διετούς εγγύησης καλής λειτουργίας του αυτοκινήτου λήγει και η εγγύηση οποιουδήποτε ανταλλακτικού αλλάχτηκε στο αυτοκίνητο στα πλαίσια της υποχρέωσης αυτής της εγγύησης.
Πάντως ρωτήστε το και στα συνεργεία που πάτε να ενημερωθείτε επίσημα. -
εχεις σημασία για να την στείλω σε αυτούς που κάνουν την επικοινωνία όταν μου στείλει καμία επιστολή του στυλ ότι το αμάξι μου ειναι πολύ καλό κλπ.....
Να μην έχω κάτι στα χέρια μου....??? χα χα
Πάλι τα πηρα βραδιάτικα χωρίς λόγο....
-
Έφτασε και η ώρα για το facelift της 1 Coupe που όπως ανέφερα και στο topic της BMW 1M, θα παρουσιαστούν μαζί. Άρα το photoshop είναι πολύ κοντά.
Ιδού οι πρώτες φώτο του πρωτότυπου στους δρόμους της Γερμανίας. Το πρωτότυπο είναι η 123d:
Δεν περιμένουμε κάποιες αλλαγές σε μοτέρ. Οι αλλαγές θα είναι μόνο στην εμφάνιση, απ'ότι λένε οι μέχρι τώρα πληροφορίες. Συγκεκριμένα θα έχει καινούριο προφυλακτήρα, πίσω φώτα με LED σε στυλ 5er (F10) και εμπρός με φρύδια LED όπως της Active E:
Περισσότερα νέα θα κυκλοφορήσουν εν καιρώ.
Μάλλον πάμε για λανσάρισμα κατά το Δεκέμβρη μαζί με την 1Μ.
(ΥΓ: ωραίες ζάντες )
-
Γι' αυτές της κόκκινης δεν λες;
-
Φαντάζομαι μιλάμε για f/l μόνο στην coupe/cabrio.
BMW FORUM