-
http://www.autoedizione.nl/2010/10/08/k ... ndrijving/
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
http://www.autoedizione.nl/2010/10/08/krijgt-de-alfa-romeo-giulia-transaxle-met-achterwielaandrijving/Στα Ελληνικά?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στα Ελληνικά?
Αγγλικα http://www.autoedizione.nl/en/2010/10/0 ... ndrijving/ ?
-
Μάλιστα. Μακάρι.
Alba...the floor is yours!
-
Αφού το ξέρετε, δημοσιεύματα στο ιντερνετ ή έντυπα σχετικά με Alfa ή Fiat κλπ είναι:
- βλακείες
- μπαγιάτικα νέα
- έχουν ήδη ειπωθεί εδώ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στα Ελληνικά?
Αγγλικα http://www.autoedizione.nl/en/2010/10/0 ... ndrijving/ ?
Ως πρωταπριλιάτικη φάρσα...ίσως και να μπορούσε να σταθεί.
Πρόκειται όμως για τέτοια.....χοντροκοπιά,που δεν μπορεί να την δικαιολογήσει ούτε η ανάγκη των αυτοκινητιστικών ειδησεογραφικών blogs να παρουσιάζουν ειδήσεις, ακόμα και όταν αυτές δεν υπάρχουν ή πολύ χειρότερα, να εφευρίσκουν 'ειδήσεις'....προκειμένου να συγκενρώνουν μερικές δεκάδες χιλιάδες 'χτυπήματα' παραπάνω (που τους χρησιμεύουν όταν έρχεται η ώρα της διαπραγμάτευσης με τους διαφημιζόμενους πελάτες που φιλοξενούν στις ιστοσελίδες τους). -
Ultimate news.
H πλατφόρμα D-evo εξελίσσεται αυτή τη στιγμή από τους μηχανικούς της Chrysler με σκοπό να γίνει μια world platform που θα φιλοξενήσει στο μέλλον όλη την παραγωγή C/D segments του μεγαλοομίλου (ήδη καλείται C-wide....καθώς κύριο χαρακτηριστικό της είναι η επιμήκυνση στα όρια της....πράγμα που ισχύει και για το πλάτος της),με τις αναγκαίες τροποποιήσεις (ενισχύσεις iso-NHTSA)και υλικά σχεδόν εξ' ολοκλήρου USA.
Σε αυτή την πλατφόρμα θα στηριχθεί η Giulia (alias progetto 944),η οποία (πλατφόρμα) έχει σχεδιαστεί με σκοπό να έχει ως τόπο παραγωγής το Ontario. Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις της Giulia (και του D segment της Lancia)δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από CKD (συναρμολόγηση κομματιών που θα έρχονται από την Αμερική) στις εγκαταστάσεις του Grugliasco (ex Bertone).Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση να ξεμπλοκαριστεί το progetto 944 σε επίπεδο σχεδιασμού (όπου θα ακολουθηθεί το σχεδιαστικό μοτίβο του Passat CC,όπως μαρτυρούν τα σχέδια και τα μοντέλα υπό κλίμακα ...που θα αποτελεί το σημείο αναφορά της)και οι κινητήρες (για τους οποίους δεν έχουν καταλήξει ακόμα).
Η τελευταία version που εγκρίθηκε στο centro stile ,και όλα δείχνουν ότι θα είναι και η οριστική,έχει περαιτέρω αύξηση του μήκους στα 492cm (από τα 482cm),πλάτος στα 182cm και ύψος 5 cm μεγαλύτερο από την 159 (περίπου στα 149cm).Το μηχανικό layout παραμένει carryover από την Giulietta (αναρτήσεις,σύστημα διεύθυνσης κλπ),οπότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με διαστάσεις Eseg.,μηχανικά μέρη C seg.,positioning D seg large,κατασκευασμένο με standards γενικού κατασκευαστή USA.Η σχεδιαστική γραμμή είναι όμορφη και θα μπορούσε να δώσει ένα ευχάριστο τρισδιάστατο αποτέλεσμα....αν δεν υπήρχε η δυσαναλογία του λόγου μήκος x πλάτος.
Eξακολουθεί να προβλέπεται για το προχωρημένο 2013,κάτι λογικό,δεδομένου ότι τα κονδύλια για την εξέλιξή της δεν θα αποδεσμευτούν πριν το Q2 του 2011.
Με την επιλογή της συγκεκριμένης διαστασιολόγησης (D segment large....courtesy of Sebring 2014)επιλέγουν να απευθυνθούν σχεδόν αποκλειστικά στην αμερικανική αγορά,με μια πρόταση που θα στέκεται απέναντι στις προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (Camry ή στην καλύτερη περίπτωση Acura TL)και όχι σε αυτές του ευρωπαΪκού ανταγωνισμού,ευελπιστώντας ότι το χαμηλό κόστος παραγωγής και οι οικονομίες κλίμακας θα τους επιτρέψουν κάποιο κέρδος...εφόσον οι πωλήσεις είναι μαζικές (δηλ. με το κιλό).Φυσικά στην ευρωπαϊκή αγορά δεν περιμένουν με ένα τέτοιο αυτοκίνητο (προσθιοκίνητο με διαστάσεις insignia sw)να κάνουν νούμερα μεγαλύτερα της 159 (στο ιδανικό σενάριο)και αυτά κατά κύριο λόγο σε εταιρικούς στόλους.
-
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση να ξεμπλοκαριστεί το progetto 944 σε επίπεδο σχεδιασμού (όπου θα ακολουθηθεί το σχεδιαστικό μοτίβο του Passat CC,όπως μαρτυρούν τα σχέδια και τα μοντέλα υπό κλίμακα ...που θα αποτελεί το σημείο αναφορά της)και οι κινητήρες (για τους οποίους δεν έχουν καταλήξει ακόμα).
Η τελευταία version που εγκρίθηκε στο centro stile ,και όλα δείχνουν ότι θα είναι και η οριστική,έχει περαιτέρω αύξηση του μήκους στα 492cm (από τα 482cm),πλάτος στα 182cm και ύψος 5 cm μεγαλύτερο από την 159 (περίπου στα 149cm).Το Passat CC, και το έχω εκφράσει από την ώρα που βγήκε αυτό το VW, είναι από τα πλέον κομψά με διαστάσεις βάρκας D-seg.
Για μένα τα δύο ομορφότερα είναι αυτό και η 159.
Αλλά ρε παιδί μου, πόσο κουτή μπορεί να είναι αυτή η κίνηση?
Κάθε άλλο παρά ευέλικτο είναι αυτό το project με αυτές τις διαστάσεις.
Ποιό αγοραστικό κοινό επιδιώκουν να προσελκύσουν με αυτό το τραβεστί?
Προσωπικά έχω παγώσει τώρα που ξαναδιαβάζω το μήνυμα σου αγαπητή Alba.
Κρίμα, κρίμα, κρίμα..... Όλα στο βρόντο πήγαν...
Να την χαίρονται τέτοια Alfa.
Πώληση εδώ και τώρα, είναι αυτό που θα σώσει την μάρκα από το απόλυτο μπαστάρδεμα της.
Χειρότερη και από τα μούτρα τους την κατάντησαν.... -
Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Alfa Romeo...να ζήσουμε να τη θυμόμαστε.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το Passat CC, και το έχω εκφράσει από την ώρα που βγήκε αυτό το VW, είναι από τα πλέον κομψά με διαστάσεις βάρκας D-seg.
Για μένα τα δύο ομορφότερα είναι αυτό και η 159.
Αλλά ρε παιδί μου, πόσο κουτή μπορεί να είναι αυτή η κίνηση?
Κάθε άλλο παρά ευέλικτο είναι αυτό το project με αυτές τις διαστάσεις.
Ποιό αγοραστικό κοινό επιδιώκουν να προσελκύσουν με αυτό το τραβεστί?
Προσωπικά έχω παγώσει τώρα που ξαναδιαβάζω το μήνυμα σου αγαπητή Alba.
Κρίμα, κρίμα, κρίμα..... Όλα στο βρόντο πήγαν...
Να την χαίρονται τέτοια Alfa.
....Koίτα το maxi ή large D segment δεν είναι καταδικαστέο a priori.Είναι απαράδεκτο όμως με τα σήματα της AR.Kαι γιατί καταργεί όλους τους αισθητικούς και φιλοσοφικούς κανόνες που μπορεί να πρέσβευε μέχρι σήμερα η μάρκα και γιατί ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι η AR δεν είναι ένα γενικός κατασκευαστής ώστε να ποντάρει στο δίπτυχο άνεση και χωρητικότητα....εις βάρος της ευκινησίας και της sport συμπεριφοράς που προδικάζει αυτή η διαστασιολόγηση(παρεμπιπτόντως το Passat cc έχει αρμονικές διαστάσεις, καταρχήν γιατί ο λόγος μήκους χ πλάτος είναι στο 480cm χ 186cm). Γι αυτό και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το αυτοκίνητο θα έχει επιτυχία στις ΗΠΑ (στην αγορά των οποίων βασίζονται πλέον).Και αυτό γιατί ακόμα και αν οι αμερικανοί είναι 'αμερικανάκια' και είναι διατεθιμένοι να αποδεχτούν μια AR iso Toyota ή Acura,πρέπει να πειστούν να εγκαταλείψουν το εξαιρετικό (γι αυτό που είναι)Camry τους ή Acura TL τους.
Το γιατί επιλέγουν αυτή τη στρατηγική είναι προφανές:γιατί θέλουν σε μια πλατφόρμα,με ένα πλαίσιο και ένα αμάξωμα να φτιάξουν 20 διαφορετικά μοντέλα στο μέλλον.
Για να σοβαρευτούμε.Κρίνουν την αμερικανική αγορά ως τη μόνη βιώσιμη και ποντάρουν εκεί αποκλειστικά με τα αμερικανικά brands και επικουρικά (ή δοκιμαστικά μόνο) με την AR σε ρόλο γενικού κατασκευαστή.Στο μυαλό τους έχουν τις κάτωθι πωλήσεις το 2010 επιβατικών στις ΗΠΑ (μόνο επιβατικά ΟΧΙ suv)ή αλλιώς την αντιδιαστολή premium έναντι γενικών κατασκευαστών ή αλλιώς κεροδφορία έναντι όγκου πωλήσεων :
-Audi: 57021- BMW: 138363
- Mercedes: 118962
- Honda: 573387
- Toyota: 845833
- Subaru: 143517
- Nissan: 489237
- Hyundai: 348621
- Kia 158723
Βέβαια την κερδοφορία που έχει η BMW, δεν μπορεί να την έχει η Nissan παρά τα περισσότερα νούμερα.Με την AR επιλέγουν να απευθυνθούν στο αγοραστικό κοινό της ΚΙΑ....ελπίζοντας η φθηνή παραγωγή και οι οικονομίες κλίμακας να τους επιτρέψουν κάποια κέρδη.
Εγώ μια Giuliona με αυτές τις διαστάσεις δεν την βλέπω ικανή για καριέρα ή μη μόνον στην κινεζική αγορά (από την οποία βέβαια είναι απόντες).
Και να σκεφτείς ότι η συμφωνία με την Chrysler τίναξε σχεδόν στον αέρα δύο πολύ σημαντικά υπάρχοντα JV με την Tata και ακύρωσε ένα τρίτο.Πώληση εδώ και τώρα, είναι αυτό που θα σώσει την μάρκα από το απόλυτο μπαστάρδεμα της.
Χειρότερη και από τα μούτρα τους την κατάντησαν....Θες την προσωπική μου άποψη;
Η Fiat έχει πραγματικά οικονομική δυσκολία ώστε να επενδύσει σε νέα μοντέλα.Η εξυγίανση της Chrysler (την οποία έχει θέσει ως όρο η κυβέρνηση των ΗΠΑ,αλλιώς τινάζονται τα πάντα στον αέρα) στραγγίζει τις ήδη άδειες κάσες της Fiat.
Πιστεύω ότι για να επιβιώσει η Fiat πρέπει να πουλήσει ό,τι μπορεί να εκποιηθεί, δηλαδή πέρα από το 34% της Ferrari (κρατώντας το 51% που της εξασφαλίζει τον έλεγχο)και την Alfa Romeo.
Δεν πιστεύω ότι τελικά η Alfa θα καταλήξει στα χέρια της VW, παρά το πραγματικό ενδιαφέρον της δεύτερης, αλλά θα πόνταρα ότι θα καταλήξει στα χέρια της κινέζικης GAC, που παράγει ήδη το Trumpche σε βάση Alfa 166.
Σε ένα τέτοιο σενάριο η Alfa Romeo θα μετατραπεί σε ένα JV ανάμεσα σε Fiat και GAC ,όπως εκείνο της Tofas, που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα JV αυτόνομο μεταξύ της Fiat και της οικογένειας Koc.
H Tofas εξελίσσει τα δικά της προϊόντα αυτόνομα, με μια συμμετοχή σε % της Fiat (για παράδειγμα τα Linea, Fiorino και Doblo)και κατέχει και διαχειρίζεται τα royalties εκχωρώντας τα έναντι αμοιβής σε τρίτους (για παράδειγμα πουλά τα royalties του Linea στη Fiat Brasile).
Mε αυτό τον τρόπο η Tofas χρηματοδοτεί το project και την εξέλιξή του συμμετέχοντας στα κέρδη του.
Οι υποθετικές Alfa Romeo-GAC θα χρηματοδοτούνται στο σχεδιασμό και την εξέλιξη τους εκτός gruppo Fiat (από τους κινέζους)και αυτό το JV στη συνέχεια θα πουλάει τα royalties σε όποιον θέλει να τις παράξει και πουλήσει (Fiat στην Ευρώπη kai , Chrysler στις ΗΠΑ).Η Fiat δεν έχει χρήμα για να εξελίξει την Alfa Romeo, ίσως μάλιστα αυτό που έχει δεν τις εξασφαλίζει καν την αυτόνομη επιβίωση,όπως γινόταν μέχρι τώρα,εκτός και αν πουλήθει ολικώς ή μερικώς.
Ο Marchionne στην υποθετική περίπτωση των κινέζων θα προκαλούσε αλγεινή εντύπωση....αλλά τουλάχιστον θα έσωζε τη μάρκα και θα βοηθούσε και τη Fiat.Chi vivra....vedra.
-
Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος....
στο alfisti τα είπες?
Γιατί είσαι μεμψίμοιρος, κακοπροαίρετος, αρνητικός και insiderΠέρα από την πλάκα.
Τώρα μου έρχεται στο μυαλό μια σοφή φράση που είχες γράψει κάποτε.
Η οποία έλεγε ότι θα έφτανε η στιγμή που το λουκέτο θα φάνταζε το πλέον ιδανικό σενάριο...
Αν μη τι άλλο αυτή η στιγμή δείχνει να πλησιάζει.Η μάρκα οδηγείται σε αργό θάνατο. Ενώ η πορεία της έχει στοιχεία κοινά με αυτά της....Ελλάδας.
Δηλαδή υπό καθεστώς ΔΝΤ βλέπουμε ότι οδηγούμαστε σε αδιέξοδο αλλά παρόλαυτα εμείς παράγουμε φόρους....
Αν αντικαταστήσεις 2 λέξεις στην παραπάνω φράση, αντιλαμβάνεσαι που οδεύει η κυρία από το ex-MilanoΝα δω τώρα τι θα λένε οι κατά της ναζιστικής VW αλφίστες....
Εγώ εξαρχής ήμουν υπέρ και είμαι ακόμα, στην εξαγορά από τους Γερμανοί.
Να που τώρα αισθάνομαι δικαιωμένος γιατί φαντάζει το ιδανικό σενάριο για μια ηρωική έξοδο αλλά αυτά τα σημερινά που έγραψες είναι ολίγον τι είδηση-βόμβα....αρνητική βεβαίως βεβαίως.
Αν πω και μη χειρότερα θα πιάσει τόπο η ευχή μου? ή έχει κι άλλοΥΓ: Η υπόθεση έχει πάρει τραγελαφική ροή, πρέπει να δοθεί ένα τέλος σε όλο αυτό το παραμύθι... Σε τίποτα δεν τιμάει το όνομα της μάρκας ούτε το αμερικάνικο προιόν που θα/αν μας πλασάρουν ούτε το υποθετικό κινεζικό.... δηλαδή ήμαρτον
-
Αυτό το minority stake της Ferrari SpA, (ήτοι floatation or otherwise) ακούγεται πολλά χρόνια τώρα. Το βλέπω μόνο ως ευφάνταστο σενάριο ευήκοων γερμανικών ώτων που θέλουν να φαντασιώνονται τη νέα Αγία ΡωμαΪκή Αυτοκρατορία μετουσιωμένη δια μέσω της Ρωμαϊκής αυτοκίνησης των Πατρικίων ή μάλλον δε των Αυτοκρατόρων. Με άλλα λόγια θεωρώ την πιθανότητα θετικής έκβασης αυτού του σεναρίου τόσο μεγάλη όσο το σχέδιο Barbarossa της Vermacht. Δια ταύτα, ανεδαφικό και υπερφίαλο ως συνηθίζεται εκ των Ούνων κατοίκων βορείως της Αγίας Ρώμης.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
έγραψες είναι ολίγον τι είδηση-βόμβα....αρνητική βεβαίως βεβαίως.
Αν πω και μη χειρότερα θα πιάσει τόπο η ευχή μου? ή έχει κι άλλοΥΓ: Η υπόθεση έχει πάρει τραγελαφική ροή, πρέπει να δοθεί ένα τέλος σε όλο αυτό το παραμύθι... Σε τίποτα δεν τιμάει το όνομα της μάρκας ούτε το αμερικάνικο προιόν που θα/αν μας πλασάρουν ούτε το υποθετικό κινεζικό.... δηλαδή ήμαρτον
H αναφορά των κινέζων δεν είναι είδηση,αλλά μια υπόθεση εργασίας..... βασισμένη σε δεδομένα:
-σθεναρή άρνηση πώλησης στο VAG,τη στιγμή που και ενδιαφέρον υπάρχει και η προσφορά είναι παραπάνω από ικανοποιητική.
-όταν το 2012 η Fiat ρίξει στην αγορά το Panda,θα έχουν περάσει πέντε ολόκληρα χρόνια από τότε που λανσάριστηκε μοντέλο από το brand της Fiat,που έχει χρηματοδοτήσει η FGA.
-όταν από τα μέσα του 2013 και μετά η Fiat αρχίσει να ανανεώνει μερικώς την γκάμα της,είναι αμφίβολο αν θα της έχει απομείνει εμπορικό δίκτυο στην ευρωπαϊκή αγορά, ώστε να μπορεί να διαθέσει το προϊόν της (γιατί οι dealers δεν μπορούν να περιμένουν στον αιώνα τον άπαντα ανανέωση της γκάμας.Πάνε σε εκείνον που και προϊόν τους προσφέρει και ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους).
-ο Marchionne δηλώνει ότι το πάγωμα εμφάνισης νέων μοντέλων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής......προκειμένου να προστατεύσει την τιμή της μετοχής,η οποία άρχισε να κλυδωνίζεται μετά τις όλο και πιο συχνές αναφορές αναλυτών ότι το πάγωμα νέων μοντέλων οφείλεται σε οικονομική δυσπραγία.Μπορεί να έχει δίκιο ο Marchionne,αλλά από την άλλη πώς εξηγείται το γεγονός ότι όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές ακολουθούν την ακριβώς αντίθετη πολιτική,ενώ την ίδια στιγμή, όταν το προϊόν το χρηματοδοτεί άλλος και όχι η FGA......και μοντέλα λανσάρονται μεσούσης της κρίσης (και μάλιστα σε έναν τομέα που χτυπήθηκε σφοδρά από αυτήν, όπως τα lcv)και σαρώνουν τις πωλήσεις (Qubo και Doblo.....τα οποία τα χρηματοδότησε η οικογένεια Koc και όχι η FGA).
-καταιγισμός δηλώσεων,σε εβδομαδιαία βάση, από Marchionne και Wester που μόνο προβληματισμό (sic) μπορούν να προκαλέσουν (ρεαλιστικός στόχος οι 350Κ πωλήσεις για την AR,εξέταση του ενδεχομένου για εμπλοκή της στους αγώνες κλπ),
την ίδια στιγμή που ο Wester έφτασε στο σημείο να δίνει ψεύτικα στοιχεία (120Κ πωλήσεις MiTo και Giulietta μέσα στο 2010 και μέχρι σήμερα...όταν οι παγκόσμιες πωλήσεις του brand δεν ξεπερνούν τα 90Κ κομμάτια για όλα τα μοντέλα μέχρι και τον Οκτώβρη)καθως μόλις προχθές έγιναν δύο συσκέψεις για να αντιμετωπιστεί η mini κρίση των πωλήσεων της Giulietta..... και ετοιμάζεται νέος γύρος αποκεφαλισμών σε πολλαπλά επίπεδα.Αν αυτή η στρατηγική είναι σωστή ή όχι είναι προφανές ότι θα το αποδείξει ο χρόνος και η αγορά.Δεδοεμένου όμως ότι η ιστορία είναι εδώ με σκοπό να αναλύεται και να γεννά εμπειρία,αν προσθέσουμε στις ειδήσεις που έχουμε στα χέρια μας την εμπειρία των όσων έχει διδάξει το παρελθόν,μπορούμε να πούμε ότι αυτή η στρατηγική είναι:
α) λανθασμένη ΑΝ ο σκοπός είναι να δημιουργήσεις μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει σκοπό να είναι ανταγωνιστική σε όλα τα επίπεδα που αποφασίζει να δραστηριοποιείται.
β)σωστή ΑΝ ο σκοπός είναι να στίψεις τη λεμονόκουπα, όσο αυτή υπάρχει ακόμα στην ευρωπαϊκή αγορά,εξυγιαίνοντας και αποκτώντας ταυτόχρονα την CJD, με σκοπό να δημιουργήσεις εν συνεχεία μια NewCo....η οποία θα μπορεί να σταθεί στα πόδια της, μέχρι να αποδεσμευτεί από αυτή η σημερινή ιδιοκτησία/management.
γ)σωστή ΑΝ ο σκοπός είναι να εξυπηρετήσεις προσωπικά οικονομικά συμφέροντα (μέχρι του σημείου βέβαια που επιτρέπονται αυτά τα τερτίπια)τόσο για το management όσο και για την ιδιοκτησία,που αμφότερα απομυζούν τις προοπτικές/ανατγωνιστικότητα της εταιρείας. -
H BMW έχει δείξει κανένα ενδιαφέρον?
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Alfa Romeo...να ζήσουμε να τη θυμόμαστε.Λογω των αυξημενων διαστασεων της Τζουλιας?
-
Αυτη δεν θα ειναι Τζουλια...
Μαλλον Jessica Huston-Mastopianι θα ειναι...
με παζλ περιμενουν να κανουν αμαξι...;
-
Τελιωμενη ιστορια ειναι η Alfa,εφτασε εδω που εφτασε πληρωνοντας τα πολλα λαθη που εγιναν ολα αυτα τα χρονια.Εβγαζε ομορφα μοντελα μεν,αλλα σαν συνολα καθολου προσεγμενα και με τι υλικα ας το αφησουμε καλυτερα.Ταλαιπωρησε(μεσα σε αυτους και εμενα με μια 145) και ταλαιπωρει πολυ κοσμο ακομα χαλωντας ολα αυτα τα χρονια παρα πολυ το ονομα της.Ολοι την εχουν στο μυαλο τους ως την πιο ζημιαρικη μαρκα(ακομα και τα παιδακια) και οχι αδικα.Για μεταπωλιτικη αξια-μεταπωληση ας μην μιλησω καλυτερα.Το ιδανικοτερο θα ηταν να την αγοραζε η VW για πολλους λογους.Oι Alfisti εχουν μεινει η πελατεια της Alfa...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό το minority stake της Ferrari SpA, (ήτοι floatation or otherwise) ακούγεται πολλά χρόνια τώρα. Το βλέπω μόνο ως ευφάνταστο σενάριο ευήκοων γερμανικών ώτων που θέλουν να φαντασιώνονται τη νέα Αγία ΡωμαΪκή Αυτοκρατορία μετουσιωμένη δια μέσω της Ρωμαϊκής αυτοκίνησης των Πατρικίων ή μάλλον δε των Αυτοκρατόρων. Με άλλα λόγια θεωρώ την πιθανότητα θετικής έκβασης αυτού του σεναρίου τόσο μεγάλη όσο το σχέδιο Barbarossa της Vermacht. Δια ταύτα, ανεδαφικό και υπερφίαλο ως συνηθίζεται εκ των Ούνων κατοίκων βορείως της Αγίας Ρώμης.Μην μπλέκεις τους γερμανούς στην υπόθεση.
Αυτή τη φορά είναι κάθε άλλο παρά ευφάνταστο σενάριο και θα στοιχημάτιζα ότι αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου:η ιδιοκτησία να εισάγει σταδιακά και μια μια στη χρηματιστηριακή αγορά (πουλώντας μειοψηφικά πακέτα)όλες τις μη εισηγμένες εταιρείες του gruppo που της ανήκουν.Στο πλαίσιο αυτό δεν είναι καθόλου τυχαία η πρόσφατη επαναπόκτηση από πλευράς Fiat του 5% της Ferrari που είχαν οι σεϊχηδες της Mubadala, ούτε οι φήμες περί πώλησης της Magneti Marelli.Τα πράγματα για την AR ίσως να είναι κάπως διαφορετικά,καθώς ο Marchionne άλλαξε στάση κατά 180 μοίρες,αποκαλύπτοντας στην Morgan Stanley ότι είναι ανοιχτός στην πώληση του brand.........με τη διαφορά ότι η VW θα πρέπει να την πληρώσει πανάκριβα..... δηλ. ίσως βρισκόμαστε στη φάση της διαπραγμάτευσης της τιμής ή με άλλα λόγια δώσε κάτι παρά πάνω ρε Nando (Piech) για να ξεπουλήσουμε.
-
Έχω την εντύπωση ότι ο Μαρκιόνε ή θα μαζέψει όλο το χαρτί ή θα φύγει νύχτα. Δύσκολα θα έχει νορμάλ προεδρία μέχρι το τέλος.
ALFA ROMEO GIULIA