-
**edit mod **
Αυτη θα την κοψει στανταρ ο μπιλ..
-
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
**edit mod **Αυτη θα την κοψει στανταρ ο μπιλ..
αυτό μάλιστα!!!
ΥΓ: bill μην το κόψεις...είναι καλλιτεχνική φώτο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
μαλλον λογω βαρους θα σε εχω γιατι τα μοτερ ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα-ιδιας πολυστροφης φιλοσοφιας (μεχρι τις 3500-4000 ειναι ανυπαρκτο και κοφτιαζει στις 7200, το κιβωτιο ειναι κοντο , πιανω τα 205 με κοφτη 5ης )
με τα tsi 122 παω πανω κατω το ιδιο παντωςΕγώ λέω καλύτερα να μασάς....
Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μαλλον λογω βαρους θα σε εχω γιατι τα μοτερ ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα-ιδιας πολυστροφης φιλοσοφιας (μεχρι τις 3500-4000 ειναι ανυπαρκτο και κοφτιαζει στις 7200, το κιβωτιο ειναι κοντο , πιανω τα 205 με κοφτη 5ης )
με τα tsi 122 παω πανω κατω το ιδιο παντωςΕγώ λέω καλύτερα να μασάς....
Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις...δεν είναι σωστό να γίνει από στάση, γιατί ο Qsis είναι προπονημένος.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Αυτό ρε Πάσχο τώρα για καλό το έβαλες...?
Εγω κανω πλακα ρε... αλλα στηστε τπτ σοβαρο να φερω και το αγριμι που χω να το κινησω κανα 2 μηνες. Τι c2 και saxo και σταρλετ και σμαρτ...
Πολύ σοβαρό θες ή ημι-σόβαρο...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αυτό ρε Πάσχο τώρα για καλό το έβαλες...?
Είναι εμφανές πλέον οτι η Alfa έχει σοβαρό πρόβλημα με την απτή (χειροπιαστή) ποιότητα , όσο δε για τη συναρμογή...κλάψτα χαράλαμπε!
Το 'πιο θολό' μοντέλο (του παρελθόντος δηλαδή) απέχει παρασάγγας. -
και αυτό που 'έρχεται' αφήνει υποσχέσεις... αλλά φαντάζομαι μέχρι να φτάσει στη μέση θα έχει γίνει όπως το άλλο...
-
Αν κοιταξετε προσεκτικα στο βαθος δεξια η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη
(το μοντελο του παρελθοντος ειναι? )
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Αν κοιταξετε προσεκτικα στο βαθος δεξια η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη(το μοντελο του παρελθοντος ειναι? )
όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχθούμε......
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις...Βασίζω τις ελπίδες μου
στα ανύπαρκτα άλογα του Γάλλου και στα 'κρυφά' του Ιταλού
κατά τις μετρήσεις των 4Τ πάντα ο γάλλος βλέπω ότι αποδίδει 111 ίππους στις 6.800 την ώρα που (βρες στο library Γρηγόρη το τεύχος της μέτρησης) ο Ιταλός είχε αποδώσει πάνω από 114 και σε πιο χαμηλές σαλ ενώ περίπου 124 ήταν οι ίπποι στο στρόφαλο.
Ενώ βλέπω ότι και στο χιλιόμετρο κατά τους 4Τ έχουν υπέρ του γάλλου 0.7δευτ διαφορά που είναι αρκετά μικρή...
Για να δούμεΜε το λεωφορείο(το βαφτίσαμε κιόλας εεε ) έχω βεντέτα με τον πατέρα μου
Θα γίνει και αυτό -
βρουμ βρουμ
. -
ρολλαριστα μας εχει ολους το tiguan
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εγω κανω πλακα ρε... αλλα στηστε τπτ σοβαρο να φερω και το αγριμι που χω να το κινησω κανα 2 μηνες. Τι c2 και saxo και σταρλετ και σμαρτ...Αραξε τωρα και δες τα κοριτσακια της αλφα..
θες να σου φερω kadett να μη ξερεις απο πού θα σου ρθει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρολλαριστα μας εχει ολους το tiguan2η και 3η είναι δυνατό αλλά το θέμα είναι ότι αν δεν τα δεις δίπλα δίπλα δεν έχει νόημα να μιλάμε για αισθήσεις.
Σίγουρα το τίναγμα του τούρμπο δίνει την αίσθηση πολύ περισσότερων ίππων αλλά δεν σημαίνει ότι ένα ατμοσφαιρικό με σωστή κλιμάκωση δεν έχει δύναμη. -
Το καντετ ειναι ασπρο;
-
ο,τι εχει ροπη φευγει συνηθως μπροστα , στις εκκινησεις την παλευουν οι ατμοσφαιρες
βεβαια το tiguan ειναι και γαιδουρακι , αλλα αν το παμε στο τομεα εκκινηση, του κανεις μια στις 5000 και αντε γεια, ειδικα αν εισαι σε ασφαλτο γυαλι ..
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Το καντετ ειναι ασπρο;θα σε γελασω, δεν το χω δει.. το εχει γνωστος μου αλλα μονο με τα καθημερινα του αυτοκινητα τον πετυχαινω
νομιζω παντως οτι θελει να παρει ενα ασπρο σε καλη κατασταση για να βαλει το μοτερ του γιατι το δικο του εχει αρχιζει να σαπιζειαπλα αυτο ξερω οτι εχει σιγουρα μεχρι challenge και οτι ειναι ξεβρακωτο απο πλαστικα και πισω καθισματα
πλακα πλακα θα του καμια μερα να με παει βολτα -
Αν ειναι ξεβρακωτο και σεν το χει καθημερινο σιγα μην εχει καθισμα συνοδηγου να σε παει τσαρκα.. Περιττο βαρος..Μοκετες εχει βγαλει;Εχω και γι αυτον ενα κορσακι φτιαγμενο απ τον αγγλο..θα τον βολεψει..
-
βολταδικο ειναι, τωρα απο καθισματα και λοιπα ανταλλακτικα εχει τα παντα (μεχρι και πορτες ),μιας και εχει μπολικο χωρο και βαζο-βγαζει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;
Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;
ΑLFA ROMEO FORUM