Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 438
    • 439
    • 440
    • 441
    • 442
    • 749
    • 750
    • 440 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    99550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      **edit mod **

      Αυτη θα την κοψει στανταρ ο μπιλ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/830479/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης pasxos έγραψε:
          **edit mod **

          Αυτη θα την κοψει στανταρ ο μπιλ..

          αυτό μάλιστα!!!

          ΥΓ: bill μην το κόψεις...είναι καλλιτεχνική φώτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

            μαλλον λογω βαρους θα σε εχω γιατι τα μοτερ ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα-ιδιας πολυστροφης φιλοσοφιας (μεχρι τις 3500-4000 ειναι ανυπαρκτο και κοφτιαζει στις 7200, το κιβωτιο ειναι κοντο , πιανω τα 205 με κοφτη 5ης )
            με τα tsi 122 παω πανω κατω το ιδιο παντως

            Εγώ λέω καλύτερα να μασάς....

            Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
            στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
            ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
            Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
            καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
            Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
            αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
            Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              μαλλον λογω βαρους θα σε εχω γιατι τα μοτερ ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα-ιδιας πολυστροφης φιλοσοφιας (μεχρι τις 3500-4000 ειναι ανυπαρκτο και κοφτιαζει στις 7200, το κιβωτιο ειναι κοντο , πιανω τα 205 με κοφτη 5ης )
              με τα tsi 122 παω πανω κατω το ιδιο παντως

              Εγώ λέω καλύτερα να μασάς....

              Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
              στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
              ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
              Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
              καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
              Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
              αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
              Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις...

              δεν είναι σωστό να γίνει από στάση, γιατί ο Qsis είναι προπονημένος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morpheus last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                Αυτό ρε Πάσχο τώρα για καλό το έβαλες...?

                Εγω κανω πλακα ρε... αλλα στηστε τπτ σοβαρο να φερω και το αγριμι που χω να το κινησω κανα 2 μηνες. Τι c2 και saxo και σταρλετ και σμαρτ...

                Πολύ σοβαρό θες ή ημι-σόβαρο...?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                  Αυτό ρε Πάσχο τώρα για καλό το έβαλες...?

                  Είναι εμφανές πλέον οτι η Alfa έχει σοβαρό πρόβλημα με την απτή (χειροπιαστή) ποιότητα , όσο δε για τη συναρμογή...κλάψτα χαράλαμπε!
                  Το 'πιο θολό' μοντέλο (του παρελθόντος δηλαδή) απέχει παρασάγγας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morpheus last edited by

                    και αυτό που 'έρχεται' αφήνει υποσχέσεις... αλλά φαντάζομαι μέχρι να φτάσει στη μέση θα έχει γίνει όπως το άλλο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zeppelin last edited by

                      Αν κοιταξετε προσεκτικα στο βαθος δεξια η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη

                      (το μοντελο του παρελθοντος ειναι? )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                        Αν κοιταξετε προσεκτικα στο βαθος δεξια η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη

                        (το μοντελο του παρελθοντος ειναι? )

                        όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχθούμε......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                          Σιγουρα θα ειναι ντερμπι, οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα, συμφωνα με την δοκιμη των 4τροχων,
                          στο τυπικο 0-100Km/h το C2 VTS το πραγματοποιει σε 9,7sec
                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9827
                          ενω η 147 1.6 /120ps σε 10,4sec
                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10081
                          Για 0,7sec διαφορα, τουλαχιστον εαν γινει πατημα απο σταση, μπροστα θα ειναι αυτος που θα κανει
                          καλυτερη εκκινηση και πιο γρηγορες αλλαγες.
                          Εκει που θα ειναι το πραγματικο ντερμπι ομως, εφοσον γινει κατι τετοιο, θα εχει να κανει αν συμμετασχει
                          αντι της 147, το 'λεωφορειο' του 'Ιταλου' , οπου το τελευταιο κανει το τυπικο 0-100Km/h σε μολις 9,6sec...
                          Aν παντως πανε ρολλαριστα, ειμαι υπερ του 'Ιταλου' και στις δυο περιπτωσεις...

                          Βασίζω τις ελπίδες μου
                          στα ανύπαρκτα άλογα του Γάλλου και στα 'κρυφά' του Ιταλού
                          κατά τις μετρήσεις των 4Τ πάντα ο γάλλος βλέπω ότι αποδίδει 111 ίππους στις 6.800 την ώρα που (βρες στο library Γρηγόρη το τεύχος της μέτρησης) ο Ιταλός είχε αποδώσει πάνω από 114 και σε πιο χαμηλές σαλ ενώ περίπου 124 ήταν οι ίπποι στο στρόφαλο.
                          Ενώ βλέπω ότι και στο χιλιόμετρο κατά τους 4Τ έχουν υπέρ του γάλλου 0.7δευτ διαφορά που είναι αρκετά μικρή...
                          Για να δούμε

                          Με το λεωφορείο(το βαφτίσαμε κιόλας εεε ) έχω βεντέτα με τον πατέρα μου
                          Θα γίνει και αυτό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            βρουμ βρουμ
                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              ρολλαριστα μας εχει ολους το tiguan

                              Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                              Εγω κανω πλακα ρε... αλλα στηστε τπτ σοβαρο να φερω και το αγριμι που χω να το κινησω κανα 2 μηνες. Τι c2 και saxo και σταρλετ και σμαρτ...Αραξε τωρα και δες τα κοριτσακια της αλφα..

                              θες να σου φερω kadett να μη ξερεις απο πού θα σου ρθει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                ρολλαριστα μας εχει ολους το tiguan

                                2η και 3η είναι δυνατό αλλά το θέμα είναι ότι αν δεν τα δεις δίπλα δίπλα δεν έχει νόημα να μιλάμε για αισθήσεις.
                                Σίγουρα το τίναγμα του τούρμπο δίνει την αίσθηση πολύ περισσότερων ίππων αλλά δεν σημαίνει ότι ένα ατμοσφαιρικό με σωστή κλιμάκωση δεν έχει δύναμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Το καντετ ειναι ασπρο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    ο,τι εχει ροπη φευγει συνηθως μπροστα , στις εκκινησεις την παλευουν οι ατμοσφαιρες

                                    βεβαια το tiguan ειναι και γαιδουρακι , αλλα αν το παμε στο τομεα εκκινηση, του κανεις μια στις 5000 και αντε γεια, ειδικα αν εισαι σε ασφαλτο γυαλι ..

                                    ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                      Το καντετ ειναι ασπρο;

                                      θα σε γελασω, δεν το χω δει.. το εχει γνωστος μου αλλα μονο με τα καθημερινα του αυτοκινητα τον πετυχαινω
                                      νομιζω παντως οτι θελει να παρει ενα ασπρο σε καλη κατασταση για να βαλει το μοτερ του γιατι το δικο του εχει αρχιζει να σαπιζει

                                      απλα αυτο ξερω οτι εχει σιγουρα μεχρι challenge και οτι ειναι ξεβρακωτο απο πλαστικα και πισω καθισματα
                                      πλακα πλακα θα του καμια μερα να με παει βολτα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Αν ειναι ξεβρακωτο και σεν το χει καθημερινο σιγα μην εχει καθισμα συνοδηγου να σε παει τσαρκα.. Περιττο βαρος..Μοκετες εχει βγαλει;Εχω και γι αυτον ενα κορσακι φτιαγμενο απ τον αγγλο..θα τον βολεψει..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          βολταδικο ειναι, τωρα απο καθισματα και λοιπα ανταλλακτικα εχει τα παντα (μεχρι και πορτες ),μιας και εχει μπολικο χωρο και βαζο-βγαζει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια

                                            Πόσα χιλιόμετρα έχεις;

                                            Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 440 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr